Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Su Heinä 21, 2019 8:13 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Oletko rakentanut itse kaupunkia?
En 25%  25%  [ 3 ]
En, mutta olen harkinnut/haluaisin 42%  42%  [ 5 ]
Kyllä 33%  33%  [ 4 ]
Ääniä yhteensä: 12
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ti Syys 26, 2017 6:24 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

En löytänyt tälläistä topaa joten olin rohkea ja loin sellaisen itse! Hiphurraa!

Itsellä kun on työn alla oman kaupungin rakentaminen ja en oo ainakaa vielä törmänny suomalaisten simsseilijöiden tekelöihin, onko niitä?

Oletko itse rakentanut? Saanut valmiiksi? Jakanut?

Ja tottakai jaetaan kuvia ja lätistään kaupungeista! Itse kyllästyin kun en saanut mistään kaupungista kaikkea mitä halusin, joutui veivaamaan kaupungista toiseen tai tyytymään siihen mitä on.

Tähän mennessä ainakin oon nauttinu kaupungin luomisesta, uusia juttuja ja ymmärtää ehkä vähän paremmin tiettyjä juttuja pelaamisestakin. Osaa arvostaa sitä työtä mitä on pelin luojat jokaisen kaupungin suhteen tehneet ja vähän antaa anteeksi sitä ettei jokaisen lisäosan mukana tullut uutta kaupunkia (mutta vain vähän)

ViestiLähetetty: To Syys 28, 2017 11:30 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Olen tehnyt nyt kolme (tai jopa neljä?) kaupunkia kokonaan valmiiksi, ja pelaillutkin niillä. Lisäksi melkeinpä saman verran on jäänyt kesken, kun en olekaan ollut tyytyväinen tai inspiraatio on loppunut. Maailmojen rakentelun taisin aloittaa jo joskus vuonna 2014.

Tykkään todella paljon rakennella maailmoja! Ensimmäinen valmis maailmani oli jättikokoinen, sillä tavoitteena oli saada naapurusto, jossa olisi jokaikisen lisäosan mukana tulleet tontit. Vastapainoksi olen tehnyt muun muassa pienen trooppisen saaren, jossa on vain kaikkein välttämättömimmät yhteisötontit ja jonkin verran asuintontteja. :D

Alkuun rakentelu oli aika kankeaa, mutta näin ajan kanssa se on alkanut sujua jo aika vauhdilla! Edellä mainitun saarimaailman tekoon ei hurahtanut kuin yksi sunnuntaipäivä.
Voisin toki laitella vaikka kuvia myöhemmin, kunhan pääsen pöytäkoneen ääreen!

Edit: Ja jos joku aloitteleva (tai jo kokeneempikin) tarvitsee vinkkejä maailman luontiin, niin tämä Krrankin blogi oli itselleni todella hyödyllinen!
http://krrank.blogspot.fi/p/caw-tutorial.html

ViestiLähetetty: Ma Joulu 17, 2018 8:56 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Mä en ole vielä ensimmäistäkään saanut täysin valmiiksi. Tämä mun eka on aika iso ja sen tekemisessä on kestänyt jo useampi vuosi X) ... Siinä olen käyttänyt kaikkia elementtejä kaikista lisäosista ja olen melkein valmis :D ! Kunnes vanhassa koneessa CAW kaatui, mutta sain pelastettua ympäristön uudelle koneelle, mutta se taas ei suostu avautumaan ja sanoo jostain virheestä :/ . Miten saan sen toimimaan, vaikka sen odotukset ovatkin aika pienet Beta-versiota katsoen? Muuten tietääkö kukaan, miksi Ympäristöjen luonti on jätetty Beta-versioksi :l ?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00