Mun simit eivät pääse yhteisötontille :O ! Aina kun yritän joko kävellen tai taksilla peli jää jumiin siihen latausruutuun heti ettei taustamusiikki ei kuulu ja mm. Windows-nappi ei silloin toimi ja peli sanoo "Ei vastaa". Ekalla kerralla se oli vähän outo, sillä se lopetti ohjelman silmänräpäyksessä, mutta toisella kerralla se ilmoitti, ettei se lainkaan vastaa ja tarvitsi sen pienen hetken korjata asian. Mitä voin tehdä asialle

?
Ongelma ratkesi joko itsestään tai ongelma oli vain sillä perheellä, sillä alueella, mihin olin menossa tai sillä tontilla, mihin olin menossa

.
Miten voi vaihtaa simin sukupuolta

? Kolmosessa riitti että meni Testingcheats-koodin kanssa simin luontiin, mutta miten kakkosessa? Yhdestä lapsesta tuli ei toivottu sukupuoli, ja synnytyksessä aloitin sen uudestaan ainakin 10 kertaa eikä sukupuoli vaihtunut tällöin lainkaan

.
Voiko omistuksessa olevasta yhteisötontista tehdä hotellin käyttäen "ChangelotZoning Hotel"-koodia

?
Olisi kysymys Legacy Challenge:sta. Onko mahdollista aloittaa haaste jollain jo olevalla simillä

?
Tässä vähän mietin, kun kerran "Kreivi Hankala" puri Rouva Kurjenkaulaa, niin onko mahdollista luoda uuden ja poistaa vanhan

? Olen kuullut että tämä voisi aiheuttaa vakavia ongelmia ja todennäköisesti asennan modin mikä estää tämän tapahtumisen uudelleen. Rouva Kurjenkaulahan on esine, joten eikö se ole mahdollista? Pelissäni ei ole vielä tapahtunut mitään, mutta jotain voi siis tapahtua

...
Mulla on kadonnut 3 hautakiveä :O ! Kaikki nämä hautakivet olivat vuokratonteilla omilla paikoillaan (Kaikki ovat eri vuokratonteilla), mutta yhtäkkiä ne olivat vain kadonneet

! Yhden ehdin pelastaa, koska kyseinen haamu sattui olla vierailulla toisen perheen luona. Yhden data on todennäköisesti jo hävinnyt, koska simien muistossa tämän kuolemasta, kummittelusta ja tutustumisesta on vain tyhjä ruutu, missä pitäisi olla simin kuva. Nimi on yhä muistoissa. Saataa olla että kun vein sen yliopistolta (koska hän oli nuori aikuinen) vaikutti jotenkin asiaan ':) ... Tämä kolmannen tapaus on hieman erilainen. Tavallisesti kuolleen simin hauta teleporttaa muiden perheiden pelitallennuksiin postilaatikon viereen (mikä yleensä vaikeuttaa vuokranmaksua

...), mutta tämä oli sitten hävinnyt. Perheen luona oli laittanut sen sängyn viereen pikkupöydän päälle, mutta sitä ei siinä ollut :O ! Heillä on taikalappu mistä tarkistin onko sitä sielläkään. Sitä ei edes näy valikkossa, vaikka sen pitäisi näkyä vaikka tämä ei tuntisi tätä, mutta olisi lähisukua

. Onko mitään keinoa millä löytäisin tämän? Ja onko mahdollista että jos haudan laittaa jonkun tason päälle vuokraasunnossa vaikuttaisi asiaan, sillä toisen perheen uurnat ovat paikoillaan lattialla ja ihan huomattavana, vaikkei heidän haudat ole toisilla näkyvillä postilaatikon vieressä

?
Mulla joskus taaperot eivät tajua olevansa vanhemman sylissä ja toiminto "Ole kannateltavana" puuttuu jostain syystä. Jos taapero on väsynyt niin joskus se saattaa tuupertua simin käsivarsille ja jää jumiin kehtoon, koska simin mukaan taapero on lattialla ja kehto on ns. tiellä eikä tällöin samaan aikaan simi ei huomaa ongelmaa, muttei saa taaperoa pois. Ainoa keino on resetoida taapero jolloin se "tipahtaa" lattialle. Mistä tämä voi johtua

?
Jostain syystä Lumi röntgen ei enään toimi ja on vaikeaa löytää asioita lumen alta. Onko mitään mitä voin tehdä asialle

?
Nyt taas kaksi hautakiveä on kadonnut :O ! Nämä oli kuitenkin omistetussa kodissa. Miten voin saada ne takaisin

?
Taas katosi yksi hautakivi

! Voiko joku kertoa miten saan ne takaisin :O ?
Huh. Löysin sen naapurin pelitallennuksesta

. Miten saan hautakivet pysymään kotona

?
Pelini muuttuu aina vain pelottavammaksi. Mun sim oli ensin politikon uralla ja jäi eläkkeelle ja siirtyi seuraavaksi ravintola-alalle ja koko tämän ajan "Margaret Rankenberger" seuraa häntä joka uran kautta vaikka hän itse on lääketiede-alalla

. Nyt tosin töistä tuli vieraaksi "Kullervo Jokivuori", kaikkien koulujen Rehtori :O ! Onko rehtorit NPC, niin kuin sisäköt, lastenhoitajat ja korjaajat vai NPC, niin kuin sosiaalityöntekijä, ulosottomies ja Terapeutti D: ..? Se olisi ihan kiva, jos saisisin tietoon mahdollisimman pian

...