Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Elo 15, 2018 4:52 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 187 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: To Touko 03, 2018 5:11 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Kun painaa muistaakseni "Shift"-ja "Ctrl"-näppäintä ollessa pohjassa ja klikkaa esineestä saa valikon osto/rakennus-tilassa :) . Se näppäin saattoi olla myös "Shift" ja "Alt":kin, mutten ole varma X) ...
Lainaa:
Allon kysymykseen mulla ei ole mitään hajua.

Osaako kukaan sanoa millä koodilla tai miten saa verhojen ja sälekaihtimien korkeuta säädettyä?
En ole varma toimiiko tämä verhojen kanssa, mutta ainakin tauluja, lamppuja ja muita seinällä olevia voi vetää ylemmäs tai alemmas. Riittää että pitää hiiren näppäintä pohjassa ja vetää :)
´

Tuon taulu/lamppukikan tiesinkin, mut ei toimi verhoihin :/

ViestiLähetetty: To Touko 03, 2018 5:57 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Lainaa:
Mun ladatut ei näy pelissä, mitkä mä laitoin The Sims 3 - Download kansioon :( . Mitä pitäisi tehdä, että ne näkyisi :/ ?
Ei sillä että olisin pelannut kolmosta vuosikausiin, mutta... johtuu varmaan siitä, että .package-tiedostot eivät TS3:ssa kuulu Downloads-kansioon, vaan Mods-kansiossa sijaitsevaan Packages-alakansioon
Mods-kansiossa tulee lisäksi olla Rescource.cfg-tiedosto, SimsWiki linkittää tällaiseeen tiedostoon mikäli sinulla ei vastaavaa jo ole.

Mikäli tarvitset lisää ohjeistusta, olen melko varma, että jopa Google auttaa löytämään minun muistiani yksityiskohtaisempia neuvoja, myös suomeksi.
Kiitos neuvosta :) ! Olisi vielä yksi kysymys lataamisesta. Mistä voisisin löytää The Sims 2:sen conversioita The Sims 3:seen :/ ? Googlaamalla ei löytynyt kuin hieman ModTheSims:stä, mutta muut olivat vain TS3:sta TS2:seen eikä toisinpäin :( . Miltä muulta sivulta löytyisi lisää tai mitä muuta hakusanaa käyttäisin, että löytäisin niitä :/ ?
Tietokoneen mukaan se linkki voi vahingoittaa tietokonetta :( .

ViestiLähetetty: To Touko 03, 2018 8:41 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Koneesi on ylivarovainen, ei se mitään tee :)

ViestiLähetetty: Ke Kesä 06, 2018 8:43 pm 
Poissa
Lumilyhty
Lumilyhty

Moi! Nyt käännyn teidän puoleen, koska olen ikuisuuden etsinyt peliin riukuaitaa. Gelinadownloadsilla oli ihan täydellinen koristeaita, mutta sitä ei löydy enää mistään. Sattuisiko jollain olemaan ehkä ne tiedostot...? :3 Olen googlaillut hay pole ja round pole fence, enkä löydä mitään vastaavaa. Se on ihan must have!

ViestiLähetetty: Ma Kesä 11, 2018 9:21 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Moi! Nyt käännyn teidän puoleen, koska olen ikuisuuden etsinyt peliin riukuaitaa. Gelinadownloadsilla oli ihan täydellinen koristeaita, mutta sitä ei löydy enää mistään. Sattuisiko jollain olemaan ehkä ne tiedostot...? :3 Olen googlaillut hay pole ja round pole fence, enkä löydä mitään vastaavaa. Se on ihan must have!
Sunny CC Finds, ilmeisesti mainitsemasi Gelinan aita latauslinkkeineen.

ViestiLähetetty: Ke Kesä 13, 2018 7:47 pm 
Poissa
Lumilyhty
Lumilyhty

Kiitos Arctos! <3 Miten olen voinut missata nuo tiedostot... Ah, ihanaaaa!

ViestiLähetetty: La Kesä 16, 2018 5:34 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Muistaako kukaan ohjetta siihen, miten asusteiden/vaatteiden kategorioita voi muokata? CTU:lla muistan tehneeni joskus vuosia sitten. Haluaisin muokata ladattuja, ettei tietyt asusteet ilmestyisi townieille.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 187 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 19 10 11 12 13

Kaikki ajat ovat UTC+03:00