Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Su Elo 18, 2019 4:12 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: To Heinä 14, 2016 5:42 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Oikein sieviä/komeita simejä kaikilla :) Saa mukavaa inspistä omiin luomuksiin, kun tulee muuten tehtyä melko samantyyppisiä. Tässäpä tämänhetkiset lempparini:
Liitteet:
sim1.jpg
Liitteet:
sim2.jpg
Rakastan näitä ihoja, mutta vihaan sitä kun näiden kanssa ei pelitä suurinosa tatuoinneista ja meikeistä :(

ViestiLähetetty: Pe Heinä 15, 2016 7:29 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Agrobakterium : oikein persoonallisia neitoja :),nuo pihlan silmät kyllä ovat ihanat

JaBBa : Ihana gavin :3

Jadeleine : täydellinen sim ! Krystal on kertakaikkiaan kaunis simi, ja nuo silmät! :3

Stina : taidolla tehtyjä simejä :) inari on suosikkini näistä kahdesta

4am : jelena on oikein sievä :)

Noveria : Osaisimpa itsekin tehdä noin nättejä simejä :)

Tässä nyt rokkineitini kenen nimeä en muista

ViestiLähetetty: La Loka 08, 2016 4:33 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Tässä pari kauneinta Simiä.
Näillä kahdella ei ole nimeä (tai on, mutta en muista.. :D):

Kuva
Kuva

Ja tässä, Samantha Smith:
Kuva

.. ja tässä kuvassa sama naikkonen perheensä kanssa:
Kuva

ViestiLähetetty: Ma Loka 10, 2016 2:41 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

SimguruEllie: Onpa kauniita! Hiustyylit hivelevät silmää, ja arvostan rohkeita kulmakarvoja <3

ViestiLähetetty: Ke Loka 12, 2016 2:45 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Teinpä eilen testisimin Get Together lisärin testaamista varten ja luomuksestani tulikin yllättävän söpö.

Kuva

Kuva

ViestiLähetetty: To Marras 24, 2016 7:59 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Kuva

ViestiLähetetty: To Joulu 22, 2016 12:27 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Jos nää kuvat on liian isoja, kertokaa heti, kiitos. En oo upottanut kuvia foorumeille vuosiin, joten ei oo mitään muistikuvaa siitä, miten tää toimii.

Kantaäiti Alice on varsin hurmaava.
Kuva

Hänen tyttärestään, Hannahista tuli myös upea naisenalku.
Kuva

ViestiLähetetty: To Helmi 02, 2017 7:00 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Saanko tuplapostata ja bumpata tätä topaa? On kuitenkin hetki siitä, kun tähän on postattu.
Jos en saa niin poistakaa jompi kumpi näistä viesteistä.

Tässä kuitenkin viimeisin luomukseni, Lucy Morgan, tykkään hänestä.
Kuva

ViestiLähetetty: Pe Maalis 10, 2017 3:39 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

hmmm mulla on pakkomielle tehä mun simeistä aina hyvän näkösiä :D tässä muutama kuva mun tän hetken simeistä mun blogista, toivottavasti tää kuvajuttu toimii...

Kuva
tässä on Casmir Milton

Kuva
Kuva
Lynn Milton

Kuva
Annie Milton

öö ja mulla ei ookkaa kauheesti enempää järkeviä kuvia muista/en jaksa ruveta säätämään niistä linkkejä XD

PAITSI tässä vielä mun youtube videon simi:
josta en löytänykkään kuvaa mutta tässä videon linkki: https://youtu.be/Xu5EIyMCF70

ViestiLähetetty: Ti Huhti 18, 2017 10:26 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Kuva
Tämä siis alkuperäinen tekemäni hahmo joka sai nimekseen Alayna Tinsley. Baarissa tämä tapasi alien tytyn ja he sitten kävivät muutamilla treffeillä ja alkoivat seurustelemaan.

Kuva
Tabatha Copur. Ihan pelistä napattu, mutta olen vain muuttanut ihmisemmän näköiseksi. Eli pitkälti vaan vaihtanu vaatteet ja silmät samanlaisiksi, kuin "valeasussa"

Kuva
Tällä hetkellä nämä kaksi ovat yksiä lemppari pareistani pelissä.

Kuva
Ja juuri nyt heillä on vauva nimeltään Shirley Copur.

ViestiLähetetty: Ti Touko 02, 2017 8:52 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Tässäpä teille Aino Laine, perusnaamainen nättimys, jonka olen omin pikku kätösin tuonut tähän mualimoon. Kaikki simit joita yritän räpeltää näyttävät jotakuinkin tismalleen tällaisilta, ja Aino on se pelin kaunein vain koska hänpä sattuu olemaan myös viimeisin. Huomenna kaunein voi olla jo joku muu, olettaen siis että jaksan jotakuta ruveta rakentelemaan.

Harvemmin maltan varsinaisesti pelailla, joten pelissä syntyneitä kaunokaisia/komistuksia ei ole juuri saatavilla. Ne vähäisetkin alulle pistetyt simlapset ovat tähän mennessä osoittautuneet lähinnä geenipallomeren karanneiksi palloiksi, joissa ei kukaan ui. Perusnaamoilla ei tule kauniita lapsia.

Ja erikoismaininta noverialle, upeita simejä!

Kuva
Kuva

ViestiLähetetty: La Kesä 17, 2017 2:44 pm 
Poissa
Lumilyhty
Lumilyhty

Oon pelaillu paljon "Random Genetics Challengea" ja muutamia kauniita simejä on tullu luotua :D

Kuva

Kuva

ViestiLähetetty: La Heinä 29, 2017 2:48 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Kaikilla on hurjan kauniita siminluonti/muokkaustaitoja. Erityisesti tuo odiumin neitokainen on todella hurmaava omalla persoonaallisella tavallaan. Iirismain vaaleahiuksinen sim on myös erittäin kaunis ja kuvauskulma on tosi kiva! Tykkään paljon myös kiisselin yksinkertaisesta vähän naapurintyttömäisestä simistä, jolla on myös hauskan perinteinen nimi.

Kuva
Tässä on Minea Helmiä. Kuvakulma ei nyt imartelevin tähän hätään ole ja neito on muutenkin vähän rintavassa kunnossa, kun odottaa tässä kuvassa vielä esikoistaan. Pidän erityisesti ihonvärin ja silmien luomasta kontrastista!

Kuva
Edittiä vielä sen verran, että tulinpa lisäämään myös toisen simikaunottareni tänne. Hän on townietyttö Tyyne Sinisuo (alunperin Jonna Isolato), josta tuli pienen makoverin jälkeen aika tajuttoman hyvännäköinen mimmi. Tyyne on tyyliltään ihan totaalinen poikkeus siihen millä tavoin yleensä simini stailaan, mutta vaihtelu virkistää. Kuvailisin tyyliä kardashian & pin-upiksi.
Kuva
Tässäpä vielä Tyyne ja hänen poikaystävänsä Anssi.

ViestiLähetetty: Pe Touko 10, 2019 9:10 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Olen vastikään päässyt sisälle neloseen ja onnistunut tykästymään siihen täysin. Pelin graafiseen puoleen tottuminen vaati hetken, mutta nykyään en voi käsittää miten hyvältä peli näyttää ilman ladattuja. Ja tätäkin keskustelua selatessaan huomaa miten erilaisia ja oman näköisiä simejä nelosessa saa aikaiseksi. No, se siitä löpinästä ja aiheeseen...

Ehdottomasti pelini parhaimman näköiset simini ovat peliin syntyneet lähestulkoon identtiset kaksoset. He ovat oikeammin kolmosia, mutta veli ei ole niin hääppöinen tapaus mainittavaksi.

Kuva
Tässäpä Ivana, vihreäsilmäinen

Kuva
ja Jelena, sinisilmäinen

Kuva
Sekä heidän isänsä Damian nuorena. Huomasin nyt että kaikilla on jonkinlainen hattu päässään, haha

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 59 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+03:00