Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Su Loka 21, 2018 6:37 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 355 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 120 21 22 23 24
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: La Touko 26, 2018 5:09 pm 
Poissa
Tuisku
Tuisku

Jännä, miten tuo Vuodenaikojen ilmestyminen ei herättänytkään mussa mitää järetöntä innostusta, niin kuin oisin voinut luulla. Vuodenajat on ehdottomasti ollut aina se lempparilisäri, jota neloseenkin oon kaivannut, mutta kai mä oon nelosen kohdalla tottunut niin pettymään, etten tästä viitsinyt innostua. :D

Taidan silti hankkia, ainakin siinä vaiheessa kun se on alennuksessa. Ehkäpä saan taas peli-intoa siitä.

ViestiLähetetty: Ke Touko 30, 2018 3:32 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Uutta infoa on tullut: esimerkiksi että lemmikitkin reagoivat sääilmiöihin, simit voivat ostaa termostaatin taloihinsa ja säädellä lämpöä (esimerkiksi liian lämpimässä sim voi menehtyä), on tulossa useampi kuin yksi asukategoria, kuivumassa olevat pyykit kastuvat uudelleen sateen aikaan ja muuta. Löydät ne täältä: http://simscommunity.info/2018/05/30/th ... qa-part-2/

EDIT: Ja ettei tulisi tuplapostaukseksi, tänään varmistettiin, että talvisin lumimäärä ei tule kasvamaan, vaan pysyy samana. Tämä tarkoittaa, että ainut lumimäärä The Sims 4 vuodenajoissa on ns. litteä . Itseäni se ei haittaa, onhan se kivan näköistä että lunta on paljon mutta se ei ole omalla kohdallani tärkeää.

ViestiLähetetty: To Touko 31, 2018 4:27 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Mä en oo vielä hankkinut Kissat ja Koirat lisäriä mutta oon kyllä päättänyt hankkia sen jossain vaiheessa hieman myöhemmin. Nyt kun oon katsellut jonkin verran videoita, niin vaikuttaa kyllä niiden perusteella aivan ihanalta lisäriltä! =) [...]. Mulla ei oo ollut mitään erityisempiä odotuksia etukäteen ja oikeastaan mun kohdalla kävi vieläpä niin, että kun ensin olin ajatellut että en aikoisi ollenkaan hankkia tätä lemmikkilisäriä, niin nyt sitten oon jo muuttanutkin mieleni ja aion sen hankkia, koska oon tykästynyt siihen miltä se näkemieni videoiden perusteella näyttää =) Aiemmin kun oon pelannut Kakkosta, niin silloin olin pitkään kahden vaiheilla että hankinko vai enkö hanki Lemmikkielämää -lisäriä, ja lopulta päädyin sen hankkimaan mutta jostain syystä en siitä erityisemmin sitten tykännytkään. [...]. Myöhemmin tuli sitten pelattua ilman ko. lisäriä. [...]. Mukava lukea muiden ajatuksia tästä lisäristä nyt kun itse aion vielä jonkin aikaa odottaa ennenkuin sen hankin.
Nyt oli pakko lainata omaa viestiä ja pyörtää puheitani sen verran että en sitten lopulta kuitenkaan hankkinut Kissat ja Koirat -lisäriä, vaikka aluksi niin vahvasti ajattelin sen hankkivani. Kun pohdiskelin silloin asiaa vielä tarkemmin niin tajusin sitten että oisin halunnut sen lisärin enimmäkseen vaan niiden kaikkien uusien tavaroiden yms muiden juttujen takia, ja sitten oisin kuitenkin törmännyt taas siihen samaan ongelmaan mikä mulla jostain kumman syystä Simsien kohdalla on: en tykkää lemmikkieläimistä simeillä. Tää onkin mun mielestä hassua ja "ristiriitaista" koska oon tosi eläinrakas, mutta tässä pelissä lemmikkieläimet ei vaan mua kiinnosta. :D Onneksi tosiaan olin nyt järkevä ja odotin asian kanssa ja pohdin sitä perusteellisesti, niin ei tullut tehtyä lisäriostosta, mikä ois kaduttanut jälkeenpäin =)

(Ava: allavatars.com by Blue_saturn)

Viimeksi muokannut Aleyna, To Touko 31, 2018 5:23 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: To Touko 31, 2018 5:20 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Itse hankin Kissat ja koirat ja musta tuntuu, että tarjoaa ehkä lisäreistä eniten tekemistä, jos niitä lemmikkejä oikeasti hankkii. Toisaalta taas nämä Sims 4:n omat ongelmat sitten vähän pilaa sitäkin iloa. Tykkään pitää eläinklinikkaa, mutta harmittaa ihan hirveästi, kun toinen simi jää ihan unholaan kotona. Toinen ongelma on lemmikin lenkitys, simit taapertaa ihan hirveän hitaasti lenkillä ja se kestää ikuisuuden. Jos simin lähettää takaisin kotiin, niin silloikin pitää madella. Ja kyseessä piti olla lyhyt lenkki.. Simini myös aina astuu lemmikkinsä läjiin, jos lemmikkiä kehottaa tekemään jätökset. Miten tuo ihan oikeasti pitäisi toimia?

ViestiLähetetty: Ti Kesä 05, 2018 4:21 pm 
Poissa
Tuisku
Tuisku

Siis oon ihan sairaan innoissani Vuodenajoista! En oo varmaan koskenutkaan mihinkään peliin yli puoleen vuoteen (osittain koulukiireiden syytä...) mutta musta tuntuu nyt et oon heti suuntaamassa kaupoille kunhan nää kaksi tuskaista viikkoa kuluu... En ole edes ostanut yhtäkään lisäosaa neloseen, mut aattelin oikein repästä ja ostaa sekä Vuodenajat että Kissat ja koirat kunhan tää ensimmäinen nyt ilmestyisi. =) Jos rahaa riittää niin Kaupunkielämää/Vampyyrit/Taaperokamaa/Lastenhuonekamaa ois kiva lisä. Oon kyllä älyttömän innoissani, toivottavasti mun innostus ei ehdi katoamaan odotellessa.

En kyllä ymmärrä edelleenkään, miksi EA julkaisee niin monia (turhia) game packeja mut just Vuodenajoissa ja Kissoissa ja koirissa kesti niin älyttömän kauan, ja nekin julkaistiin melkein samalla kertaa. Kuulostaa hieman epäilyttävältä jo - tai ehkä niiden kehittelemisessä vaan sattu menemään yhtä pitkä aika. No, en rupee spekuloimaan sen enempää.

ViestiLähetetty: Pe Kesä 08, 2018 12:20 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

https://www.youtube.com/watch?v=qQ_WfuwqX6M&t=43s , siinä video jossa kerrotaan näistä juhlapyhistä, jotka tulevat!
Muita juttuja, joita twitterissä on kerrottu:
Voit nyt buukata juhlasi siten, etteivät ne ala heti kun suunnittelet ne. Bileet merkataan ihkauuteen kalenteriin, joka on tulossa seuraavassa lisärissä (tai jotkut spekuloivat myös sen tulevan ilmaisessa päivityksessä, jossa tulee lasikatot ja jonkinlainen kasvien kastelu systeemi) .
Lämmitykseen toimii ainakin myös Ulos syömään - gamepackin ulkolämpölamppu ja takat!
Ikkunat jäätyvät kylmällä säällä!
Lumi kimaltelee!
Voit pitää australialaisen "joulun" , eli pitää lisäosassa tulevan talvijuhlan vaikka keskellä kesää! Myös muut juhlapyhät ovat tietysti siireltävissä
Siinä ainakin jotain!

ViestiLähetetty: La Kesä 09, 2018 12:56 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Yksi asia mikä itselläni on pistänyt silmään on tuo, että jokainen vuodenaika on sen viikon. Ja ilmeisesti sitä ei voi mitenkään muokata. Ehkä tavallaan hyvä mutta toisaalta harmittaa hiukan kun tykkäsin mm kolmosen mahdollisuudesta vaikuttaa vuodenaikojen pituuteen.

ViestiLähetetty: Ti Kesä 12, 2018 11:51 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Muistaakseni tuli varmistus, että voi valita 1, 2, tai 4 viikkoa / vuodenaika!

ViestiLähetetty: Ti Kesä 12, 2018 11:53 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Oih no toi olisi hienoa että olisi mahdollisuus valita edes noin. Jotenkin tuo 7 päivää tuntuu aika lyhyeltä :D

ViestiLähetetty: Ti Loka 09, 2018 7:28 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Meinasin haistattaa jo pitkät TS4:n uusille lisäreille ja kamaseteille, mutta taidan halutakin tämän. Ainakin nyt kun näin nuo ihanaiset kuvat, missä näkyy uusia juttuja, jotka ois tulossa. Toivottavasti ainakin noi rokokoo kamat tulee. Tahtoo ehdottomasti!

http://simscommunity.info/2018/10/09/th ... reenshots/

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 355 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 120 21 22 23 24

Kaikki ajat ovat UTC+03:00