Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Huhti 26, 2018 1:09 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 341 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 118 19 20 21 22 23 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Su Loka 29, 2017 2:24 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Odottelen niin malttamattomana Kissat & Koirat -lisäosan ilmestymistä, että minua alkoi askarruttaa onko TS4 lisäosien ennakkotilaamisesta mitään hyötyä, vai onko ihan sama odotella julkaisupäivää?
Sama täälllä! Mulla on myös pyörinyt tämä ihan sama kysymys mielessä!

ViestiLähetetty: Su Loka 29, 2017 6:42 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Lainaa:
Odottelen niin malttamattomana Kissat & Koirat -lisäosan ilmestymistä, että minua alkoi askarruttaa onko TS4 lisäosien ennakkotilaamisesta mitään hyötyä, vai onko ihan sama odotella julkaisupäivää?
Sama täälllä! Mulla on myös pyörinyt tämä ihan sama kysymys mielessä!
En kyllä usko, että siinä hirveästi tulee mitään tai ainakaan ei ole pistänyt silmään.

Munkin tekisi mieli hankkia tuo, vaikken ole oikein koskaan lemmikeistä pitänyt simsissä. Jotenkin vaan tuo eläinlääkärin ammatti ja ne lemmikit ylipäänsä alkoi kiinnostaa. Odottelen muiden tuomioita.

ViestiLähetetty: Su Loka 29, 2017 6:53 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Höömps, eikös ennakkotilaajat pysty lataamaan pelin koneelle ennakkoon, jolloin heti julkaisun jälkeen voi ruveta asenteleen? En oo ihan varma, mut muistelisin näin:D

ViestiLähetetty: Ma Loka 30, 2017 3:44 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

No onpas tylsää, sama oottaa julkaisupäivään ennen kuin ostaa pelin. Meh.

ViestiLähetetty: Ti Loka 31, 2017 7:07 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Nyt kun Youtubessa löytyyn noita naapuruston esittelyvideoita nimellä "gameplay" niin miten nää tyypit on saanu etuoikeuden jo päästä pelaamaan? :o

ViestiLähetetty: Pe Marras 03, 2017 4:53 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Saturnus kyseiset henkilöt on saaneet EAlta kutsun Sims Campille, mikä oli alkusyksystä. Siellä he pääsivät testailemaan pelin kehitysversiota.

ViestiLähetetty: Su Marras 05, 2017 3:45 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Itse tilasin jo ennakkoon tuon uusimman, ihan jo rahallisista syistä.. No ensviikolla perjantai työpäivä, mut pistän kyl heti lataukseen sen. Riippuen onko mies missä vuorossa, sit se on sama ladata jo aamusta valmiiksi. Voihan tuo ukko sammuttaa koneen kun tulee lataus valmiiksi :)

ViestiLähetetty: Ma Marras 06, 2017 5:44 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Ääää, ei jaksas oottaa perjantaihin asti, että pääsis pelaamaan lemmikeillä. Pääsee vasta sitten tavallaan asentamaan sen pelin. Ennakkotilannu mä sen oon.
Itse oon ennakkotilauksesta käsittäny että lisäks et sen saa tietty aivastuksen nopeammin kuin muuten, niin sen päälle saattas tulla jotain extra juttuja peliin. Siis lähinnä ehkä joku huonekalu tms juttu, mitä ei saa muuten.
Vähän kuin kakkoseenkin oli jotain pientä ylimääräistä jos ehti tosi ajoissa hankkia ne lisärit ja kamasetit ja jokunen tais jopa vaihdella tuolloin maakohtaisesti. Siis ehkä, voin muistaa toki väärinkin. Mut sen muistan, että jotain pientä ylimääräistä sai vain ennakkotilaajat tai jos ehti tosi tosi ajoissa ostaa ne lisärit ja sillonkin se oli jokunen ylimääräinen tavara, asu, hiuksia tms vastaava.
No mut sen näkee sit perjantaia, että tuleeko muutakin kuin Kissat&Koirat lisäri. :)

Avatar: Walter Strickler, Trollhuntersista

ViestiLähetetty: Pe Marras 10, 2017 10:12 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Noniin lemmikit ovat jo täällä! Itse pääsen pelaamaan vasta iltapäivällä mutta kertokaa ihmeessä mielipiteitä!
Videoiden perusteella vaikuttaa aivan mahtavalta!!

ViestiLähetetty: Pe Marras 10, 2017 3:19 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Onhan toi hyvä. Hetki meni vaan ensin, että löysin elukkaluonnin, oli näet hieman piilossa siminluontitilassa. Vielä en löytänyt adoptiomahdollisuutta simien kännystä, saati tietokoneesta, tai sitten ne on vaan niin ovelasti piilotettu, ettei löydy tai minä olen vain ollut niin väsynyt ettei pääni toimi. XD

Toisen hankaluuden huomasin, että kun se pentu tuli niin se oli keskellä tietä, eikä sitä saanut taloon sisälle(en siis saanut otettua ulkona syliin tms että ois voinu kantaa sisälle), ennen kuin laskin perustukset maantasalle, eli rappuset pois. Näköjään pentukoirat ei osaa käyttää portaita. Myöskään lemmikkejä ei voi ohjata itse. Ovat kuin kakkosessa ja tekevät mitä huvittaa.
Vasta sisällä pääsin laajemmin käsittelemään pikku karvakasaa. No katsotaan nyt että mitenköhän tämä tästä kehkeytyypi vielä. :)

ViestiLähetetty: Pe Marras 10, 2017 3:35 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:
Onhan toi hyvä. Hetki meni vaan ensin, että löysin elukkaluonnin, oli näet hieman piilossa siminluontitilassa. Vielä en löytänyt adoptiomahdollisuutta simien kännystä, saati tietokoneesta, tai sitten ne on vaan niin ovelasti piilotettu, ettei löydy tai minä olen vain ollut niin väsynyt ettei pääni toimi. XD

Toisen hankaluuden huomasin, että kun se pentu tuli niin se oli keskellä tietä, eikä sitä saanut taloon sisälle(en siis saanut otettua ulkona syliin tms että ois voinu kantaa sisälle), ennen kuin laskin perustukset maantasalle, eli rappuset pois. Näköjään pentukoirat ei osaa käyttää portaita. Myöskään lemmikkejä ei voi ohjata itse. Ovat kuin kakkosessa ja tekevät mitä huvittaa.
Vasta sisällä pääsin laajemmin käsittelemään pikku karvakasaa. No katsotaan nyt että mitenköhän tämä tästä kehkeytyypi vielä. :)
Adoptio on siellä palveluissa puhelimella!

ViestiLähetetty: Pe Marras 10, 2017 4:40 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Yavannah, saitko jotenkin lemmikinluonnin kautta lisättyä lemmikin tuohon jo olemassa olevaan perheeseesi, vai kuinka lemmikin hankkiminen onnistui?

Itse tappelin viime yönä ainakin tunnin Originin, pelin ja modien kanssa että pääsin edes lemmikinluontiin asti. Sitten vierähtikin pari tuntia koiraa luodessa, josta tuli vahingossa ihan kissan näköinen :D Turkin värityksen kanssa leikkimisessä meni hirveän kauan, mutta olihan tuo hauskaa. Jospa saisin pari pelikuvaa laitettua tänään c:

ViestiLähetetty: Pe Marras 10, 2017 5:18 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Mä sit ostin sen :D Tosin halvemmalla. Meinasin alkaa huutaa ku näin corgit ja frenchiet, iih!! Käytin omaa vanhaa simiä uutena versiona ja annoin sille pembroke corgin ja ragdollin <3

Lemmikkien ohjaamista kaipaan, nyyh. Vaikka ymmärrän pointin miksi se jätettiin pois.

ViestiLähetetty: Pe Marras 10, 2017 5:23 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mä tavallaan kävin siminluonnissa luomassa sen, mut lopulta sain sen maailman hallinnan kautta, siis että klikkasin perhettä, mutten mennyt ihan heti tontille vaan valkkasin perheen muokkauksen ja lisäsin sit sitä kautta tuon koiranpennun perheeseen.
Äh, hankalasti selitetty. Sori. :eh:

ViestiLähetetty: Pe Marras 10, 2017 7:25 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^ Ymmärrän mitä tarkoitat, kiitos c:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 341 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 118 19 20 21 22 23 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00