Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Joulu 19, 2018 8:30 am

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Sim ei ikäänny
ViestiLähetetty: Ma Joulu 21, 2015 9:41 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Elikkäs mun lapsi sim ei suostu ikääntymään. Siltä lähtee aina se toimimto pois. Oon yrityäny superkoodilla, kakulla ja itestää mutta mikään ei toimi. Resetsim ei myöskään toimi, eikä tää suostu menemään siminluontiin, lataa vaan. Muut simit taloudessa pystyy ikääntymään mut tää yks ei vaan suostu.

Viestin otsikko: Re: Sim ei ikäänny
ViestiLähetetty: Ti Joulu 22, 2015 6:53 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Elikkäs mun lapsi sim ei suostu ikääntymään. Siltä lähtee aina se toimimto pois. Oon yrityäny superkoodilla, kakulla ja itestää mutta mikään ei toimi. Resetsim ei myöskään toimi, eikä tää suostu menemään siminluontiin, lataa vaan. Muut simit taloudessa pystyy ikääntymään mut tää yks ei vaan suostu.
Kokeile vielä Mastercontrollerilla ja sieltä bugittavan simin kohdalla, jos muistan nyt oikein: edistynyt :oikea: resetoi sim ja katso, toimiiko nyt? Nimittäin Mastercontrollerin oma simin resetointi on hieman vahvempi kuin pelin oma.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 22, 2015 11:24 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Ei toikaan auttanut :/

ViestiLähetetty: Ti Joulu 22, 2015 12:13 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Joskus pelissä ikääntyminen jumittuu niin, ettei sille maha ees modit mitään. En ainakaan ite oo vielä kertaakaan kuullu toimivaa ratkasua tälle ikääntymisongelmalle. Se on taas yks sellanen asia mikä pelintekijöitten ois pitäny korjata ajat sitten, jos ois nekään siihen pystyny vaikuttamaan kerran edes cc:n tekijät ei oo pystyny.

ViestiLähetetty: Ti Joulu 22, 2015 5:30 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Joskus pelissä ikääntyminen jumittuu niin, ettei sille maha ees modit mitään. En ainakaan ite oo vielä kertaakaan kuullu toimivaa ratkasua tälle ikääntymisongelmalle. Se on taas yks sellanen asia mikä pelintekijöitten ois pitäny korjata ajat sitten, jos ois nekään siihen pystyny vaikuttamaan kerran edes cc:n tekijät ei oo pystyny.
Itsellä yksi naapurusto on puolillaan ikääntyminen jumittunut-townieita, joille ei mahda mitään, koska peli spawnaa niitä lisää. Lienee ainut keino on hillitä townieiden syntyä jollain konstilla. Ainakin mastercontrollerissa on kaupungintalon/kaupunginhallintokeskuksen kohdalla joku häädä kodittomat jos muistan oikein. Joskus taas sim (pelaajan luoma) voi olla buginen jostain syystä, itsellä kerran oli sim jonka avatar näytti, että on vanhus jo, mutta silti se oli pelissä aikuisvaiheessa, ei ollut edes epäonninen sim, ainut keino lopulta oli pakottaa omalla kohtaa ko. sim kuolemaan.

Niin ja näillä townieillani ikävaihe simpäivissä voi olla väliä 95-175 ja osa näkyy aikuisina, osa vanhuksina. Kerran otin nipun sellaisia aktiivisiksi, niin kaikilla oli ikävaiheen vika päivä menossa. O__o

ViestiLähetetty: La Syys 16, 2017 3:21 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mulla oli sama ongelma erään taaperon kanssa. Mulla siis oli kaksoset, joista toinen vanheni normaalisti ja toinen ei millään, jäi vaan jumittamaan ja sit hävis koko tehtävä. En päässy edes siminluontiin, kun peli vaan latas ja latas. Testingcheatsilla ei mitään apua, mut mun tilantees mastercontroller toimi! (:

ViestiLähetetty: Ma Syys 18, 2017 7:34 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Mulle on käynyt näin lukuisia kertoja enkä ole minäkää keksiny mitää ratkaisua tälle :/ Tosin se on huomattavasti vähentynyt on kun resetoinut kaupunkia tasaisin väliajoin, en oo tosin kokeillu auttaisko se jos jättää pelin tallentamatta ja synttäripäivän aamuna resetoi kaupungin masterilla? :o

ViestiLähetetty: Ti Joulu 04, 2018 1:35 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ei ole itellä käynyt noin, että sim kieltäytyy ikääntymästä. Jos se tapahtuisi pojalle, vaihtaisin sille nimeksi Peter Pan...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00