Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Syys 19, 2019 10:34 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 356 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 110 11 12 13 1424 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2017 5:35 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
"Erikoishahmojen tykkääjänä odotan kyllä innolla vamppyyreitä peliin...toiveissa olisi kunnon goottimainen synkkä naapurusto, mutta taitaa olla se naapurusto jokin salainen paikka tai kohde. Käsittääkseni EA ei ole vielä antanut tätä asiaa koskevaa virallista lausuntoa?
Goottimainen synkkä naapurusto on tulossa, nimittäin Forgotten Hollow! ;D Naapurustossa on kuitenkin vain viisi tonttia, joilla voi asustaa. Uudessa naapurustostta myös yö kestä pidempää. Game Packin mukana tulee myös kolme uutta tonttipiirettä.

http://simscommunity.info/2017/01/11/th ... lot-sizes/

Tästä game packista on tullut jo paljon infoa mm. voimista, uudesta naapurustosta, vampyyrien tarpeista jne. Esim. Sims Community tai Simsin virallinen englannin kielinen foormumi on hyvä paikka seurata uutisia tulevista lisäosista.

Ja joko olette huomanneet hauskan (vaikkakin todella lyhyen) testin Sims 4:n sivuilta?
https://www.thesims.com/fi_FI/quizzes/w ... 3986976052

ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2017 7:51 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Imagiration, olen huomannut ja teinkin sen jo (enkunkielisen tosin) tulokseksi sain, että olen Noble Vampire. Miten se sitten suomeksi kääntyykään. :)
Ai joo ja näin just uuden trailerin noista vampyyrivoimista tuolla tumblrissa ja tykkäsin. En niin millään malttaisi odottaa että se tulee myyntiin. Tahtoo sen jo nyyyyt.

ViestiLähetetty: To Tammi 19, 2017 8:08 pm 
Poissa
Pajunkissa
Pajunkissa

Noh...olisihan se tietysti ollut kivaa saada isompi naapurusto, mutta toisaalta harvoin tulee edes rakennettua koko naapurustoa täyteen, joten viidelläkin pärjää ja tunnelma ratkaisee tässä varmaankin eniten muutenkin.

Nyt kun kysessä on kokoperheen peli niin sellaisesta oikein jännittävästä vamppyyrielämyksestä saa näin aikuisena vain haaveilla simssin kohdalla, mutta olen toiveikas uusien sisutusjuttujen ja muiden ominaisuuksien suhteen...odotan innolla erityisesti sitä, että pääsen tekemään lisää geenikokeiluja ja lisäämään uudenlaista verta sims sukuihini :)...

ViestiLähetetty: Pe Tammi 20, 2017 9:31 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Imagiration, olen huomannut ja teinkin sen jo (enkunkielisen tosin) tulokseksi sain, että olen Noble Vampire. Miten se sitten suomeksi kääntyykään. :)
Ai joo ja näin just uuden trailerin noista vampyyrivoimista tuolla tumblrissa ja tykkäsin. En niin millään malttaisi odottaa että se tulee myyntiin. Tahtoo sen jo nyyyyt.
Mä sain tulokseksi 'Pelottava vampyyri' (Creepy Vampire) :D Ja noi vampyyrivoimat vaikuttaa oikeasti siltä, että niihin on panostettu ja osattu toteuttaa hyvin.
Lainaa:
Noh...olisihan se tietysti ollut kivaa saada isompi naapurusto, mutta toisaalta harvoin tulee edes rakennettua koko naapurustoa täyteen, joten viidelläkin pärjää ja tunnelma ratkaisee tässä varmaankin eniten muutenkin.

Nyt kun kysessä on kokoperheen peli niin sellaisesta oikein jännittävästä vamppyyrielämyksestä saa näin aikuisena vain haaveilla simssin kohdalla, mutta olen toiveikas uusien sisutusjuttujen ja muiden ominaisuuksien suhteen...odotan innolla erityisesti sitä, että pääsen tekemään lisää geenikokeiluja ja lisäämään uudenlaista verta sims sukuihini :)...
Oishan se tosiaan ollut mukavampaa saada isompi naapurusto, mutta parempi kuin ei naapurustoa ollenkaan. Täytyy vain hyväksyä se, ettei neloseen saada yhtä suuria ja muokattavissa olevia naapurustoja kuin aiemmissa peleissä.

Joku SimGuruista oli muuten maininnut, että olivat yrittäneet tehdä näistä vampyyreista pelisarjan synkimmät, huomioiden kuitenkin pelin ikärajan. Vampyyrit kuitenkin voivat hiipiä muiden taloihin sisään ja juoda hurmetta muista simeistä kysymättä lupaa.

Tänään kello 23.00 meidän aikaa tulee muuten Live Broadcast tuosta The Sims 4:n vampyyreista. Muita, jotka aikovat katsoa sen?

ViestiLähetetty: Su Tammi 22, 2017 8:27 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Hei ite vielä mietin, että viitsinkö tuon vampyyri game packin ostaa. Ootan sitä kyllä innolla ja vampyyrivoimat vaikuttaa mun mielestä kivalta lisältä peliin, ja kun pitää valita aina voima+heikkous, niin tuntuu siltä, että tähän on tällä kertaa panostettu kunnolla! :)

Viitsisikö joku tulla kuitenkin kirjoittamaan tänne kokemuksia lisäristä, jos ostaa sen heti ekojen joukossa. Itse taidan malttaa odottaa pari päivää ja ostaa sen vasta kun olen lukenut vähän kokemuksia ensin.

ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2017 8:29 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Eikö tämän Vampyyri game packin pitänytkään ilmestyä tänään, ymmärsin että se on 24 päivä myös suomessa? Vaan eipä näy tuota olevan originissakaan:/

ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2017 10:01 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Eikö tämän Vampyyri game packin pitänytkään ilmestyä tänään, ymmärsin että se on 24 päivä myös suomessa? Vaan eipä näy tuota olevan originissakaan:/
Julkaistaan kaikkialla samaan aikaan, Suomessa kello 20.00 jos oikein muistan. Kyllä sitä siis tänään vielä pääsee pelaamaan ;)

ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2017 3:07 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Julkaistaan kaikkialla samaan aikaan, Suomessa kello 20.00 jos oikein muistan. Kyllä sitä siis tänään vielä pääsee pelaamaan ;)
Kaivoin äsken itse Originia vihoissani lävitse ja kirosin kun ei näy eikä kuulu - kiitos siis tästä tiedosta!

En malttaisi yhtään odottaa, vaikuttaa lupaavalta. Katselin koko eilisen illan Youtubesta ensifiiliksiä game packista ja etenkin The Sim Supply antoi kattavan esittelyn esimerkiksi kaikista uusista rakennustilan tavaroista. Suositten katsomaan! :)

ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2017 3:58 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Äääh, enhän mä ehdi sillä sitten tänään pelata mitään, jos se tulee vasta kahdeksalta myyntiin. Täytynee sit odottaa huomiselle, ni ois sit iltapäivällä aikaa pelata.

ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2017 5:17 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:

En malttaisi yhtään odottaa, vaikuttaa lupaavalta. Katselin koko eilisen illan Youtubesta ensifiiliksiä game packista ja etenkin The Sim Supply antoi kattavan esittelyn esimerkiksi kaikista uusista rakennustilan tavaroista. Suositten katsomaan! :)

Enää pari tuntii!! :D Englannin kielisellä forkalla on kauheeta keskusteluu ja countdown tästä ja oon fiilistelly siellä mukana :D Katoin kans eilen youtubesta kun Deligracy teki myös reviewin ton pelipaketin esineistä. Oisin valmis melkein jo ostaa ton pelkästään sen rakennus- ja ostotilan uusien esineiden takia :'D

Tik tak, kello käy...
https://www.tickcounter.com/countup/201 ... re-release

ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2017 6:22 pm 
Poissa
Pajunkissa
Pajunkissa

Jee jee paistakaa pullaa leipokaa lättyjä...eikäku siis mitense nyt menikään :D! Aika kuluu odotellessa nopeemmin kun tekee jotain...

ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2017 8:14 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Noni, vampyyrit hommattu ja ei kun pelaamaan :D

ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2017 8:16 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

On vissiin vähän ruuhkaa Originissa, en meinannut saada lisäriä ostettua kun Origin vaan takkuili :D Ja joo, sorruin vampyyreihin minäkin, hittolainen..

ViestiLähetetty: Ti Tammi 24, 2017 11:19 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mä jo bongasin uusien asujen sun muiden lisäksi pari uutta itse kasvatettavaa kasvia, mm villi ukonhattu ja villi sixsamin hyttysansa, sekä villi valkosipuli ja villi hurmehedelmä puu.
Täytyy vielä katsella, että mitä vielä mahtanee löytyä. :)

ViestiLähetetty: Ke Tammi 25, 2017 12:07 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Mä jo bongasin uusien asujen sun muiden lisäksi pari uutta itse kasvatettavaa kasvia, mm villi ukonhattu ja villi sixsamin hyttysansa, sekä villi valkosipuli ja villi hurmehedelmä puu.
Täytyy vielä katsella, että mitä vielä mahtanee löytyä. :)
Tuon hyttysansan ja hurmehedelmäpuun löysinkin jo pelatessa, mutta pitääpä vielä etsiä tuota ukonhattua ja valkosipulia kun eivät ole vielä tulleet vastaan. Oon kyllä todella tyytyväinen tähän pelipakettiin, mielestäni rahansa arvoinen. Ei tekis mieli lopettaa, mutta on sitä itsekkin välillä nukuttava :Z

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 356 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 110 11 12 13 1424 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00