Miulla on kaikki muut, paitsi Vampyyrit. Kuten jo joku mainittikin, tavaroita, vaatteita yms. tulee todella vähän per stuff/gamepack ja hinnat on kamalia.
Mitä lisäriä itse kaipaisin, sisältäisi pelkkiä sisustustavaroita (ei siminluonti osaan mitään).
Wc/kylppäri:
Wc-paperipakkauksia (monta rullaa/yksi irrallinen rulla sijoitettavaksi johonki muualle kuin seinälle, aloitettu rulla, lopussa oleva rulla jne), suihkuja jotka on ilman sitä koppia, hiusharjoja, pyyhetelineitä (tyhjiäkin joihin voisi itse laittaa pyyhkeen tms, esim oskarinoksaa yms)
Varasto:
Pyöriä, työkaluja, sankoja, haravaa/katuharjaa/ruohonleikkuri yms
Kodinhoitohuone/siivous"kaappi"/vaatehuone/eteinen:
siivousluutuja/harjoja, erilaisia pyykkinaruja myös sisätiloihin, tyhjiä kaappeja joihin voi lisätä oven/tyynyjä/vaatepinoja jne, vaatepinoja (housuja, lasten vaatteita), erillisiä hengareita ja niihin voisi laittaa itse makunsa mukaan vaatteita roikkumaan (mekkoja, takkeja, hameita, housuja, paitoja), erilaisia kenkiä, hanskoja, hattuja..
Keittiö:
Irtohedelmiä/vihanneksia/marjoja/leipää/keksejä, maitopulloja, ruokapakkauksia (jauhot, murot, mausteet) erilaisia kulhoja ja peltejä ja yms ruoanlaittoon tarvittavia välineitä...
Makuuhuone:
päiväpeittoja/vilttejä ja sänkyjä joihin niitä voi laittaa
Muut tilat:
verhoja paljon runsaammin eri kokoisina, tyynyjä, pöytäliinoja, kirjoja, tyhjiä kirjahyllyjä joihin voi itse lisätä kirjat/tavarat...
Osahan näistä jo pelissä on, kun käyttää bb.showhiddenobjects-koodia ja "debug" hakusanaa. Ei siis varmasti vaikeaa tehdä niistä ilman koodia toimivia. Koodi saa bugittamaan ja koko pelin kaatumaan välillä. Itse rakastan sisustamista ja se on miun pelaamisenn ehdoton ykköskohe. En aina jaksa panostaa simien pelaamiseen
Ja en aio ladata modeja, koska edellisen kerran (sim2) lataillessani niiden mukana tuli virus vaikka olikin virusohjelma...