Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Loka 23, 2018 8:24 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ke Syys 21, 2016 11:30 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Tuon luonnepisteiden vähyyden huomasinkin. Taitojen katoamiseen en osannut kiinnittää huomiota, kun Astrid oli kuollessaan townie, niin en tiedä mitkä hänen taitopisteensä oli ennen kuolemaan. Harmi jos zombit eivät voi saada lapsia, voikohan ne löytää puolisoakaan? Tosiaan Astridin flirttailuyritykset ei ole oikein tuottaneet tulosta :D Blaah, zombit on tylsiä...

ViestiLähetetty: To Syys 22, 2016 12:44 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Tuon luonnepisteiden vähyyden huomasinkin. Taitojen katoamiseen en osannut kiinnittää huomiota, kun Astrid oli kuollessaan townie, niin en tiedä mitkä hänen taitopisteensä oli ennen kuolemaan. Harmi jos zombit eivät voi saada lapsia, voikohan ne löytää puolisoakaan? Tosiaan Astridin flirttailuyritykset ei ole oikein tuottaneet tulosta :D Blaah, zombit on tylsiä...
Zombit voivat myös avioitua, mutta lasten saanti onnistuu vain adoptoimalla ;) . Mulla on yks zombi pelattavana, joka on avoliitossa ja sillä on 3 lasta adoptoituna :) . Ajattelin sen vielä hävittää jotenkin, kun ei sillä pitemmän päälle jaksa pelata + sen yks poika on jo aika pitkällä aikuisuudessa eli kohta vanhus itsekkin, jolloin iät ovat liian liki.

ViestiLähetetty: Ma Marras 20, 2017 3:53 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Itselläni on yliluonnollisista ollut alieneja ja noitia. Noidista tykkään, tällä hetkellä mulla on yksi häijy noita joka pyörittää kirjakauppaa. Alienit on ihan ok, harmi vaan kun eivät silleen ole mitenkään erityisiä.

Tällä hetkellä ois tarkotus hankkia vampyyri, yksi simini on onnistunut ystävystymään erään kreivin kanssa. Pitää vain suhdetta saada vielä nousemaan.

ViestiLähetetty: Ke Helmi 14, 2018 9:26 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Näin yli 10 vuoden pelaamisen jälkeen mulla on vihdoin ensimmäistä kertaa pelissäni servo :D Annoin sille nimeksi Martti, koska Martti Servo. Vielä en ole ehtinyt kauheasti Martilla pelailla, mutta hän vaikuttaisi olevan ainakin hyvin innokas kotitaloustöiden tekijä.

Seuraavaksi olisi tavoitteena saada peliini ensimmäinen ihmissusi. Yksi simeistäni on jo onnistunut ystävystymään johtajasuden kanssa, mutta en ole vielä saanut sutta puremaan häntä. Suoraan sanottuna en ole varma miten se edes tapahtuu, pitääkö susi ottaa ensin lemmikiksi?

ViestiLähetetty: Pe Helmi 16, 2018 7:58 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Itsekin oon tota ihmissutta miettinyt. Yhdellä simillä sain sen johtajasuden kanssa ystäviksi, mutta ei siinä oikein mitään erikoista tapahtunut :/

ViestiLähetetty: La Helmi 17, 2018 11:32 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Sudenpurema on tosiaan Simsissä harvinainen, olisiko todennäköisyys ollut 4%... Mitään muuta ei kylläkään tarvitse johtajasuden kanssa ystävystyttyään tehdä kuin toivoa parasta ja olla peruuttamatta autonomista "ole purtavana" -toimintoa. Lemmikkikoodeja olen käyttänyt sen verran kauan sitten, että nopeammista keinoista minulla ei ole aavistustakaan. :D Kesytetty susi ei tosin muistaakseni voi enää purra.

ViestiLähetetty: Ti Helmi 20, 2018 3:00 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Johtajasusia ei kai voi edes ottaa lemmikiksi. Itse en ainakaan koskaan siinä onnistunut, vaikka yritin, ja sama sim sai otettua lemmikiksi ainakin viisi muuta sutta. Ja vain johtajasusi voi purra, joten siinäkään mielessä lemmikkisusi ei voi muuttaa simiä ihmissudeksi.

Se puretuksi joutuminen on kyllä todella harvinaista. Vain tuo susifriikki simini on tullut ihmissudeksi ihan sillä oikealla menetelmällä (eli ilman koodeja/modeja), muiden kanssa aina luovutin. Ja sitä ainoaakin yritin monta simpäivää, ja lopulta lukitsin suden ja simini aitaukseen, ettei susi lähtisi pois XD

Servot on mun mielestä aivan ihania. Pitäisi taas hankkia sellainen johonkin perheeseen. Etenkin niiden tapa laulaa merirosvolauluja on jotenkin tosi söpö :3

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Ma Huhti 02, 2018 4:18 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Johtajasusia ei kai voi edes ottaa lemmikiksi. Itse en ainakaan koskaan siinä onnistunut, vaikka yritin, ja sama sim sai otettua lemmikiksi ainakin viisi muuta sutta. Ja vain johtajasusi voi purra, joten siinäkään mielessä lemmikkisusi ei voi muuttaa simiä ihmissudeksi.

Se puretuksi joutuminen on kyllä todella harvinaista. Vain tuo susifriikki simini on tullut ihmissudeksi ihan sillä oikealla menetelmällä (eli ilman koodeja/modeja), muiden kanssa aina luovutin. Ja sitä ainoaakin yritin monta simpäivää, ja lopulta lukitsin suden ja simini aitaukseen, ettei susi lähtisi pois XD

Servot on mun mielestä aivan ihania. Pitäisi taas hankkia sellainen johonkin perheeseen. Etenkin niiden tapa laulaa merirosvolauluja on jotenkin tosi söpö :3
Johtajasuden lukitsemisella ei ole mitään vaikutusta, lähteekö se vai ei. Kun susi päättää lähteä, niin sitä ei voi pysäyttää lähtemään tontilta, sillä simeille ja lemmikeille tulee ns. "lähde pois"-tila, jolloin niitä ei voi estää lähtemästä :) .

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+03:00