Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Loka 23, 2017 6:18 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Ehdotella kaikkea kivaa uutta | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 23.10. toiveesta: 1. Kuukaudet ja viikonpäivät näkyvät suomeksi nyt myös kirjautumattomille, 2. Ketjujen & Pötköjen vaikutus henkilökohtaiseen viestimäärään kumottu
∙ 21.10. uusi, toivottu hymiö: peukku! :peukku:
∙ 19.10. miitti tulee, lähde koettamaan pelitestausta Helsingissä

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 287 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 520 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: To Syys 17, 2015 12:18 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Mitä mieltä olette TS4;sen lisäosista ja kamaseteistä? Mitä löytyy jo kokoelmasta? Onko lisärit ym. menny huonompaan/parempaan suuntaan?

Omasta mielestäni nämä lisäosat/kamasetit ovat olleet heikompia kuin edellisissä simspeleissä, haiskahtaa vähän rahastukselta osa :evil: Saa nähä mitä tulevaisuus tuo tullessaan..

ViestiLähetetty: To Syys 17, 2015 12:32 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Musta Duunipäivä on varsin runsas setti, jos siis tykkää mukanaolotöistä tai yrittämisestä:P Muita lisäjuttuja mulla ei olekaan pelissä. Kylpyläpäivä kiinnostaisi saunan takia, mut tuntuu ylihintaiselta. Ja täyttä rahastustahan nämä ovatkin:D T: Hilbert, joka ei vieläkään koe itseään "simsfaniksi".

ViestiLähetetty: To Syys 17, 2015 3:39 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mun mielestä nelosen kaikki lisärit ja pelipaketit on olleet aika kökköjä. Työnteko ei kiinnosta juuri yhtään siten, että pääsisi simin mukaan (unelmaduunista opin tämän). Kimppapuuhaakaan ei miellytä, en ole ikinä jaksanut bilettää simeillä tai harrastaa hurjia aktiviteetteja, pelaan enemmän tavallista arkea vain. Pidänkin siis enemmän sellaisista lisäreistä, jotka vaikuttaa kokonaisvaltaisemmin pelin arkeen, kuten lemmikit, vuodenajat ja kolmosen generations (vai mikä olikaan). Tämmösiä kaipaan myös neloseen!

Pelipaketeista Ulkoilma ja Kylpyläpäivä eivät myöskään oikein kiinnosta. Vähän liian hintavia, kun eivät sinällään tuo peliin hirveästi lisää.

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 4:56 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mun mielestä EA:lla on vain raha mielessä... Kamasettejä tulee aivan kamalaa tahtia ja nekin on hutasten ja nopeesti tehtyjä. Pari hassua huonekalua tulee kamasettejen mukana... Verrataanpa vaikka The Sims 2:sen kamasetteihin, niissä tuli ainakin yli 60 uutta huonekalua yms yhden kamasetin mukana...
Sekä nuo ihme Game Packit :roll: Huh, miksi? Eiks lisäosat ja kamasetit ois riittänyt ja panostanut niihin enemmän, mut ei... :|

The Sims (1) se vasta olikin sitä kulta-aikaa, kun tuli vain lisäosia ei mitään kamasettejä eikä game packeja tehty!
Silloin lisäosiin panostettiin paljon enemmän.

Noh, tää on varmaan sitä "nyky aikaa".....

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 11:59 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^Kakkosen kamasetit oli kieltämättä huomattavasti parempia kuin kolmosen tai varsinkaan nelosen kamasetit. Tavaraa ja vaatetta tuli siihen malliin, että vaikutukset oikeasti näkyi pelissä.

Oon myös kauhistellut lisäosien hintoja, ehkä sitten joku kaunis päivä kun hinnat tulee alaspäin. Tai sitten siskon kanssa puokkiin, saa nähä. Tällä hetkellä ihan perus peli vain löytyy, mutta sen kanssa oon viihtynyt jo ihan hyvin.

ava by chihuli

ViestiLähetetty: Ma Syys 21, 2015 1:34 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Mulla ei oo neloseen mitään lisäosaa tai kamasettiä. Ei oo ollut niin mielenkiintoisia että olisin viitsinyt ostaa. En jaksa odottaa lemmikkejä, huoh! Jos sellaista lisäriä edes tulee.

ViestiLähetetty: To Syys 24, 2015 6:14 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Itse kyllästyin Duunipäivään aika nopeasti, sillä harvoin jaksan lähteä simin mukaan töihin. Työpäivät tuntuu aina hiukan samanlaisilta ja kauheelta eestakaisin ravaamiselta, minkä takia niitä työpäiviä ei aina jaksais pelata... Valokuvaustaito oli kyllä kiva, tosin sekin on nykyään jäänyt hieman vähemmälle...

Tulevasta lisäosasta en osaa vielä sanoa, niin vähän on vasta tietoa tullut... Toivon, että EA panostaisi hieman enemmän lisäosien tekemiseen ja lisäsi kattavasti uusia vaatteita, tavaroita ja toimintoja jokaiseen lisäosaan.

Omistan myös Ulkoilma -ja Kylpyläpäivä -gamepackit, joihin olen kyllä kummasti ollut tyytyväinen, vaikka hinnat ovatkin ehkä turhan korkea... Lähetän yhä edelleen toisinaan simejä retkeilemään tai hemmottelemaan itseään kylpylään. Joogaaminen on kans tosi kivaa :)

Stuff juttuja en vielä ole ostanut, sillä en ole nähnyt tarvetta niille. Kuun lopussa ilmestyvä Spooky Stuff kyllä kiinnostaa ihan aiheensa vuoksi (rakastan Halloweenia) ja siinä tulee kaiverrettavia kurpitsoja <3

Mutta siitä kyllä olen samaa mieltä ylläolevien kanssa, että kauheaa rahastustahan nämä kaikki ovat. Hinnat ovat laitettu hieman yläkanttiin :/ Kaipaisin kyllä kakkosen kaltaisia lisäosia...

ViestiLähetetty: To Syys 24, 2015 7:00 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:

Tulevasta lisäosasta en osaa vielä sanoa, niin vähän on vasta tietoa tullut... Toivon, että EA panostaisi hieman enemmän lisäosien tekemiseen ja lisäsi kattavasti uusia vaatteita, tavaroita ja toimintoja jokaiseen lisäosaan.
Niimpä. Mutta kyllähän se kolmosen kohdalla kävi selväksi, että EA pilkkoo sisällön pikkuruiseksi silpuksi ja jakaa sen lisureihin, paketteihin ja muuhun, nekin, jotka olisi selkeästi suunnattu yhden lisurin sisällöksi.

Itse en edes harkitse noiden pakettien hankkimista nykyihinnalla, ehkä nippa ja nappa jos ne maksaisi tyyliin 3e...

ViestiLähetetty: To Syys 24, 2015 7:06 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

itse kaipaisin neloseen vuodenajat lisäriä ja supernaturalia + lemmikit ois kans kiva. tuosta kimppapuuhasta en oo oikee innostunu mut tää duunipäivä oli kiva lisäri :)

ViestiLähetetty: To Syys 24, 2015 7:10 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
itse kaipaisin neloseen vuodenajat lisäriä ja supernaturalia + lemmikit ois kans kiva. tuosta kimppapuuhasta en oo oikee innostunu mut tää duunipäivä oli kiva lisäri :)
Jep, itsekkin odotan kovasti jonkinnäköistä Vuodenajat ja Supernatural -lisäosaa. Toivotaan, ettei jouduta odottamaan niitä pitkää, sillä etenkin vuodenajat olis sellainen lisäosa, jonka monet varmasti tahtovat ja se myisi. Toivotaan myös ettei EA sössi koko juttua... Ois nimittäin kiva jos, jokaiselle vuodenajalle saisi paljon erilaista tekemistä.

ViestiLähetetty: To Syys 24, 2015 8:41 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mä en vieläkään tajua, miksei lemmikit ja vuodenajat ole aina ekoina lisäreinä. Vai onko tää joku suomalaisten pinttymys vain (huonoon) säähän? :D Itse oon ainakin elänyt siinä käsityksessä, että noita kahta kaivataan aina eniten. Vai onko tässäkin ovela rahastuskeino: ihmiset kyllästyy sisältöön, joten ostavat mitä tahansa kakkiaislisärejä niin kauan, että saavat eniten odottamansa itselleen. Niin tai näin, sais pikaisesti tulla joku hyvä lisäri.

ViestiLähetetty: To Syys 24, 2015 8:46 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^ oon täysin samaa mieltä et sais alkaa tulee hyvä lisäri

ViestiLähetetty: To Syys 24, 2015 10:45 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Mä en vieläkään tajua, miksei lemmikit ja vuodenajat ole aina ekoina lisäreinä. Vai onko tää joku suomalaisten pinttymys vain (huonoon) säähän? :D Itse oon ainakin elänyt siinä käsityksessä, että noita kahta kaivataan aina eniten. Vai onko tässäkin ovela rahastuskeino: ihmiset kyllästyy sisältöön, joten ostavat mitä tahansa kakkiaislisärejä niin kauan, että saavat eniten odottamansa itselleen. Niin tai näin, sais pikaisesti tulla joku hyvä lisäri.
Epäilisin juuriki tupta rahastusta: aluksi porukka on valmis ostamaan vaikka hillottamislisäosan, joten silloin kannattaa myydä ne vähemmän loisteliaat ideat kuluttajille...

ViestiLähetetty: Su Syys 27, 2015 1:57 pm 
Poissa
Paiste
Paiste

Minusta nämä nelosen lisäsisällöt on olleet jotenkin hajanaisia kokonaisuuksia vähän sitä sun tätä. Oli kyllä kiva kun alienit tuli heti ekassa lisärissä ja ne oli hienosti toteutettu, mutta jotenkin alienit olisi mielestäni liittynyt enemmänkin futuristisen tyyliseen lisäriin. Tulee vähän sellainen tunne kuin EA yrittäisi ottaa sieltä täältä sellaisia juttuja mitkä on olleet suosittuja ja sitten myydä niitä kauhean kalliilla. Kolmosessa oli kyllä kans sama rahastuksen meininki, mutta lisureissa oli sentään jonkunlainen punainen lanka. Nyt on ollut sellainen meininki, että tyyliin osta poreamme eri kamasetissä kuin kylpylä....just joo huoh.

ViestiLähetetty: Su Syys 27, 2015 4:26 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

"Nyt on ollut sellainen meininki, että tyyliin osta poreamme eri kamasetissä kuin kylpylä....just joo huoh."

Tämä on muuten niin totta. :D Mutta sinällään tosi ovelaa, koska jos haluaa jonkun yhden asian jostain, pitää ostaa koko paketti. Sitten tulee ehkä hankittua monta pakettia. Siitä oon kyllä kiitollinen, että päivityksissäkin tulee yllättävän paljon juttuja, mistä hyvin voisi rahastaa joskus. Esim. tiskikone, uima-allas ja kellarit. Vaikka ne nyt onkin joo ihan peruskalustoa, mutta olin varma kun niitä ei alkuun peruspelistä löytynyt, ettei niitä tule halvalla koskaan saamaan.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 287 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 520 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00