Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Loka 23, 2017 5:57 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Ehdotella kaikkea kivaa uutta | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 23.10. toiveesta: 1. Kuukaudet ja viikonpäivät näkyvät suomeksi nyt myös kirjautumattomille, 2. Ketjujen & Pötköjen vaikutus henkilökohtaiseen viestimäärään kumottu
∙ 21.10. uusi, toivottu hymiö: peukku! :peukku:
∙ 19.10. miitti tulee, lähde koettamaan pelitestausta Helsingissä

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 287 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 116 17 18 19 20 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ma Elo 21, 2017 10:44 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lisäosa näyttää upealta ja uskon että se tullaan toteuttamaan laadukkaasti kun on keskitytty ainoastaan koiriin ja kissoihin. Itse arvelen että pikku eläimet kuten mamsterit ja muut sekä hevoset tullaan toteuttamaan omana kokonaisuutenaan epäilen että tuskin EA noin vain jättäisi niitä lisäämättä peliin:)

ViestiLähetetty: Ma Elo 21, 2017 11:08 pm 
Poissa
Paiste
Paiste

Tepa, voit olla hyvinkin oikeassa. Esim. Hevosille vois tulla game pack ja noi pienemmät eläimet vois tulla kamasetissa. Mun mielestä noi ois aika hyvä toteuttaa tolleen.

Stay amazing lie

ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2017 12:23 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^^Kyllä erittäin todennäköinen toteutuskeino muille lemmikeille:)

https://www.youtube.com/watch?v=JpNb28IQTsM&t=338s
Juuri huomasin että oli tullut uutta tiedonantoa EA:lta ja siis katsokaa, tuolla videolla näytetään väripaletti tai mikä se sitten ikinä onkaan voit siis kolmosen tyyliin säätää lemmikkien väriksi mitä tahansa ja uutena ominaisuutena voit myös itse suoraan piirtää lemmikkiin nuo haluamasi kuviot.

Siis olen kyllä ehkä vähän liian innoissani, tarkoittaako tämä sitä että väripaletit tulevat nyt myös neloseen, tullaanko niitä tulevaisuudessa näkemään myös rakennustilassa yms? Toivottavasti!

Vaikuttaa kyllä oikeasti siltä että EA omien puheidensa mukaan kuuntelee pelaajien toiveita kun on tullut jo näin paljon monen haluamia asioita neloseen ja selvästi lisää on tulossa. En voi muuta sanoa kuin että olen todella innoissani.

Ja mitä tuossa videolla näkee tuota uutta naapurustoa niin se näyttää upealta<3

ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2017 10:39 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Minua ei yhtään häiritse se, että tämä lisäosa keskittyy vain koiriin ja kissoihin, koska niitä lemmikkejä simeilleni 99% vain otan. Kehittelyyn on kyllä käytetty aikaa ja traileri näyttikin minusta tosi hyvältä, kuten jo sanoin. CAS-tilassa oli myös kivoja lisäjuttuja, joita ei aikasemmin ole vastaavissa lisäreissä nähty. Ihan mahtavaa kerrassaan, tulisipa marraskuu jo <3

ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2017 12:37 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Lisäosa näyttää upealta ja uskon että se tullaan toteuttamaan laadukkaasti kun on keskitytty ainoastaan koiriin ja kissoihin. Itse arvelen että pikku eläimet kuten mamsterit ja muut sekä hevoset tullaan toteuttamaan omana kokonaisuutenaan epäilen että tuskin EA noin vain jättäisi niitä lisäämättä peliin:)
Toivotaan, että laadukkuus toteutuu, ja että muukin faunakunta pääsee rynnistelemähän simien elämään piakkoin.

ViestiLähetetty: Ti Elo 22, 2017 4:14 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Oli kyllä kivan näköinen traileri! Mulla ei nelosta ole ja tuskin tuleekaan, joten enpä tätäkään ole hankkimassa, mutta onhan se kiva, että lemmikit tulee edes jossain muodossa neloseen mukaan :) Trailerin eläimet näytti mielestäni tosi hienoilta, toivottavasti ovat pelissä yhtä kivoja.

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2017 6:49 pm 
Paikalla
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Näköjään ton Kissat ja Koirat paketin mukana tulee uus ammattikin. Eläinlääkäri. Ihanaa. :D Voi että mä haluan tuon Kissat ja Koirat paketin nyt, ihan heti. :D

Avatar: Walter Strickler, Trollhuntersista

ViestiLähetetty: Ke Elo 23, 2017 8:40 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^ No niin minäkin! Ja olen ihan innoissani noista asusteista myös xD Kauheeta kun aikuinen ihminen voi tuntea itsensä niin lapsenmielisen kärsimättömäksi, kun julkastaan pientä paljastusta pelistä :'D

ViestiLähetetty: To Elo 24, 2017 5:12 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Tykkään kyllä tosi paljon tuosta ominaisuudesta että tässä lisäosassa voi luoda lemmikiksi myös ketun tai pesukarhun se on jotain uutta mitä ei oo ollu. Toivottavasti niillä on jotain omia toimintoja ettei oo sitte vaan niinku koira ja kissa mutta eri tekstuureilla.

Olin aika ylpee itestäni sillä huomasin tuon ketun jo tuolta trailerista ennen niistä tiedon julkistamista, katsomillani reaktiovideoilla kukaan ei ainakaan huomannu sitä. Alkuun ajattelin et se olis villieläin kakkosen tai kolmosen tyyliin, mutta se että voi olla lemmikkinä on kyllä tosi kiva.

Ehkä suomalaisena tuntuu vaan vähän hassulta juuri nuo lemmikkivaihtoehdot, mutta onpahan ainakin erilaisia ei tavanomaisia lemmikkejä:D Tosin nyt vaan ihmetyttää miksi lisäosan nimi on kissat ja koirat kun ei kettu eikä pesukarhu oo niille mitään sukua?

Toivon myös että nuo kodittomat eläimet tulee sitten vaeltelemaan kaikissa naapurustoissa eikä vaan tuossa uudessa sillä se olis aika tylsää:O

ViestiLähetetty: To Elo 31, 2017 8:18 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Näköjään ton Kissat ja Koirat paketin mukana tulee uus ammattikin. Eläinlääkäri. Ihanaa. :D Voi että mä haluan tuon Kissat ja Koirat paketin nyt, ihan heti. :D
Kuulostaa mahtavalta. Tykkään noista ammateista nelosessa, vaikka jotenkin sopisivat ehkä enemmän kolmoseen. Olin hiukan pettynyt ja yllättynyt, ettei kolmoseen tullut eläinlääkärin ammattia, mutta nyt sentään.

ViestiLähetetty: Pe Syys 01, 2017 1:03 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

itse odotan innolla tätä lemmikki lisäriä :3,ajattelin myös semmosta et jos tulee erikseen vaikka hevoset niin voisiko ammattina vaikka tulla hevostenhoitaja ja että pääsis vaikka tallille töihin+ pystyis vaikka lappamaa lantaa ja seuraamaa simin työpäivää :D.

ViestiLähetetty: Ke Syys 06, 2017 10:26 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Nyt on käynnissä äänestys sitä uutta yhteisöstuffpackia vastaan (tällä kerralla mietitään nimeä). Äänestys on käynnissä 8.9 klo 20:00 saakka. pääset täältä äänestämään & muuta tietoa: https://www.thesims.com/fi_FI/news/stuf ... title-vote

ViestiLähetetty: Ma Syys 18, 2017 6:34 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Tämä on ainut lisäri jonka neloseen varmaan hankin. XD Lupaavalta vaikuttaa! Toivottavasti editori ja muokkausmahdollisuudet oikeasti ovat hyvät, ja ne ovat vähintään samat kuin kolmosessa.

ViestiLähetetty: Ma Loka 09, 2017 9:26 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Tänään tuli sieltä SimsCampilla olleilta tyypeiltä uusia kuvia, tietoa Lemmikin- ja siminluontiin liittyen. Niistä kooste täällä: http://simscommunity.info/2017/10/09/th ... mscampers/

ViestiLähetetty: Su Loka 22, 2017 10:07 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Ehdottomasti tulee kyllä Kissat&Koirat ostoon.
Toivon mukaan olisi todella loistava lisäosa, mielestäni 4:ssa yhtään sellaista ei ole vielä ollut. Ehkä lähimpänä 4:ssa tätä titteliä on todella hyvä Kaupunkielämää lisäosa.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 287 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 116 17 18 19 20 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00