Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Syys 24, 2018 8:48 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 65 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ke Touko 31, 2017 11:27 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Itken, huudan, ja itken tosi kovaa. En elä enää. Vihaan originia. Se haluaa, että aktivoisin neloseni uudelleen, mutta aktivointisähköposti ei ole enää gmailissa.
Tällaista löysin googlesta:
- "Otin yhteyttä EA:n tukeen ja he neuvoivat minua läpi pelin asennuksen, mikä toimi. Myöhemmin sain selville että ongelmana oli ladattu jonka olin asentanut aamulla."

Jos ei vielä huvita kokeilla onnea EA:n tuen kanssa:
- Yritä käynnistää origin järjestelmänvalvojana ("run as administrator")
- Pelin korjaaminen voi auttaa. Sen tehdäksesi klikkaa Sims 4 kuvaa Originissa ja paina korjaa.
- Yritä asentaa origin uudestaan

ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2017 10:02 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Edellisen päivityksen mukana tuli liuta ongelmia ainakin mun peliin :c

Syöttötuolit ei toimi, vaikka ne olisi taloudessa, väittää ettei ole, tai jos se jostain syystä toimii niin saan taaperon siihen ja sit se otetaan heti pois :l
Lavuaarit ei toimi, tai ne simit väittää ettei sitä ole.
Simit jäävät jumiin kun ne lähtevät kouluun tai töihin.
Uima-altaan hyppytornista hyppää väärää suuntaa ja jää nurmikolle jumiin.

Onko muilla samanlaisia? Voi olla että unohdin jotain mutta todella raivostuttavia.

ViestiLähetetty: Pe Kesä 09, 2017 3:45 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Onko modeja/hackeja pelissä? Kokeilitko jo pelata ilman niitä?

ViestiLähetetty: Pe Kesä 09, 2017 8:38 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Onko modeja/hackeja pelissä? Kokeilitko jo pelata ilman niitä?
Oon kokeillu, silti tekee tätä. :/

ViestiLähetetty: La Kesä 10, 2017 10:27 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Kokeilitko pelin korjaamista Originilla?

Vaikka vaikutat testanneen kaiken, kysynpä kuitenkin: oletko kokeillut luoda uutta perhettä? Jos ongelma onkin vain nykyisissä tallennuksissasi?

ViestiLähetetty: Ma Kesä 12, 2017 12:45 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Kokeilitko pelin korjaamista Originilla?

Vaikka vaikutat testanneen kaiken, kysynpä kuitenkin: oletko kokeillut luoda uutta perhettä? Jos ongelma onkin vain nykyisissä tallennuksissasi?

Mitä tarkoitat pelin korjaamista originilla? Nyt en ymmärtänyt :D
Ja olen kokeillut tahdä uuden perheen, tekee silti samaa :(

ViestiLähetetty: Ti Kesä 13, 2017 2:23 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Mitä tarkoitat pelin korjaamista originilla? Nyt en ymmärtänyt :D
Ja olen kokeillut tahdä uuden perheen, tekee silti samaa :(
En kykene nyt tarkistamaan mistä sen pystyy tekemään mutta googlesta:
"Mene Origin osassa sinne missä näkyy sims 4 ja klikkaa hiiren oikean puoleisella valikko auki ja sieltä korjaa pelin asennus."

Viestin otsikko: Re: Pienet tekniset ongelmat
ViestiLähetetty: To Kesä 22, 2017 5:25 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Nyt apua!

Peli päivittyi ja nyt aiemmin moitteettomasti toimineiden ladattujen vuoksi en pääse peliin. Peli lopettaa toimimasta ennen alkunäyttöä, kokeilin siirtää modit pois kokonaan kansiosta jolloin peli alkoi toimia normaalisti. Peli on asennettu uudestaan ja kokeiltu korjata napin kautta muttei mitään. Näytönohjaaja päivitettiin myös. Itkupotku meinaa tulla kun ladatuissa ei ole aiemmin ollut ongelmaa ja ne toimivat moitteettomasti vielä viime viikolla:(

ViestiLähetetty: To Kesä 22, 2017 6:57 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Nyt apua!

Peli päivittyi ja nyt aiemmin moitteettomasti toimineiden ladattujen vuoksi en pääse peliin. Peli lopettaa toimimasta ennen alkunäyttöä, kokeilin siirtää modit pois kokonaan kansiosta jolloin peli alkoi toimia normaalisti. Peli on asennettu uudestaan ja kokeiltu korjata napin kautta muttei mitään. Näytönohjaaja päivitettiin myös. Itkupotku meinaa tulla kun ladatuissa ei ole aiemmin ollut ongelmaa ja ne toimivat moitteettomasti vielä viime viikolla:(
Kannattaa tarkistaa ensin, oisko jokin hack vanhentunut. http://modthesims.info/download.php?t=561550 tuokin saattaisi auttaa. Muuten ei oikein ole muuta mahdollisuutta kuin harvaoida (esim puolet-puolettekniikalla), mikä/mitkä aiheuttavat ongelmaa ladatuista.

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Pe Kesä 23, 2017 3:00 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Hilbertin linkkaama DmitryMalfatton ohjelma on mulla ollut joillakin säädöillä koneella jo parisen vuotta ja toimittaa edelleen tehtäväänsä. Epäilee (mun tapauksessa) muutamia sellaisiakin modeja, jotka testauksessa täysin toimivat, mutta auttaa aika paljon ilmoittaessaan epäilyksenalaisista.

ViestiLähetetty: Pe Marras 10, 2017 5:55 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mä en saa ladattua kissat ja koirat lisäriä. Valittaa et ei oo muka nettiä... Muilla samaa ongelmaa?

ViestiLähetetty: Pe Joulu 15, 2017 11:16 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Huoh, aina mulla on näitä ongelmia.

Uusimpana että simit eivät voi mennä naimisiin. "Suunittele hääjuhla" palkki on harmaana, kun hiiren vie sen kohdalle niin lukee jotain tämän tyyppistä "Ei ole soveliasta mennä naimisiin oman työntekijänsä kanssa, sinun on erotettava työntekijä ensin". Vaikka simit ovat ihan eri aloillakin :/ Yritän tässä googlettaa mutta surkean englanninkielen taitoni takia en ole vielä saanut ratkaisua ongelmaan.

ViestiLähetetty: Pe Joulu 15, 2017 12:32 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Agrobakterium, onko similläsi muita tyttö- tai poikaystäviä? Eroa heistä ensin. En tiedä asuvatko simisi jo saman katon alla, mutta voit myös kokeilla lisätä toisen osapuolen samaan perheeseen ja suunnitella hääjuhlat hänellä.

ViestiLähetetty: To Tammi 11, 2018 4:05 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Help. <3

Yhtäkään ladattua tai hackia tai muuta pelissä ei ole. Ostin eilen originista Kaupunkielämää -keilailukama -ulos syömään -combon, sekä vanhemmuus- ja taaperopaketit. Pelasin kaupungin kerrostaloasunnossa aivan normaalisti ainakin 6h, kunnes yhtäkkiä Sim ei tehnytkään mitä käskin, vaikka se tekeminen näkyi tehtäväpalkissa aktiivisena tekemisenä (esim. suihkussa käynti). Jäi siis vaan seisomaan suihkun viereen. Tätä ennen huomasin, että nopeutus tasolle 3 ei mene yhtä nopeasti kuin aiemmin. Suljin pelin ja koitin uudelleen, mutta ei muutosta. Lopetin pelin kokonaan ja nyt kun sen avasin ja aloitin pelaamaan, samat ongelmat jälleen. Aika ei kulu nopeutuksella nopeasti, ja sim jää seisomaan paikalleen. Mikä neuvoksi? :c

ViestiLähetetty: La Tammi 13, 2018 2:31 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Bey, hmm, neloseen kai vähän kuuluu sellainen, että pitää stopata peli hetkeksi että sim ei kuluta kolmea simtuntia miettimässä miten käydään vessassa, mutta sinulla vaikuttaisi olevan joku isompikin ongelma. Oletko kokeillut pelin korjaamista originin kautta?

Kelauksesta en osaa sanoa, omassa pelissäni en ole ikinä havainnut kelauksen tomivan hyvin. Jopa kolmosessa nopein kelaus pelasi vaikka koko naapurusto on avoin, mutta nelosessa tapahtuu aikahyppyjä muutama tunti taaksepäin, aika pysähtyy kelauksen aikana ja hyppää muutaman tunnin eteenpäin, ja nopein kelaus toimii jotenkuten ainoastaan kun kaikki oman talouden simit ovat nukkumassa. Rasittavaa, mutta onneksi voin vaihtaa välillä kakkoseen. :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 65 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00