Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Touko 28, 2020 3:18 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

TIEDOTUS:
Ylläpito on foorumin hiljentyneen ilmapiirin vuoksi päättänyt ryhtyä museoimistoimiin, joten poksi sekä kommentointi on asetettu pois päältä. Kiitos ymmärryksestänne!

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 658 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 844 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pulinaa vol. 1
ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 12:37 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mombasakin on täällä! En tiedä oonko kirjoittanut tänne vielä :D On ollut iiihana viikonloppu! Ollaan oltu Ellun kanssa kahdestaan kun miekkonen on katsomassa vanhempiaansa. (Mulla ei riittänyt hermoja kestää anoppiani joten mä olen kipeä, ainakin leikisti) :I

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 1:57 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

(koska on rutkumiittii???????)

Jee, pitäis saada karvapallo tunnin sisään kotioon. Ikävä:( Oon nolo:D

Oikeasti niin hienoa nähdä teitä vanhoja (ja uusia) tuttuja täällä! Radola ei oo mitään ilman kävijöitä, ootte tän paikan sydänrihmasto:D

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 2:06 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Lainaa:
(koska on rutkumiittii???????)
(toivottavasti mahdollisimman pian)

Itelläkään ei kauhean kovaa radola-identiteettiä ole muodostunut, joten se ei kauheasti liikuta, ehkä vähä hyvä näin, että kaikki alkuaikojei noloudet ovat nyt poissa .-D. Eniten liikuttaa kaikkien ohjeiden menetys, niissä on ihmisillä ollut kova työ ja niistä on ollut suuri hyöty.

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 2:09 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Pistäkää ihmeessä miittitopiccia pystyyn, mä ainakin ajattelin osallistua (vihdoin ja viimein, köh) seuraavaan turkumiittiin! En tiedä miten tässä on päässyt käymään niin että oon integroitunut ihan täysin siihen helsinkimiittien vakkariporukkaan, oon kuitenkin suurimman osan Radola-ajastani asunut lähempänä Turkua kuin Helsinkiä... :D

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 4:44 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

mää tykkään näistä hymiöistä :geek:

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 5:06 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^ Toi nörttihymiö on hauska, mut toi perusnauruhymiö on jotenkin litistyny :D

Minäkin täällä, joo. Viime Radolakäyntini jälkeen oon ehtiny valmistumaa lukiosta, mut en kai sit muuta merkittävää. Täl hetkel yks kurssi avoimessa yliopistossa, Suomalainen teatteri ja draama. Sikäli ihan kiinnostavaa teatterihistoriaa, vaikka historia noin yleensä ja teatterin tieteellinen puoli ei olekaan ihan oma juttuni. Enemmän se ite näytteleminen on, ja sinne suuntaan kevään yhteishaussa sitten :)

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 5:38 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Muakin harmittaa vanhojen juttujen katoaminen, rakastin varsinkin keittokirjaa kauheesti :( Mutta ei mahda mitään.

Asiasta kukkaruukkuun: mä alotan autokoulun viikon päästä! Jos jossain viilettää auto kuskinaan meitsi niin menkää pois alta. Apua :D

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 6:12 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Nyt tuli kyllä tehtyä joitan mitä en ole ikinä aiemmin tehnyt. Jouduin leikkaa katilta kynsiä. Tossa meidän vanhus makas lattialla ja aloin katsoo kun etutassun "peukalon" kynsi oli omituisen näköinen. Vanhuuden takia tolla katilla ei enää mene kynnet kokonaan sisään ja ilmeisesti ei ole teroitellutkaan niitä pahemmin niin kynsi oli yli kasvanut.

Hiukan kyllä pelotti tehdä tota operaatiota kun mulle jäi joskus marsusta traumat kun leikkasin siltä liikaa kyntä nuorempana. Mutta nyt pitäisi olla vanhuksen etutassu taas kunnossa niin ettei ala kynnet kasvamaan anturoihin :)

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 8:23 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

:D Miten te saitte hyvälaatuset avatarit? Mulla herjaa että on liian iso tiedosto, vaik mun ava on vaa 100px ja tallensin jpegginä :'(

Tavallaan kyllä huojentavaa, että kaikki poistui. Täällä on tullu oltua niin kauan, että ehkä on tietyllä tavalla mukavampaa, että se menneisyys säilyy nyt pelkkinä muistoina sen sijaan että se on ikuisesti täältä luettavissa. Niinhän se menee oikeassakin elämässä. Toisaalta harmittaa, ettei ottanut mitään talteen. Onneksi kaikki luovuuden purkauksien tuotokset taitaa olla jossain varmuuskopioituna... kai D:

// ton mun avan suttusuus on kyllä jo niin paha että sehä melkee näyttää tahalliselta...
/// Amodien, oon samas paikas töissä ku sun entinen koululainen. Puhuttiin susta noin kaksi lausettaXD Ajattelin mainita nyt ku siihe satuit :D:D

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 8:38 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Mä olen kyllä äärimmäisen onnellinen, että kaikki ikivanhat viestit katosivat armollisesti bittiavaruuteen... Radola oli suurin piirtein ensimmäinen foorumi johon 12-vuotiaana rekisteröidyin, ja jutut oli kyllä sen mukaisia. Hnngghh, tekee pahaa muistellakin :D

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 9:53 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mä olin tänne rekatessani jo kypsä 16-vuotias :''D Vaikkakin olin lueskellut täällä juttuja joku kolmisen vuotta ennen sitä. En kyl osaa sanoa, miksi en rekannut aiemmin, ja olikohan mulla ees mitään syytä rekata silloin 2011. Mutta rekkasin silti :D

Toivottavasti saadaan tännekin kaikki tärkeä info koottua ja mukavia keskusteluja luettavaks ^^

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 9:58 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Vähitellen kootaan ja rakennetaan yhteistyönä!

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 10:25 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Vähitellen kootaan ja rakennetaan yhteistyönä!
Harmi ettei oo tykkää -nappulaa tms, tuli niin hymy huulille Hilbun sanoista ! :)

ava by chihuli

ViestiLähetetty: Ma Syys 21, 2015 6:46 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

tipuntutkija täältä huomenta? XD Mitä

Kahvia naamariin ja pelailua, huomenna onneksi vasta kouluun ja torstaina taas viikonlopunviettoon, 3 päiväset kouluviikot o/

ViestiLähetetty: Ma Syys 21, 2015 6:59 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^ Hih, se on tipunTUKIJA :D Mutta tutkijakin ois kyllä aika pähee! Mäkin pohdin, että onko tuo nyt se, jos halus itelleen erikoistittelin, vai tuleeko toi tipuntukija vaan kaikille, jotka rekkaa nyt alussa?

Miks mä en muista yhtään, koska tänne ekoja kertoja rekkasin! Höh. Varmaan ainakin kakkosen aikaan, koska muistan, kun kolmosen topicit tuli ja se oli ihan wooooow. Kolmosen tullessa varmaan myös vasta aktivoiduin, veikkaanpa. :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 658 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 844 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00