Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Touko 28, 2020 2:02 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

TIEDOTUS:
Ylläpito on foorumin hiljentyneen ilmapiirin vuoksi päättänyt ryhtyä museoimistoimiin, joten poksi sekä kommentointi on asetettu pois päältä. Kiitos ymmärryksestänne!

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Mitkä ovat tärkeimmät syyt, jotka ovat vähentäneet foorumointiasi?
Sims-pelisarjan kiinnostavuuden vähentyminen 10%  10%  [ 14 ]
Masentunut tunnelma foorumilla 11%  11%  [ 16 ]
Insidehenkisyys 12%  12%  [ 17 ]
Foorumin yleinen hiljeneminen 30%  30%  [ 43 ]
Foorumin vanhanaikaisuus viestinnän pohjana 5%  5%  [ 7 ]
Foorumin ylläpidon loukkaava käytös 5%  5%  [ 7 ]
Foorumin muiden jäsenten loukkaava käytös 6%  6%  [ 9 ]
Spämmäys 6%  6%  [ 9 ]
Kaverinikaan eivät enää käy 1%  1%  [ 2 ]
Jokin muu syy 13%  13%  [ 19 ]
Ääniä yhteensä: 143
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2017 12:09 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

En verrannut niitä heittoja, vertasin lähinnä tuohon "elämällä on myös koominen puoli" puhuttaessa siitä, että tehdään asioita jotka toinen osapuoli kokee itseään halventaviksi.

ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2017 12:27 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Okei, eli mun kommentti toi sun traumat mieleen. Pahoillani siitä.

Musta kuitenkin tässä kaivattaisiin konkreettista esimerkkiä. Vääristely ja sosiaalinen taidottomus on isoja väitteitä. Mut niin, kurja tilanne. Varmaan kaikkien kannalta.

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2017 12:35 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Okei, eli mun kommentti toi sun traumat mieleen. Pahoillani siitä.

Musta kuitenkin tässä kaivattaisiin konkreettista esimerkkiä. Vääristely ja sosiaalinen taidottomus on isoja väitteitä. Mut niin, kurja tilanne. Varmaan kaikkien kannalta.
Esimerkkinä ne, mitkä nyt äkkiseltään tulee mieleen: "täällähän on tunnelma katossa", "tarvittaessa" ja nyt tuo viimeisin "et tunne myrskyä joten et voi analysoida sitä". Väittäisin, että näitä on muitakin, mutta halusit konkretiaa etkä sinnepäin muistelua. Tunnen kuitenkin itseni ja tiedän, etten muodosta näin voimakkaita negatiivisia tuntemuksia ketään kohtaan kolmen kerran perusteella.

Ja tuon nämä esille nimenomaan sellaisina osina keskustelua, joiden ainoana funktiona näkyy kilometrien päähän se, että niiden tarkoitus on ärsyttää ja saada mut varpailleni. Missä sanoja valitettavasti myös onnistui.

Ja ei, tämä ei tosiaan ollut ainoa syy. Kuten sanoin, ne - alkaa vähitellen kyllästyttämään enkä kaikesta päätellen ole edes ainoa.

ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2017 1:10 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Okke, toi tunnelma katossa taisin itekin nähdä; tarvittaessa? Yksittäinen sana eikä ees harvinainen, en tiedä; toi myrskyn analysointi: en keksi miten se voisi liittyä suhun tai sanomisiisi. Pientä piikittelyä ehkä mut ei musta mitään järjestelmällistä hyökkäystä.

- on kyllä yliedustettuja poksissa. Lisää muuta puhetta?

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2017 3:57 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Kyllä mä olen ainakin välillä kokenut poksissa hiukan ärsyttävän ilmapiirin, kun tuntuu, että kaikesta pitää vetää vitsiä. Joo, poksissa jokaisella on oikeus keskustella mistä haluaa, kunhan ei riko sääntöjä, mutta en mä jaksa aina sitä sokerikuppoon ulostamista. Tai sitä, että kirjoitin sanan peukun väärin heittomerkeillä, vaikka siinä piti olla tähdet, ja en oikeasti tiennyt tuota että kirjoitin väärin, niin tuli olo osan kommenteista se että mua haukuttiin tästä asiasta. Joo, pientä, mutta silti. Ihminen voi loukkantua mistä tahansa, ja sitä on muiden turha ruveta aliarvioimaan.

Eli ymmärrän hyvin Irvikissaa, miksi hänen tunteensa ovat ylikuumentuneet. Ja tämähän ei varmaan ole Radolan tarkoitus, eihän? Olisi kiva jos ainakin pyrittäsiin kaikki olemaan niin, että kaikilla olisi hyvä olla. Itselläni on tämän puolen kanssa vielä hiukan tekemistä, mutta yritän kaikkeni.

ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2017 6:26 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Joo, anteeksi että loukkaannuin ja koin kommentit haukkumisena, mutta isoista kirjaimista päättelin, että minulle huudetaan tästä asiasta. Ensi kerralla kysyn ja varmistan, mitä minulle oikein tarkoitettiin sanoa.

ViestiLähetetty: Su Elo 13, 2017 7:00 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Amo, en tunne enää loukkaantumisen tunnetta. Oon vaan tällänen äkkipikainen ja suutun helposti. Mut kaikki on nyt hyvin:)

ViestiLähetetty: Ke Elo 16, 2017 9:01 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Haluan vielä sanoa, että en ole kompannut ajatusta siitä, että Damiska olisi sosiaalisesti vammainen, sillä en todellakaan ole sitä mieltä. Joten anteeksi Damiska jos ajattelit näin. Toivon ettei susta tunnu pahalta. Ja toivon ettei toisia haukuttaisi, vaikka tämä olisikin omasta mielestä kuinka ärsyttävä tahansa, se ei oikeuta siihen. Joten hox hox muut käyttäjät jotka näin tekevät!

Viimeksi muokannut Nekku, Ke Elo 16, 2017 9:35 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

ViestiLähetetty: Ke Elo 16, 2017 9:16 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

rumaa käytöstä hyi

ViestiLähetetty: La Syys 02, 2017 3:48 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Poksikeskustelujen seurauksena tulen tänne modena pyytämään, että kaikki, joilla on Damiskan kanssa jotakin puitavaa, hoitavat sen yksityisesti hänen kanssaan. Julkinen nimittely yms. ei ole kivaa kenenkään mielestä, ja foorumin keski-iän ollessa varmaan ainakin parinkympin huitteilla kaikki osaavat varmaankin puhua asiasta suoraan hänelle. Tai kenelle ikinä tahtookaan kertoa jotakin.

ViestiLähetetty: Su Syys 03, 2017 12:37 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mulla syynä on lähinnä se, että olen löytänyt fanficit muutamasta eri fandomista vuosia sitten ja nyt lähempänä myös useamman muun pelin, joita haluan pelata, mitkä eivät jotenkin tunnu yhtä ajanvieviltä peleiltä kuin Sims. Kun työpäivän jälkeen on kotona parhaimmillaan 18-19 ja on iltaruoan syönyt, onkin aika piakkoin valmistautua nukkumaan. Viikonloputkaan ei jotenkin tunnu pitävän sisällään yhtä paljon tunteja kuin ennen. :/

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+03:00