Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 9:32 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 397 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 123 24 25 26 27
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Hehkutustopic vol. 1
ViestiLähetetty: La Tammi 06, 2018 3:32 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Kyllähän Gdanskista ihan yhtä jos toista juttua lähti itselleni mukaan. Joulualeista muutamia neuleita, yhdet kauan etsimäni korkokengät, kosmetiikkajuttuja ja sitten ihania cashmerehuiveja <3

ViestiLähetetty: Ma Tammi 15, 2018 8:02 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 5:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Ma Tammi 22, 2018 11:49 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Kyllähän Gdanskista ihan yhtä jos toista juttua lähti itselleni mukaan. Joulualeista muutamia neuleita, yhdet kauan etsimäni korkokengät, kosmetiikkajuttuja ja sitten ihania cashmerehuiveja <3
Voikun kiva!:) Millaiset kengät löytyi?
Lainaa:
Vaikka vasta äsken valitinkin siitä, ettei asuntoa oikein löydy, niin nyt on syytä juhlaan. Saatiin kaverin kanssa varsin hyvä asunto!
Sen lisäks oon ollu varsin aktiivinen koulussa, oon saanu siivottua, ostin uuden huulipunan ja oon uskaltanut soitella tärkeitä puheluita ja oon saanu laitettua pari tärkeetä sähköpostia.
Tänään on varsin hyvä päivä. Katotaan sit huomenna uudelleen. :)
Onnea uuteen kotiin! :) Millaisen huulipunan ostit?

Syytä iloon: perjantaina työpaikalla huomasin avaimieni puuttuvan, eli hitto, ne on jääneet kotia. Asia harmitti aikansa, koska kirosin huoltoyhtiön taksoja ovenavauspalvelusta. Onneksi menneisyyden minä oli huomioinut tämänkin, ja antanut vara-avaimeni kaverilleni, joka oli vielä ylifiksu ja kantaa sitä mukanaan - niinpä saatoin kipaista hakemassa vara-avaimeni kesken päivän, joten ongelma hoidossa!

Paitsi ettei ollut - sillä ei niitä avaimia löytynyt kotoakaan. Eli ne olivat siis tippuneet aamulla jonnekkin ulos. Voi hitto! Olin jo varma, etten enää näe avaimiani, mutta kaiken varalta kirjoitin kaupunginosan FB-ryhmään ilmoituksen kadonneista avaimistani. Vartin päästä samassa kaupunginosassa asuva tuttuni viestittää "Näitkö tämän?" - avaimeni todennäköisesti roikkuvat eräässä puskassa. Mutta mikäpä eteen, kun itse olen kaupungin toisella puolella jumissa aamuyöhön asti? Ei muuta kuin kilautus toiselle tutulle, joka todennäköisesti kohta painelisi oletettujen avaimieni killumispaikan ohi työmatkallaan. Voisikoha hän napata ne mukaan? No tottahan kai, kun hän siitä ohi puolen tunnin päästä menisi, ja ensimmäisenäkin asiaa hätyytellyt tuttuni tarjoutui talsimaan paikalle pelastamaan avaimeni. Alta tunti siitä, kun olin ilmoituksen laittanut, avaimeni olivat tallessa tuttavallani, jolta ne kävin hakemassa eilen. Tuli todella hyvä mieli tapahtuneesta <3

Tai noh, parasta toki olisi ollut, jos en alunalkaenkaan olisi niitä hukannut, mutta vahingon jo tapahduttua sitä seurannut tapahtumaketju oli perin juurin mieluinen.

ViestiLähetetty: Ma Tammi 22, 2018 1:26 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

viikonloppu oli mukava :3 oltiin käymässä mun serkulla ja oli ihanaa olla edes hetki stressaamatta töistä. kiitän.

ViestiLähetetty: Ke Helmi 07, 2018 3:58 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Sain permantolipun Antti Tuiskun areenakeikalle jee <3 Ja varasin hotellin Kampista samaan syssyyn. Treat yoself, eiks nii :D Jos joku on sattumalta tulossa 4.5. keikalle nii hit me up, oon yksin :D

ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2018 4:18 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Ostin kilon sydämenmuotoisia vaahtokarkkeja. Ihan laaduntarkkailullisista söistä toki maistoin kuormasta, ennenkuin jaan nämä eteenpäin.

Nom nom.

ViestiLähetetty: Su Huhti 01, 2018 7:58 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

eilen oli viikatteen keikka ja pääsin yhteiskuvaa laulajan kanssa :3

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 397 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 123 24 25 26 27

Kaikki ajat ovat UTC+03:00