Mitäs ihmettä

Ihastus tähän tyyppiin josta aijemmin puhuin hiipu hiljalleen pois ja vielä pari viikkoa sitten elin huoletonta elämää. Sen jälkeen tutustuin kaverin veljeen ja taas sitä mentiin xd
Ja arvatkaa mitä!
Nyt mä sitten seurustelen tän kyseisen tyypin kanssa

En oo nähny sitä kertaakaan, mut me jutellaa päivittäin puhelimen välityksellä. Tyyppi on tosi mukava ja sillä on ihan samanlainen huumorintaju ku mulla. Me ei olla sellane ällösöpö pari, mut musta on hauskaa kun se välillä sanoo mua nätiks ja kun keksin jonku hyvän jutun seki alkaa käyttää sitä x)
Tyypin sisko pitää meitä jonain vuosisadan rakkaustarinana, vaik tosiasiassa meidän suhde alko silleen "Hei aletaako olee?" "Vois" "Oikeesti?" "Joo". Muutenki se on aina wappiryhmässä sekoilemassa kun meil on joku keskustelu meneillään. Ihailtavaa siinä pojassa on myös, et vaikka samassa ryhmässä on minä, sen oma sisko, paras kaveri ja meidän yhteisiä ystäviä, se käyttäytyminen ei poikkea millään tapaa siitä millainen se on yksässä. Tai siis et se ei esitä mitään, ihan avoimesti laittaa siel ryhmäs viestii sillee "Mullapa onki nätti tyttöystävä

"
Ja sit se sisko on taas kiljumassa
Tää viesti on toosi sekava mutku oon vaa ilone ja aaaaaa rakastan sitä tyyppiä