Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Loka 22, 2019 12:06 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 397 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 122 23 24 25 26 27 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hehkutustopic vol. 1
ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2017 9:03 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Minä kävin kampaajalla raidoittamassa ja leikkauttamassa tukkaani ja vitsi kun tuli niin onnistunut lopputulos<3 Miten voikaan saada minttiin laitettu tukka niin hyvän fiiliksen itselle.
Oikun kiva! Onnistunut kampaajareissu tuo aina hyvän fiiliksen.
Lainaa:
Onko mimmoinen kampaus tulossa?

Mä unohdin äsken hehkuttaa, että sain yhteyden yhteen entiseen radolalaiseen! Olin ollut hänestä vähän huolissani, kun oli kadonnut yhtäkkiä, mut ilmeisesti oon murehtinut turhaan:)
Hienoa! <3
Lainaa:
Hyvä Hilbu! Hyvä että hänellä on kaikki kunnossa, kuka lieneekään :)

Me saatiin poikaystävän kanssa Helsingistä kämppä, jonne muuttaa elokuussa! Se on 50-neliöinen kaksio, jossa on upouudet, käyttämättömät kodinkoneet, parkettilattia, lasitettu parveke, ja mikä parasta: vaatehuone! Oon aika innoissani jo, on kiva palata loppukesästä Suomeen kun on paikka, josta tehdä koti :)
Oooo kuulostaa hienolta! Onneksi olkoon!

ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2017 9:21 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

3 päivän liput Ruisrockiin <3 Kesä pelastettu!

ViestiLähetetty: To Kesä 08, 2017 9:24 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Uuu! Kuulostaa tosi hienolta Miwa!

Jee Satur! Onko jokin esitys, jota odotat erityisesti vai ihan vaan fiilistely?

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Pe Kesä 09, 2017 10:51 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Jee Satur! Onko jokin esitys, jota odotat erityisesti vai ihan vaan fiilistely?
No kyllä kotimaiset isot nimet Antti Tuiskut, Sannit ja Haloo Helsingit tekee aina sen fiiliksen. Nämä on mulle seitsämännet ruissit :)

ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2017 6:33 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Onnea lipuista Saturnus! Mäkin sain tänään ostotarjouksen mun lipusta (meenkin tekemään alueohjelmajuttuja niin pääsen artistipassilla sisään, hihih), oon aika iloinen koska seuraavan viikon Kaustisen kansanmusafestareiden budjetti kasvaa nyt sit ihan mukavasti :3

Mut olin varsinaisesti tulossa hehkuttamaan sitä, että mä oon nyt sit elokuusta alkaen kansanmusiikin opiskelija Keski-Pohjanmaan konservatoriossa! Tuntuu ihanalta ja uskomattomalta, että pääsen tekemään kokoaikaisesti tätä juttua, jota rakastan. Myös tavallaan hivelee itsetuntoa tulla hyväksytyksi johonkin, ettei tarvitse hyödyntää sellaista helppoa ja lähes varmaa varavaihtoehtoa. Just nyt on kyllä hurjan hyvä ja luottavainen olo tulevaisuuden suhteen, vaikka kauas kotoa muuttaminen onkin vähän jännittävää... :D

ViestiLähetetty: To Kesä 15, 2017 9:00 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Jee! Onnea Rau valituksitulosta, kouluun ja koko uralle:3

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Ma Kesä 19, 2017 2:26 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Onneaa Rauski:3

Jee nyt ne maksusitoumuskappaleet tuli mullekin, tosiaan vuoden fysiot vielä ja apuvälineistä puoleks vuodeksi(alko jo ollakin mun jalkatuet vanhoja,nim. pohjallinen varmaa 4v ja toi foot up 13v(ainakin..))

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Ti Kesä 20, 2017 6:53 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mulla loppui työharjoittelu tuossa viikko sitten, jäin firmaan kesätöihin mutta työsopimuksen kirjoittaminen on venynyt ja venynyt kun on ollut vähän jokaisella kiireitä. Eilen sain vihdoin oikean ihmisen kiinni ja se vaan totesi, että eiköhän kirjoiteta sitten saman tien vakkarisoppari ja alkuun tuntiperusteinen kun mulla on vielä pari kurssia syksylle ja koulussa pitää välillä käydä, mutta sitten kun saan paperit ulos niin käyn vilauttamassa niitä niin muutetaan se toimihenkilön kuukausisoppariksi.

Onhan mun annettu ymmärtää että saisin jäädä firmaan (oon ollut sielä työharjoitteluissa ja duunissa nyt enemmän tai vähemmän pätkittäin päälle vuoden), mutta oon aiempien työtöyssyjen takia ollut vähän skeptinen. Nyt kun tää varmistui olen niin onnellinen että happi loppuu, mulla on vakiduuni aaaaaaaaaaaAAAA!

E: Oon vieläkin niin täpinöissäni että röyhkeesti jäi muiden viestit alkuun lukematta, onnea kaikille opiskelupaikoista ja kämpistä ja kaikista ihanista jutuista :3

I think I'm fallin' asleep
But then all that it means is I'll always be dreaming of you

ViestiLähetetty: Ti Kesä 20, 2017 7:24 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Mulla loppui työharjoittelu tuossa viikko sitten, jäin firmaan kesätöihin mutta työsopimuksen kirjoittaminen on venynyt ja venynyt kun on ollut vähän jokaisella kiireitä. Eilen sain vihdoin oikean ihmisen kiinni ja se vaan totesi, että eiköhän kirjoiteta sitten saman tien vakkarisoppari ja alkuun tuntiperusteinen kun mulla on vielä pari kurssia syksylle ja koulussa pitää välillä käydä, mutta sitten kun saan paperit ulos niin käyn vilauttamassa niitä niin muutetaan se toimihenkilön kuukausisoppariksi.

Onhan mun annettu ymmärtää että saisin jäädä firmaan (oon ollut sielä työharjoitteluissa ja duunissa nyt enemmän tai vähemmän pätkittäin päälle vuoden), mutta oon aiempien työtöyssyjen takia ollut vähän skeptinen. Nyt kun tää varmistui olen niin onnellinen että happi loppuu, mulla on vakiduuni aaaaaaaaaaaAAAA!

E: Oon vieläkin niin täpinöissäni että röyhkeesti jäi muiden viestit alkuun lukematta, onnea kaikille opiskelupaikoista ja kämpistä ja kaikista ihanista jutuista :3
Oooooo! Aivan huippuhomma! Onneksi olkoon! ^^ Tuhannesti onnea!

ViestiLähetetty: La Heinä 08, 2017 3:29 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Berliiniin vajaan kuukauden päästä ja olen jo niiin innoissani suunnittelemassa kaikkea mitä pitäisi ehtiä siellä tekemään! Toisaalta pitäisi siellä ehkä vähän nollata päätäkin.

ViestiLähetetty: Ma Heinä 10, 2017 11:55 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Pääsin eilen katsomaan Ruisrockissa Ultra Brata livenä, vihdoinkin! <3 Tanssittiin kaverin kanssa parit biisit valssina ja muuten sit loikin ja polkkasin menemään ihan itsekseni, ehkä kolme viimeistä biisiä piti vaan istuksia, kun puhti loppui kesken. Keikan jälkeen menin bäkkärille saunomaan (olin alueohjelma-artistina niin oli pääsy sinne) ja ohimennen kiitin Kerkko Koskista keikasta ja kaikesta. Oli kyl tosi kummallista sit hengailla siellä niiden lähistöllä puolialasti, mutta sauna oli hyvä ja uiminen kivaa, pitkän päivän jälkeen siitä tuli aika uudestisyntynyt olo.

ViestiLähetetty: Ma Heinä 10, 2017 1:01 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Berliiniin vajaan kuukauden päästä ja olen jo niiin innoissani suunnittelemassa kaikkea mitä pitäisi ehtiä siellä tekemään! Toisaalta pitäisi siellä ehkä vähän nollata päätäkin.
Aijai:) Hyvää matkaa jo näin etukäteen!

Lainaa:
Pääsin eilen katsomaan Ruisrockissa Ultra Brata livenä, vihdoinkin! <3 Tanssittiin kaverin kanssa parit biisit valssina ja muuten sit loikin ja polkkasin menemään ihan itsekseni, ehkä kolme viimeistä biisiä piti vaan istuksia, kun puhti loppui kesken. Keikan jälkeen menin bäkkärille saunomaan (olin alueohjelma-artistina niin oli pääsy sinne) ja ohimennen kiitin Kerkko Koskista keikasta ja kaikesta. Oli kyl tosi kummallista sit hengailla siellä niiden lähistöllä puolialasti, mutta sauna oli hyvä ja uiminen kivaa, pitkän päivän jälkeen siitä tuli aika uudestisyntynyt olo.
Jes! Mikä ihana tapa viettää aurinkoinen viikonloppu!

Ja jes sentään tuota viikonloppua! Lauantai meni ystävien laivalla Hangon regattassa, oli rento ja letkeä meininki - ja sain todella toispuoleisen rusketuksen, jota sitten eilen koetin tasuuutella loikomalla omalla partsilla mahdollisimman vähän verhottuna. Illallisen tarkistuksen perusteella vanhat rajat on vähän häipyneet mutta tilalla on uusia hassuja rusketusrajoja ;D Joten mene ja tiedä!
Illalla kävin ystäväni kanssa "uudella" Allas... sea.... pool... mikä se hässäkkä nyt tuossa rannassa onkaan, mutta sieltä piti lähteä pian pois kun noh, siellä haisi niin pahalle - voi ei :D Kotimatkalla vastaan osui vielä todella typäkkä katusoittaja viuluineen ikäänkuin pisteeksi iin päälle ^^

ViestiLähetetty: Ti Heinä 11, 2017 6:26 pm 
Poissa
Tuisku
Tuisku

Mulla vaan on kaikki tosi hyvin, terve ja tasapainoinen parisuhde ekaa kertaa ikinä, opiskelut puolessavälissä ja henkisesti olo on niin paljon parempi kun joskus vuosi sitten. Ja suunnitteilla taas pari keikkareissua, hih <3

ViestiLähetetty: Ke Heinä 19, 2017 2:12 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Mulla vaan on kaikki tosi hyvin, terve ja tasapainoinen parisuhde ekaa kertaa ikinä, opiskelut puolessavälissä ja henkisesti olo on niin paljon parempi kun joskus vuosi sitten. Ja suunnitteilla taas pari keikkareissua, hih <3
Jee! Huippua <3 On ihanaa olla tilanteessa, missä asiat on hyvin! Nauti ^^ No, nautit varmasti jo ihan ilman miun kehoitettakin... :D

Jes, hieno fiilis! Olen pitkästä pitkästä pitkästä aikaa käyttänyt videoedittiä JA ekaa kertaa elämässäni jonkun sortin äänimikseriä vai mikähän tuo motukka onkaan, ja nämä viel itselleni uudenkarheassa laiteympäristössä! On pari ärräpäätä lentänyt ja tuskanhikeä kyynelten sekaan välillä pukannut, mutta voi miten nyt on hyvä fiilis kun on ainakin perusteet hyppysissä ja pystyy tekemään kaikenlaista. Niinku ASMR -juttui, kun on hyvät mikitki käytössä ja kaikkee.... ;D

ViestiLähetetty: Ke Heinä 19, 2017 5:46 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Otin just sylkinäytteen kantasolurekisteriin! Voi olla että mua ei ikinä tarvita, mutta ainaki olen yrittäny.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 397 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 122 23 24 25 26 27 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00