Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Syys 24, 2018 10:50 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: To Marras 19, 2015 5:54 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Simswikiasta muistan lukeneeni, että Outolaakson Johanna Goottilaa ei ole asetettu samaan ryhmään, jossa on kaikki muut towniet. Tämä voisi selittää Outolaakson Johanna Goottilan toiminnan, jolla meinaan sitä, että jos Outolaaksossa asettaa sen Johanna-taulun seinälle, niin Johanna Goottila tulee tontille ainakin hetkeksi. Mielenkiintoista sikäli, että Outolaakson Johanna Goottila on yksi tunnetuimmista Sims kakkosen simeistä.

Kaunialassa taas on kaksi Johanna Goottilaa, tämän olen itse todennut superkoodin avulla. Toisen sain jopa pelattavaksi (aidon?) hahmoksi poistamalla simpellä kaikki ns. haamuflagit. En muista miten sitten kävi, kun tuosta on aikaa paljon.

ViestiLähetetty: Su Marras 29, 2015 8:51 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Oih, muistan niin miten siistiä oli kun ensimmäistä kertaa löysin Outolaakson Johannan ja sain jopa napattua hänet perheeseen! Olin ihan että ooh, nyt olen löytän jonkun suuren salaisuuden...

ViestiLähetetty: Ke Joulu 02, 2015 3:07 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Oih, muistan niin miten siistiä oli kun ensimmäistä kertaa löysin Outolaakson Johannan ja sain jopa napattua hänet perheeseen! Olin ihan että ooh, nyt olen löytän jonkun suuren salaisuuden...
Vähän sama juttu täällä. Kun näin Johannan, yritin saada outolaaksolaisen simini ottamaan yhteyttä Janukseen ennenkuin huomasin ettei edes netissä voi olla yhteydessä toisen naapuruston simeihin.

ViestiLähetetty: Pe Helmi 05, 2016 5:28 pm 
Poissa
Pajunkissa
Pajunkissa

Oon aina ajatellut Johanna Goottilasta, että alienit sieppasivat hänet ja näin hän päätyi Outolaaksoon muistinsa menettäneenä tekemään alieneille jonkisortin ns. tutkimusta. Sitten alienit kaappasivat hänet taas ja hän päätyi muiden kaapattujen simien kanssa TS3:sta tuttuun Lunar Lakesiin, jossa he aloittivat uuden kolonisaation muistit pyyhittyinä ja "aivopestyinä". Lunar Lakesistahan löytyy hänen hautansa eli hän siis menehtyi siellä mystisesti. Kenties alieneiden testit olivat hänelle liikaa tai hän vain menehtyi vanhuuteen.

ViestiLähetetty: To Kesä 16, 2016 3:59 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Ihan super vaikee kysymys, oon pohtinut tätä paaaljon enkä vieläkään oo kehitellyt omaa teoriaa.

Asiasta toiseen niin etsin paljon tietoa myös perheestä Vähälä, ja sain selville että Skipiä (en muista nimeä suomeksi mutta perheen kuollut isä), niin häntä on ilmeisesti ollut 2 kappaletta, molemmat lähes täysin saman näkösiä o.o Voin katsoa jos löydän Vähälöiden perheestä jonkun teoria videon missä siitä kerrottiin. Ja Skiphän on myös kolmosessa.

Jännää miten on osattu luoda tällaisia mysteerejä, mitä monet pelaajat ratkoo vieläkin :D Ehkä vielä joskus Johannan arvoitus selviää

ViestiLähetetty: Pe Heinä 08, 2016 9:05 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

https://www.youtube.com/watch?v=AOKe2_GT0Fg

Tässä muuten yhden sortin spekulaatiota Johannan katoamisesta:) En kyllä tienny tuosta (Nintendoko tuo on) että siinä mini pelissä Johanna on piilossa alieneilta? Vai ymmärsinkö oikein?

^^Ja tuolla samalla videon tekijällä oli myös video tuosta mystisestä Skipistä

ViestiLähetetty: Pe Syys 09, 2016 12:22 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Tässä muuten yhden sortin spekulaatiota Johannan katoamisesta:) En kyllä tienny tuosta (Nintendoko tuo on) että siinä mini pelissä Johanna on piilossa alieneilta? Vai ymmärsinkö oikein?
Se peli on PSP:lle (ei vita, pelkkä PSP), missä Johanna piilottelee alieneilta :) .

ViestiLähetetty: To Syys 06, 2018 1:02 am 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Ei niinkään teoria, mutta mun itse luomassani naapurustossa Johanna Goottila käveli mun perheen talon ohi ja ehdimpä jopa esittelemään itseni hänelle.
Hän näyttää ihan oikealta Johannalta eikä siltä Johannalta, joka Outolaaksosta löytyy.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+03:00