Lainaa:
VAU! Saaks ton modin ladattua ilmaseks ja toimiiks sit enää mitkä huijaukset? Voinks mä sit enää pitää muita modeja - ei kai sit enää tarvii, mut mä vaan haluun tietää - ja toimiiks hyiset viestit android-puhelimessa vai pitääks mun vaihtaa humanoid-järkkäriin?
yst.pik.vast.pyyd.tlk.nimim.TOSIK.INNOSTUS

Lainaa:
Valitettavasti olen moderaattori, en modaus. Huijaukset eivät yleensä toimi, mutta Tehon (ja ehkä Riinaminkin?) saatte pitää vielä:) Järkkärit ovat hifistelyä, jos ei todella tiedä, miten niitä käyttää, ja minähän en tiedä. Onneksi viestieni hyisyys välittyy aina ja kaikkialla, missä vain on internet yhteys (ja jokin selain) käytettävissä.
*Insert pikkukakkosen varokaa heikkojajäitä-video*
Ai niin *halaa ihkupihkuöttiäismönkiäiset* Buhahhahahahhaahhahahahahhaaaa!
Kuten mahtava johtajamme tuossa vahvistikin, kyseessä on hänen kunnioitettava moderaattoriutensa. Siinä tosin olet oikeilla jäljillä, että Hilbu-moden lisäksi sinun ei tule pitää muita moderaattoreita. Toisekseen Hilbun valta ulottuu KAIKKIALLE. Tai ainakin se tulee ulottumaan, kunhan vain saamme lisää elintilaa tosiradolalaisille
ja vääränlainen aines tuhotaan. Kaikki tämä on ainakin sinulle ilmaista, ainakin jostain näkökulmasta katsottuna, ainakin hetken.