Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Syys 19, 2019 10:12 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 315 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 521 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: To Syys 24, 2015 6:25 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^Haha voi ei, kässäsin jotenki ihan väärin :D Sori :D Jooh, taitaa simssin yliopisto olla aika paljon helpompi ja nopeempi... :)

ava by chihuli

ViestiLähetetty: To Syys 24, 2015 9:26 am 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Ainaki saatiin keskustelu aikaseks kyseisestä lisäosasta!

Nyt ku jäin miettimään noita kakkosen lisäreitä, ja sitä, kun yleensä kysytään että mikä niistä on suosikki. Mulla varmaan inhokki on se yliopisto. Se rajottaa pelaamista hirveesti, kun _kaikkien_ on pakko käydä se koulu, muuten ne itkee koko loppuelämän ettei ne menny sinne. Oikeestaan sen mukana tulevat huonekalut ja vaatteet ei oo mitenkään ihmeellisiä tai mulla isossa käytössä, enkä mää nyt tähän hätään keksi muuta järkisyytä asentaa myös se koneelle, kuin että "kaikki lisäosat on oltava, kun ne kerran kaapista löytyy".

Ainut hyvä puoli yliopistossa on se, kun sen saa kohtalaisen nopeesti hujautettua läpi, että sim kasvaa lapsesta aikuiseksi nopeammin. Jos pelaa teini-ikäisellä vaan kotona, tuntuu, ettei se vanhene ikinä!

ViestiLähetetty: To Syys 24, 2015 12:40 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Se teini-ikä kyl tuntuu välillä tuskaisen pitkältä. Onneks sitä saa yliopistolla nopeutettua.

Ja eikös tohon yliopiston perään itkemiselle ole olemassa jokin hack? Ainakin muistelen sellaisen olleen siellä vanhan Radolan hack-listalla. Pitäs varmaan etsiä sellainen ja hankkia, vaikka harvemmin jätän simejä menemättä yliopistoon. Mutta ne harvat, jotka sinne ei mene, on ärsyttäviä jatkuvan pillittämisensä takia.

Itse tykkään yliopistosta myös sen takia, että sieltä on helppo löytää simeille tulevat puolisot :D Monetkin simini ovat sieltä kultansa löytäneet, myös ne, joiden en ajatellut päätyvän parisuhteeseen. Mutta jos kaksi simiä ovat niin kiintyneitä toisiinsa (ja ACR auttaa), en mä niitä helpolla erota toisistaan.

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: To Syys 24, 2015 2:14 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

http://www.insimenator.org/index.php/topic,96190.0.html

sieltä no memory uneducated ja no want satisfy uneducated -modit niin simeille ei tuu huonoo muistoo tai itkukohtauksia jos yliopisto jää väliin
mukavia modeja. yliopisto on aivan jäätävän tuskanen vaikka sen koittaskin vetää sillä 24h

ViestiLähetetty: To Syys 24, 2015 3:09 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
yliopisto on aivan jäätävän tuskanen vaikka sen koittaskin vetää sillä 24h
Kyllä, allekirjoitan! Itsellä on nyt(ja sitten joskus jos jaksaisi UC:n uudelleen koneelle asentaa)36h versio, ja suurin porukka mitä mulla oli kerralla yliopistolla, oli jtn kuus simiä:P Neveer again..

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Pe Syys 25, 2015 2:56 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mul oli kerran se koko kaheksan huoneen asuntola täynnä pelattavia simejä :D Osa niist ei ees ollu oman naapuruston, otin ne vaa townieiden joukost randomisti pelattavaks. Iha hyvin on kyl edenny elämässää neki, taitaa olla kaikki jo vanhuksia. Tais olla tyylii ekoi yliopiston käyneit tyyppei mun pelis.

Asensin sen Graphics Rules Makerin, mut ei oikee auttanu. Meinas pistää mun pelin sekasi ku rupes herjaa ettei DirectX 9 yhteensopivia näytönohjaimia löydy :o Ehkä vähän liian hätäsesti tickailin niit juttui siin, ku luin ohjeit tarkemmin vast sen jälkee.. Ongelma ratkes kyl lopulta, välil saattaa vieläki herjaa DirectX:st mut ainaki viimeks koneen uudelleenkäynnistys autto. Ikkunatilast sen sijaan oli paljonkin apuu, grafiikat ja fontti tarkemmat ku kuvan ei tarvii venyy näytön mukaan. Värisekoilua ja kaatuilua on vähemmän, eikä se alkuun heitä enää valmisnaapurustoja :) Eilen kaatu ekan kerran, mut se saatto mennä pitkän pelisessionki piikkiin.

ViestiLähetetty: Pe Syys 25, 2015 5:13 pm 
Poissa
Lumilyhty
Lumilyhty

Höh, harmi ettei Graphics Rules Makeri toiminu, mulla se toimii ongelmitta.

Mitä yliopistoon tulee niin inhoon myös sen pituutta. En tiennykkään, että tommoset hackit on olemassa. Täytyy mennäkki latailee! Yliopiston ainoo hyvä puoli on se, että sieltä saa teini-towniet muuttaa yliopistolle ja kasvaa aikuisiks. Ja myös se, että sieltä löytää simeille helposti puolisot.

Onko ketään muuten onnistunu saamaan ilman koodeja/hackeja simistä ihmissutta? Ite en oo ikinä onnistunu. :x

ViestiLähetetty: Pe Syys 25, 2015 6:03 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mulla yks vanhus "ihmissusiutui" ilman koodeja ja hackeja jokin aika sit. Se oliki eka kerta ku niin kävi. Yllättävän vähän aikaa tarvitsi tutustua siihen suteen, ku joskus aiemminkin oon yrittänyt mut lopult se susi on lähteny purematta. Siinäki on kai aika pieni todennäköisyys et muuttuu.
Seuraavaks pitää alkaa tavottelee vihersimiyttä, alienraskautta ja löytää joku zombiks muutettava, vampyyri löytyy jo :D

ViestiLähetetty: Pe Syys 25, 2015 6:34 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mä oon yhden kerran saanut simistä ihmissuden ilman huijauksia. Oli kyl aikamoisen työn tulos, kun se johtajasusi ei helpolla ilmestynyt tontille missään välissä. Jossain vaiheessa tein niin, että rakensin sen simin pihalle aitauksen, houkuttelin suden sinne (joko se meni sinne ite tai hankin sinne ruokaa tm. en muista enää) ja poistin portin XD Pidin sitten siellä ja sain suhdetta nostettua paremmaks. Ja sitten kerran se lopultakin puri mun simiä. Se tosin meinas myöhästyä töistä sen takia :'D

Vihersimiä en oo koskaan saanu ilman huijauksia. Tosin harvemmin mun simeillä on puutarhoja niin ei oo ihmekään. Pitäs ehkä joskus hankkia.

Zombejakaan mulla ei oo ollut aikoihin. Tai isojalkaa asumassa jossain perheessä. Vois sellaisenkin hankkia taas. Yhdessä perheessä mulla on ollut, ja se oli niin hyvä apu leipomossa!

ViestiLähetetty: Pe Syys 25, 2015 7:39 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Mä olen joskus ihan pienenä ala-astelaisena saanut ihmissuden. Minulla jäi semmoinen fiilis, että sen olisi aiheuttanut jokin bugi tai korruptio, koska muistoissa kun ensimmäinen simi muuttui, oli lavuaarin kuva eikä johtajasuden/simin(?) kuten kuuluisi .-D. Aluksi luulin simin naaman olevan likainen .-D. Tein sen jälkeen paljon uusia simejä naapurustoon, kun keksin miten se tarttuu.

Yliopisto minulla on ollut sen verran vähän aikaa (pääosin silloin kun sain Ultimate Collectionin), niin ei ole ollut edes mahdollisuutta muuttaa simejä zombeiksi. Ei kyllä kiinnostaisikaan. Isojalkaa en ole koskaan edes tavannu, tai muutenkaan mennyt salatonteille matkakohteissa. Vihersimin olen pari kertaa saanut, mutta en ole nyt vuosiin yrittänyt.

ViestiLähetetty: La Syys 26, 2015 12:38 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mäkään en ole ikinä saanut ihmissutta aikaiseksi koodeitta, enkä kyllä koodeillakaan ole sellaista tehnyt. Sama juttu vihersimien kanssa. Tuntuu, että vaikka simini kuinka ruiskuttelisivat myrkkyä kasveihinsa, kukaan heistä ei vain muutu vihersimiksi sitten millään. Tylsää, koska vihersimin kyllä haluaisin onnistua luomaan, ihmissutta en välttämättä. Olisi se kyllä kiva kokeilla sellaisellakin pelata joskus...

Muita asioita, joita en ole koskaan pelissäni kokenut: meteoriittikuolema. En sitten ikinä. Haluaisin kyllä joskus kokea senkin, olisi korkea aikakin jo.

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

ViestiLähetetty: La Syys 26, 2015 1:43 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Olen ylen ylen laiska hankkimaan itselleni erityissimejä. Vampyyrin olen pari kertaa tehnyt ja kaikkia muut toki koodeilla kokeillut, mutta noin muuten... Ja sama tuossa meteoriitissa. Vuosia sitten meinasi ohimosuoni räjähtää ketutuksesta kun ei millään, ei niiiiin millään onnistunut se.

ViestiLähetetty: La Syys 26, 2015 9:29 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Vihersimeissä on kuulemma sellainen juttu, että se laskuri, kuinka paljon kasveja täytyy ruiskutella, nollaantuu aina kun tontilta poistuu. Sen tiedot ei tallennu. Eli pitäisi yhden tontilla olon aikana myrkytellä ötököitä ties miten paljon.
Täällä on ainakin sen korjaava hack. En ees aikaisemmin kiinnittänyt mitään huomiota siihen, että vihersimien saaminen on luonnostaan vaikeaa, mutta tolla pitäis helpottaa. Oon ladannut ton, mutta en oo vielä käytännössä kokeillut.

ViestiLähetetty: La Syys 26, 2015 12:35 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Okei, kiitos. Latasin ton myös, katsotaan jos tolla onnistuisi joskus.

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

ViestiLähetetty: La Syys 26, 2015 2:45 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Mun pelistä löytyy kaikkia erityissimejä, ja vieläpä paljon. Vihersimin tein tavallaan vahingossa, kun rakensin talon, johon mentiin portaita pitkin ja sen alla oli kasvimaa (en halunnu, että sade pilaa kasvit, kun ei ollu varaa kasvihuoneeseen). Siinä se kasvatteli tomaatteja ja kävi tyyliin päivittäin ehkä parin simviikon ajan ruiskuttelemassa niistä ötököitä pois. Sitte se vaan muuttu vihersimiks. Asiaa ehkä autto se, ettei sillä tontilla asunu muita simejä, eli mun kaikki huomio meni siihen simiin ja kasvimaahan, ja että se ei ensin meinannu millään saaha sopivaa työpaikkaa.

Mun pelissä on sellanen ihmissusinainen, joka käy AINA viemässä naapureiden sanomalehet. Joka kerta kun pelaan jollain perheellä, se köntystelee sieltä illan pimeydessä ja vie sen. Se on monta kertaa saanu huutia muilta simeiltä.

Mää tykkään pelata sillein suvuittain noilla, että yhessä suvussa on tosiaan tuo ihmissusisuus yleistä, toisessa kaikki on vampyyreja (muuttuminen tapahtuu kyllä vasta yliopiston jälkeen, koska jos se on jo valmiiks helvetillistä käydä, niin entäs sitten vampyyriteinillä...), yks on Viheriöiden jälkeläisiä vaikka kuinka monennessa sukupolvessa - sekä vihersimejä, että ihan oikeita biologisia lapsia - ja yhteen yritin saada noitaperinteen. Mää en kuitenkaan jostain syystä onnistunu saamaan äitiä opettamaan aikuista poikaansa noidaksi. Äiti oli sellanen vihreä, pelin valmissim, ja vaikka niillä oli kuinka hyvät välit, siinä ei ollu sitä taikataitojen opettamista toimintona. Piti sitten tehdä syrjähyppy erään toisen noidan kanssa, jotta taikajutut sai aluilleen.

Alieneja mulla on myös muutama, tosin mulla on harvoin niillä ne täysin mustat aliensilmät. En tiijä, oonko onnistunu lataamaan jotain korvaavia silmiä tai semmosia, kun en niistä niin tajua, ja siks vähän harmittaa kun ne on ainoostaan vihreäihosia. Hauskinta on se, että ne on kaikki sukua keskenään, huolimatta siitä, missä päin naapurustoa tai sen kaupunki- tms.-alueita ne elelee.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 315 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 521 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00