Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Pe Touko 24, 2019 10:35 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 116 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Pe Tammi 26, 2018 8:11 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Lainaa:
Sekavuuden välttämiseksi, pitäisi siis jälkikäteen lisätä 20-25 sivun ketjuun jokaiseen viestiin tieto, mitä peliä viesti koskee. Voin toki olla väärässäkin, mutta epäilen että saattaisi se vähän tuntua vaikealta siitä modesta, jolle tämä homma napsahtaisi.
Jos tämä helpottaisi uudistusta, mä voisin koittaa tehdä tämän. Olisko tää kenenkään mielestä hyvä juttu, jos kävisin kaikkiin vanhoihin viesteihin naputtamassa mihin peliin se liittyy? Toki viestien otsikoissa se lukee, mutta en mä ainakaan ite ikinä otsikoita katsele. Onhan tuo jättitopa nyt hitusen ehkä sekava, mutta mä voin korjata asian jos se auttaisi? :)

ViestiLähetetty: Pe Tammi 26, 2018 8:16 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Jos tämä helpottaisi uudistusta, mä voisin koittaa tehdä tämän. Olisko tää kenenkään mielestä hyvä juttu, jos kävisin kaikkiin vanhoihin viesteihin naputtamassa mihin peliin se liittyy? Toki viestien otsikoissa se lukee, mutta en mä ainakaan ite ikinä otsikoita katsele. Onhan tuo jättitopa nyt hitusen ehkä sekava, mutta mä voin korjata asian jos se auttaisi? :)
En tiedä, ehkä samalla vaivalla noi voisi erotella uudestaan:/ "hitusen ehkä sekava"

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Pe Tammi 26, 2018 8:25 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

"Hitusen ehkä sekava" on mielestäni reippaasti alakanttiin ilmaistu.

ViestiLähetetty: Pe Tammi 26, 2018 8:32 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Pahoittelut väärästä ilmaisusta. Mä en tiedä voiko jo yhdistettyjä topia enää erotella, en ainakaan löytänyt sellaista vaihtoehtoa. Tarkoitus oli vain ehdottaa jonkinsorttista ratkaisua tilanteeseen, ei aiheuttaa sotaa.

ViestiLähetetty: Pe Tammi 26, 2018 8:33 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Ei ole tarkoitus olla hyökkäävä:/ maahan kaadettua maitoa on vaikea pelastaa...

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Pe Tammi 26, 2018 9:53 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Olikin koko ajan pelko, että jotain menee pieleen. No, nyt se pelko sitten toteutui, ja kas vain, maailma on edelleen radallaan. Harmillista, että näin kävi, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.

ViestiLähetetty: La Tammi 27, 2018 12:08 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
muuten ei pystytä lukemaan vanhoja viestejä joihin kukaan ei kuitenkaan muutenkaan palaisi.
Damiska ei palaa joten kukaan ei palaa? Itselläni on kyllä jonkusenkin kerran tullut pelatessa mieleen joku asia, jonka olen kyseisestä ketjusta lukenut, ja olen palannut tarkistamaan, miten se asia tarkalleen ottaen olikaan. No enpäs palaa enää jatkossa kaivelemaan tuota sekamelska ketjua, että sinänsä olet oikeassa.

Täällä Radolassa ihan oikeasti on (vielä) meitäkin, joita oikeasti kiinnostaa Sims ja Sims-aiheiset keskustelut. Niin pikkasen harmittaa, että se vähäinenkin foorumin alkuperäiseen teemaan liittyvä keskustelu pyritään tappaamaan tällaisilla älyttömilla ketjujen yhdistämisillä. Ja sitten todetaan perään, että hupsista vaan, harmillista kun näin kävi.

Ja sitten voidaankin yhdessätuumin toivotella tsemppihalit ja jatkaa hassunhauskojen pissakakkajuttujen parissa.

Tätä on Radola vuonna 2018.

ViestiLähetetty: La Tammi 27, 2018 1:05 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Pahoittelut väärästä ilmaisusta. Mä en tiedä voiko jo yhdistettyjä topia enää erotella, en ainakaan löytänyt sellaista vaihtoehtoa. Tarkoitus oli vain ehdottaa jonkinsorttista ratkaisua tilanteeseen, ei aiheuttaa sotaa.
Pitäisi olla ihan perus moderaattorin työkaluissa, tai on oli ainakin niillä foorumeilla, joilla itse pääsin aikoinani leikkimään... Katsoitko jo, mitä vaihtoehtoja yksittäisen viestin klikkaamisesta pullahtaa? Yhdistäminen on toki paljon nopeampaa kuin viestin uudelleen erottelu, mutta aikaa se yksitellen muokkaaminenkin vie ja todennäkösesti kaikkein eniten. Ystävällinen tarjous siis, mutta mikäli topicin kohtalosta saadaan aikaan järkevä päätös, toivottavasti turha sellainen. :)

Damiskalle tiedoksi, että kyllä palaa: osassa näistä viesteissä on tullut esiin ihan kokeilemisen arvoisia asioita. On jollain tasolla huvittavaa, että tässä asiassa mielelläsi leimaat vasta-argumentit tai vain erilaiset näkemykset laiskuudeksi ja turhasta ininäksi sen kummemmin perustelematta, vaikka monessa kohtaa olet (toki usein kiitosta saamatta) osoittanut myös kykeneväsi suorastaan viiltävän tarkkanäköiseen kommentointiin ja rakentavaan keskusteluun.

ViestiLähetetty: La Tammi 27, 2018 9:27 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Toisen henkilön viestien tai sen osien käyttö allekirjoituksessa on sallittua vain mikäli olet saanut viestin käyttöön luvan viestin kirjoittaneelta henkilöltä.

(Lähde: Radolan säännöt)

ViestiLähetetty: La Tammi 27, 2018 5:15 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Jos haluatte riidellä, tehkää se muualla kuin Radolassa. Ja vähän rajaa tuohon vanhojen muisteluun.

ViestiLähetetty: La Maalis 10, 2018 11:55 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

jos vanhan kuvan lisäyksen vois palauttaa..

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 116 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8

Kaikki ajat ovat UTC+03:00