Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
It is currently Sun Oct 22, 2017 3:50 am

All times are UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Ehdotella kaikkea kivaa uutta | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 21.10. uusi, toivottu hymiö: peukku! :peukku:
∙ 19.10. miitti tulee, lähde koettamaan pelitestausta Helsingissä!
∙ 8.10. uudet, syksyiset sesonkitittelit

Post new topic  Reply to topic  [ 100 posts ]  Go to page 1 2 3 4 57 Next
Author Message
 Post subject: Palauteketju
PostPosted: Sat Oct 10, 2015 7:14 pm 
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Kirjoittakaahan tänne palautetta radolasta, ylläpidosta ja radolalaisista. Perustelut on pop!

Post subject: Re: Palauteketju
PostPosted: Sun Oct 11, 2015 6:41 pm 
Superaktiivi
Superaktiivi

Quote:
Kirjoittakaahan tänne palautetta radolasta, ylläpidosta ja radolalaisista. Perustelut on pop!
Pikapalaute: Kivaa ja asiallista porukkaa. Esimerkiksi Hilbert auttoi minua, kun söhelsin lainauksen kanssa ja jossain muussakin asiassa, jonka olen jo unohtanut. Kirjoitan lisää jos dementia hellittää. =)

PostPosted: Mon Oct 12, 2015 5:02 pm 
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Hiih, kiitos Simahtanut! Mä koen hommani täällä radolassa olevan ennemmin apuopettajan kuin poliisin:P On kivaa olla avuksi! Nykyään kyllä Sims-aiheiset kysymykset on niin vaikeita, etten juurikaan saa vastata. Toista oli Kakkosen "Mistä peililattiat??" -aikana:D

PostPosted: Mon Oct 19, 2015 10:43 am 
Superaktiivi
Superaktiivi

Kuuluukohan tämä tänne? Radolle kuitenkin tämä viesti pääasiassa.

Anyway, meikäläisellä on tässä vanhassa läppärissä pikavalintana vanhaan Radolaan linkki, ja sinne on nyt ilmestyny joku tollanen... verify-this-site-if-you're-the-site-owner-jutska. En sitten tiedä, onko se ton koko createforumhosting-tsydeemin vai foorumikohtanen JA et onko se edes miten luotettava (eli älkää nyt kukaan muu hyvät ihmiset menkö mitään koodeja kirjottelemaan siltä varalta, et se onkii virustrolli!!!), mut mietin vaan et olisko tästä informaatiosta hyötyä Radolle? :D
///Testasing ilman sitä radola-alkuosaa ja sama sivu avautuu, eli ilmeisesti toi on tolle varsinaiselle palveluntarjoajalle?

Terveisin minä, joka edelleen elättelen toiveita vanhan Radolan paluusta :'D

PostPosted: Mon Oct 19, 2015 4:45 pm 
Superaktiivi
Superaktiivi

---

Last edited by Damiska on Thu Mar 23, 2017 11:01 pm, edited 1 time in total.

PostPosted: Mon Oct 19, 2015 5:42 pm 
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Quote:
Quote:
Kuuluukohan tämä tänne? Radolle kuitenkin tämä viesti pääasiassa.

Anyway, meikäläisellä on tässä vanhassa läppärissä pikavalintana vanhaan Radolaan linkki, ja sinne on nyt ilmestyny joku tollanen... verify-this-site-if-you're-the-site-owner-jutska. En sitten tiedä, onko se ton koko createforumhosting-tsydeemin vai foorumikohtanen JA et onko se edes miten luotettava (eli älkää nyt kukaan muu hyvät ihmiset menkö mitään koodeja kirjottelemaan siltä varalta, et se onkii virustrolli!!!), mut mietin vaan et olisko tästä informaatiosta hyötyä Radolle? :D
///Testasing ilman sitä radola-alkuosaa ja sama sivu avautuu, eli ilmeisesti toi on tolle varsinaiselle palveluntarjoajalle?

Terveisin minä, joka edelleen elättelen toiveita vanhan Radolan paluusta :'D
Domainpalvelu yrittää tavoittaa omistajaa ennen kuin osoite vapautuu varattavaksi.
Ei ole mitään vaarallista. Domainomistajaa pyydetään vaan vahvistamaan tietonsa (joku ihme laki, joka tuli voimaan joskus 2014). Siksi nyt on sitten domain jäähyllä. Ja vanha radola tuskin tulee enään nousemaan, näyttää jo sen verran surkealta tuo hostaajan tilanne.

PostPosted: Sat Dec 26, 2015 7:02 pm 
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Vanhan Radolan mukana katosi suurella työllä laadittuja tietovarastoja:/ Mutta eiköhän tämäkin vähitellen tästä ehoudu!

Nyt Radola on pyörinyt mun laskelmien mukaan noin neljännes vuoden tällä paikalla. Mitkä ovat tunnelmat nyt?

PostPosted: Mon Dec 28, 2015 10:46 pm 
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Hilbert on modeista kauhistuttavin, suurin ja mahtavin. Hänen hyiset viestinsä saavat tavalliset riviradolalaiset suorastaan vapisemaan kauhusta! Sieg *hali*!

PostPosted: Tue Dec 29, 2015 9:47 am 
Superaktiivi
Superaktiivi

Quote:
Hilbert on modeista kauhistuttavin, suurin ja mahtavin. Hänen hyiset viestinsä saavat tavalliset riviradolalaiset suorastaan vapisemaan kauhusta! Sieg *hali*!
VAU! Saaks ton modin ladattua ilmaseks ja toimiiks sit enää mitkä huijaukset? Voinks mä sit enää pitää muita modeja - ei kai sit enää tarvii, mut mä vaan haluun tietää - ja toimiiks hyiset viestit android-puhelimessa vai pitääks mun vaihtaa humanoid-järkkäriin?

yst.pik.vast.pyyd.tlk.nimim.TOSIK.INNOSTUS :eh:

PostPosted: Tue Dec 29, 2015 10:00 am 
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Valitettavasti olen moderaattori, en modaus. Huijaukset eivät yleensä toimi, mutta Tehon (ja ehkä Riinaminkin?) saatte pitää vielä:) Järkkärit ovat hifistelyä, jos ei todella tiedä, miten niitä käyttää, ja minähän en tiedä. Onneksi viestieni hyisyys välittyy aina ja kaikkialla, missä vain on internet yhteys (ja jokin selain) käytettävissä.

*Insert pikkukakkosen varokaa heikkojajäitä-video*

Ai niin *halaa ihkupihkuöttiäismönkiäiset* Buhahhahahahhaahhahahahahhaaaa!

PostPosted: Tue Dec 29, 2015 3:18 pm 
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Quote:
VAU! Saaks ton modin ladattua ilmaseks ja toimiiks sit enää mitkä huijaukset? Voinks mä sit enää pitää muita modeja - ei kai sit enää tarvii, mut mä vaan haluun tietää - ja toimiiks hyiset viestit android-puhelimessa vai pitääks mun vaihtaa humanoid-järkkäriin?

Quote:
Valitettavasti olen moderaattori, en modaus. Huijaukset eivät yleensä toimi, mutta Tehon (ja ehkä Riinaminkin?) saatte pitää vielä:) Järkkärit ovat hifistelyä, jos ei todella tiedä, miten niitä käyttää, ja minähän en tiedä. Onneksi viestieni hyisyys välittyy aina ja kaikkialla, missä vain on internet yhteys (ja jokin selain) käytettävissä.

Kuten mahtava johtajamme tuossa vahvistikin, kyseessä on hänen kunnioitettava moderaattoriutensa. Siinä tosin olet oikeilla jäljillä, että Hilbu-moden lisäksi sinun ei tule pitää muita moderaattoreita. Toisekseen Hilbun valta ulottuu KAIKKIALLE. Tai ainakin se tulee ulottumaan, kunhan vain saamme lisää elintilaa tosiradolalaisille ja vääränlainen aines tuhotaan. Kaikki tämä on ainakin sinulle ilmaista, ainakin jostain näkökulmasta katsottuna, ainakin hetken.

PostPosted: Tue Dec 29, 2015 3:26 pm 
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

*Katselee lievästi kummastuneena ympärilleen*

PostPosted: Tue Dec 29, 2015 6:17 pm 
Superaktiivi
Superaktiivi

Quote:
*Katselee lievästi kummastuneena ympärilleen*
*aplodeja* :D

PostPosted: Tue Dec 29, 2015 8:55 pm 
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Quote:
Quote:

Quote:

Kuten mahtava johtajamme tuossa vahvistikin, kyseessä on hänen kunnioitettava moderaattoriutensa. Siinä tosin olet oikeilla jäljillä, että Hilbu-moden lisäksi sinun ei tule pitää muita moderaattoreita. Toisekseen Hilbun valta ulottuu KAIKKIALLE. Tai ainakin se tulee ulottumaan, kunhan vain saamme lisää elintilaa tosiradolalaisille ja vääränlainen aines tuhotaan. Kaikki tämä on ainakin sinulle ilmaista, ainakin jostain näkökulmasta katsottuna, ainakin hetken.
Siis nyt kyllä pitää sanoa, että te palvotte ihan väärää modea! Minä olin ensin! Noh, Rado oli ensin, mutta sitten olin minä! Aivan kamalaa syntiä harrastatte! Tuntekaa kiroukseni ja vihani, joka velloo juuri nyt Radolan yllä!

PostPosted: Tue Dec 29, 2015 8:58 pm 
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Ensimmäiset tulevat viimeiseksi ja niin edelleen! *levittää kätensä siunaavaan halaukseen*

Post new topic  Reply to topic  [ 100 posts ]  Go to page 1 2 3 4 57 Next

All times are UTC+03:00