Mulle on jäänyt mieleen radolasta mm erilaiset kisat, kuten sun järkkäämä miss sims kisat, joista oli aina ilmo radosims.comissa. Lisäksi muistan sen kun pistit radosims.comissa keskustelualueen kokonaan pois kun hermostuit siellä palloileviin tapauksiin jotka eivät tuntuneet piittaavan säännöistä, joita oli kerrattava vähintään sata kertaa päivässä ja sittenkään ei mennyt jakeluun.
Vähän sitäkin keskustelu-aluetta on ikävä, koska siellä oli välillä aika hyviäkin keskusteluja, jos joitain älypäitä ja besserwissereitä ei lasketa lukuun. Ei, en puhunut sinusta.
Kisoista tuli mieleeni, että miksikäs nyt tämän uuden, tuoreen simsin aikana ei ole järjestetty yhtään kisaa? Itselleni tuli juuri parikin kisa-aihetta mieleeni, eikä niistä tarvi mitään biljoonan erkin palkintoa olla, ihan vaan joku kiva pikku titteli.
Ekaks ois tietty tyyliin joku mister/miss halloween ja toinen oli sellanen missä pitäs tehdä pari kuvaa annetusta biisistä tai annetun muusikon biiseistä vois tehdä vapaavalintaisesti. Lisäksi aattelin et kumpikin ois vaan sellasen 1-2 kierroksen mittaisia, ettei menis ikuisuutta ja että kaikilla neljällä simsversiolla sais osallistua, jos haluaa.
Pahoittelen, että änkesin tämän tähän väliin, mutta kuten sanoin, en parempaakaan rakoa löytänyt ja kisamuisteloista tuli tämä vain mieleeni.
Ai joo ja se miitti jäi mieleeni, mikä tais olla jopa mun ekoja ja mulla oli silloin mun iso (yhdestä golf paikasta ostettu) sateenvarjo mukana ja sinä rado tituleerasit että se on puolijoukkueteltta tms vastaavaa. Mä en ole unohtanut sitä ja se jaksaa aina välillä huvittaa mua. Mä vaan en kauheasti raijaa sitä isoa sontsaa mukana, kun se ei kuitenkaan ihan tuulenkestävä ole, enkä kovin mielelläni sitä halua hajottaa.
Ai joo nyt muistan boksikeskusteluista, siis wanhan entisen radolan ajoilta ja muistan sieltä muutaman ns. "vakkarinkin", Cyanide(tms vastaava) ja pari hänen hengenheimolaistaan, joiden nikit olen valitettavasti unhoittanut. Heillä oli välillä aika värikkäitä keskusteluita.