Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Joulu 16, 2019 12:21 am

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Sims 3 Unelmaduuni
ViestiLähetetty: Ma Tammi 11, 2016 9:51 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Moii!
Ajattelin luoda kyseisellä lisäosalle oman keskustelun, koska mielestäni lisäosa on sen verran monipuolinen ja täynnä kaikkea, että siitä saattaisi saada hyvänkin puheenaiheen. =)

Mitä pidätte koko lisäosasta? Mikä on lempiuranne?
Minusta lisäosa on aika hyvä, täynnä kaikenlaista ja keikkatyöt on tosi hauskoja. Keikkatyöt ovat kuitenkin silloin aika ärsyttäviä, kun perheen molemmilla vanhemmilla on keikkatyö. Meinaa hermot mennä >.<
Lempiurani on joko etsivä tai lapsenvahti. Etsivä on hauska, koska yleensä teen sen kaikista vaikeimman kautta, mm. Kun piti hakkeroida jonkun naisen kone, menin hänelle kylään ja hakkeroin samalla. Olen myös murtautunut toisten koteihin päässäkseni heidän koneilleen, kerran murtauduin sinne Riverwievin keskustassa asuvan kukkatädin taloon ja sain ikäväkseni huomata, että hänellä ei ollut tietokonetta. -.- Menin ja varastin sohvan kun suutahdin. ^^'

Lapsenvahti on siitä mukava, että saa jotain tekemistä koko ajan. Ja rahaa saa aika mukavasti joka päivä. Lisäksi se auto on mun mielestä aika suloinen, vaikken ole koskaan vielä saanutkaan.
---
Entäs teillä?

Viestin otsikko: Re: Sims 3 Unelmaduuni
ViestiLähetetty: Ti Tammi 12, 2016 10:05 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Päivähoito on varmaan mun lemppari keikkatyö, tosin en ole kaikkia edes kokeillut.. Jouduin vaan nytkin vaihtamaan perheenäidillä työpaikkaa koska se sai kaksoset ja isä on palomiehenä lähes koko päivän pois kotoa, en ihan jaksa hoitaa kahta omaa taaperoa + sillä hetkellä oli 3 taaperoa hoitolapsina :D
Nyt on ekaa kertaa palomies, tykkään siitäkin paljon ainaki näin ensi kokemuksena, tykkään hengata siellä paloasemalla ja parannella paloautoa yms. Ja onhan se kiva kerskua muille simeille olevansa palomies, vaimon kanssa keskustellessa se oli myös romanttisissa toiminnoissa. Jollain tavalla on kuitenki tyhmää että ainakin siinä uralla etenee tosi nopeesti ihan vaan kehittämällä kuntoa ja kätevyyttä, simini ei ole tehnyt juuri mitään töissä ja se on jo tasolla 7. Onhan se kiva että ylenee mut liian nopeesti mun mielestä, on liian helppoa.

Stylisti ja sisustussuunnittelija on kans ihan kivoja alussa, mut pidemmän päälle aika tylsiä mun mielestä. Alussa jaksaa aina tehdä hienoja kokonaisuuksia mut jossain vaiheessa se alkaa kyllästyttämään ja tulee suurinpiirtein arvottua vaatteet ja huonekalujen värit.

Lisäri on ollu mulla siitä asti ku se ilmestyi enkä vieläkään ole kokeillut haamujenmetsästäjää tai hengenpelastajaa (vai tuliko se paratiisisaaressa vasta?), ehkä pitäis niitäkin kokeilla... Mut toi koko keikkatyöidea on mun mielestä tosi hyvä, saa paljon uusia ammatteja eikä joka simit oo niitä kokkeja/lääkäreitä/sotilaita.

ViestiLähetetty: Ti Tammi 12, 2016 1:22 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Lastenhoito-ura tuli Täyttä Elämää -lisäosan mukana, ei Unelmaduunin.

Lempi-ammattini Unelmaduunista on ehkä haamujenmetsästäjä, vaikka harvoin simeilläni on keikkatöitä. Pidän ehkä enemmän lisäosan mukana tulevista esineistä.

ViestiLähetetty: Ti Tammi 12, 2016 4:52 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^Aijaa, en tiennyt, kun latasin Unelmaduunin ja Täyttä Elämään peräjälkeen, ^^'

Hengenpelastaja tuli Paratiisisaaressa.

Sisustussuunnitelijalla yleensä muutan koko talon ihan erilaiseksi, niin halukas olen aina muokkaamaan rumia rötisköjä. Ainoa huono puoli on, että teen lopulta kaikista samanlaisia, ja sitten ihmettelen, kun puolet naapuruston taloista on vihreitä ja piha täynnä kukkasia. :'D

ViestiLähetetty: Ke Tammi 13, 2016 4:12 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Itse eniten olen mieltynyt siihen Palomiehen uraan, jossa joskus pelin muoto astuu haastemaiseen tyyliin "palomieshaaste". Tuo nimike siis siksi (tosin vähän harhaanjohtavasti), kun usein isosta perheestä vähintään puolet on palomiesuralla ja tavoitteena on kerätä niille mahdollisimman monta palkintoa.

ViestiLähetetty: Pe Tammi 15, 2016 8:04 am 
Poissa
Pajunkissa
Pajunkissa

Unelmaduuni oli aikoinaan ehdottomasti yksi suosikeistani. Sen tiimoilta taisin pelata yhdellä perheellä kuudenteen sukupolveen asti ja asuin sen koko ajan Unelmaduunin naapurustossa. Olen käynyt myös melkein kaikki sen mukana tulevat ammatit lävitse. Tykkään stylistin ja palomiehen urasta. Etsivä on ihan jees myös, mutta aika puuduttavaa ja tylsää pidemmän päälle. Stylistillä tykkään muokata kaupunkilaisista "tyylikäämpiä".

Unelmaduunin mukana tuleva maailma on todella upea ja iso. Se näyttää erityisen hienolta vuodenaikojen kanssa ja taisinkin aloittaa kyseisen lisärin pelaamisen nimenomaan siellä. Kapungin suoalue on kivan hämäräperäinen ja hyvä paikka jännitystarinoiden luomiseen. Paikalliset simit ovat myös mielenkiintoisen näköisiä ja siellä on kiva pelata legacyja ja haasteita.

Ainakin osa tämän lisärin tavaroista on ihania, mutta ei varmaankaan oman makuni mukaan parhaimmistoa kun eivät ole jääneet niin hyvin mieleen.

ViestiLähetetty: Su Kesä 19, 2016 4:01 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mä tykkään kans unelmaduunista!
Stylisti, etsivä ja palomies on ehkä lemppariammatit, mitä siin saa. Toi etsivä varsinkin, kun siinä voi tehdä töitä niin omaan tahtiin eikä oo aikatauluja. Jos kerta se lapsenvahti tuli toises lisärissä? Siit tykkään kans, kun voi tehdä "omia juttuja" samalla kun hoitaa niit pentuja. Mä en muista yhtään, et mitä tavaroita täs lisäris tuli!

ViestiLähetetty: Ke Heinä 06, 2016 11:26 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Mä tykkään kans unelmaduunista!
Stylisti, etsivä ja palomies on ehkä lemppariammatit, mitä siin saa. Toi etsivä varsinkin, kun siinä voi tehdä töitä niin omaan tahtiin eikä oo aikatauluja. Jos kerta se lapsenvahti tuli toises lisärissä? Siit tykkään kans, kun voi tehdä "omia juttuja" samalla kun hoitaa niit pentuja. Mä en muista yhtään, et mitä tavaroita täs lisäris tuli!
Hei, jos tarkoitat tuota Unelmaduunia, niin ainakin ne eri palkinnot, joita saa esim. palomiehen/-naisen ammatissa, kuten kaupungin avain, urhoollisuuspalkinnot, sitten se koristepalokirves, palomiehen takki (koriste) vesipostikoriste, palomiehen vesiletku, uusi paloauto jota voi tuunata, palohälytin... tuollaisia ainakin tulee, mutta saa ne hankittua myös buydebug-koodillakin. (Huom! "buydebug off" komennon pitäisi disabloida koodin vaikutus.)

ViestiLähetetty: To Heinä 07, 2016 5:29 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Palomies jos esim. aloittaa legacy-haastetta... ne voi asua palo-asemalla siihen asti että saa rahaa laittaa kunnon asunto... Sen jälkeen ne voi siirtyä vaikka armeijaan tai urheilu-uralle kun taidot on jo hankittu...
Muuten tykkään haamujenmetsästäjästä... Iltahuvit/Supernatural lisäreiden kanssa etenkin. Sopiva homma vampyyrille. Tai jos sim on muuten vaan yökyöpeli.
Ja sitten on tietty ne taitoihin liittyvät urat. Siis voishan simit elättää itsensä kirjoittamalla ihan peruspelissäkin -- tässä ne vaan on ihan virallisesti kirjailijan uralla. (eikä simit toivo jotain uraa jatkuvasti).

ViestiLähetetty: Su Heinä 24, 2016 10:06 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Ääääää ihan kamalaa lukea näitä, ku itse en tuota Unelmaduunia omista, vaikka sormet syyhyääkin sitä jatkuvasti :D Pitäisi ilmeisesti mennä penkomaan noita Prisman hyllyjä halpojen lisäosien toivossa </3

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00