Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Joulu 10, 2019 1:48 pm

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 658 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 744 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pulinaa vol. 1
ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 11:30 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mä en kestä, ku serkun vanhemmat vuoron perään laittaa Facessa kuvia tai videoita niitten parikuisesta koiruudesta ;_; Se on vaan niin sulonen....yhyy....mäki tahon jo sen oman koiran.

ViestiLähetetty: La Syys 19, 2015 4:13 am 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 2:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: La Syys 19, 2015 5:34 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

---

Viimeksi muokannut stina, Ke Maalis 28, 2018 6:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: La Syys 19, 2015 12:13 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Damn, en ihan ehtinyt juhlistaa 9-vuotispäivääni alkuperäisen Radolan kanssa :D Muistelisin rekisteröityneeni 30.9.2006.

ViestiLähetetty: La Syys 19, 2015 1:00 pm 
Poissa
Nuoska
Nuoska

fanttu, en mä mitään ole nostanut, ainakaan koululaukkua ja kauppakassia painavampia juttuja.
Ehkä musta on vaan tulossa vanha...
Ihanaa, sain kahvia. Mies oli pistänyt kahvinkeittimen osat tiskikoneeseen joten aamukahvit vähän venahti. En viitsinyt alkaa pannukahvia keitellä, laiska kun oon.
Kello on 13 ja minä juon aamukahvia :D.

ViestiLähetetty: La Syys 19, 2015 7:21 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Nöh, nyt kun pääsee taas radolailemaan mun tekee hirveästi mieli käynnistellä sims pitkästä aikaa. Mut ei, pakko saada kouluhommat tehtyä D:

ViestiLähetetty: La Syys 19, 2015 11:23 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Tapahtui tämmöinen uudistus OOOO: Karmivaa ja toisaalta helpottavaa, et kaikki monen vuoden takaiset esiteiniangstit ja -perseilyt on ainakin hetken tavoittamattomissa :D Ehkä nyt viestilaskuribugikin helpottaa enkä oo ikuisesti joku miniaktiivi!

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 12:01 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Moi, löysin kans takasin Radolaan : D

Tulin käymään kotona pitkäks viikonlopuks ja enköhän sit saanu flunssan. Ihan nuutunu olo mut minkäs mahtaa... Maanantaina on etäpäivä niin voi onneks levätäkin vähän. : ) Tosin ajateltiin käydä äidin kanssa Ikeassa huomenna kattomassa muutamia tarpeellisia juttuja uutta kämppää varten. Tai siis soluhuonetta, sain viimein pysyvämmän asuinpaikan! Marraskuussa muutto : )

/ Äh, noi hymiöt on kamalia

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 12:20 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Moi, löysin kans takasin Radolaan : D

Tulin käymään kotona pitkäks viikonlopuks ja enköhän sit saanu flunssan. Ihan nuutunu olo mut minkäs mahtaa... Maanantaina on etäpäivä niin voi onneks levätäkin vähän. : ) Tosin ajateltiin käydä äidin kanssa Ikeassa huomenna kattomassa muutamia tarpeellisia juttuja uutta kämppää varten. Tai siis soluhuonetta, sain viimein pysyvämmän asuinpaikan! Marraskuussa muutto : )

/ Äh, noi hymiöt on kamalia
Terrrvetuloa! Ihanaa että olet täällä :)

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 1:30 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Minäkin täällä. Vähän kyllä harmittaa vanhan Radolan katoaminen - tälläsenä nostalgian ystävänä itseasiassa aika paljonkin :/ Monesti oon kaivanu erinäisiltä foorumeilta että omista blogeista yms. omia vanhoja juttujani esille, ku oon tarvinnu vaikka tietää millon jotain on tapahtunu tai mitä oon ehkä ajatellu tammikuussa 2008.

Tosi omituista alottaa puhtaalta pöydältä ja nähä tää foorumi _näin tyhjänä vielä tässä vaiheessa.

Nimimerkissä toisinaan ärsyttää toi MCR-alku, koska en nyt enää lue itteäni kovinkaan vahvasti My Chemical Romance -faniks (on se silti erityinen bändi ikuisesti koska meikäläisen nuoruus), mut en halunnu sitä lähtee muuttamaankaan koska oon niin tottunu siihen Radolassa. Ja varmaan myös nekin, keitten kaa täällä oon jutellu aikojen saatossa :D

(Apua en tykkää näistä pallopäähymiöistä :::DDDD Ne mustat oli niin ihanan... miedot? Emt :::D)

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 6:58 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

vähänkö väsyttää <___z mutku pakko saada carpenterille levuja!1 ei vidu

// en oo siis mennyt vielä nukkumaan lol

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 8:12 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Mulla on taas vähän ristiriitaiset tunnelmat siitä, että kaikki vanha katosi. Toisaalta olen iloinen, että voi aloittaa ihan puhtaalta pöydältä. Kun täällä joskus aloitti, oli niin eri elämäntilanteessa, että vaikken muistaakseni mitään kovin noloa tai typerää kirjoitellut, on silti kivaa, että voi nyt alkaa ns. kasata uudelleen Radola-identiteettiä. :D Saa tavallaan olla myös alusta asti mukana rakentamassa uutta foorumia.

Vanhan kanssa oli kuitenkin kivaakin, kun pystyi selaamaan vanhoja juttuja ja juuri kuten MCR sanoi, tarkistamaan esim. mitä tapahtui milloinkin. Täältä löytyi niin paljon tietoa ja muuta kivaa selattavaa!

Ja joo, mäkään en oikein tykkää noista hymiöistä, ihan kummallisia, kun ne on tommosia venyneitä. :D

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 10:23 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Minuakin harmittaa, että kaikki vanha katosi. Musta oli kiva lueskella kaikkia vanhoja töpöjä. Nyt ei oo sellainen mahdollista. Mutta ehkäpä nyt olenkin osana kaikkia vanhoja töpöjä, joita tulee lueskeltua myöhemmin :D
En koe, että mulla oli koskaan mitään erityistä Radola-identiteettiä, joten oon koko ajan puhtaalla pöydällä XD Lähinnä höpötin Sims 2 -puolella (ja eiköhän niin tule nytkin käymään) ja silloin tällöin muualla.

Mäkään en ole noiden hymiöiden ystävä. Outoja suippoleukoja~

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 10:54 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Tervetuloa takaisin ihanat!

Huhhhhh, kaverin polttarit takana. Väsyttää, mutta oon tosi tyytyväinen. Morsian nautti päivästä:3

Pikapuoleen vois saada Into-hauvelin kotiin. Paluu normaaliin siis edessä:D On mun ikävä sitä karvamöykkyä...

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 12:12 pm 
Poissa
Hanipuppeli
Hanipuppeli

Lainaa:
Minäkin täällä. Vähän kyllä harmittaa vanhan Radolan katoaminen - tälläsenä nostalgian ystävänä itseasiassa aika paljonkin :/ Monesti oon kaivanu erinäisiltä foorumeilta että omista blogeista yms. omia vanhoja juttujani esille, ku oon tarvinnu vaikka tietää millon jotain on tapahtunu tai mitä oon ehkä ajatellu tammikuussa 2008.
Apua, tuli tämän viestin myötä tajuaminen, että vanhalla foorumilla oli kaksi minun kirjoittamaani novellia, joita ei ole enää missään muualla tallessa. :D Toisaalta ihan sama - en oo edes viitsinyt vilkaista niitä useampaan vuoteen, kun olivat niin noloja, mutta toisaalta vähän harmittaa etten oo muualle tajunnut säilöä. Olisi voinut sitten kuusikymppisenä naureskella omalle teiniangstille ja elämäntuskalle. :´D<3

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 658 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 744 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00