Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 5:06 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ma Loka 05, 2015 1:39 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mikä on oma suosikkinaapurustosi siis, vai pelaatko jotain ladattua maailmaa? Tietty voi mainita useammankin, jos haluaa. :-)

Itse pelasin pitkään Lucky Palms naapurustolla, joka on aika tasainen sinänsä. Nyt olen useasti
pelannut semmoista, jonka voi ladata netistäkin, eli Glenvale Cityä. Tästä on olemassa hieman
kevyempikin versio, eli Glenvale County mutta maailmoilla on kokoa 2048x2048 joten se vaatii koneelta tehoa.

Lucky Palms taas oli itselle mieluinen jostain syystä, ehkä juuri sen tasaisuuden takia. Nykyisinkin saatan joskus palata tuon Lucky Palmsin pariin hetkeksi.

ViestiLähetetty: Ma Loka 05, 2015 3:29 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lemppareita ehdottomasti Monte Vista ja Aurora Skies:)
Monte Vistasta tykkään sen italialaistyylisen arkkitehtuurin takia ja Aurora Skiesissa miellyttää värit<3

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Su Loka 11, 2015 8:06 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Sunset valley ja Appaloosa plains on mun lempparit (:

ViestiLähetetty: Su Loka 11, 2015 8:36 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 3:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Ma Loka 12, 2015 2:40 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

En oo hirveesti pelannut kolmosta (eikä mulla ees oo hirveesti maailmoja käytössä), mutta Appaloosa Plainsiin oon tykästynyt. Siellä on jotenkin kiva tunnelma ja paaaaljon elukoita! :D

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Ti Loka 13, 2015 2:15 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Silloin kun kolmosta vielä pelasin niin Appaloosa Plains oli ihan ykkönen :D En tainnut muilla maailmoilla pelatakaan enään Lemmikeiden jälkeen.

ViestiLähetetty: Ti Loka 13, 2015 2:22 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Sunset valley ja sitten se naapurusto minkä sai ladata ilmaiseksi virallisilta sivuilta.

ViestiLähetetty: Ti Loka 13, 2015 2:42 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Se maailma mikä tulee superstaran mukana, en muista nyt sen nimiä...

ViestiLähetetty: Ke Loka 28, 2015 8:01 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lemppareita on Sunlit Tides, Midnight Hollow, Dragon Valley, Bridgeport ja Lunar Lakes. :D En osaa päättää vain yhtä. :lol:

ViestiLähetetty: Ke Loka 28, 2015 10:33 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Niin ja ettei unohdu itseltä, niin toi Glenvale City on kanssa CC-vapaa maailma, siinä on siis lisäosien ja peruspelin kaninkolot ja pelin omia taloja. Itse pelaan yhä tätä naapurustoa ja siinäkin on nyt varmaan yli parisensataa simiä jos laskee lemmikit ja towniet mukaan.

Toki muitakin hyviä on, joku havaijilaisteemainen oli yksi hyvä, mutta siinä simit jumitti liikaa reitityksen estoon.

Virallista on tosiaan Lucky Palms kiehtova naapurustona.

ViestiLähetetty: To Loka 29, 2015 2:55 pm 
Poissa
Pajunkissa
Pajunkissa

Onhan noita moniakin. Jokaisessa tuntuu olevan omat hyvät ja huonot puolensa, mutta jotkut on tietysti niitä joissa on tullut pelattua enemmänkin.

Mun suosikit (ei välttämättä tässä järjestyksessä):

1. Monte Vista: ulkoisesti ja maisemien puolesta kaunein ja tunnelmallisin. Tää vaan on niin ihana! Monte Vistassa on myös hieno ympäristö ja valaistus kaikkina vuodenaikoina Ei välttämättä pelillisesti se paras pitkien etäisyyksien ja korkeuserojen vuoksi.

2. Aurora Skies: tässä maailmassa olen pelannut paljon. Se on kotoisa ja käytännöllinen. Sopivan kokoinen, jolloin kaikki löytyy tarpeeksi läheltä. Paljon tyhjiä tontteja johon rakentaa yhteisötontteja jne. Tästä en edes keksi kauheasti mitään negatiivista.

3. Dragon Valley: jos autot ei häritse niin minusta muilta osin tässä maailmassa on onnistuttu luomaan fantasiamainen keskiaikainen tunnelma. Tässäkin sellainen maailma, jossa olen pelannut paljon sillä tykkään kaikesta historiallisesta ja fantasiasta. Maisemat on ihanat ja paikailliset simit erikoisia. Jos ei käytä valaistushackia niin saattaa olla joskus liian tummaa ja pimeää.

4. Appaloosa Plains: tykkään lemmikeistä ja vuodenajoista. Ne sopii minusta tosi hyvin yhteen just tässä naapurustossa ja olen käyttänyt tätä paljon 50-varsaa haasteen pelaamiseen. Miinuspuoli on ehkä siinä, että ei tää ehkä muuten kasvillisuudeltaan ja ulkonältään vedä vertoja parhaille maailmoille.

5. Lunar Lakes: silloin kun tämä ilmestyi niin pelasin täällä paljonkin. Ehdottomasti yksi parhaista maailmoista ainakin minulle kun tykkään fantasiasta. Lunar Lakes tosiaan muistuttaa jotain vierasta planeetta, jossa alienit asuvat. Lunar Lakesissakin on aika suuret korkeuserot ja pitkät välimatkat joten se voi joskus vähän ärsyttää kun kestää iäisyys mennä pisteestä a pisteeseen b.

6. Midnight Hollow: tässäkin tosi kaunis maailma ja ihana teema. Täällä vain on liikaa puita ja niitä joutuu poistelemaan itse, ettei kaikki parhaat maisemat peity risukasaan. Muuten on kyllä jännä maailma, jossa on mielekkäitä valmissimejä. Tyhjät tontit ei ehkä oo parhailla paikoilla, mutta toisaalta tilaa kyllä on mihin rakentaa.

Kaikenkaikkiaan tykkään tosi paljon kolmosen maailmoista. Se on just noitten maailmojen ja monipuolisuuden takia mahtava peli. Voin oikeastaan valita melkein minkä teeman tahansa mitä mieleen juolahtaa ja alkaa pelamaan sitä tyyliä.

ViestiLähetetty: La Tammi 02, 2016 2:42 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Isla Paradiso on varmaankin mulla lemppari, koska tykkään kesästä ja uimisesta ja laitesukelluksesta simssissä ja ne vaan yhdistyy tossa niin kivasti, ja tykkään niistä värikkäistä taloista. Hassua et oikeessa elämässä mua ei vois vähempää kiinnostaa etelänlomat ja rannoilla makoilu mut simssissä semmonen maailma on kiva!
Tossa on kyllä miinuksiakin jotka välillä ärsyttää aika paljonkin:
- aika vähän ylimääräsiä tontteja, tykkään lisätä perheitä ettei naapurusto oo ihan kuollut ja aina on yhteisötontteja mitkä on vaan pakko laittaa ja näille molemmille on aika niukasti tilaa.
- epätasainen maasto, olis paljonkin tilaa tonteille jos siellä ei olis niin paljon vuoria ja kukkuloita yms
- on kiva et on toinen pienempi saari, mut esim työmatkat kestää kauan eikä sieltä juuri koskaan tuu lähettyä kaupungille (kunnes keksin käyttää testingcheatsin teleporttausta)

Pitäis varmaan kokeilla välillä jotain muutaki kaupunkia ihan vaan vaikka vaihtelun vuoksi, Jadeleinen listauksen perusteella Aurora Skies tulee varmasti olemaan mun seuraava pelimaailma.

ViestiLähetetty: La Tammi 02, 2016 3:04 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lemppari on varmaan... Starlight Shores tai Monte Vista

Monte Vistassa on helppoa löytää omalle simille kumppani, koska siellä on paljon komeita/kauniita vaihtoehtoja :'D Monte Vistassa on myös paljon isoja ja tasaisia tontteja, kivat maisemat ja kiva keskusta. Huono puoli on vaan se, että siellä ei kaikki värit näytä hyviltä, ainakaan pihalla. Tuottaa vähän päänvaivaa, kun yrität rakentaa tietyn väristä taloa, mutta sitten et näe minkä värinen seinä on pelissä.

Starlight Shore on kiva sen takia, että siellä on ne areenat joilla simit voivat esiintyä. En tykkää käyttää koodejani niiden rakenteluun, joten yleensä, jos olen tekemässä simiä, joka tulee olemaan esiintyjä, laitan sen Starlight Shoreen. Siellä on myös hyvännäköisiä simejä muutama, vaikka yleensä valitsenkin aina sen saman oman simini kumppaniksi.

ViestiLähetetty: Su Helmi 28, 2016 9:24 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Heti ku sain ladattua Paratiisisaaren, niin rakastuin silmittömästi Isla paradisoon! Laitesukellus on aivan mahtavaa (vaikka luolat tökkii vielä, mur.), hotellit on tosi kivoja ja piilotettujen saarien "etsiminen" kivaa! Puhumattakaan merenneidoista ja taloveneistä x) Isla on myös järjettömän iso ja rakastan älyttömästi sen tarjoamia maisemia!

Toinen suosikkini on Tulevaisuuteen -lisärissä tullut Oasis Landing! Sitä on ihan huippukiva tutkia, vaikken olekaan kovin pitkälle sitä pelaillut x)

Pakkoa sanoa, että Aurora Skies tuotti pienen pettymyksen. Siis ne revontulethan on ihania jne. mutta NE TALOT! Mun silmään ne näyttää ulkoa päin ihan hönöiltä! Tosi kiva et ne on värikkäitä jne, mutta kun kaikki on semmosia tasaisia kuutioita! Ymmärrän kyllä että Aurora Skies perustuu vahvasti Reykjavikiin, jossa talot on oikeesti semmosia. Irl sellaset talot on ihan kivoja, mutta simssissä ne näyttää vaan siltä et tekijät on ollu super laiskoja x(

ViestiLähetetty: Su Helmi 28, 2016 12:32 pm 
Poissa
Nuoska
Nuoska

Tosi vaikea valita. Midnight Hollow on yks ainakin mistä tykkään tosi paljon. Sunset Valleykin on varmaan yksi, koska siellä mä aika usein pelaan.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00