Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Marras 21, 2018 2:08 pm

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ma Syys 28, 2015 4:22 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Eli tosiaan, mun simsongelmani tällä kertaa on se, ettei mun simit kerta kaikkiaan tee mitään itse. Vahva tahto on täysillä, ja silti vaikka niillä olis hirveä energianpuute tai tylsää tai nälkä, ne jäävät vaan seisoskelemaan ja heilumaan paikalleen. En tajua. Se niiden kyky tehdä itsekseen asioita vähän niinku hiipui pikkuhiljaa pois. Jos mä laitan ne tekemään jotain ni kyllä ne sitten, mutta on aika tylsää pelata kun tyypit vaan möllöttää niinku vihannekset. Niin ärsyttävää... Onko mun pelissä joku bugi? Miten saan sen pois?

ViestiLähetetty: Ti Syys 29, 2015 5:12 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Lainaa:
Oletko uusi Sims 4 parissa?
Tutustu seuraavaan modiin:
http://modthesims.info/download.php?t=547026
Asennetaan purkamalla tiedostot/electronic arts/the sims 4/mods kansioon
Voisin kokeilla tuota, kiitos :) Nyt ilmeni, että tuo bugi on tosiaan vain kahdessa simissäni, niiden lapsi on kyllä ihan oma-aloitteinen. Lagaaminen ilmenee siinä, kun nuo jumittavat simit esimerkiksi tekevät ruokaa > ruoka on valmis, simillä hirveä nälkä > jää seisoskelemaan ruuan eteen vaikka moneks tunniks eikä ota sitä ruokaa ja valittaa, että on nälkä. Kunnes itse painan ruokaa ja sanon että ota lautasellinen. Huoh. :D

ViestiLähetetty: Ti Syys 29, 2015 7:54 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Voisin kokeilla tuota, kiitos :) Nyt ilmeni, että tuo bugi on tosiaan vain kahdessa simissäni, niiden lapsi on kyllä ihan oma-aloitteinen. Lagaaminen ilmenee siinä, kun nuo jumittavat simit esimerkiksi tekevät ruokaa > ruoka on valmis, simillä hirveä nälkä > jää seisoskelemaan ruuan eteen vaikka moneks tunniks eikä ota sitä ruokaa ja valittaa, että on nälkä. Kunnes itse painan ruokaa ja sanon että ota lautasellinen. Huoh. :D
player’s guide: "The Sims 4 is all about the big personalities and individuality of every Sim..."

Mielenkiintoinen ongelma! En ole juuri tuota itse kokenut, enkä pienellä etsimisellä löytänyt vastaavaa netistäkään.
Ehditkö kokeilla ongelmasimien resetointia (reset sim [first name] [last name]) ja/tai pykälää vahvempaa resetointia maailmojen hallinnan kautta? (perhe talteen, poisto pelistä ja sitten liittäminen takaisin. Auttoi mulla joskus ajat sitten johonkin pöhköön bugiin, mutta huono puoli oli tietenkin, että suhteet tuttuihin katosi saman tien.)

Edit: Hilbert korjasi lainauksen

ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2018 4:47 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Mulla on kans ollu noita möllöttäviä simejä,ärsyttävää.....ja muutenkin tuntuu että pelissä joku vika on,tietäis vaan että mikä.....esim.kun jotain omaa simiä klikkaa ja haluais jutella toisen simin kanssa niin ne vaihtoehdot jutteluista ei tuu esille heti,jos tulevat ollenkaan,vaikka kuinka simiä klikkailee,ärsyttävää....joku jumi tuos pelis kyllä nytte on...pitkästä aikaa haluisin pelata mutta ei tunnu onnistuvan tän syyn takia...joten mitä tarttis tehdä että vika korjaantuu?

Kysytään nyt sitten tähän samaan hengen vetoon kun en meinaa ollenkaan päästä kirjautumaan the sims4 sivuille,aina kun yritän sitä ja klikkaan kirjaudu-kohdasta niin ruutuun tulee aina: "Ongelma käyttäjäoikeuksissa" You need the garden.SignIn.Allow premission to do that- ja tuon taustalla on joku iso irvistyshymiö.....ja nyt nimenomaan tarkotan sitä keskustelupalstalle kirjautumista. Olisin kysynyt sieltä apua tuohon ylempään ongelmaan,mutta kun en kerta sinne päässyt niin sitten tulin tänne kysymään =) Kiitoksia sille/niille joka/jotka kerkee jossai vaihees tähän vastaamaan =) ja juu tiedän että on pikkasen hölmöö tehä kysymys jo valmiin kysymyksen alle,olen pahoillani siitä =/ koetan seuraavaksi tehä oman aiheen tänne =)

ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2018 4:48 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

......ja sanottakoon vielä sekin että myös minun simeillä on vahva tahto.

ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2018 4:53 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Ai niin ja mistä sen maksuttoman caribia päivityksen löytää/saa the sims 4 peliin? sekin on mulle myös arvotus....olisi kiva saada ko.päivitys omaan peliin..vai tuleeko se päivitysten mukana? =)

ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2018 7:42 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Muihin en osaa varmuudella vastata, mutta Virallisen Sims foorumin kohtalon tiedän. Suomen kielinen foorumi lopetettiin elokuun loppupuolla:c Viestit näkyvät toistaiseksi, mutta uusia viestejä ei pysty enää kirjoittamaan eikä foorumin Suomi-osioon kirjautumaan. Musta on kökköä, etteivät ole pistäneet tuosta näkyvämmin tietoa foorumille:(

Kaappasin Dryodan viralliselta foorumilta mukaan, ja perustimme uuden The Sims -aiheisen keskustelupalstan. Vaikka foorumi on (ainakin toistaiseksi) pikkuinen, uskon sieltä saavan vastauksia tehokkaasti.
https://suoturve.net/korpi/

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Ti Syys 11, 2018 8:05 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Whaaaaaaaaaaaaaaaat!!!???????? Siis täähän nyt on järkky uutinen mullekin... =( =( =( mun mielestä oli TODELLAKIN JEES että the sims 4:sta oli suomenkieliset sivustot ja sieltäkin sai mennä pyytään apua jos halus ja tarvi,voi hyvä jysäys tällekki asialle sitten.....siis oikeesti järkyttävä uutinen,juu ja olen samaa mieltä Hilbertti sun kans että paremmin tää asia olis saanu infota.....se on niin syvältä että nykyään melkein kaiken pitää vaan itte tietää/lukea toisten ajatukset ilman että niitä tuodaan julki...en osaa muuta sanoo kuin että olen järkyttynyt tästä Ts4:n suomi sivuston kohtalosta....ja miksi juuri se piti laittaa pois toiminnasta????? yhtä hyvin täällä suomessa sitä sivustoa olisi tarvinnut...mutta luojan kiitos että on sitte tää radola ja tosi hieno homma on tuokin että
perustit/perustitte sitten uuden keskustelupalsta the simssejä varten,nostan hattua ja annan 10peukkua tälle asialle,hyvä sinä,hyvä te =) =) Safira on erittäin iloinen tästä =) =) menen kyllä oitis katsomaan ja tutustumaan noihin sivuihin ja kirjaudun sinne jos on tarvis.... =) Kiitos vastauksestasi Hilbert =) Safira kiittää =)

ViestiLähetetty: Ke Syys 12, 2018 10:06 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Se Caribia päivitys tais olla tollanen automaattinen, siis että tuli muiden päivityksien ohella. Voin toki muistaa väärin, mutta ainakin mulle se tuli vähän kuin päivityksenä.
Toki ois vähän kivempi jos sais itse päättää noi päivitykset, että mitä haluaa ja mitä ei halua ottaa, kun niin monen mukana tulee aina jotain bugeja. No mutta kaipa tälläkin pärjää.
Ai muuten itelläkin simit on välillä vähän hitaita reagoimaan(p*rhanan ärsyttävää silloin, kun yrittää saada otettua kuvia tarinaa varten), vaikka mullakin käytössä vapaa tahto. Mä vähän veikkaan, että mulla syyllinen tähän on ladattujen iso määrä ja varmaankin jo uusimisen tarpeessa oleva näytönohjain... mahdollisesti myös liian vähäinen tila. Hoitaisin näitä ongelmia jos vaan oisin rikkaampi, tietokoneeseen (itellä siis pöytäkone) kun ei ilmatteeks uusia (siis tosi hyviä ja kunnollisia) osia saa. Tohon tilanpuutteeseen vois yrittää taas vaikuttaa siivoamalla koneensa sisältöä ja muistaa tehdä levyn eheytys taas jossain välissä.

Eli safira, ehdotan myös huomioimaan että koneella on riittävästi tilaa pyörittää peliä. Itse suosittelin käymään koneen läpi CCleanerilla (ilmainen ja tosi hyvä ohjelma), sillä saa paljon ylimäärästä roinaa pois. Toinen ohjelma (samasta paikasta ja samaa sarjaa) jota suosittelen, on Defraggler, joka toimii ihan samalla tavalla (joskin paremmin) kuin käyttiksen mukana tullut levyneheytys ohjelma. Myös Speccy (samaa sarjaa CCleanerin ja Defragglerin kanssa) on kätevä. Näkee vähän, että mitä lämpötiloja koneessa on. Siis jos siellä joku osa/alue on liian kuumana niin voi alkaa miettiä onko siellä jokin ongelma ja miten sen voi korjata.

ViestiLähetetty: Ti Loka 30, 2018 7:23 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Kiitos ohjeistasi Yavannah =) safira kiittää =)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00