Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Joulu 16, 2019 12:18 am

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ke Syys 16, 2015 9:20 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Mitkä The Sims 3 sarjan lisäosat/kamasetit omistat, vai pelailetko pelkällä peruspelillä? Miksi juuri ne lisäosat tuli hankkittua, milloin hankit ne ja mitäs muuta kivaa haluaisit niistä kertoa?

ViestiLähetetty: To Syys 17, 2015 2:47 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

---

Viimeksi muokannut stina, Ke Maalis 28, 2018 6:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: To Syys 17, 2015 3:38 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Kaikki on tullut hankittua... jotkut pelkästään siksi, että kokoelma on täysi...

Niistä Supernatural on eniten se mun juttu... Niinkuin noidat (parasta on, että erityiset voi tehdä CASissa jo alkuun) JA simit pääsivät viimeinkin syömään Chili con Carnea...

ViestiLähetetty: To Syys 17, 2015 4:24 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Kaikki lisäosat ja kamasetit poislukien katy perry-kamasetti. Itselle suosikki vaikuttais olevan toi Tulevaisuuteen ja eri lisäosat sun muut, jotka omistan, hankin eri aikoina.

ViestiLähetetty: To Syys 17, 2015 4:58 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Kaikki lisärit lukuun ottamatta Supernaturalia ja Tulevaisuuteen.

Kamaseteistä vain ( :( ) Keskustan kuhinaa, sen sai joskus ilmaseks Originista.

ViestiLähetetty: To Syys 17, 2015 5:17 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mä omistin kaikki lisärit paitsi ne uusimmat eli se paratiisi ja tulevaisuus. Kone jaksoi pyörittää about kolme lisäriä kerralla, joten käytössä oli vuodenajat, lemmikit ja täyttä elämää. Nykyään tehot ei riitä enää niihinkään, joten olen siirtynyt kokonaan neloseen. :) Paratiisisaaren olisin ehdottomasti halunnut kokea, mutta kun ei niin ei!

ViestiLähetetty: To Syys 17, 2015 6:22 pm 
Poissa
Nuoska
Nuoska

Kaikki lisärit, kamaseteistä puuttuu Katy Perry ja Leffa, mut en mä niitä oikein kaipaakaan.

ViestiLähetetty: To Syys 17, 2015 8:53 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Vuodenajat, Lemmikit, Täyttä elämää, Iltahuvit, Maailmanmatkaaja ja Luksuslukaali kamasetti.
(ja toki peruspeli hihi)

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 12:01 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Täyttä elämää, Lemmikit, Maailmanmatkaaja, Paratiisisaari ja Tulevaisuuteen :) Koittanut kyttäillä alennuksia, mutta Anttila ja Cittari on poistanut pelin lisäreineen myynnistä kokonaan, mur!

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 5:07 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Kaikki lisärit löytyy paitsi: Superstara ja Tulevaisuuteen. Nuo pitäis kyllä joskus hankkia. (pian)
Sekä kaikki kamasetit löytyy paitsi: Katy Perry ja Leffa. Enkä kyllä aio hankkiakkaan nuita, koska kyseiset kamasetit ei kiinnosta...

En kylläkään pelaa The Sims 3:sta eikä se ole asennettu millekkään koneelle... Inhoan jotenkin 3:sen Simejen ulkonäköä, hyi...
The Sims 2:sen ja 4:sen Simien ulkonäöt ovat paljon parempia =)

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 6:55 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Maailmanmatkaaja, Unelmaduuni, Iltahuvit, Lemmikit, Vuodenajat, Supernatural, Yliopisto, Paratiisisaari(en ole vielä ehtinyt tätä kuitenkaan kunnolla testata) ja Tulevaisuuteen. Kamasettejä en omista, enkä varmaan tule omistamaankaan. En ole ihan varma hankinko puuttuvat lisärit, Täyttä elämää saattaisi olla ihan mukava lisä. Yleisesti olen hankkinut lisärit joko julkaisupäivänä tai saanut joululahjaksi julkaisuvuonna.

Itse tykkään jostain syystä Maailmanmatkaajasta vaikka se ei tuo ns. jokapäiväiseen pelaamisen lisää. Myös Vuodenajat, Iltahuvit, Yliopisto, Supernatural ja Tulevaisuuteen ovat hauskoja pelattavia.

ViestiLähetetty: La Syys 19, 2015 9:51 am 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Täältä löytyy lisäosista Paratiisisaari, Superstara, Lemmikit, Unelmaduuni, Maailmanmatkaaja, Täyttä elämää, Iltahuvit, Yliopistoelämää ja Vuodenajat.
Kamaseteistä Luksuslukaali, Pihaparatiisi, Makkari & Kylppäri ja Keskustan kuhinaa.

Tykkään näistä kaikista mitä omistan, mutta kone on erimieltä... maailman uusin kun ei ole. Mut muita lisäosia/kamasettei en oo hankkinu kun ei ne oo tuntunu kiinnostavan.

ViestiLähetetty: La Syys 19, 2015 10:23 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Löytyy Maailmanmatkaaja, Unelmaduuni, Supernatural, Tulevaisuuteen, Täyttä elämää, Paratiisisaari (joka tosin bugii niin että on hyödytön), Lemmikit, Iltahuvit, Yliopistoelämää ja Vuodenajat. Kamaseteistä pelkkä Makkari & Kylppäri, koska satuin sen löytämään eurolla kirppikselta :D

Iltahuvit ja vuodenajat on näistä omat lempparini. Kovasti lisää haluaisin juurikin kamasettejä, mutta ssd levyn tila alkaa loppua, jostain syystä ei antanut asentaa kiintolevylle näitä :/ Kakkosen ja nelosen kaa helpompi siis.

ava by chihuli

ViestiLähetetty: La Syys 19, 2015 12:04 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mulla on toistaiseksi lisäreistä vain Lemmikit, Täyttä elämää ja Iltahuvit. Supernaturalin hankkimista oon miettinyt, koska keijut kiinnostaa, vaikken kolmosta hirveästi pelaa. Lemmikit hankin hevosten takia, Täyttä elämään mielikuvituskaverien ja Iltuhuvit, koska se sattui olemaan tarjouksessa ja aattelin, että jee, vampyyreja. Ja tykkään kakkosen Yöelämäästä ja pohdin, että tossa on about samoja elementtejä.

Kamaseteistä oon hankkinut vain sen Katy Perryn Herkkuhetken vai mikä lienikään. Houkutteli jotenkin kaikki karkkikamat ja muut (mut loppujen lopuks oli kyl vähän sisältöä, möh).

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Ma Syys 21, 2015 6:11 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Omistan vuodenajat, lemmikit, unelmaduuni ja tyttöystävän kokoelmista pummilla ladattu makkari ja kylppäri sekä keskustan kuhinaa. Katy Perryn herkkuhetkikin taitaa löytyä ::D
Larjus, just toi hevosten (ja yksisarvisten) olemassaolo on ehkä suurin syy miksi itse ostin lemmikit. Ihahahaa

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00