No jaa. Mä kyllä sain inspiraationi The Strain sarjasta, kiitos suosikkinäyttelijäni, joka siinä näyttelee rikasta tyyppiä, joka havittelee ikuista elämää ja sählää kivojen vampyyrien kans. Vampyyrien jotka näyttäs olevan Draculan, alienin ja zombien rakkauslapsia. Siis käyttäytyy kuin zombiet, himoaa verta kuin vampyyrit ja omistaa hyvin pitkän (sellasen metrisen) limaisen kielen, kuin aliens leffojen alien.
Myöhemmin tämä rikas tyyppikin muuttuu vampyyriksi.
Ihan kaikkea en viitsi kertoilla, kun itsellänikin jaksoja näkemättä, joskin tosiaan tuota näyttelijää seuratessa tuli vähän spoilaannutua juonenkäänteissä. Etenkin Palmer&Coco homma ja sit tää vampyyriksi muuttuminen. Tosin itse olen sitä mieltä, että Palmer vampyyrinä ei ole erityisen pelottava. En minä ainakaan säikähtäisi ja korvatkin näyttävät niin söpöiltä.

Juu myönnän olevani outo.
Ai joo ja tosiaan tosta The Strainista opin, että ko. sarjaa fanittavat inhoavat Zachia.

Okei, kai siellä on joku joka ei inhoa, mutta enimmäkseen oon törmännyt näihin kommentteihin, missä Zack toivotetaan hornantuuttiin.
Niin ja sitä metristä kieltä valitettavasti ei näillä strigoilla ole, kun sitä ei pelistä löydy, eikä kukaa ole sitä tehnyt. Tai ainakaan en ole mokomaan törmännyt.
Mutta, mutta, kuten Simahtanut sanoi, niin ei hätää, ei paniikkia ja kuvia voi laittaa myöhemminkin. Jääköön tämä roikkumaan vaikka ens Halloweeniin asti tai niin moneen Halloweeniin kuin haluatte ja kuinka kauan foorumi vielä aikoo sinnitellä.

Eldritch Palmer

Coco Marchand

Vielä yks söpöilykuva.