Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Su Joulu 17, 2017 11:41 pm

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Ehdotella kaikkea kivaa uutta | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 17.12 tonttuja liikkeellä! Joulunajan erikoishymiö ilmestynyt.
∙ 11.12 uudet, jouluiset sesonkiarvonimet
∙ 16.11 käyttäjätunnuksen luominen vaatii nykyään sähköpostivarmennuksen. Eli käynnin sähköpostissa klikkaamassa tullutta varmistuslinkkiä (viesti voi päätyä roskapostikansioon).

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Halloween kuvaketju
ViestiLähetetty: La Syys 16, 2017 3:16 pm 
Poissa
Kultsipuppeli
Kultsipuppeli

Kun nyt Halloween/Pyhäinmiesten päiväkin lähestyy, niin ajattelin tehdä sille oman kuvaketjun. Eli tänne sopivan kauhuisia kuvia simienne halloweenin vietosta tai vaikkapa käynnistä vampyyrin luona taikka autiossa kummitustalossa. Pidetään kuvat kuitenkin foorumin sääntöjen- ja hyvän maun mukaisina niin sisällön kuin muidenkin asetuksien osalta. Kiitos.

Tässä heti alkuun pari kivaa kuvaa ja toivottavasti ei liian pelottavia, vaan juuri sopivasti.

Kuva

Kuva

Kuva

p.s
Joku kumminkin haluaa tietää, että mistä jotkin kuvan esineistä on ladattu, niin osa on pelin omia, eli kammokamaa ja vampyyri packista ja osa taas mm Jennisimsistä ladattuja. Lisäksi kuvia on hienoisesti käsitelty photoshopilla ja picasalla.

Avatar: Walter Strickler, Trollhuntersista

Viestin otsikko: Re: Halloween kuvaketju
ViestiLähetetty: To Loka 19, 2017 11:13 pm 
Poissa
Kultsipuppeli
Kultsipuppeli

Kuva
Kuva
Kuva

"Sometimes something so bad
happens, that a crow
can bring back the soul
to put wrong things right"

- The Crow

Mukavaa tulevaa Halloweenia kaikille tai simblreeniä. :D

P.S
Kuvissa Edward Palmer ja hänen tyttöystävänsä Cassandra Blue, jotka siis puin ja maskeerasin The Crow teemaisesti. Tai ainakin niin lähelle kuin pystyin, sillä mitä löysin.

Ja nyt muutkin mukaan laittamaan halloween aiheisia kuvia tänne. :) Niin ja saa kommentoida myös, olen sen vallan unhoittanut mainita.

ViestiLähetetty: To Loka 26, 2017 8:06 am 
Poissa
Kultsipuppeli
Kultsipuppeli

Kuva
Kuva
Kuva

Oikein hauskaa lähenevää Halloweenia. :D

ViestiLähetetty: To Loka 26, 2017 9:03 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Voi miten karmeita kuvia ;D Tähän tilanteeseen ehkä sopii tuo "karmeita." Olet kyllä hyvä kuvaaja.

ViestiLähetetty: To Loka 26, 2017 3:52 pm 
Poissa
Kultsipuppeli
Kultsipuppeli

Kiitän ja kumarran. :) Yritän vaan itse räpeltää tänne jotain, kun muut eivät ole ilmeisen innostuneita aiheesta tai sitten heillä ei aika riitä syystä x.
Tai sitten tän ketjun vois laittaa niin, että vois sitte laitella kuvia muistakin Sims peleistä.

Muuten kaikki kuvat on samasta vampyyriperheestä jolla pelaan. On muuten pisimpään pelaamani perhe, kun yleensä kyllästyn aika nopeasti, mutta näistä on tullut ihan lemppari. Tosin sekin voi vaikuttaa, kun perheen pää on suosikkinäyttelijäni näköissim. :D

Mutta kyllä tänne muutkin saa, kuten olen varmaan ties kuin monta kertaa jo toitottanut, laitella niitä kuvia, etten mä ihan kokonaan tätä valtaa. :) Eikä niiden ole ihan pakko olla samalaisia mörököllikuvia kuin mulla, vaan vaikkapa simien Halloween pippaloista tms teemaan sopivasta mitä simit tekevät. :)

ViestiLähetetty: To Loka 26, 2017 4:25 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:
Kiitän ja kumarran. :) Yritän vaan itse räpeltää tänne jotain, kun muut eivät ole ilmeisen innostuneita aiheesta tai sitten heillä ei aika riitä syystä x.
Tai sitten tän ketjun vois laittaa niin, että vois sitte laitella kuvia muistakin Sims peleistä.

Muuten kaikki kuvat on samasta vampyyriperheestä jolla pelaan. On muuten pisimpään pelaamani perhe, kun yleensä kyllästyn aika nopeasti, mutta näistä on tullut ihan lemppari. Tosin sekin voi vaikuttaa, kun perheen pää on suosikkinäyttelijäni näköissim. :D

Mutta kyllä tänne muutkin saa, kuten olen varmaan ties kuin monta kertaa jo toitottanut, laitella niitä kuvia, etten mä ihan kokonaan tätä valtaa. :) Eikä niiden ole ihan pakko olla samalaisia mörököllikuvia kuin mulla, vaan vaikkapa simien Halloween pippaloista tms teemaan sopivasta mitä simit tekevät. :)
No voihan rähmä! Kun mulla oli eilen juuri nelosessa halloweenjuhlat ja sieltä olisin varmaan just saanu tänne hyviä kuvia :oho:

ViestiLähetetty: Pe Loka 27, 2017 9:44 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:

Parhautta nuo kuvat edellä ja se mitä Yavannah kertoo on mulle aina kiinnostavaa ja kivaa lukea. Sen mukaan ei musta niin kamalaa karmaisevan aiheenkaan huomioiden, vaikka hän topaa hallitsisikin tunnetulla taidollaan.

Mörökölleistä pikkasen, kun itsellenikin oudoista syistä tykkään kovasti katsella juurikin Yavan tyylisiä vampyyreita ja etenkin vampyyrittaria. Ei kaikkien vampyyrien mun(kaan) mielestä tarvii näyttää siltä kuin olisivat toistuvasti otelleet 12 erää ja saaneet Tysonilta turpiin joka matsissa iät ja ajat. Mun vampyyrit on normaalisti suhteellisen taviksen näköisiä pallinaamoja, mutta tummissa muodoissaan mielellään yli(tai ali-)maallisen kauniita lähes haltijamaisia olentoja.

Ja antsa798, kyllä vaan kelpaa kuvat myöhemminkin. Ei hätää paniikista puhumattakaan.

ViestiLähetetty: Pe Loka 27, 2017 10:17 pm 
Poissa
Kultsipuppeli
Kultsipuppeli

No jaa. Mä kyllä sain inspiraationi The Strain sarjasta, kiitos suosikkinäyttelijäni, joka siinä näyttelee rikasta tyyppiä, joka havittelee ikuista elämää ja sählää kivojen vampyyrien kans. Vampyyrien jotka näyttäs olevan Draculan, alienin ja zombien rakkauslapsia. Siis käyttäytyy kuin zombiet, himoaa verta kuin vampyyrit ja omistaa hyvin pitkän (sellasen metrisen) limaisen kielen, kuin aliens leffojen alien.
Myöhemmin tämä rikas tyyppikin muuttuu vampyyriksi.
Ihan kaikkea en viitsi kertoilla, kun itsellänikin jaksoja näkemättä, joskin tosiaan tuota näyttelijää seuratessa tuli vähän spoilaannutua juonenkäänteissä. Etenkin Palmer&Coco homma ja sit tää vampyyriksi muuttuminen. Tosin itse olen sitä mieltä, että Palmer vampyyrinä ei ole erityisen pelottava. En minä ainakaan säikähtäisi ja korvatkin näyttävät niin söpöiltä. :3
Juu myönnän olevani outo. :roll:

Ai joo ja tosiaan tosta The Strainista opin, että ko. sarjaa fanittavat inhoavat Zachia. :D Okei, kai siellä on joku joka ei inhoa, mutta enimmäkseen oon törmännyt näihin kommentteihin, missä Zack toivotetaan hornantuuttiin.
Niin ja sitä metristä kieltä valitettavasti ei näillä strigoilla ole, kun sitä ei pelistä löydy, eikä kukaa ole sitä tehnyt. Tai ainakaan en ole mokomaan törmännyt.

Mutta, mutta, kuten Simahtanut sanoi, niin ei hätää, ei paniikkia ja kuvia voi laittaa myöhemminkin. Jääköön tämä roikkumaan vaikka ens Halloweeniin asti tai niin moneen Halloweeniin kuin haluatte ja kuinka kauan foorumi vielä aikoo sinnitellä. :D

Kuva
Kuva
Eldritch Palmer

Kuva
Kuva
Coco Marchand

Kuva
Vielä yks söpöilykuva. ;D

ViestiLähetetty: La Loka 28, 2017 1:07 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Upeita kuvia edelleen.
Mun mielestä Coco on paremman näköinen ihmisenä, mutta mä olenkin siitä outo, että tykkään enemmän Twilight-tyylisistä vampyyreistä. Vaikka kirjasarja itsessään onkin vähän plääh. :/

ViestiLähetetty: La Loka 28, 2017 7:01 pm 
Poissa
Kultsipuppeli
Kultsipuppeli

Kiitoksia Maranwel. :)
Mä taas en tykkää Twilight tyyppisistä keijukaisvampyyreista. Sori vain Twilight fanit. Mä haluan vampyyrieni olevan sit ihan kunnon vampyyreitä jotka palaa auringossa, jos sattuvat työntämään nokkansa ulos päiväsaikaan ilman suojakerrointa 1000.
Okei en ihan innoissani noista The Strain vampyyreistakaan oo, vaan tykkään enemmän Dracula tyyppisestä verenimijästä, joka myös on mystisen komea. Vähän kuin Sir Christopher Lee. :3 :roll:

Mukavaa Halloweenia/Simblreenia!!! XD

Kuva
Kuva
Kuva

Päätin sitten pukea pääparini Addams Family teemaisesti. :)

ViestiLähetetty: La Loka 28, 2017 8:01 pm 
Poissa
Lahjanauha
Lahjanauha

Ihania kuvia täällä. Voisin jakaa oman onnistuneen Halloweenia henkivän räpsäykseni.

Kuva

ViestiLähetetty: La Loka 28, 2017 8:14 pm 
Poissa
Kultsipuppeli
Kultsipuppeli

Hoo, ihanaa muitakin kuvia. Hieno otos arvoisasta kuolemasta, joka lienee työmatkalla jonkun simisi luona. :D

ViestiLähetetty: La Loka 28, 2017 8:24 pm 
Poissa
Lahjanauha
Lahjanauha

Yavannah: Jooh kävi piipahtamassa ja sain herrasta yllättävän hyvän otoksen :D

ViestiLähetetty: Ma Marras 06, 2017 9:57 pm 
Poissa
Kultsipuppeli
Kultsipuppeli

Okei, Halloween oli ja meni, mutta tässä vielä pari kivaa kuvaa. Ensin vähän naamiaisia.

Kuva
Kuva

Ystävystyminen Kuoleman kanssa (juu, kävi visiitillä kun vampyyri (okei, okei modilla) simini tappoi hovimestarin).
Kuva
Kuva

ViestiLähetetty: Ti Marras 07, 2017 2:41 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Hauska ominaisuus tämä, että pystyy ystävystymään Kuoleman kanssa. Muistaakseni yhdessä 100 vauvaa- haasteessa sain hänen kanssaan myös lapsen.

Noi sun naamiaiskuvat on myös kivoja, vaikken tiedäkään, mitä heidän on tarkoitus olla (lukuunottamatta tota yhtä lääkäriä). :roll:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00