Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Joulu 11, 2019 6:02 am

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 79 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Pe Kesä 17, 2016 1:55 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Tajusin siis vasta nyt, että jos sim menee taidegalleriaan ja sen laittaa katselemaan jotain patsasta tai maalausta yms. niin se saa sellasen muutaman tunnin kestävän moodletin (tais tuoda +15 mielialaan?) 'Inspiroitunut', jos oikein muistan :D

ViestiLähetetty: La Heinä 23, 2016 3:08 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

En tienny, että taaperot voi lukea itsekin noita lastenkirjoja!

Kuva

ViestiLähetetty: Ma Elo 01, 2016 12:52 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

Taaperot voivat lukea vasta sitten, kun heille on luettu kyseinen taapero kirja.

Huomasin vasta nyt, että kotivideot voi laittaa omaan "koteloonsa". Mä ennen laitoin ne aina hyllylle mikä veikin todella paljon seinä tilaa :D .

ViestiLähetetty: Ke Elo 24, 2016 11:56 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Tämän hoksasin eilen, mutta alienit voi aivovoimansa avulla korjauttaa rikkinäisiä pienlaitteita. Kuten tietokoneen, jonka eräs pelattava alien korjasi aivovoimansa avulla. Toiminnon nimeä en muista, mutta se tulee alienin valittavaksi, jos alienilla pelatessaan klikkaa rikkoutunutta laitetta. Tätä en edes aiemmin ollut tiennyt.

ViestiLähetetty: Su Syys 18, 2016 1:14 am 
Poissa
Pulkka
Pulkka

Huomattiin yhessä kaverin kanssa vasta nyt, että ku menee siinä ostotilassa huonekohtasessa näkymässä "pihakoristeisiin", siellä on "uusia" koristeita, esim. puupino ja vesikaukalo, joita ei siinä tavarakohtasessa näkymässä löydy mistään :O Pisti miettiin että onkohan siinä huonenäkymässä muitakin 'salaisia' esineitä :D En sitä yleensä käytä ni ei oo tullu huomattua. Ja mulla on siis vaan peruspeli ja Lemmikit, kaverilla ei Lemmikkejäkään.

ViestiLähetetty: Ma Syys 19, 2016 8:18 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^ Kyseiset esineet löytyy mun tietääkseni koristeista, siitä kolmen pallon kohdalta. En kyllä sellasia tavaroita itse lähtisi etsimään koriste-esineistä :D

ViestiLähetetty: Ti Loka 11, 2016 3:20 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Kirjotinkin jo tonne Erikoisia havaintoja-topaan, mut laitan tännekin. Löysin yhdestä kuppilasta työskentelemästä Angelie Jennerin :D Tuli ihan Kylie Jenner mieleen siitä nimestä.

ViestiLähetetty: Ma Loka 24, 2016 8:57 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Simit näköjää voi kehittää taaperoleluilla taitoja pidemmälle kun vaan kolostasolle, en ikinä oo huomannut,ennen kun mun simi alko soittaa kitaraa teininä ja sille tuli heti taso viisi(ilmeisesti se oli nii innoissaan pimputellut ksylofonia)mut siis oon aina luullut et se kolostaso on maksimi(siihen asti palkki opeteltaessa näkyvis)..
Saattaa kyl olla simin taiteellisuudellakin jtn tekemistä.

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: La Loka 29, 2016 10:11 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Huomasin vasta eilen, että yliopistossa voi suorittaa myös iltaopintoja!

Yksi "luento" maksoi 30 simoleonia, mutta oli sen arvoista. Simini on yökyöpeli eikä juuri jaksa raahautua aamuluennoille.. :)

ViestiLähetetty: Ti Marras 01, 2016 6:26 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Jokin aikaa sitten hoksasin, että elokuvauran käsikirjoittajat voi kotonaan kirjoittaa tietokoneensa avulla käsikirjoituksia erilaisiin näytelmiin ja näytelmille voi muistaakseni määrittää oman nimenkin.
En ole tämmöistä ennen huomannut, tosin simini oli edennyt uratasolle 8 (ohjaajan uravalinta) jo ammatissaan ja vielä työnarkomaani. Huomasin asian, kun oli tarkoitus kohentaa simin kirjoittajantaitoja.

ViestiLähetetty: Pe Joulu 30, 2016 11:28 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Joku soitti vahingossa simini numeroon. Puhelin soi, ja kun sim vastasi: "Väärä numero, unohda koko juttu." :oho:

ViestiLähetetty: La Helmi 11, 2017 2:11 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Jokin aikaa sitten hoksasin, että elokuvauran käsikirjoittajat voi kotonaan kirjoittaa tietokoneensa avulla käsikirjoituksia erilaisiin näytelmiin ja näytelmille voi muistaakseni määrittää oman nimenkin.
En ole tämmöistä ennen huomannut, tosin simini oli edennyt uratasolle 8 (ohjaajan uravalinta) jo ammatissaan ja vielä työnarkomaani. Huomasin asian, kun oli tarkoitus kohentaa simin kirjoittajantaitoja.
Muuten, toimittajatkin voi kirjoittaa juttuja kotoaan käsin.

Kun viimeksi pelasin simssiä, opin, että jokaiselle asulle saa valittua oman hiustyylin. Enkä tällä tarkoita sitä tavallista, jolla voi laittaa hiukset arkeen letille, juhliin kiharoille, ja ulos pipon alle, vaan että esim. jokaiselle arkiasullekin voi laittaa omat peilin avulla. :o Ihan mahtava juttu realismia ja simien tyylia ajatellen. Tosin tuon simin hatuton tukka meinaa nyt välillä leijua "kloonina" sen pään päällä, mutta ei se liian paljon minua kiusaa.

ViestiLähetetty: Ti Kesä 06, 2017 12:38 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Keijutaaperot voivat käyttää keijutaloa!

ViestiLähetetty: Ti Elo 01, 2017 10:57 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Pistin mun simin käymään syysriehassa ja siellä kummituslinnassa. Tulikin haamuna pois :D Ehdin jo säikähtää, mut muuttu normaalils hetken kuluttua

Lisäks sim saattaa tiputtaa puhelimensa maahan ja siit voi hajota näyttö :D

ViestiLähetetty: To Elo 03, 2017 8:44 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^Säikähdin joskus tuota ihan hirveänä. Mut kun ei tullut viikatemiestä paikalle, niin ajattelin, että ehkei se sitten kuollutkaan.. Ja eka kerta, kun simi käytti puhelintaan, se lenti maahan ja meni rikki. Olin aika varma, että ne tekisi sitä koko ajan, mutta eipä onneksi. Tiedä sitten rikkooko kömpelöt ja epäonniset puhelimiaan herkemmin.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 79 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00