Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Loka 23, 2018 4:11 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 355 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 120 21 22 23 24 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: To Tammi 11, 2018 12:23 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Tykkään kulmikkaista koneista, mutta missä kuivausrumpu? :o

/Muoks. aha, näyttäis vilahtavan trailerissa joku pesukonekopio pienillä yksityiskohtamuutoksilla :D ehdin jo huolestua.

ViestiLähetetty: To Helmi 08, 2018 7:36 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Originiin tuli pari iltaa sitten vahingossa Jungle Adventures- niminen Game Pack. Siinä kerrotiin siis seuraavan (tässä loppukuusta) ilmestyvän Game Packin tulevia asioita. Siinä tuli ainakin uusi lomakohde Selvadorada, jossa voi tutkia viidakkoa. Sieltä voi ilmeisesti löytää myös piilotetun temppelin. Ilmeisesti myös ainakin uusi keräilykohde tulossa! Aika paljon täältä lisää (englanniksi) : https://simsvip.com/2018/02/06/breaking ... game-pack/
Ilmeisesti ihan hyvä setti tulossa :)

EDIT: ettei menisi tuplapostaukseksi, huomenna (varmaan siinä n. klo 20:00) tulee tästä kyseisestä packista traileri (ilmeisesti siis pelin voi ostaa originista 27.2)

ViestiLähetetty: Ti Helmi 13, 2018 9:45 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

No niin nyt tuosta Jungle Advendturesta on tullut lisää infoa ja tosiaan tässä talven/kevään aikana pitäisi kaiketi tulla. Mua ainakin kiinnostaa nyt enemmän kun on uusia trailereita tullut. :)
Tämä setti liittyy taatusti kokoelmiini. Täytyyhän mun nyt saada simit viidakkoon, jos se on mahdollista. Lisäksi tarinoinnin osalta uudet kivat jutut on tervetulleita.

https://www.youtube.com/watch?v=gZTgUlEZqgk

Ai joo, EA:lla on aiheeseen liittyen kysely. Mun tulos oli akateemikko. :D
https://www.ea.com/fi-fi/games/the-sims ... er-are-you

ViestiLähetetty: To Helmi 15, 2018 10:21 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Olin tossa testissä Kuollut :D . Ja uutisia: Äsken loppui The Sims- tiimin järjestämä stream Twitchissä tästä tulevasta packista. Voin sanoa, että uusi lomakohde on kertakaikkisen upea. Pääosin siinä seikkailtiin tässä uudessa maailmassa ja esiteltiin esim. uutta keräilysarjaa, kahta uutta päätavoitetta ja uutta maailmaa. Streamin lopussa esiteltiin hieman siminluontiin tulevia uusia juttuja. Jos haluat sen käydä katsomassa, löydät sen täältä: https://www.twitch.tv/videos/229346717

ViestiLähetetty: Pe Helmi 16, 2018 7:02 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Aaaaah. Mä todellakin hankin tuon gamepackin kun se tulee originiin. Ei vaan malttas mitenkään odottaa. Tahtoo pelaamaan jo nyt. Äääh, tuli myös ikävä TS2 Castawayta, joka oli kans aika lähelle tuon tyyppinen.
Nyt sitä vaan toivois myös egyptiläistä versiota tästä lisäristä. Myös muutkin paikat ois tervetulleita, kuten Kiina, Eurooppa, Intia jne. Olis ainakin vaihtelua. Ja mä niiiiin ihastuin tohon uuteen arkeologijuttuun. Voin vihdoinkin luoda kunnolla (ehkä, siis erittäin iso ehkä) yhden tarinoistani, joissa päähenkilönä on arkeologi. XD

ViestiLähetetty: Ma Helmi 26, 2018 9:13 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

https://www.youtube.com/c/SimsCommunity/live <-Tuolla olis nyt EARLY ACCESS LIVESTREAM tuon Jungle Packin osalta jos kiinnostaa. Se ei välttämättä kestä kovin montaa tuntia, että kannattaa siirtyä sinne nopsasti jos haluaa päästä katsomaan sitä.

ViestiLähetetty: Ke Helmi 28, 2018 9:29 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Kertoilkaahan sitten miltä tuo uusi paketti vaikuttaa. Kiinnostaa, mutta hiukan pelkään että jää suppeaksi. Hankin justiinsa Kissat ja koirat ja nyt sitten katsotaan tykkäänkö siitä.. Hui. Lisärit taitaa muuten olla alennuksessa 6. päivään asti.

ViestiLähetetty: Ke Helmi 28, 2018 11:25 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

No itse hommasin tuon gamepackin eilen ja kovasti oon tykänny. Tuo temppeli ei oo joka kerta samanlainen kun sinne menee, että todellakin tulee vaihtelua, kuin myös ansat ei oo samat koko ajan, että niidenkin kanssa saa varoa, ettei simistä tule entinen. Lisäksi maisemat on mahtavia ja osa noista viidakkokasveista on rakennuskamppeissa, niin että niitä voi halutessaan tökkiä muuallekin koristeeksi. Lisäksi tuli uusia kasveja, mustapapu, avokado ja mielialakasvi. En ainakaan vielä ole muita löytänyt.
Muutenkin tuo loma-alue on ihan huikea.
Ai joo ja Simeille tuli uusi tanssi, joskin mun simit ei vielä osaa sitä. Pitänee pyytää paikallisia simejä opettamaan se mun simeille. :)

ViestiLähetetty: Su Maalis 04, 2018 4:04 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Itse olen tykännyt eilisen (vain 4 tuntisen..) pelailun jälkeen Game Packista. Tiedän, ettei tämä viihdytä minua pitkään sillä en jaksa lähteä joka simillä matkalle Selvadoradaan, mutta varmasti silloin tällöin tulee mentyä. Pidän uusista keräilykokoelmista, niitä on kiva etsiä ja kaivella esiin.

ViestiLähetetty: Ma Maalis 12, 2018 3:13 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Pakko saada kyl toi viidakossa lisäri :3 tulee ihan kakkosesta mielee autiosaari,varsinkin pleikalla oli kovaa kamaa kun ei koneelta löytyny :D

ViestiLähetetty: Pe Maalis 16, 2018 10:49 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Hankimpa minäkin sitten tuon Viidakkolisärin :)
Plussaa: seikkailu kivaa vaihtelua, arkeologia hauska lisä. Naapurusto on upean näköinen ja äänimaailma tunnelmallinen.

Miinusta: Lomakohde on varsin autio. Tiedän ettei kyseessä ole mikään lemmikkilisäri, mutta odottaisin viidakossa törmääväni ihan eläimiin eikä pelkästään kaninkolojen tehtäväkuviin niistä. Kyllähän matelijoita vilahtelee siellä täällä, mutta niitä ei voi klikata, ei kerätä eikä niistä oikeastaan saa mitään irti.

Sekalaista: Temppeli on aina samannäköinen ulkoa, muutama eri malli olisi ollut ihan kiva lisä. Saivat minut myös hetkeksi uskomaan että kattovärjäys olisi lisätty peliin :lol: (temppelissä sisäkatto on kivinen).
Vähän kummastuttaa että tarvitaan kulttuuritaitoa että voi opetella paikallisen tanssin, luulin että pelissä on bugi kun yritin liittyä paikallisten tanssiin kakkosen tyyliin. Olisin myös toivonut hotelleja, tällöin kun voisi vuokrata juuri sen verran huoneita kun tarvitsee ja huonepalvelun sun muiden paluu olisi ilahduttanut.
Itseään toistavahan tästäkin tulee, mutta se on oikeastaan aina simsin lomakohteiden ongelma, eli ei miinusta siitä.

ViestiLähetetty: To Touko 24, 2018 8:11 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

The Sims 4 Vuodenajat tulee 22.6. :)

ViestiLähetetty: Pe Touko 25, 2018 11:53 am 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Vuodenajat, jes!!! Tätä oon oottanut niinkuin kuuta nousevaa. Toivon että toteutus on hyvä, ja jotenkin tykkään siitä ajatuksesta että nyt ei keskitytä luomaan uutta maailmaa vaan tuomaan enemmän pieniä toimintoja vanhojen naapurustojen ympärille. Aika näyttää mitä tuleman pitää..

En ehkä aio hommata tuota heti sen ilmestyessä, lemmikit ostin heti ja meni muutama viikko niin oli suurehkolla alennuksella tulossa. Sitten jos saan sen 20-30 eurolla niin voin ostaa. Olin lemmikkilisäriin aika pettynyt, niin toivotaan ettei tätäkin kämmätä sitten.

ViestiLähetetty: La Touko 26, 2018 11:58 am 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Voiko tän tuplapostauksen poistaa?! 🤔

Viimeksi muokannut Kesätyttö, La Touko 26, 2018 12:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: La Touko 26, 2018 12:00 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Miulla on kaikki muut, paitsi Vampyyrit. Kuten jo joku mainittikin, tavaroita, vaatteita yms. tulee todella vähän per stuff/gamepack ja hinnat on kamalia.

Mitä lisäriä itse kaipaisin, sisältäisi pelkkiä sisustustavaroita (ei siminluonti osaan mitään).

Wc/kylppäri:
Wc-paperipakkauksia (monta rullaa/yksi irrallinen rulla sijoitettavaksi johonki muualle kuin seinälle, aloitettu rulla, lopussa oleva rulla jne), suihkuja jotka on ilman sitä koppia, hiusharjoja, pyyhetelineitä (tyhjiäkin joihin voisi itse laittaa pyyhkeen tms, esim oskarinoksaa yms)

Varasto:
Pyöriä, työkaluja, sankoja, haravaa/katuharjaa/ruohonleikkuri yms

Kodinhoitohuone/siivous"kaappi"/vaatehuone/eteinen:
siivousluutuja/harjoja, erilaisia pyykkinaruja myös sisätiloihin, tyhjiä kaappeja joihin voi lisätä oven/tyynyjä/vaatepinoja jne, vaatepinoja (housuja, lasten vaatteita), erillisiä hengareita ja niihin voisi laittaa itse makunsa mukaan vaatteita roikkumaan (mekkoja, takkeja, hameita, housuja, paitoja), erilaisia kenkiä, hanskoja, hattuja..

Keittiö:
Irtohedelmiä/vihanneksia/marjoja/leipää/keksejä, maitopulloja, ruokapakkauksia (jauhot, murot, mausteet) erilaisia kulhoja ja peltejä ja yms ruoanlaittoon tarvittavia välineitä...

Makuuhuone:
päiväpeittoja/vilttejä ja sänkyjä joihin niitä voi laittaa

Muut tilat:
verhoja paljon runsaammin eri kokoisina, tyynyjä, pöytäliinoja, kirjoja, tyhjiä kirjahyllyjä joihin voi itse lisätä kirjat/tavarat...

Osahan näistä jo pelissä on, kun käyttää bb.showhiddenobjects-koodia ja "debug" hakusanaa. Ei siis varmasti vaikeaa tehdä niistä ilman koodia toimivia. Koodi saa bugittamaan ja koko pelin kaatumaan välillä. Itse rakastan sisustamista ja se on miun pelaamisenn ehdoton ykköskohe. En aina jaksa panostaa simien pelaamiseen 🙈

Ja en aio ladata modeja, koska edellisen kerran (sim2) lataillessani niiden mukana tuli virus vaikka olikin virusohjelma...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 355 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 120 21 22 23 24 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00