Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Pe Marras 22, 2019 8:08 am

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 658 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 644 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pulinaa vol. 1
ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 7:17 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Yliopisto ei ole koulu!!!!!!1111!!:D
No mutta opiskelua kuin opiskelua, pointti oli kouluun viittaamisessa lähinnä se näennäisen vapauden määrä verrattuna työhön. :D Vai opiskeletko sä edes vai teetkö jotain muuta?

Tämän päivän lakosta en ole oikein mitään mieltä, koska ei vaikuta muhun suoraan. Töihin mennään siis ja omalla autolla kuljetaan. En muutenkaan oikein ymmärrä lakkoja, että eikö tosiaan ole mitään muuta "neuvottelukeinoa" tai tapaa ilmaista oma kanta leikkauksiin.

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 8:33 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Hui kun sataa!

Mä oon tämmönen leikkiopiskelija... Oon siis mielenterveyssyistä kuntoutustuella ja koetan samalla palata opiskeluihin kiinni. Eli tuntimääräisesti mulla ei tosiaan oo kovin mainittavasti ohjelmaa. Jaksamistaso vaan meinaa silti tökkiä:/

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 2:46 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Tänään kävi ensimmäistä kertaa niin, että rasistisesti käyttäytyvä kaveri poisti/esti minut FB:ssä, koska ei kestänyt/kyennyt kommunikoimaan/sisäistämään/mitä tahansa sitä, että olin hänen kanssaan eri mieltä, ja pystyin myös perustelemaan mielipiteen ilman mvlehteä tai muuta fiktioräiskintää.
Harmittaa, että ihminen reagoi noin, eli sulkee eriävän mielipiteen tärkeässä asiassa kokonaan ulkopuolelle, ikäänkuin vaientaen sen, mutta noh, kun ihminen käyttäytyy rasistisesti, ei häneltä voi liikaa odottaa muillakaan tahoilla.

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 5:52 pm 
Poissa
Iso Paha Moderaattori
Iso Paha Moderaattori

Selvisin hammaslääkäristä. Siinäpä päivän hyvän mielen aiheet. Ottaa päähän äidin jutut näin vaihteeks... Huoh.

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 5:57 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Hyvä Uni! *tarjoilee salmiakkia*

Hui hui, Into lähti kaverille hoitoon, mitenköhän mä pärjään. Mitenköhän Into käyttäytyy... Hui hui.

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 5:58 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mäkin sitten päätin rekisteröityä tänne uudelle foorumille c: Tuntuu jopa oudolta yhtäkkiä ton kuukauden tauon jälkeen olla Radolassa, mutta kaipa se siitä. Tosin vahinko vaan, että keksin itekin muuta tekemistä toksi ajaksi ja nän ollen onnistuin välttelemään ylppäreihin lukua. Njoo, koulu ei tosiaankaan jaksais kiinnostaa juuri yhtään ja stressaan sitä, ku motivaatiota ja jaksamista ei oo, eli siis mun osalta mitään varsinaista "uutta" ei kuulu.

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 6:04 pm 
Poissa
Nuoska
Nuoska

Vois kai sitä tännekin joskus kirjoitella. Vanhassa Radolassa en pahemmin pulinaketjuihin kirjoitellutkaan.
Maanantaina oli selkä jo vähän kipeä, tiistaina tosi kipeä, sinnittelin kyllä tiistainkin vielä koulussa. Tiistai-iltana olikin selkä niin kipeä että en meinannut pystyä mitään tekemään. Jouduin olemaan keskiviikon pois koulusta, eilen ei ollutkaan tunteja merkitty lukujärjestykseen. Eilen oli selkä jo aika paljon parempi, ja tänään kun oli lyhyt päivä kävin kokeilemassa miten selkä kestää. Ja hurraa, sehän kesti. Pikkuisen kahdella viimeisellä tunnilla selkä kiukutteli mutta ei pahasti. Yritin ihan tietoisesti tauoilla käydä hakemassa kahvia yms että tulis liikuttua vähäsen.
Toivottavasti viikonlopun aikana selkä tokenee niin että ei enää särje. En edes tajua mikä siihen iski, se vaan yks kaks kiukustui.

Onneksi tää viikonloppu (niin kuin joka viikonloppu) me ollaan ihan kotona vaan. Ei oikein autottomana tule missään liikuttua, paitsi täällä kotikaupungissa.

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 6:14 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

^ tinka auts...toivottavasti selkä paranee :s Ootko sä nostanu jotaki painavaa lähiaikoina? Siitä joillakin ihmisillä joskus aika helpostikin venähtää selkä. Mun äiti on just tällanen, että sen pitää olla varovainen, mitä se nostaa. Mut syitä on toki monia. Itelläni oli vuos takaperin joku outo tauti, jossa oksentelin ja selässä sekä muuallakin kehossa lihakset meni niin jumiin, että liikkuminen teki kipeetä.

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 9:01 pm 
Poissa
Hanipuppeli
Hanipuppeli

Lainaa:
Tänään kävi ensimmäistä kertaa niin, että rasistisesti käyttäytyvä kaveri poisti/esti minut FB:ssä, koska ei kestänyt/kyennyt kommunikoimaan/sisäistämään/mitä tahansa sitä, että olin hänen kanssaan eri mieltä, ja pystyin myös perustelemaan mielipiteen ilman mvlehteä tai muuta fiktioräiskintää.
Harmittaa, että ihminen reagoi noin, eli sulkee eriävän mielipiteen tärkeässä asiassa kokonaan ulkopuolelle, ikäänkuin vaientaen sen, mutta noh, kun ihminen käyttäytyy rasistisesti, ei häneltä voi liikaa odottaa muillakaan tahoilla.
Mää oon tullut ihan raa'asti siihen tulokseen, että blokkaan fb:sta kaikki rasistiset, homofobiset ym. mielipiteet, enkä ees yritä mitään dialogia. Yhteiskunta on muutenkin ihan täynnä sitä... no, paskaahan se on, ettei mun tarvitse sitä enää fb:ssa sietää. Tai oikeastaan missään muuallakaan. Maanantaina pääsin kiljumaan yhdelle meidän turvapaikanhakijoita (oon vaparina turvapaikanhakijoille tarkoitetussa vaatejakelussa) rasistisella huutelulla häirinneelle, että tukkii turpansa ja painuu vittuun meidän tiloista. Asian olisi varmaan voinut hoitaa myös ammattimaisella ja aikuismaisella tavalla, mutta siinä vaiheessa kun keski-ikänsä ylittänyt aikuinen mies käyttäytyy pikkuteinin tavoin, en koe mitään ongelmaa vastata samalla mitalla takaisin. Ja oli se ihan vapauttavaa päästä kerrankin huutamaan ja haistattelemaan sydämensä kyllyydestä ja vielä "hyvän asian puolesta". Meinasin keskisormeakin näyttää, mutta siinä kohtaa hillitsin haluni. :D
Lainaa:
Moooooooi! Kivaa nähdä teitä taas! Hassua toi vol 1:D
Meinasin laittaa siihen aluksi "vol. 2 vol. 1", mutta se oisi saattanut olla turhan hankalasti ilmaistu. :D
Lainaa:
Mahtista! Ziya nappasi nopeimman töpön tekijän tittelin! ^^
Jee! Kai mää saan pitää tän tittelin loputtomiin? n___n Kannatti laittaa fb ilmoittamaan kaikista radolan tekemistä postauksista ihan vaan tän takia.

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 9:18 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Lainaa:
Lainaa:
Mää oon tullut ihan raa'asti siihen tulokseen, että blokkaan fb:sta kaikki rasistiset, homofobiset ym. mielipiteet, enkä ees yritä mitään dialogia. Yhteiskunta on muutenkin ihan täynnä sitä... no, paskaahan se on, ettei mun tarvitse sitä enää fb:ssa sietää. Tai oikeastaan missään muuallakaan. Maanantaina pääsin kiljumaan yhdelle meidän turvapaikanhakijoita (oon vaparina turvapaikanhakijoille tarkoitetussa vaatejakelussa) rasistisella huutelulla häirinneelle, että tukkii turpansa ja painuu vittuun meidän tiloista. Asian olisi varmaan voinut hoitaa myös ammattimaisella ja aikuismaisella tavalla, mutta siinä vaiheessa kun keski-ikänsä ylittänyt aikuinen mies käyttäytyy pikkuteinin tavoin, en koe mitään ongelmaa vastata samalla mitalla takaisin. Ja oli se ihan vapauttavaa päästä kerrankin huutamaan ja haistattelemaan sydämensä kyllyydestä ja vielä "hyvän asian puolesta". Meinasin keskisormeakin näyttää, mutta siinä kohtaa hillitsin haluni. :D
Minäkin meinasin ensin, mutta ajattelin sitten ottaa asian oppimisen kannalta - kriisiviestinnän oppimisen kannalta..:D Ja ylipäätänsä sen, että voin oppia paljon uutta imisistä, jotka ovat arvomaailmaltaan tooodella kaukana minusta. Mitä olen tähän mennessä oppinut? Että rasistejen puheista noin 95% menee saman kaavan mukaan (lässynlää, kukkahattu, hiekkap...) ja sitten jengi suuttuu ihan mahdottomasti, kun joku on eri mieltä heidän kanssaan.

Lainaa:
Mahtista! Ziya nappasi nopeimman töpön tekijän tittelin! ^^
Jee! Kai mää saan pitää tän tittelin loputtomiin? n___n Kannatti laittaa fb ilmoittamaan kaikista radolan tekemistä postauksista ihan vaan tän takia.[/quote]

Siis ehdottomasti loputtomiin, ainaki pari viikkoa ^^

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 9:20 pm 
Poissa
Hanipuppeli
Hanipuppeli

^Toivon tämän olevan samanlaiset pari viikkoa kuin hanipuppelit edellisellä foorumilla. :D

Hnng, valitako uudeksi avatariksi vanha tuttu Alan Rickman vai kokeilla jotain uutta. Hankalia päätöksiä, hankalia päätöksiä.

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 9:35 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Hmm, täällä ei oo kiitosnappuloita:P (tuli vaan Ziyasta mieleen, hän oli vanhalla foorumilla kiitoskuningatar, jopa yli kymmenen kiitosta enemmän kuin H.Hirveällä!!!)

Huhhu, kun on outoa olla kotona ilman karvaturilasta:D Noo, eipähän tarttenut lähteä tuiverrukseen iltaulkoilulle:P

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 9:45 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Ehkä tänne tulee kiitos -nappulat. Tutut tittelit ovat myös tulossa, kunhan... jaksaa;D

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 9:57 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Jei nyt päivitetty vanha ava ja ak takaisin^^.

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Pe Syys 18, 2015 10:29 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Kuppititteleitä! Woohoo!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 658 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 644 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00