Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Loka 23, 2017 6:19 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Ehdotella kaikkea kivaa uutta | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 23.10. toiveesta: 1. Kuukaudet ja viikonpäivät näkyvät suomeksi nyt myös kirjautumattomille, 2. Ketjujen & Pötköjen vaikutus henkilökohtaiseen viestimäärään kumottu
∙ 21.10. uusi, toivottu hymiö: peukku! :peukku:
∙ 19.10. miitti tulee, lähde koettamaan pelitestausta Helsingissä

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 287 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 113 14 15 16 1720 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Ma Maalis 13, 2017 5:21 am 
Poissa
Paiste
Paiste

Simahtanut, Älä nyt takerru tuohon, että tekisin mitään kirjaimellisesti "vuoksesi" vaan muutenkin kun en ole vamppyyreillä nyt pelaillut haluan itsekin nähdä tän bugin käytännössä ennenkuin se pääsis mitenkään pilaamaan omaa LC sukua kuten tuossa jo kerroinkin.

ViestiLähetetty: Ma Maalis 13, 2017 9:58 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Simahtanut, Älä nyt takerru tuohon, että tekisin mitään kirjaimellisesti "vuoksesi" vaan muutenkin kun en ole vamppyyreillä nyt pelaillut haluan itsekin nähdä tän bugin käytännössä ennenkuin se pääsis mitenkään pilaamaan omaa LC sukua kuten tuossa jo kerroinkin.
Asia täysin selvä. Kiitos kun vastasit!

Ymmärrän myös huolen suvun mahdollisen pilaamisen takia. Mikä harmittaisi enemmän kuin huomata kuukausien tai vuosien pelaamisen vaarantuneen esimerkiksi jonkin ihan älyttömän päivityksessä ajat sitten piilleen huolimattomuusvirheen takia. Vähemmästäkin on kakkapakettia jätetty pelifirman portaille.

Minua hiukan järkytti nähdä sekin, että esimerkiksi Vladislaus Straud ja Caleb Vatore alkoivat joissakin tapauksissa kusumatta vierailla nukkuvien simieni luona (mutta ei aina) ja kävi kyllä alkuun mielessä monenlaisia - toistaiseksi hauska kyllä turhia - epäilyjä. Okkultteja juttuja voi toteuttaa niin eri tavoin, ettei pelissä ole ainakaan mulle aina selvää mikä on tarkoituksellista outoutta ja mikä bugia.

ViestiLähetetty: Ma Maalis 13, 2017 9:07 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:
Vampyyritaaperot ikääntyy normaalisti jos ne ovat syntyneet perheeseen.

ViestiLähetetty: Ma Maalis 13, 2017 9:31 pm 
Poissa
Paiste
Paiste

Lainaa:
Lainaa:
Vampyyritaaperot ikääntyy normaalisti jos ne ovat syntyneet perheeseen.
Aaa...kiitos tästä infosta...no sitten ei huolta siitä jos ottaa vamppyyrin LC sukuun :)...

e//Keilailukamasetin traileri tulossa 22.pv...ketä kiinostaa :D? Traileri nähtävissä...varmaan moni jo kattonukkin sen Simsvipin sivuilta...itseäni ei tuo keilailu niin hirveästi innosta, mutta kun tuosta kamasetistä on vielä niin vähän tietoa, että kiinostaisi mitä muuta siinä mahdollisesti tulee mukana...

Viimeksi muokannut Jadeleine, To Maalis 23, 2017 7:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: To Maalis 23, 2017 8:41 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Eilen on julkistettu traileri tästä keilailukamaa kamasetistä. Jälleen kerran toteutus näyttää mietityltä, mutta ehkä sinällään hassua että keilahallit toteutetaan yksinään kun tähän asti ne on ollu aina jonku lisärin mukana. Mutta tosiaan toivotaan hyvää (lähes bugitonta) toteutusta.

Siis itsellä on ollut tuo ulos syömään game pack jo kauemman aikaa, mutta vasta tällä viikolla innostuin kokeilemaan oman ravintolan pyörittämistä. Ja täytyy sanoa että olen pettynyt, aluksi kaikki näytti toimivan ja oli kivasti, mutta nyt ollaan jo viiden tähden ravintola....se bugituksen määrä on aika sietämätöntä, yksikään päivä ravintolassa ei mene niin hyvin etteikö joku pöytäseurue jäisi pöytäänsä jumittamaan vailla ruokia tai ruokien kanssa sitten vain istua möljöttävät siinä niin kauan kunnes antavat yhden tähden arvostelun ja häipyvät. Tai työntekijät (tai oma simini) jää vain jumittamaan eikä resetointi auta, ainoastaan vain toisella tontilla käynti. Todella rasittavaa kun kuitenkin jo kohtuullisen vanha game pack ja edelleen noin raastavia bugeja löytyy.

Ja toinen vielä ikävämpi käytännön asia on se että eihän tuo ravintola tuota oikeastaan mitään, alussa luonnollisesti meni hyvin paljon rahaa rakennukseen ja sisustamiseen mutta vaikka ollaan viiden tähden ravintola niin lähes kaikki menee työntekijöiden palkkoihin ja itselle jää muutama sata hassua simelonia jos sitäkään suurin summa jonka olen saanut on ollut peräti kerran 1000 simelonia. Ajattelisi että sitä rahaa alkaisi sitten tulla takaisin päin kun minun mielestä tämän yrittämisen kuuluisi korvata normaali työn teko:/// Ja olen valinnut suuren raaka aines alennuksen palkinnoista, vai pitäisikö ennemmin ottaakin niitä tippi palkintoja, niistäkö se raha koostuu?

Kertokaa kokemuksia ja vinkkejä kaikki ravintolaa pyörittäneet, mitä teen väärin?

ViestiLähetetty: To Maalis 23, 2017 7:42 pm 
Poissa
Paiste
Paiste

Tepa, mulla se ravintola pyöri muuten ihan hyvin alkuun, mutta mysteeriksi jäi isompien voittojen tekeminen... Sain ravintolani pyörimään ihan hyvin siten, että aloitin pienestä ja vaatimattomasta hampurilaisbaarista jota sitten kasvatin ja kehitin pikkuhiljaa eli ensin koulutetaan työntekijöitä paremmaksi ja vasta sitten muutetaan menua samalle tasolle kokkien ja muun henkilökunnan kanssa. Kannattaa palkintopisteistä valita niitäkin, joilla saa palveluun nopeutta yms. Eli mulla ne asiakkaat pyöri siinä ihan hyvin, mutta tosiaan eivät päivän aikana ehtineet mitään kovin isoja voittoja tekemään. Mulla ei simien jumittumisongelmaa ollut, mutta toisaalta mulla on sitä kyllä pelissä nykyään, että en tiedä onko tuo simien jumittaminen jokin uusi ongelma vai olinko vain onnekas siihen aikaan kun ravintolapaketti ilmestyi.

Minua ei nyt hirveästi inspiroi tämä keilailu setti...ainoastaan siinä oleva muu krääsä kiinosta, joten saas nähdä ostanko tätä nyt heti uutena. Kuitenkin Mass Effect Andromeda on ilmestynyt myös ja tällähetkellä se houkuttelee enemmän kuin keilailu, jossa simini kävisivät ehkä kerran tai kaksi. Se mikä on positiivista niin koko perhe (paitsi taaperot) pystyvät keilaamaan, joten tuo keilarata menisi ehkä jossain ns. olkkarissa jonkinlaisen perhe aktiviteettina.

ViestiLähetetty: Su Maalis 26, 2017 8:53 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Äh unohdikin käydä editoimassa aikaisempaa viestiäni. Vampyyrejä saa nimittäin ikäännytettyä ilman modejakin, niille pitää vain leipoa kakku. Eivät siis itsestään kasva kun palkki menee täyteen, vaan ainoastaan kakun kautta. Vampyyreille ei voi myöskään järkätä varsinaisia synttäreitä :/ Tai ainakaan minulla ei muu auttanut/toiminut.

Hei, miten vampit saa palautettua normaaleiksi simeiksi? Mulla on menossa LC enkä huomannut että simin yhdenyön heila olikin vampyyri, joten nyt sitten suvun jatkajakin on ;( Yritin muistaakseni aikaisemmin googlettaa, mutten muista löytäneeni vastausta. Tosin tuo englanninkielentaito ei olekkaan parhaimmasta päästä.

ViestiLähetetty: Su Maalis 26, 2017 11:14 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:

Hei, miten vampit saa palautettua normaaleiksi simeiksi?
Periaatteessa mikä tahansa, mikä poistaa vampyyrisimin piirteistä vampirismin käy, mutta "The Ultimate Vampire Cure" lienee se, mitä pelintekijät ovat tuohon tarkoitukseen suunnitelleet. Mikä on drinksun nimi suomeksi, sitä en muista kun on peli jäänyt englannin kielelle. Toimii juotuna tai kasvoille heitettynä.

ViestiLähetetty: Ma Huhti 03, 2017 10:38 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Nyt on mahdollisuus vaikuttaa tulevaan Stuff Packiin! The Sims- uutisten sivulla on uutinen, jossa kerrotaan että Maxisin porukka tahtoo räätälöidä seuraavan paketin pelaajien kanssa ja sivulla on myös äänestys viidestä pakettivaihtoehdosta. Mukana on hääteemaa, "kuolemanjälkeisen elämän" teemaa, kotiteemoja ja pelihalliteema. linkki: https://www.thesims.com/fi_FI/news/sims ... ck-kickoff

ViestiLähetetty: Ti Huhti 04, 2017 7:18 am 
Paikalla
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Toi homma vaikuttaa kivalta, mutta joku unohti tuolla äänestysosassa mainita, että miten noi numerot 1-5 valitaan, siis kun piti laittaa noi järjestykseen, että mikä kiinnostaa eniten ja mikä vähiten, niin miten tämän on tarkoitus mennä. Eli jos jokin on kiinnostava, niin onko se sitten ykkönen vai vitonen?.
Joo ei toimi aivot näin aamutuimaan, mutta yleensäkin olis kiva jos olis ohjeet, että miten noi menee tai sit toisenlaiset systeemit. Vaikka sitten sanoin laitettu ne valikot, niin ois helpompi.
Mut kaipa mä ton tosta jotenkin saisin laitettua.

Avatar: Walter Strickler, Trollhuntersista

ViestiLähetetty: Ti Huhti 04, 2017 7:48 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mä oletin niin, että 5 on paras ja sen mukaan äänestin. En tajunnu ees ajatella, se tuli niin automaatiosta. Minusta hää- ja hautajaisaiheiset kamasetit vois olla aika kivoja! Oma ääneni meni niille <3

ViestiLähetetty: Ti Huhti 04, 2017 9:43 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

mä taas aattelin, että 1 on kiinnostavin, tavallaan järjestylukuina. Onpa huonosti toteutettu:P

ViestiLähetetty: Ti Huhti 04, 2017 6:24 pm 
Paikalla
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Hoi löysin tuolta EA:n englanninkielisestä sims keskustelusta, että se äänestys menee just niin kuin itse sen sit aamulla pähkäilin, että ykkönen on se mitä eniten halutaan muut tulee sit perässä numerojärjestyksessä eli 1-5.

Avatar: Walter Strickler, Trollhuntersista

ViestiLähetetty: Ti Huhti 04, 2017 7:22 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ite onneks kans osasin äänestää oikeassa järjestyksessä:D Muuten voi ehkä hieman ärsyttää sillä itestä ainaki tämä on tosi hyvä juttu että voi tuoda äänensä kuuluviin:)

Olisi muuten kiva saada tietää missä järjestyksessä ihmiset on äänestäny ja millä perusteilla:)

Itse äänestin seuraavalla tavalla...

1.Vaarallista elämää... sims 4 on lintukoto, haluan jotain jännitystä elämään.

2.Pelihallikamaa pelejä... sais olla simssissä enemmän ja kaipaan kipeästi biljardi pöytää.

3.Ekokamaa... äänestin tätä ihan puhtaasti pyykin pesun puolesta koska kaipaan sitä kolmosen ajoilta.

4.Hääkamaa... mielestäni nelosessa on jo valmiina ihan tarpeeksi hääkamaa eikä itsellä ole ollut kaipausta että sitä pitäisi olla enemmän. Muutenkaan hääkama ei vaikuttaisi normaaliin sims arkeeni mitenkään:/

5. Aloituskamaa... äänestin tämän viimeiseksi ihan siitä syystä että tiesin että varmaan suurin osa tulee äänestämään tätä settiä... Enkä todella sitä halua sillä kuitenkin kun aloitat uuden pelin on se alun rahaton kituutusvaihe niin lyhyt ja sen jälkeen haluan rakentaa simeilleni luksus asunnon joten näillä aloituskamoilla tuskin olisi itselle hirmusesti käyttöä.

Edit// Vastaus Jadeleinelle. Itseasiassa mulla on viiden tähden ravintola ja ne kaikki henkilökunta on taidot ihan täynnä, mutta niihin palkkoihin menee vaan niin paljon verrattuna niihin ruoka annoksista saatuihin tuloihin:/ Ehkä asia vähän helpottaa kun saan valittua nuo kaikki muutkin palkinnot, ainesosien edullistamiset ja muut, mutta tällä hetkellä ei noista työpäivistä jää juuri mitään käteen joka on itselle suuri pettymys sillä tavoitteenahan mielestäni on se että normaali työn teon voisi korvata yrityksellä:(

Ja nyt olen huomannut jumittamista myös muussakin pelissä eli ilmeisesti tämä on uusi bugi, toivottavasti korjataan jossain vaiheessa...

ViestiLähetetty: Ti Huhti 04, 2017 9:22 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

No arvaa ärsyttääkö kun äänestin nyt väärin. On vedätetty olo xD

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 287 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 113 14 15 16 1720 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00