Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Syys 19, 2019 10:18 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Sims 1 windows 7:lle
ViestiLähetetty: Ti Loka 06, 2015 3:57 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Elikkä kysymys kuuluu kuinka saada sims 1 toimimaan Windows 7:lla tai uudemmallakin käyttöjärjestelmällä? Sain kyllä asennettua pelin mutta pelaa nappia painettaessa ei tapahdu mitään... Joku viisas varmaan tietää?

Viestin otsikko: Re: Sims 1 windows 7:lle
ViestiLähetetty: Ke Loka 07, 2015 7:25 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Meikäläisellä toimii kyllä ja kyseessä on Windows 7. Eikö toimi, jos etit pelin asennuskansion ja klikkaat sieltä auki?

ViestiLähetetty: Ke Loka 07, 2015 8:41 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ei Toimi:( Oon kokeillu kaikkia ohjeita netistä mitkä oon osannu suomentaa. Olen yrittänyt tehdä sen sovelluken "suorita aiemmille Windows versioille tehtyjä ohjelmia" kautta, mutta ei onnistu. Olen yrittänyt muuttaa näytön resoluutiota, mutta ei auta. Olen myös käynnistänyt pelin järjestelmän valvojana, eikä siitäkään ole ollut apua. Hetken aikaa kursori näyttää lataus merkkiä, mutta sitten ei tapahdu mitään vaikka kuinka odotan, jokin estää pelin käynnistymisen mutten tiedä mikä:/

ViestiLähetetty: Ke Loka 07, 2015 9:10 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ootko varmistanu, ettei virustentorjunta estä sitä? Onko siulla peruspeli, lisäosa/-osia vai Keräilykokoelma?

ViestiLähetetty: To Loka 29, 2015 4:22 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ei pitäisi mikään virus ohjelma tai palomuuri sitä estää:/ Kokeilin tuota Damiskan ohjetta ja tein kuvakkeen työpöydälle, sitte yritin muokata sitä kohde tekstiä, mutta tuli vaan ilmotus että tätä polkua ei löydy eikä kone suostunu tätä muokkausta hyväksymään... Teenkö jotain väärin?

ViestiLähetetty: La Marras 21, 2015 6:48 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Tein sitten näköjään paluun Radolaan (uudella nimimerkillä, aiemmin käytössä ollut siis Luumuinen, unohdin onnellisesti salasanan... ja käyttämäni sähköpostinkin salasanan... onneksi en ollut käyttänyt sitä moneen vuoteen :D eipä vanhoja tunnuksia olis täältä muutenkaan löytynyt, nyt kun kävin asian tarkistamassa) Sims 1:n merkeissä.
Oon nyt nostalgiahuuruissa yrittänyt pelata TS1:stä, mutta hän mokoma ei suostu käynnistymään. Lykkää näytölle ilmoituksen, että "Sisäänpääsy evätty. Kirjaudu sisään järjestelmänvalvojan oikeuksin ja yritä uudelleen". Ja sitten kun klikkaan pikakuvaketta ja "Suorita järjestelmänvalvojana", ei tapahdu mitään. Aiemmin on peli toiminut moitteettomasti, pidin ehkä puolen vuoden tauon ykkösen pelaamisesta ja nyt on näppylät tälläviissiin.
En nyt tiedä menikö tää oikeelle puolelle, mutta osaiskohan joku auttaa, kun oon ite vähän käsi näissä hommissa?

ViestiLähetetty: La Tammi 30, 2016 1:17 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Minulle on tapahtunut samalla tavalla kuin sinulla, luumutar :-o. Minulle tulee tuo aina, kun mä yritän mennä pelaamaan The Sims 1, niin siihen tulee just tuo viesti. Mä tosin olen pelannut sitä siinä Windows 7, mutta minä luulen, että kun mä olen poistanut sen muutaman kerran, niin se taisi seota...
Lainaa:
Ei pitäisi mikään virus ohjelma tai palomuuri sitä estää:/ Kokeilin tuota Damiskan ohjetta ja tein kuvakkeen työpöydälle, sitte yritin muokata sitä kohde tekstiä, mutta tuli vaan ilmotus että tätä polkua ei löydy eikä kone suostunu tätä muokkausta hyväksymään... Teenkö jotain väärin?
En ole varma, mutta tietääkseni pikakuvakkeiden nimiä ei saisi vaihtaa :/ .

ViestiLähetetty: Ke Kesä 22, 2016 2:39 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Itse luovutin ton asennustouhun kanssa... kun ei onnistu niin ei onnistu. Onneksi minulla on kotopuolessa vanha koneeni jossa on edelleen xp. Kone on ikäänsä nähden vielä tosi hyvässä kunnossa ja olen pelannut ykköstä sitten sillä:)

ViestiLähetetty: Ke Kesä 22, 2016 8:24 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Harmi ettei mulla ole XP, sillä huomasin semmosen, että sillä, 98 tai muilla vanhoilla versiolla pelaaminen on ainoastaan mahdollista. En ole varma, mutta luulisin että se saattaisi johtua koneen päivityksistä ja siitä, että pelin kannen ilmoitus että se toimii XP:ssä ja niissä muissa :( .

Mutta onneksi ehdin tehdä 2 yhteisötonttia: Aurinkolan keskustan ja Eririkkaan ostoskeskuksen The Sims 1:stä The Sims 2:seen, jolloin voin nauttia 1 antimista edes näin :) .

ViestiLähetetty: To Kesä 23, 2016 11:25 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^^Kyllä se pitäisi periaatteessa toimia uudemmillakin käyttöjärjestelmillä riippuen mistä roikkuu, siinä pelin kannessa ei vaan luonnollisesti voi näkyä Windows 7 jne. sillä pelin kannen painamisen hetkellä seiskaa ei ole vielä ollut olemassa. Tai ainakin minun tietojeni mukaan siitä on jo vierähtänyt aika pitkä aika kun sims ykköstä on viimeksi "painettu" lisää... siksi pitikin oma uusi keräilykokoelma metsästää torista, kun edellinen keräilykokoelma on pienistä lapsista johtuen palasina.

Onko kukaan muuten kokeillut sims ykköstä Windows 10:lle. Nimittäin senhän pitäisi ainakin jossain vaiheessa olla kaikista kattavin Windows versio.

Itse ainakin kun asensin kaverin koneelle sims kakkosta ja siinä oli 10 niin siihen peliin ei tarvinnut tehdä sinne pelin teksti kansioon (äää mikä se on) niitä muutoksia jotka oon ite joutunu tekemään joka kerta uudelleen koska Windows 7 on itsellä. Tarkoitan tällä nyt sitä että itsellä ainakaan ennen tuota sörkkimistä ei voinut muuttaa pelin resoluutiota ollenkaan eikä peli näkynyt itsellä koko ruudussa, mutta taasen kaverilla toimi loistavasti ilman mitään.

ViestiLähetetty: Pe Kesä 24, 2016 7:40 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mie ainankii oon pelannu TS1:stä Windows 7:lla ja toimii paremmin ku hyvin, eli ei ainakaan johdu siitä, että käyttis ois pelille liian uusi.

ViestiLähetetty: Pe Kesä 24, 2016 8:38 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Varmaan mun Superstar-lisärissä on jokin vika. Pitää varmaan kokeilla, jos Taikaa-lisäosan asentaminen auttaisi (jos edes jostain löydän sen :) ).

ViestiLähetetty: La Heinä 16, 2016 9:13 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Mie ainankii oon pelannu TS1:stä Windows 7:lla ja toimii paremmin ku hyvin, eli ei ainakaan johdu siitä, että käyttis ois pelille liian uusi.
Riippuu versiosta
Pelin versiotako tarkotat? Iteltä löytyy siis Keräilykokoelma (ostettu uutena vuonna 05 tai 06), löytyy kyllä kans eka simssini eli TS + House Party, se kyl vähän tuntuu siltä ettei välttämättä toimis enää :D Itseasiassa tällä uudella kokoonpanolla en oo vielä kokeillu asentaa edes, mut en usko et on ongelmia. Erotuksena vanhaan koneeseen on vaan hardwaret ja Windows 7 (Home Premium) on 64-bittinen, luulis et se ei haittaa peliä.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 13 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00