^ Onhan tuo piilotus vähän turha asia, simit ovat kautta aikain olleet aika avoimia näissä asioissa.

Mitään uuttakaan ei ominaisuus tarjoa, alieneista tulee se moodletti mutta siinä se. Ainoa etu on siinä jos joku ei oikein tykkää nähdä yliluonnollisuuksia, mutta miksei sitten tarjota vaihtoehtoa poistaa niitä naapurustosta kuten kolmosessa?
Ja vampyyrien naamioituminen.. noh, voihan sen itse päättää näyttääkö sim vampyyrilta normitilassakin (jolloin pimeästä muodosta voi tehdä vaan hurjemman version, mikä on ihan kiva), mutta kyllä minä ainakin tykkään erottaa pelinkin luomat vampyyrit muista simeistä
En ole myöskään kauhean innoissani nelosen vihersimistä... Myönnän kyllästyväni nopeasti tähän tyyppiin muissakin simsseissä, mutta nelonen ei edes yrittänyt: jos auringonvalon tarve ei ole täynnä ennen iltaa niin se ei riitä aamuun. Mitään erikoisempia etujakaan ei tule, eikä tila ole edes pysyvä.
Odotan kyllä innolla nelosen versiota ihmissudesta. Nyt kun voi aika kivasti itse rakentaa mieleisensä vampyyrin niillä "päivityksillä", tarjoaa samantyyppinen toiminto ihmissusiinkin enemmän vaihtelua: voisi tehdä vaikka vähän yksinäisemmän suden tai laumaeläjän, eläinten ystävä - saalistaja? Ehkä olisi aika antaa mahdollisuus häntään joka reagoi tunnetilojen mukaan