Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Loka 14, 2019 6:48 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 287 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 115 16 17 18 19 20 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Nelosen yleinen höpinä
ViestiLähetetty: Ke Touko 24, 2017 1:05 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Siis vähänkö tylsää... En nyt sitten ymmärrä minkä takia piti tehdä tää uus sims mobile kun onhan meillä freeplay......mikä nyt sitten on se mullistava ero näissä kahdessa???

Sain juuri koneeni seinään kuukauden tauon jälkeen, on ollut aika rankka muutto takana. Jouduin kyhäämään väliaikaisen tietokonepöydän itselleni (kun varsinainen ei kiitos kaiken romun mahdu paikoilleen) sillä minusta alkoi tuntua että mielenterveyteni romahtaa jos en HETI saa pelata simssiä:D

ViestiLähetetty: La Heinä 29, 2017 11:39 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Viimeksi pelannut 17.4.17 eli nyt on korkea aika päivitellä ja lyödä pelit tulille. Simslanit alkakoon :)

ViestiLähetetty: La Heinä 29, 2017 11:55 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Oho Saturnus! Siinä ajassa on ehtinyt tulla muutama päivitys:P Pidä hauskaa!

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Su Elo 06, 2017 3:01 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Itse olen pelannut simsiä viimeksi 2016 alussa. Ja ensi viikolla saan viimein uuden koneen. Eli muutama päivitys on minullakin edessä sitten. Mutta pakko myöntää en malta odottaa pääsemistä pelaamaan. Onneksi näköjään on tallessa kuvia ja muita niin voin puhaltaa eloon blogiani konetta odotellessa XD

ViestiLähetetty: Su Elo 06, 2017 4:39 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Viimeksi pelasin Simsiä tänään:)

Onko teillä koskaan käyny niin, että joku simi on teidän mielestä erittäin kaunis/komea, ja eikä pelaamisteta tuu välillä mitään kun vaan ihailette sen ulkonäköä. Mulla on käyny näin Toni Lorulan kohdalla. Se kun se siivoaa keittiötä pelkissä alushousuissa... voi ainakin odottaa että jälkeläisistä kasvaa kivan näköisiä(lapsia on kaks ja kolmas tulossa).

ViestiLähetetty: Ti Elo 08, 2017 11:31 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Itse olen pelannut simsiä viimeksi 2016 alussa. Ja ensi viikolla saan viimein uuden koneen. Eli muutama päivitys on minullakin edessä sitten. Mutta pakko myöntää en malta odottaa pääsemistä pelaamaan. Onneksi näköjään on tallessa kuvia ja muita niin voin puhaltaa eloon blogiani konetta odotellessa XD
Oih, onnea uudesta koneesta ja oikein hyviä pelihetkiä! :) Ja bloggailuja!
Lainaa:
Viimeksi pelasin Simsiä tänään:)

Onko teillä koskaan käyny niin, että joku simi on teidän mielestä erittäin kaunis/komea, ja eikä pelaamisteta tuu välillä mitään kun vaan ihailette sen ulkonäköä. Mulla on käyny näin Toni Lorulan kohdalla. Se kun se siivoaa keittiötä pelkissä alushousuissa... voi ainakin odottaa että jälkeläisistä kasvaa kivan näköisiä(lapsia on kaks ja kolmas tulossa).
Onhan sitä tullut tapahduttua, varsinkin jos on vielä ladannut harvinaisen pöhäkät korvaavat ihot ja muuta sellaista. Oma suosikkini on katsoa, miten sama simi muuttuu kun sitä tuunaa ladatuilla kamoilla.

ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2017 4:08 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^^Mulla itelläni ei oo kokemusta noista ladatuista, ehkä vois joskus kokeilla.

Nyt sitten hankin ittelleni sen kaupunkielämää lisäosan, ja oon kyllä tykännyt paljon. Festivaaleista on tullu varmaan mulle ykkösjuttu tässä lisärissä, ne tuo lisää mieläkästä tekemistä ja nähtävää. Uus kaupunki tuntuu kaupungilta, kun muut on vähän ollu sellasia maaseutumaisia mun mielestä. Mut joo, tää on varmaan mun lemppari lisäsisältö niistä mitä mulla on.

ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2017 8:17 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Nyt olen minäkin päässyt pitkästä aikaa Sims 4 makuun ja kokenut VIIMEIN taaperot. Ihanaa miten ne on tehty. Olin oikeasti positiivisesti yllättynyt, että ne voi tehdä paljon enemmän mitä ennen. Ja sen lisäksi kun on vielä tuo vanhemmus (onko se nyt gamepack) <3.

Vielä kun joskus tekisivät jonkun stuff packin vanhuksille niin olisin tyytyväinen. (ja tietty lemmikit ja vuoden ajat)

ViestiLähetetty: Ma Elo 14, 2017 9:59 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^^Mä en oo vieläkään päässyt testaa taaperoita, mutta näistä muiden kehuista on kyllä korkeat odotukset noiden suhteen.

ViestiLähetetty: Ma Elo 14, 2017 11:26 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Nyt oon minäkin sitten vihdoin hurahtanut Neloseen, aikalailla jälkijunassa siis, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan =) Aiemmin oon pelannut siis ainoastaan Kakkosta (ja jatkan edelleen myös sen pelaamista, sillä enhän voi enkä halua hylätä iki-ihanaa Kakkosta jonka kanssa on ollut pitkä taival yhdessä <3 XD ). Kun tuli tarve ostaa uusi tietokone, niin samalla olin alkanut kiinnostua yhä enemmän Nelosesta. Hankinkin sitten sellaisen koneen jolla on myös hyvä pelata Nelosta ja nyt kun sitten oon pelaillut peliä muutaman päivän, niin tykkään todella paljon: ihana peli <3
Paljon on toki näin vasta-alkajana vielä opeteltavaa Nelosen erilaisista toiminnoista yms, mutta se on kiehtovaa =)
Erityisesti rakentaminen on nyt aluksi haastavaa kun on niin tottunut Kakkosen rakentamis-systeemiin, mutta pikkuhiljaa alan päästä jyvälle Nelosen rakennuskuvioista.
Täällä on ollut kiva lueskella näitä Neloseen liittyviä keskusteluja =)

(Ava: allavatars.com by Blue_saturn)

ViestiLähetetty: Ma Elo 14, 2017 12:19 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^^Kiva nähdä sua Aleyna taas pitkästa aikaa. Joo, mullakin oli sellanen että kakkonen oli ainoo mitä halus pelata eikä siitä pystynyt yksinkertaisesti luopumaan. Mutta sitte tuli että no voishan sitä nelostakin testata, ja nyt on jo viis lisäpakettia hankittuna:D. On kyllä hyvä peli, ja musta tuntuu että kakkonen on jääny hiukan syrjään. Tohon neloseen nyt vaan oon hurahtanu.

Mulle nelosen opetteleminen oli aika yllättävän helppoa ja pääsin nopeasti mukaan. Kai siihen vaikutti se, että tykkäsin pelistä niin paljon.

ViestiLähetetty: Ke Elo 16, 2017 11:12 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^^Itse aloitin aikoinaan simssin pelaamisen kakkosella ja se on toiminut uusien simssien ilmestyessä sellaisena siirtymä pelinä, kun kolmonen ilmestyi en heti päässyt siihen sisälle ja tuli palattua monta kertaa kakkosen pariin ennen kuin totuin kolmoseen.

No sitten kun nelonen ilmestyi ja tuntui aluksi tyhjältä ja vieraalta niin en palannut kolmoseen vaan jälleen kakkoseen niin kauan että nelonen alkoi tuntua tutulta.

Tämä tosin johtui siitä että olin tuossa vaiheessa jo niin turtunut kolmosen pelaamiseen tuhansien tuntien jälkeen että palasin vaihtelun vuoksi vanhaan peliin ennen neloseen perehtymistä:D

ViestiLähetetty: Ke Elo 16, 2017 12:39 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
mullakin oli sellanen että kakkonen oli ainoo mitä halus pelata eikä siitä pystynyt yksinkertaisesti luopumaan. Mutta sitte tuli että no voishan sitä nelostakin testata, ja nyt on jo viis lisäpakettia hankittuna:D. On kyllä hyvä peli, ja musta tuntuu että kakkonen on jääny hiukan syrjään. Tohon neloseen nyt vaan oon hurahtanu.
Mulle nelosen opetteleminen oli aika yllättävän helppoa ja pääsin nopeasti mukaan. Kai siihen vaikutti se, että tykkäsin pelistä niin paljon.
Kakkonen tosiaan oli valloittanut mut niin vahvasti ja kun Kolmonen silloin ilmestyi niin siitä mulla oli heti tunne, että se ei vaan oo mun juttu. Se tunne Kolmosesta on pysynyt, enkä oo sitä pelannut ollenkaan. Sitten mä jotenkin hölmösti vastustin pitkään ajatusta myös Nelosesta. Sitten aloin kuitenkin enemmän lueskella siihen liittyviä keskusteluja täältä (& muualta), kattelin pelistä tehtyjä videoita ym. ja yhtäkkiä olinkin sitten jo aivan myyty, jo ennen kuin olin vielä päässyt pelaamaankaan. Ja kun sitten pääsin pelaamaan niin hurahdin ihan täysillä :D
Voi tosiaan olla, että Kakkosen pelaaminen jää nyt vähän syrjään ja sitä tulee pelattua harvemmin - nyt kun Nelonen on tempaissut niin vahvasti mukaansa - mutta ihana sitten kuitenkin aina välillä palata Kakkosen maailmaan <3

Muuten kun sanoin "aiemmin oon pelannut ainoastaan Kakkosta" - niin unohdin mainita että oon pelannut myös "Ykköstä" ja sillä aloitin siis aikoinaan, mutta hyvin pian se sitten jäi kun Kakkonen ilmestyi ja vei mut mennessään :D

(Ava: allavatars.com by Blue_saturn)

Viimeksi muokannut Aleyna, Ke Marras 15, 2017 12:40 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Ma Elo 21, 2017 1:38 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Tuumasin että nyt on hyvä rako pelata. Avasin Originin: päivitä. Koetin avata peliä: Päivitä. Päivitetään 3,34 gigaa :D Se siitä pikapelaushetkestä...

ViestiLähetetty: Ti Syys 05, 2017 8:44 am 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Tulipa taas pelattua piiiiitkästä aikaa ja täytyy ensin todeta, että taaperot on todella hyvin toteutettu. Melkein kuin olisi ihan oikea taapero. Alkoi jo ärsyttää kun olin juuri saanut kaksostaaperot nukkumaan ja vanhemmilla tarpeet punaisella ja sitten naapuri alkoi elämöidä. ;(

Mutta itse kysymykseen: onko teillä muilla peli ns. hidas? Simini kutsuttiin Chez Laamaan illalliselle. Laitoin pyytämään pöytää klo 21 (pelin aikaa) ja simit poistuivat ravintolasta pelkän alkuruuan syötyään klo 2:30. Siellä ei edes ollut muita asiakkaita kuin yhdessä pöydässä. Sattui kyllä huono säkä, että tarjoilija pudotti ensimmäiset annokset. Mutta silti tuo kestää liian kauan. Menisi varmaan koko päivä syödä kolmen ruokalajin illallinen.

Myöskään en ole koskaan onnistunut järjestämään kultatason juhlia, koska kaikki kestää niin kauan ettei ehdi toteuttaa kaikkia vaatimuksia. Joku erittäin perusteellinen käsienpesukin voi kestää tunnin. Kuuluuko tämä vaan tähän peliin vai onko pelissäni/koneessani jotain vikaa? En käytä ladattuja enkä (yleensä) koodeja. Olen nelosen ostanut silloin heti kun ilmestyi, mutta en muista oliko alussakin näin hidas.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 287 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 115 16 17 18 19 20 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00