Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Loka 17, 2019 6:18 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 658 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 140 41 42 43 44 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pulinaa vol. 1
ViestiLähetetty: Pe Marras 24, 2017 1:35 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Saattaa olla että tilasin just 250 eurolla merchiä.

... että jos joku kaipaa halpaa orjaa nii hit me up.

ViestiLähetetty: To Joulu 07, 2017 7:13 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Koskahan viimeksi oon käynyt täälläkin kurkkimassa saati sitten kirjoittelemassa? En ainakaan tämän uuden Radolan puolella ilmeisesti, eli vuuuuuoooosiiin :D Nostalgiat ne vaan pärähtää käyntiin kun tulee tsekkailemaan menoa, oi niitä aikoja! Tuttuja naamojakin näkyy vielä ja aktiivisina ku mikä.
En tiedä pitäisikö tai haluaisinko porukan muistavan mua, mutta nyt siitä karmeasta mukulasta on tullut siedettävä aikuinen! XD :peukku: Mä ainakin muistan kaikki :twist:

Tl;dr: tulin sanoo moikka :-)

ViestiLähetetty: To Joulu 07, 2017 7:23 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Moiks Embu:3 Minä täällä edelleen...

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: To Joulu 07, 2017 7:28 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Embuu, hoi tervetuloa takaisin, minä muistan sut!

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Pe Joulu 08, 2017 11:10 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Embuuu! Tulee mieleen ne poksissa käydyt enkunkieliset keskustelut :D

ViestiLähetetty: La Joulu 09, 2017 12:00 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Koskahan viimeksi oon käynyt täälläkin kurkkimassa saati sitten kirjoittelemassa? En ainakaan tämän uuden Radolan puolella ilmeisesti, eli vuuuuuoooosiiin :D Nostalgiat ne vaan pärähtää käyntiin kun tulee tsekkailemaan menoa, oi niitä aikoja! Tuttuja naamojakin näkyy vielä ja aktiivisina ku mikä.
En tiedä pitäisikö tai haluaisinko porukan muistavan mua, mutta nyt siitä karmeasta mukulasta on tullut siedettävä aikuinen! XD :peukku: Mä ainakin muistan kaikki :twist:

Tl;dr: tulin sanoo moikka :-)
Jee, kiva kun olet täällä!

ViestiLähetetty: Ke Joulu 13, 2017 5:41 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 5:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Ke Joulu 13, 2017 8:04 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Lainaa:
Siivosin. Ensin oman huoneen, sitten kylppärin, sit siirryin keittiöön. Lopulta se meni sit niin pitkälle et poistin turhat kuvakkeet tietokoneen työpöydältä.

Ja kaikki tämä siivoominen vaan siksi, ettei tarviis lukea enkun kokeeseen. Joka muuten on huomenna. :/
Samaistun! Onnea kuitenkin siitä, että sait jotain aikaiseksi. Koe mennee tarvittaessa ohi omallakin painollaan. :)

ViestiLähetetty: Ke Joulu 13, 2017 9:52 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 5:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: To Joulu 14, 2017 2:30 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Ihana tämmönen ekstemporereissu tuli, päätettii eilen et lähetään laivalle tänään ihan noinvaan ja sit ajoin Lappeenrannasta Helsiinkiin ja huhhuh tuntu et ylempi taho ei halua mun lähteväb laivalle. Ensin meni puol tuntii et sain jäätyneet auton ovet auki. Kokeilin kaikkia mut ykskää ei auennu! Sit ei ollu skrabaa ja jouduin lapiolla raaputtelee ikkunan puhtaaks :D sit pääsin lähtee ja en oo ikinä Lappeenrannast menny Helsinkiin joten navigaattori kanssa lähin, oli pimeetä jne. Navigaattori näytti ihan omiaan ja ohjas mut ihan väärälle reitille ja kerkesin jo saaha halvauksen et ei tästä tuu yhtää mitää ja se ei tunnistanu mua et missä mä oon joten pyhällä hengellä selvisin oikeelle tielle :D

Sit helkkari kesken ajon rupee auton ovet aukeilee ku auto lämpes ja hohhoi en voinu pysähtyy niit sulkemaa ja sit yhen oven suljin ku pysähyin ja myöhemmin sit aukes takaovi ja ajoin kokomatkan takaovi auki :D ja eiköhä kameraki mulle välähtäny.. siinä ja siinä tuleeko sakkoo perästä, toivottavasti ei! Keli oli aivan hirvee ja auto luisteli urissa ja räntää sato ja vaikka mitä.. mut joo illasta laivalle, toivottavasti se ei uppoa! :D

ViestiLähetetty: Su Joulu 17, 2017 4:13 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Ihana tämmönen ekstemporereissu tuli, päätettii eilen et lähetään laivalle tänään ihan noinvaan ja sit ajoin Lappeenrannasta Helsiinkiin ja huhhuh tuntu et ylempi taho ei halua mun lähteväb laivalle. Ensin meni puol tuntii et sain jäätyneet auton ovet auki. Kokeilin kaikkia mut ykskää ei auennu! Sit ei ollu skrabaa ja jouduin lapiolla raaputtelee ikkunan puhtaaks :D sit pääsin lähtee ja en oo ikinä Lappeenrannast menny Helsinkiin joten navigaattori kanssa lähin, oli pimeetä jne. Navigaattori näytti ihan omiaan ja ohjas mut ihan väärälle reitille ja kerkesin jo saaha halvauksen et ei tästä tuu yhtää mitää ja se ei tunnistanu mua et missä mä oon joten pyhällä hengellä selvisin oikeelle tielle :D

Sit helkkari kesken ajon rupee auton ovet aukeilee ku auto lämpes ja hohhoi en voinu pysähtyy niit sulkemaa ja sit yhen oven suljin ku pysähyin ja myöhemmin sit aukes takaovi ja ajoin kokomatkan takaovi auki :D ja eiköhä kameraki mulle välähtäny.. siinä ja siinä tuleeko sakkoo perästä, toivottavasti ei! Keli oli aivan hirvee ja auto luisteli urissa ja räntää sato ja vaikka mitä.. mut joo illasta laivalle, toivottavasti se ei uppoa! :D
Jo oli matka :D Mielikuva baanalla kiitävästä autosta, jonka takaovi on auki, heheh! Toivottavasti loppureissu meni paremmin ^^

Hitsi miten nopeasti mennyt viikko! Ny vihdoin ehtii huoahtaa ja röhnätä sohvalla. Ihanaa ^^

ViestiLähetetty: Su Joulu 17, 2017 9:15 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Kaveri oli Vaasa-areenalla katsomassa Raskasta joulua -konserttia, kun toi onnettomuus oli tapahtunut. Se oli seissyt ihan lähellä sitä kohtaa mihin se putki oli pudonnu... Onneksi sille ei käyny mitään, mut shokkihan se on et tollasta voi tapahtua. Onneksi en itse lähtenyt kyseiselle keikalle, vaikka hetken sitä harkitsinkin. Kyllä tämmöset tapahtumat taas pysäyttää..

ViestiLähetetty: Ma Joulu 25, 2017 9:54 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Toi oli kyl hurja sattuma:X

Mitens ihmisten joulut on sujuneet?

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Pe Joulu 29, 2017 3:50 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Toi oli kyl hurja sattuma:X

Mitens ihmisten joulut on sujuneet?
Ihan tavalliseen tapaan. Eli aika rauhallisesti. Katsoin uutta Ducktalesia ja tykästyin. Tuli myös hinku lukea Rosan sarjiksia ja tajusin, että olen typerästi hävittänyt vanhat sarjikseni. Kirjat löytyy vielä sentään. Joku kirja puuttuu vielä ja etsin netistä noita puuttuvia sarjiksia.

ViestiLähetetty: Ma Tammi 01, 2018 12:56 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Tsemppihaleista tulee aina nykyään kovasti mieleen erään itävaltalaissyntyisen yksikiveksisen johtajan usein suorittama tervehdys.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 658 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 140 41 42 43 44 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00