Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 5:06 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Parhaat ladatut
ViestiLähetetty: La Tammi 30, 2016 12:07 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Moro!
---
Minkäs laisia ladattuja itse tykkäätte käyttää, ja mitkä ovat lemppareita? Mistä hankitte ladatut? Tykkäättekö ladattavista ympäristöistä, ja mitä ladattuja käytätte eniten?

Itse latailen yleensä kaikkea rekvisiittaa simeille. Käytän myös yleensä aina ladattuja hiuksia, koska simin hiukset on kakkaa. Toisinaan saatan jotkut lisäosasta tulleet hiukset laittaa, ainakin miehille. Niille on niin hankala löytää sopivia hiuksia. Vaatteitakin lataan, tosin niitä en käytä niin paljoa. Olen ladannut tässä lähiaikoina aika paljon keskiaikaan liittyvää tavaraa, koska mulla on Monte Vistan keskiaikaistamis-projekti menossa. Etsin myös hyvää uutta naapurustoa, mutta ei ole vielä löytynyt. Oisko teillä mitään?

Kaikkea keskustelua ladattujen ihmeellisestä maailmasta. =)

Viestin otsikko: Re: Parhaat ladatut
ViestiLähetetty: Ti Maalis 01, 2016 1:26 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mun ladatut on pääasiassa TSR:stä. Suurinosa hiuksia ja vaatteita, muutama sisustusjuttukin löytyy ja sen sellasta tilpehööriä. Sit on muutama random-sivu mistä oon hankkinu jotain yksittäisiä juttuja. En osais pelata enää ilman ladattuja :D

ViestiLähetetty: Ti Maalis 01, 2016 5:50 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Hmmm.... Pyrin nykyisin pitämään pelini mahdollisiman "puhtaana" ja siksi pidän yleensä ladatut korkeintaan parissa sadassa tiedostossa :D Mulla kuitenkin on joitakin ladattuja joita ehdottomasti haluan käyttää, mutta sitten on kans niitä joile en keksi mitään käyttöä :D tässäpä listattuna jotain esimerkkejä mitä latailen / en lataile mielelläni.

Hiukset
Pelin omat hiukset on noh... Ei niin hyvät kuin mitä ne voisivat olla, joten yleensä latailen paljon hiuksia. (nuorille) aikuisille naisille löytyy ihan älyttömästi mitä ihanimpia kutreja, mutta miehille on sitte vaikeampi löytää yhtä laajaa ja laadukasta hiusvalikoimaa... Tää ei kuitenkaan tarkoita ettenkö joskus käyttäisi ihan pelin omiakin hiuksia. Löytyy sieltäkin aina välillä joitain suosikkeja.

Vaatteet
Kiitos väripyörän ja erilaisten materiaalien/kuvioiden, en koe tarpeelliseksi ladata niin suurta vaatemäärää, kuin mitä latasin pelatessani aikanaan pääasiassa TS2:a. Muutenkin jotkut ladattavat vaatteet ovat laadultaan peruna ja näyttävät siltä kuin simin ympärille olisi kiedottu valokuva. Eniten mua ärsyttää vaatteet, jotka menevät höpön näköiseksi jos niiden väriä yrittää muuttaa... Mutta ehdottomasti Anubiksen tekemät vaatteet ovat aivan ihania! <3 (löytyy myös vaatteita TS4:een).

Korvaavat
Esim. iho ja silmät. En vaan pystyis yksinkertaisesti pelaamaan ilman näitä :D Tekee simeistä paremman näköisiä.

Meikit ja kulmakarvat
Pelin omat meikit osaa olla vähän meh, joten näitäkin on tullut ladattua. Omat suosikkini ovat ehdottomasti S-Clubin ripset <3

Modit
mm. Valaisumod ja decensor ovat sellaisia mitä ilman en voisi pelata :D Molemmat lähinnä visuaalisen ilmeen takia?

Huonekalut
En tiiä miks... Mut mä en vaa tykkää ladata huonekaluja simssiin :D Omasta mielestäni pelin omat ovat ihan riittävät (kiitos väripyörän ja materiaalien/kuvioiden <3 )

Tuolta omasta blogistani tosin löytyy tämä latauslista, jossa on nyt on suurin osa sivustoista, joista olen ladattuni löytänyt :oikea: Stazzien latauslista

ViestiLähetetty: Ma Touko 16, 2016 10:24 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Oi jep, korvaavat ihot, silmät, meikit ja muut ovat ihania, koska en erikoisemmin pidä EA:n valmiista versioista. Niillä on myös kätevä laittaa koko naapurusto kerralla kuntoon. Pidän myös pienistä, "realistisuutta" lisäävistä ladattavista, mitkä sinänsä voivat toisen silmiin olla aivan "turhia" ja hölmöjä, mutta minä tykkään:D Kuten vaikka tahraiset vaatteet. Myös erilaiset pienet modit, jotka tekevät jotain simien tolvanimpia toimintoja helpommin kestettäväksi, ovat mahtavia, sillä vaikkei se juurikaan vaikuttaisi itse pelaamiseen, niin jos jokin pelin valmistoiminto alkaa nyppiä, niin aijai että se ärsyttääkin!

ViestiLähetetty: Ma Kesä 27, 2016 4:46 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Modeista tykkään semmosista,mitkä tuo vähä realismia lisää peliin
muutamia mainitakseni simlogicalista ainaki hospital overhaul ja vauvojen rintaruokinta.. modista mulla on modi jolla autot voi oikeesti käyttää bensaa(ja seki sitte että jos ostaa bensaa eikä oo rahaa no sitten ne lisätään simraukkojen laskuihin(joihin mulla on myös varmaan kaksin- tai kolminkertastus..) ja twallanin woohooer joka mahollistaa teiniraskaudet tietysti köh:'D

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Ti Loka 11, 2016 3:23 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Hei joo mä unohdin kokonaan korvaavat ihot! Niitä käytän myös. Tuo twallanin woohooer ois hauska, mut en oo kamalasti siihen perehtyny et miten toimii jne. Se täytyy tehdä :D

ViestiLähetetty: To Loka 13, 2016 1:24 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Hei joo mä unohdin kokonaan korvaavat ihot! Niitä käytän myös. Tuo twallanin woohooer ois hauska, mut en oo kamalasti siihen perehtyny et miten toimii jne. Se täytyy tehdä :D
Korvaavat ihot, oijoi <3
Kerro ihmeessä, miten woohooerin käyttö sitten siulla sujuu!:)

ViestiLähetetty: To Loka 13, 2016 3:52 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Hohoo, sain korvaavan ihon viimein toimimaan tuossa hetki sitten ja ah, tätä olen odottanut <3 Simit ei tarvitse enää huulipunaakaan jokaiseen meikkiin, kun huulet on nätit ilmankin! :3

ViestiLähetetty: La Loka 22, 2016 1:33 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Oon ihan kauheen huono listaamaan mitään, jotenkii mystisesti aina pää tyhjenee täysin, mut yritetään! :D

Ensinnäkään, ilman twallanin modeja en pystys enää pelaamaan ollenkaan. Overwatching avulla peli käyttäytyy suurimman osan ajasta niinku pelin kuuluu, eli bugeja on mut ei ihan vaivaks asti ainakaan joka päivä. Kontrollifriikkinä MasterController ja StoryProgression on ihan must-have, lisäks NoCD ja Decensor on oikein käteviä. Päähän alkaa sattumaan jos kone huutaa liian kovaa ja toi levyaseman lukeminen sekä pitää ääntä että kuluttaa levyä, joten NoCD:llä myös varmistan sen ettei ainakaan pelilevyt kulu puhki :D Ja Traveler on hyvä olla jos simit matkustelee paljon, sen kanssa ei oo kertaakaan tullu sitä simit-jää-bittiavaruuteen-bugia, vaikka en tiiä tekeekö se oikeesti ees muuta ku et tallentaa automaattisesti pelin just ennen matkustamista. Muitakin on, mut ei kuitenkaan mitään pakollisia. Paitsi PortraitPanel, koska sit näkyy myös jos taloudessa on yli 8/10 henkeä.

Korvaavista käytän ihoa ja silmiä, silmät itseasiassa latasin ihan vastikään. Ihoa oon käyttäny samaa jo useemman vuoden, oon vaan tykänny siitä niin paljon et ei oo tullu tarvetta vaihtaa toiseen.
Lisäks on pari kameramodia, jotka helpottaa kuvaamista, ja valaistusmod, mikä tekee maailmasta paljon kivemman näkösen, ja sit modi joka tekee timantista näkymättömän, ku kuitenkii tykkään puhekuplista :D

Eläimille on aika paljon kaikkia slidereita yms., kissoille viikset jne. Sit on PosePlayeria yms., simeille lataan aika paljon hiuksia ja meikkejä ja kenkiä ja ulkovaatteita, mut muuten käytän paljon pelin omia vaatteita. Tavaroita en lataa oikeestaan mitään muuta ku ikkunoita, ovia ja verhoja (!) koska pelin omat on välillä typeriä ja varsinkii täysin yhteensopimattomia, ja sit jos ikkunat ja ovet on okei, verhot ei sovi mihinkään tai on väärällä korkeudella.

Niin ja ihan ehoton on se No Intro, joka siis poistaa käynnistyksen yhteydestä sen EA- ja Maxis-logointron ja menee suoraan siihen alkulatausikkunaan. Jaksan avata pelin sitä paremmin, mitä enemmän saan lyhennettyä pelin käynnistysaikaa :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+03:00