Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Loka 23, 2018 4:12 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Erikoisia havaintoja
ViestiLähetetty: La Loka 08, 2016 5:24 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Voisiko nuo olla oksia/puunkappaleita, joiden muotoa aallot vääristävät?

ViestiLähetetty: Ti Loka 11, 2016 3:17 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mä bongasin eilen vai toissapäivänä pelatessa, että yhessä kuppilassa oli töissä Angelie Jenner. Tuli aivan Kylie Jenner mieleen :D

ViestiLähetetty: Ma Huhti 17, 2017 11:37 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Tässä eilen pelatessa simini oli kerjäämässä karkkia pelottelupäivänä. Naapurithan kommentoi asuja tms. No, yksi nainen sitten sanoi jotain tämän tapaista: "Tervehdys maan lapsi. Hieno asusi saa minut on konvehtituulelle. Nauti sokeriherkustasi." Tuo ei kuulosta ihan tavalliselta? :oho: "Maan lapsi." Aivan kuin sim olisi itse avaruudesta. Liittyisikö tuo jotenkin siihen juoruun "Tiedätkö, että se ja se on oikeasti avaruusolento, joka elelee tässä naapurustossa valeasun turvin?"

ViestiLähetetty: Ti Huhti 18, 2017 12:48 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Mä bongasin eilen vai toissapäivänä pelatessa, että yhessä kuppilassa oli töissä Angelie Jenner. Tuli aivan Kylie Jenner mieleen :D
Iik, Jennerit valtaavat nyt simsinkin:P
Lainaa:
Tässä eilen pelatessa simini oli kerjäämässä karkkia pelottelupäivänä. Naapurithan kommentoi asuja tms. No, yksi nainen sitten sanoi jotain tämän tapaista: "Tervehdys maan lapsi. Hieno asusi saa minut on konvehtituulelle. Nauti sokeriherkustasi." Tuo ei kuulosta ihan tavalliselta? :oho: "Maan lapsi." Aivan kuin sim olisi itse avaruudesta. Liittyisikö tuo jotenkin siihen juoruun "Tiedätkö, että se ja se on oikeasti avaruusolento, joka elelee tässä naapurustossa valeasun turvin?"
Olettaisin, että peliin olisi rakennettu tarinankerronnallista kaanonia juurikin yllä kuvaamallasi tavalla. Hauska juttu! "Konvehtituulella" :D Mainio!

ViestiLähetetty: To Huhti 20, 2017 1:37 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Noo... kyllähän ne jotkut pelaa roolia naamiaisasussa.

Ite luulen että noi "juorut" liittyy nelosen alieneihin. Ne voi oikeesti olla valepuvussa ja näyttää normaaleilta simeiltä...idea varmaan keksittiin jo silloin (ei sillä että nelosta silloin oli). Vai osaako kolmosen alienit myös ottaa valeasun?

ViestiLähetetty: Ke Touko 17, 2017 1:40 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Noo... kyllähän ne jotkut pelaa roolia naamiaisasussa.

Ite luulen että noi "juorut" liittyy nelosen alieneihin. Ne voi oikeesti olla valepuvussa ja näyttää normaaleilta simeiltä...idea varmaan keksittiin jo silloin (ei sillä että nelosta silloin oli). Vai osaako kolmosen alienit myös ottaa valeasun?
Ei taida osata. Nyt mua jäi mietityttämään, että olikohan aluksi tarkoitus, että alienit olisivat jo kolmosessa voineet ottaa valeasun, mutta se jäi sitten toteutumatta ja siirtyi neloseen..

Onkohan tarkoituksellista, että neuroottiset simit tuntuvat kammoavan Luu-Liisaa? En ole koskaan tajunnut tätä.

ViestiLähetetty: To Touko 18, 2017 12:19 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^On tarkotuksellista :D Nehän neuroottisina on tavallaan vähän pelkureitakin, ressaavat hellaa ja hanoja ja ovat muutenkii jotenkii hirveen ressiherkkiä (ymmärrän kyllä hyvin ku itekin HIEMAN neuroottinen joskus osaan olla ::D), joten Luu-Liisan näkeminen saa sit pasmat sekasin. En tosin oo ihan satavarma et onko ne vaan neuroottiset jotka sitä pelkää vai myös muut, jotka ei oo yliluonnollisia tai esim. arjen sankareita. Ja saatan sekottaa myös Sims 1:seen, jossa muistaakseni kaikki paitsi noidat/velhot (ja taikakaupungin väki) juos Bonehildaa karkuun, tosin just nyt en muista sitäkään, et sotkenko tän sit kolmoseen. En muista millon ois viimeks ollu ykkösessä itellä Bonehilda ja kolmosessa ei vissiin koskaan ellen oo sit kerran vaan testannu, pitäs kyl testata joskus uuestaan ja ihan kunnolla :D

ViestiLähetetty: To Touko 18, 2017 11:58 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mm... siivooja ainakin pelkäs bonehildaa niin että otti loparit... (tai ehkä se pelkäs joutuvansa samanlaiseksi). Ja kyllä ne tavalliset (taikasauvattomat) reagoi ainakin niihin tauluihin -- tais olla sitten bonehildaankin.

ViestiLähetetty: To Touko 18, 2017 8:01 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Mm... siivooja ainakin pelkäs bonehildaa niin että otti loparit... (tai ehkä se pelkäs joutuvansa samanlaiseksi). Ja kyllä ne tavalliset (taikasauvattomat) reagoi ainakin niihin tauluihin -- tais olla sitten bonehildaankin.
Keiju-similleni tulee aina semmoinen kauhistunut-moodlet, mutta muut ei tunnu välittävän. Tosin kaikki muut on joko occulteja ja ainoa normaali tykkää yliluonnollisista. Ja muistan hämärästi, että onnistuin häätämään parit siivoojaat, kun niille paljastui Luu-Liisa.
Lainaa:
^On tarkotuksellista :D Nehän neuroottisina on tavallaan vähän pelkureitakin, ressaavat hellaa ja hanoja ja ovat muutenkii jotenkii hirveen ressiherkkiä (ymmärrän kyllä hyvin ku itekin HIEMAN neuroottinen joskus osaan olla ::D), joten Luu-Liisan näkeminen saa sit pasmat sekasin.
Aa.. Nyt alkaa selvitä. En tiedä, miten oikein ajattelin että neuroottisuus toimii, mutta olin hyvin hämilläni tästä..

ViestiLähetetty: Ti Touko 01, 2018 9:15 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Lainaa:
Lainaa:
Oletteko huomanneet, että TS3 :sen telkkarista tulevat ohjelmat ovat The Sims 2 -pelistä? Tuli vähän ikävä 2 :sta ja sen aiheuttamia harmaita hiuksia!
On tullut toki tuo noteerattua, sitä en tiedä, onko niitä telkkarien hahmoja tunnistettu joksikin Sims kakkosen simiksi?
Miul on semmonen muistikuva, että itse pelivalmistaja on tituleerannut niitä kakkosen simeiksi.
Sen minä ainakin muistan, että TS2-TS4 telkkujen kokkauskanavalta on aina tullut se yksi ohjelma, jossa on punainen kokki ja sininen kokki, jotka kisaavat kumpi tekee hienomman aterian. Kolmosen versiossa punainen on nainen joka tekee enkelikakun, sininen kokki on mies joka polttaa oman keittiönsä. Nelosessa molemmat ovat miehiä, kakkosesta en ole ihan varma...?
Kakkosessa on vain 3 kokkaus ohjelmaa, jossa yhdessä nainen polttaa ruokansa ja itsensä, mies grillaa ja lähtee torkuille ja kolmas on joku keittiö, jossa on paljon mies kokkeja, ja sekin keittiö syttyy tuleen :) .

ViestiLähetetty: Ke Touko 02, 2018 7:36 pm 
Poissa
Tuisku
Tuisku

Onko täällä kukaan törmännyt ilmiöön, että kesken pelin alkaa yhtäkkiä soimaan se karseen surullinen eromusiikki, vaikka omat simit olisi ihan vaan vaikka nukkumassa eikä kenenkään kanssa eroa tekemässä?

Oon nimittäin lukenut monilta enkunkielisiltä simsfoorumeilta tätä kuin myös YouTubessa on ihmiset joihinkin Simsvideoihin kommentoinu sitä, että se musiikki alkaa välillä soimaan "ilman syytä" ja monesti vissiin yöllä. Ite en oo siihen ikinä törmänny, vaikka Sims 3 oon ahkerasti pelannu jo 8 vuotta, kunnes sitten äsken tapahtui niin ja saatoin jopa löytää jonkun sortin syyn sille? Ellei joku oo jo oikeaa syytä löytänyt, saa luvan toki kertoa :D

Pelasin siis ihan normaalisti, koko perhe oli nukkumassa ja aikaa tappaakseni tutkiskelin Appaloosa Plainsin hautausmaata. Sieltä sitten lähti liikkeelle nälkään kuolleen teinitytön, Donna Parr-Teaguen haamu, otti taksin ja ajeli Curleyn vanhusten talolle. Taksista noustessaan Donna jäi vaan paikalleen tuijottamaan taloa, Curleyt lähtivät juuri sieltä johonkin, Donna vain yhtäkkiä katosi vähän aikaa pihalla seisottuaan ja sitten tuo musiikki pärähti soimaan.

Tuo oli jotenki kauheen surullista :D Ihan en oo 100% varma mitä siinä oikein tapahtui, palasiko Donna kenties vanhan kotinsa tai muun tutun ympäristön luokse muistelemaan vai mitä ihmettä. Curleyt ei siis reagoinu Donna-parkaan mitenkään.

Yritin ottaa selvää Donnasta, mutta sille ei kai ole tehty mitään sen kummempaa taustatarinaa, nimellä ja nälkäkuolemalla vaan viitataan 1840-luvulla Donnerin uudisraivaajajoukon kokemaan nälkäkuolemakeissiin.

Tietääkö joku tuosta musiikkijutusta tai vaikka Donnasta enemmän?

Huomasin samalla myös, että kun testingcheatsilla nappaat haamun siminluontiin, voi sen kuolinsyytä ja samalla väriä vaihtaa. Meteoriittiin kuolleiden simien haamu on aika hieno.

ViestiLähetetty: Su Touko 13, 2018 12:10 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Onko täällä kukaan törmännyt ilmiöön, että kesken pelin alkaa yhtäkkiä soimaan se karseen surullinen eromusiikki, vaikka omat simit olisi ihan vaan vaikka nukkumassa eikä kenenkään kanssa eroa tekemässä?

Oon nimittäin lukenut monilta enkunkielisiltä simsfoorumeilta tätä kuin myös YouTubessa on ihmiset joihinkin Simsvideoihin kommentoinu sitä, että se musiikki alkaa välillä soimaan "ilman syytä" ja monesti vissiin yöllä. Ite en oo siihen ikinä törmänny, vaikka Sims 3 oon ahkerasti pelannu jo 8 vuotta, kunnes sitten äsken tapahtui niin ja saatoin jopa löytää jonkun sortin syyn sille? Ellei joku oo jo oikeaa syytä löytänyt, saa luvan toki kertoa :D

Pelasin siis ihan normaalisti, koko perhe oli nukkumassa ja aikaa tappaakseni tutkiskelin Appaloosa Plainsin hautausmaata. Sieltä sitten lähti liikkeelle nälkään kuolleen teinitytön, Donna Parr-Teaguen haamu, otti taksin ja ajeli Curleyn vanhusten talolle. Taksista noustessaan Donna jäi vaan paikalleen tuijottamaan taloa, Curleyt lähtivät juuri sieltä johonkin, Donna vain yhtäkkiä katosi vähän aikaa pihalla seisottuaan ja sitten tuo musiikki pärähti soimaan.

Tuo oli jotenki kauheen surullista :D Ihan en oo 100% varma mitä siinä oikein tapahtui, palasiko Donna kenties vanhan kotinsa tai muun tutun ympäristön luokse muistelemaan vai mitä ihmettä. Curleyt ei siis reagoinu Donna-parkaan mitenkään.

Yritin ottaa selvää Donnasta, mutta sille ei kai ole tehty mitään sen kummempaa taustatarinaa, nimellä ja nälkäkuolemalla vaan viitataan 1840-luvulla Donnerin uudisraivaajajoukon kokemaan nälkäkuolemakeissiin.

Tietääkö joku tuosta musiikkijutusta tai vaikka Donnasta enemmän?
Kiinnostava teoria! Koska Curleyn talo on taustatarinan mukaan täynnä antiikkia ja historiaa, ja pariskuntakin on kuulemma melkoinen kertomusten aarreaitta, voisi olla aivan järkeenkäypää, että talolla olisi dramaattinen historia. :oho:

Minulla eromusiikki on soinut ainakin Twinbrookissa, kukakohan on kummitellut, jos tuo on totta?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+03:00