Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on La Syys 21, 2019 2:18 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 203 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 110 11 12 13 14
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: La Loka 13, 2018 3:44 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Miten voi muuttaa simin taitoja :/ ? Haluaisin laittaa esim. vanhus simeille aina valmiit taidot, ikään kuin jo opitut taidot :) .

ViestiLähetetty: Ti Loka 30, 2018 5:29 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Miten voi muuttaa simin taitoja :/ ? Haluaisin laittaa esim. vanhus simeille aina valmiit taidot, ikään kuin jo opitut taidot :) .
Mastercontrollerilla jos et ole jo löytänyt vastausta.

ViestiLähetetty: Ma Marras 26, 2018 6:44 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Lainaa:
Lainaa:
Mastercontrollerilla jos et ole jo löytänyt vastausta.
Okei :) . Olisi toinen kysymys. Mistä saisisin Modin mikä mahdollistaa rajattoman talouden koon? Kolmonen on turhauttavin sims, jos modia ei ole, kun ainoastaan voi pelata vain yhdellä taloudella :/ .

Hankin sen tiedoston, mikä mahdollistaa CC-juttujen näkymisen, mutta ne ei siltikään näy :( . Pitäisikö ne olla "Sims3Pack"-tiedostoina ja jos pitää, niin miten saan ne sellaisiksi :/ ?

ViestiLähetetty: Ti Marras 27, 2018 11:59 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:

Okei :) . Olisi toinen kysymys. Mistä saisisin Modin mikä mahdollistaa rajattoman talouden koon? Kolmonen on turhauttavin sims, jos modia ei ole, kun ainoastaan voi pelata vain yhdellä taloudella :/ .

Hankin sen tiedoston, mikä mahdollistaa CC-juttujen näkymisen, mutta ne ei siltikään näy :( . Pitäisikö ne olla "Sims3Pack"-tiedostoina ja jos pitää, niin miten saan ne sellaisiksi :/ ?
Isompi talous on mahdollista, jos asennat Mastercontrollerin, mutta vähän riippuu, että miten haluat luoda isomman talouden. Jos esim. haluat että muuttamalla/yhdistämällä talouksia voi luoda isomman talouden, niin sitten tarvitset MasterControllerin lisäksi Mover-nimisen modin. Jos taas haluat, että CAS-tilassa voi luoda enemmän kuin 8 simiä, niin sitten tarttet Master controller + master controller integration. Jos haluat vauvoja talouteen, jossa on jo 8 simiä niin MasterController ja Woohooer. Sitten jos haluat nähdä enemmän kuin 8 sim kuvaketta, tarttet Portrait Panelin.

Tarkoitatko CC-juttujen näkymisen mahdollistavalla jutulla Resource.cfg-tiedotoa? CC:tä ei minun tietääkseni voi muttaa sims3packeiksi mutta sims3packeja voi muttaa .package-muotoon.

ViestiLähetetty: Ti Marras 27, 2018 1:47 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Lainaa:
Lainaa:

Isompi talous on mahdollista, jos asennat Mastercontrollerin, mutta vähän riippuu, että miten haluat luoda isomman talouden. Jos esim. haluat että muuttamalla/yhdistämällä talouksia voi luoda isomman talouden, niin sitten tarvitset MasterControllerin lisäksi Mover-nimisen modin. Jos taas haluat, että CAS-tilassa voi luoda enemmän kuin 8 simiä, niin sitten tarttet Master controller + master controller integration. Jos haluat vauvoja talouteen, jossa on jo 8 simiä niin MasterController ja Woohooer. Sitten jos haluat nähdä enemmän kuin 8 sim kuvaketta, tarttet Portrait Panelin.
Kaiketi vähän noita kaikkia :) . Kiitos neuvosta =) !
Lainaa:
Tarkoitatko CC-juttujen näkymisen mahdollistavalla jutulla Resource.cfg-tiedotoa? CC:tä ei minun tietääkseni voi muttaa sims3packeiksi mutta sims3packeja voi muttaa .package-muotoon.
Niin. Mulla on tuo Resource.cfg-tiedosto, mutta mun ladatut esineet ei näy eikä tuo Master controllerkaan ei näy :/ ... Mikä voisi olla ongelman syynä :l ? Pitääkö modit ja CC:t laittaa Mods->Packages-kansioon :o ?

Joo, ongelma oli siinä, että ne pitää olla niissä kansioissa X) .

Miten voi uudelleen nimetä tontteja :/ ? Olisi kiva lisätä uusi tontti missä olisi katuosoite, ettei esim. juhlakutsuissa olisi osoitteen paikalla vain tyhjää, mikä on aika tyhmää... Onhan tämä aika pieni ongelma, mutta sen voi huomata myös kaupunkinäkymässä ärsyttävänä puutteena. Olisi kiva, jos voisi myös korjata yhden tontin nimi ongelman Sunset Valleyssä, kun yhden osoitteen katu numero on unohdettu kokonaan suomentaa :o ...

Toruminen on mennyt liian pitkälle D: ! Mun simit eivät tajua milloin pitää torua ja milloin ei. Suurin syy miksi lapset ja teinit myöhästyvät on kun niiden vanhemmat tai muu aikuinen sim tulee torumaan syyttä :( . Ja niitä toimintoja ei voi perua. Onko modia, millä voisi mahdollisesti saada mahdollisuus perua toru-toiminto :/ ? Aikuissimien toiminta on mennyt aivan liian pitkälle, että kohta tahdon modin mikä poistaisi koko torumisen kokonaan, kun en jaksa koko ajan resetoida simiä kun silloin se teleporttaa minnekkin. Tänään aikuinen sim myöhästyi töistä kun piti torua kouluun menevää simiä ja toinen sim oli töissä koululla ja torui yhtä mun teiniä siitä ettei mene kouluun vaikka sinnehän se oli menossa koko ajan ;( !

Mulla jää joskus "Tehtävä suoritettu"-tunnari jumiin soimaan, eikä se pääty ollenkaan. Miten saan sen pois :( ? Pelin uudelleen käynnistys ei auttanut :/ . Nyt yritän mennä lomakohteeseen, jospa se auttaisi.

Se autoi vain siinä, ettei sitä kuulu, mutta kun palasin takasin se jatkoi outoa jankkaamista :( .

ViestiLähetetty: La Helmi 02, 2019 7:57 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

http://modthesims.info/d/533906/update- ... weaks.html Tuo voisi auttaa hiukan siihen lasten rankaisuun. Saa itse päättää rankaiseeko lasta vai ei.

Tuohon tunnariin taitaa auttaa vain, jos muuttaa simit uuteen kaupunkin.

Mulle tuli pikku ongelma. Tajusin, että mun pelattavalta haamulta on näköjään hävinnyt hautakivi.. En ainakaan löydä sitä mistään ja edellinen tallennus, jossa se on ollut oli vuodelta 2015 ja sen jälkeen tullut pari lasta. Onko mahdollista saada tuota takaisin tai korjata tilannetta muuten?

ViestiLähetetty: Su Maalis 31, 2019 10:36 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Moikka!

Rekisteröidyin äsken tänne, toivon mukaan saisin tähän vastauksen :)

Saako yliopiston simien talouksia yhdistettyä?

Tai jos herra x yliopiston opiskelija löytääkin elämänsä rakkauden yliopistosta, niin miten saisi tämän kumppanin myös kaupunkiin, jossa herra x asustaa?

ViestiLähetetty: Ke Kesä 12, 2019 8:50 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Lainaa:
http://modthesims.info/d/533906/update- ... weaks.html Tuo voisi auttaa hiukan siihen lasten rankaisuun. Saa itse päättää rankaiseeko lasta vai ei.

Tuohon tunnariin taitaa auttaa vain, jos muuttaa simit uuteen kaupunkin.

Mulle tuli pikku ongelma. Tajusin, että mun pelattavalta haamulta on näköjään hävinnyt hautakivi.. En ainakaan löydä sitä mistään ja edellinen tallennus, jossa se on ollut oli vuodelta 2015 ja sen jälkeen tullut pari lasta. Onko mahdollista saada tuota takaisin tai korjata tilannetta muuten?
Kiitos modista ja neuvoista :) .

Pelattavien haamujen hautakivet ovat aina simien tavaraluettelossa ja jotta hautakivet saisi tontille, on haamu mentävä takaisin tuonelaan klikkaamalla hautakivestä ja valitsemalla haluama vaihtoehto.
Lainaa:
Moikka!

Rekisteröidyin äsken tänne, toivon mukaan saisin tähän vastauksen :)

Saako yliopiston simien talouksia yhdistettyä?

Tai jos herra x yliopiston opiskelija löytääkin elämänsä rakkauden yliopistosta, niin miten saisi tämän kumppanin myös kaupunkiin, jossa herra x asustaa?
Kuten Ranskan, Egyptin ja Kiinan paikallisilla, sinun on kutsuttava sim yliopistosta kylään ollessasi kotikaupungissa ja sitä kautta ehdottaa yhteen muuttoa. Mä olen itse tehnyt tämän vain kerran, mutta jotenkin näin sen muistelisin tapahtuvan :) .

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 203 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 110 11 12 13 14

Kaikki ajat ovat UTC+03:00