Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on To Loka 17, 2019 5:59 am

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Esittele itsesi
ViestiLähetetty: Pe Kesä 24, 2016 4:46 am 
Poissa
Lumilyhty
Lumilyhty

Hei vain, olen 14-vuotias mistään mitään tietämätön teininpahanen, joka on kotoisin Vaasan suunnilta. Olen siis peruskoulussa ja mulla alkaa sen viimeinen luokka ensi syksynä. Rakastan musiikkia, taidetta ja hyvää huumoria, inhoan yhdyssanavirheitä, liikaa vakavuutta ja hidasta nettiä. Rakastan myös sipsejä, niitä syön melkein aina. Tykkään eläimistä mutta kissoista eniten. Kotonamme on siitä huolimatta vaan yksi koira, erittäin villi tapaus muuten, joka on sekin kyllä oikein ihana.

Harrastan laulamista ja kitaransoittoa, silloin tällöin piirrän tai kirjoitan ja tykkään myös ottaa kuvia, tosin otan niitä lähinnä kännykkäkameralla mutta ei se mitään. Luonteeltani olen siis aika taiteellinen, huumorintajuinen, pilkunviilaaja siinä mitä kirjoittamiseen tulee, ehkä hivenen kärsimätön ja kauniisti sanottuna jätän mielummin asiat viime tinkaan kuin että tekisin ne hetimmiten. En ota elämää liian vakavasti ja yritän olla huolehtimatta tulevasta, joskin vähän vaihtelevalla menestyksellä. Jos simien luonteenpiirteistä katsotaan niin olisin Huumorintajuinen, Kissaihminen, Sohvaperuna, Taiteellinen ja Virtuoosi.

Simsillä ja minulla on pitkä yhteinen historia, olen pelannut Simsiä ekan kerran suunnilleen kahdeksanvuotiaana, kun meille tuli 2009 jouluna Sims 3. Vähän vanhempana en sitten muuta tehnytkään kuin pelasin Simsiä, sitten peli-into taas laantui joksikin aikaa mutta nyt olen taas pelaillut vähän enemmän. Eniten olen pelannut siis kolmosta ja oikeastaan melkeinpä kasvoin sen mukana, muistan edelleen kun Lemmikit oli upouusi lisäri vaikka senkin ilmestymisestä on melkein 5 vuotta.

Ja Radola... noh, oikeastaan foorumipuolella en ole kunnolla käynyt ennen tätä tiliä, eli tutustuin sivustoon vasta aivan hiljattain. Muistan kyllä lukeneeni niitä Radolan (toivottavasti nyt muistan oikein, ettei vaan ollut joku toinen sivusto :D) kaiken maailman ohjeita ja listoja perhosista ja kaloista ja nippelitietoa pelistä yms. Käytin tosi paljon aikaa niitten sivujen lukemiseen, jotenkin tykkäsin niiden kautta "opiskella" Simsiä. En tiedä onko kyseisiä sivuja enää mutta ne oli parhautta.

LC KotkanmaaSimsblogi

ViestiLähetetty: Ma Heinä 18, 2016 7:11 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Heipä hei!

Ikäryhmä: 24
Asuinsuunta: Jyväskylä
Kauanko olen pelannut The Sims sarjan pelejä: Ykkösestä lähtien! Tosin kakkonen oli eka mitä pelasin kunnolla.
Pelaanko vielä, ja jos, mitä versiota: En oo pitkään aikaan pelannut. Kolmosta viimesimmäks oon pelannut.
Lempialuueni Radolassa: Varmaan tämä puoli :D
Radolahistoriani tai olenko uusi tulokas: Olin vanhassa radolassa nimimerkillä Nemesis/Shaynn vuodesta 2006 lähtien muistaakseni.
Harrastukset: Kirjoittaminen (lähinnä roolipelaamisen muodossa), tv-sarjat, valokuvaus, pelaaminen, lukeminen...
Lemmikit: Ei ole, haluaisin kissan joskus kun mielenterveys antaa myöten.
Kiinnostuksen kohteet: Kirjat, tv-sarjat, musiikki...
Mitä ottaisin mukaan autiolle saarelle: Ystävän.
Mistä innostun: Juuri nyt Doctor Whosta ja Pokemon GOsta :D
Luenteeltani olen: Arka. Itsepäinen. Nykyään kiltti, aiemmin jopa ilkeä. Luova. Herkästi innostuva. Ahdistunut. Liikaa ajatteleva.

ViestiLähetetty: Ti Heinä 19, 2016 5:47 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Hei vaan, olen 18-vuotias tyttö Pirkanmaalta. Pidän simien luomisesta jopa enemmän kuin itse pelin pelaamisesta. Tykkään piirtelemisestä ja tarinoiden kirjoittelusta, vaikka en olekaan niissä kovin hyvä. Luonteeltani olen hyvin ujo, varautunut ja melko herkkä. Olen myös animefani.

ViestiLähetetty: Su Elo 07, 2016 6:56 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Heissan vaan kaikille! Tältä puolelta ruutua löytyy 17-vuotias tyttönen Satakunnan syrjäisimmän korpikuusen kannon alta. Olen kovaääninen ja sosiaalinen lukiolainen varustettuna turhan perverssillä ja kierolla mielellä. Harrastan klassista laulua sekä salilla käymistä yleisen datailun lisäksi. Lemmikkejä on vain yksi, kohta 10-vuotias sekarotuinen uroskoira. Klassinen musiikki, Dan Brownin kirjat, ysärielokuvat sekä teatteritoiminta ovat yksiä niistä sadoista asioista, jotka ovat lähellä sydäntäni. Olen kaiken lisäksi myös hämmentävän huonon huumorintajun omaava tapaus.

Simsiä olen pelannut suunnilleen vuodesta 2007, kakkosesta siis aloitin. Kolmosta ja nelosta pelailen satunnaisesti lähinnä kavereiden seurassa, kakkonen kun on mielestäni ehdottomasti monipuolisin ja hauskin!

Radolassa lempialueeni on kakkkosen yleinen pulina, ja taisin ensimmäisen kerran rekisteröityä tänne 2014? En muista ensimmäistä nickiäni, enkä ollut mitenkään erityisen aktiivinen kävijä. Nyt yritänkin käydä useammin kirjoittelemassa!

ViestiLähetetty: Pe Elo 26, 2016 2:01 am 
Poissa
Tuisku
Tuisku

Tervehdys! Pitäähän se minunkin esittäytyä. :''D Olen vasta 19-vuotta täyttänyt naisihminen. Olen kotoisin Oulusta, mutta asustelen pääasiassa Kajaanissa tradenomin/pelialan opintojen takia. Rakastan eläimiä, ja minulla onkin kokemusta sekä koirista, kissoista, että kaloista. Harrastan uimista, piirtämistä, tarinoiden kirjoittelua ja videopelien pelaamista totta kai. The Sims 4, Team Fortress 2, Batman Arkham-pelit, The Last of Us ja Spyro: Year of the Dragon ovat lähellä sydäntäni. Lisäksi olen harrastanut näyttelemistä neljä vuotta ja aion jatkaa sen parissa, kunhan löydän taas aikaa ja uuden näytelmäporukan. :D Ei kai tässä muuta. Hyvää päivänjatkoa ja näkyillään täällä Radolassa vähintään!

ViestiLähetetty: Ma Syys 19, 2016 3:14 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Heippa! (Monien ihmisten mielestä heippa ei ole tervehdys mikä joskus hämmentää, mutta minut on kasvatettu niin että se on sekä tervehdys että hyvästely)

Tosiaan olen alunalkaen kotoisin keskipohjanmaalta tuppukylästä keskeltä ei mitään. Tämä tynnyrissä kasvaneisuuteni (onko tuo sana?) on pitkälti vaikuttanut siihen millainen ihminen olen ja miten ajattelen asioista. Nykyisin asun Tampereen tienoilla ja supi kaupunkilaisten kohtaaminen aika ajoin tynnyrissä kasvaneena hämmentää minua ja päinvastoin. Kotiseudulle en aio kuitenkaan koskaan palata, mutta en aio jäädä kyllä kaupunkiinkaan, tulevaisuus näyttää.

Rakastan Rahan haalimista ja minun suurin haaveeni on unelmieni omakotitalo.

Mikä minusta tulee isona on edelleen yksi elämäni keskeisimpiä kysymyksiä, toivotaan että sekin jossain vaiheessa selviää.

Rakastan eläimiä ja minulla on neljä kissaa sekä hamsteri:) Simssi on mielestäni yksi parhaista asioista koko maailmassa olen pelannut sitä 10 vuotta omistan kaikki simssit ja kaikkia edelleen pelaan. Harrastan myös muiden pelien pelaamista ja pientä kotinörtteilyä:) Lemppari pelejä simssin lisäksi ovat minecraft, terraria, plants vs. zombies, alan wake, ja elder scrolls sarja, sekä dragon age... onhan nuita paljon muitakin mutta tuo riittää. Yksi tärkeimmistä harrastuksista on burlesque tanssi.

Asun mieheni kanssa ja olemme olleet yhdessä yli kuusi vuotta. Minua luonnehditaan yleensä iloiseksi ja positiiviseksi ihmiseksi, ystävälliseksikin. Mutta nykyään en ole ollut kovinkaan oma itseni ja tuo ihminen on hieman hukassa, mutta kaikki järjestyy varmasti aikanaan.

Niin joo ja olen 22 vuotias nainen tuo ikäkysymys ei ole minulle niin kovin merkittävä asia (sukupuoleni tosin on) olen itse huomannut sen liian monia kertoja että ikä on VAIN numero. Se minkä ikäinen ihminen on ei kerro mitään muuta kuin sen kauanko hän on ollut olemassa. Mutta ikä ei kerro ihmisen ajatuksia, persoonallisuutta, viisautta, sitä mitä hän kokenut eikä oikeastaan mitään muutakaan koska jokaisen elämä on erilainen.

Yksi hyvin tärkeä periaatteeni on että ihmisiä ei tulisi lokeroida heidän ominaisuuksiensa perusteella (vaikka kaikkihan siihen sortuvat myös minä) jokaiselle tulisi aina antaa mahdollisuus asiassa kuin asiassa riippumatta iästä, sukupuolesta, syntyperästä jne. niin sanotusti niistä asioista riippumatta joille ihminen ei voi itse mitään. Taas ihmisen teot puhuvat puolestaan ja siihen en puutu.

Mutta tässäpä nyt oli pieni esittely ja ajatuksen parsi, ehkä ne kertovat minusta jotain:)

ViestiLähetetty: To Marras 10, 2016 11:55 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Oho, tulipa yhtäkkiä mieleen tsekkailla Radolaa pitkästä pitkästä aikaa ja tajusin samalla että oon aika eri ihminen kuin silloin kun täällä oon viimeksi pyörinyt kunnolla. Vanhan Radolan puolella olin vaihtelevan aktiivinen aika nuoresta iästä ja tää on kyllä mukava yhteisö ollut.

Nykyään oon ulkosuomalainen opiskelemassa elokuvatiedettä Lontoossa, oon vasta pari kuukautta täällä asunut. Salaa kuitenkin vähän jo luulen, että jään tänne pidemmäksikin aikaa kuin opiskeluvuosiksi. (ei puhuta Brexitistä, pliis)

Tykkään kissoista, sateen tuoksusta, taiteesta, teatterista, päämärättömästä kuljeskeskelusta ja tietty niistä elokuvista. Juon paljon kahvia ja harrastan piirtämistä, viimeaikoina oon kokeillut digitaalistakin värkkäämistä. Mä en tiedä mikä musta tulee isona, mut jollain tavalla se tulee leffoihin linkittymään, joko ite teollisuudessa tai behind the scenes levityksessä, festareilla tai jotain - käsikirjoittaminen on myös asia josta tykkään, pitäis saada tehtyy sitä enemmän. Oon aika määrätietoinen, uskon työpanoksen tärkeyteen, mutta oon ollut myös tosi onnekas monilta osin elämässäni, joten uskon kyllä että unelmatyö vielä löytyy.

Luonteeltani olen avoin, puhelias ja itsepäinen. Olen selkeästi ekstrovertti (Myers-Briggs luonne ENFP), tarvitsen ihmisten seuraa jaksaakseni. Oon kuitenkin vastapainoksi myös super itsenäinen, vasta harjoittelun tasolla se, että antaa muiden pitää välillä huolta itsestäkin, oon ite yleensä ennemmin se äitihahmo.

Onnellisin oon silloin, kun taivas on vaaleanpunainen. Rakastan auringonlaskuja ja erityisesti sitä häivettä vihreää, joka välillä näkyy keltaisen ja sinisen välillä.

ViestiLähetetty: Ti Tammi 17, 2017 7:24 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Vanhassa Radolassa tuli pyörittyä paljon ja jostain syystä kesti näin pitkään tulla tänne uuteen Radolaan. Joka tapauksessa olen nyt täällä

Oon 24 -vuotias savonlinnalainen. Aiemmin asuin Kouvolassa 15 vuotta. Muutin tänne opiskelemaan alkuvuodesta 2014. Valmistuin keväällä 2016 Tekstiiliartesaaniksi. Toinen tutkintoni Suunnitteluassistentti, johon valmistuin jo keväällä 2013.

Simsiä olen pelannut vuodesta 2011 (kai). Aloitin Sims 2:sta. Oon pelannut ahkerasti myös Sims kolmosta, mutta tällä hetkellä pelaan satunnaisesti - ja pääasiassa Sims 4:sta.

Harrastan lukemista, kirjoittamista, vloggaamista (https://www.youtube.com/user/Runoilijaneiti), geokätköilyä, pelaamista (sekä video- että lautapelien) ja käsitöiden tekemistä.

Asun tosiaan avomieheni kanssa ja hän onkin tutustuttanut miut muuhun pelaamiseen kun Simsin. Hän onkin vannoutunut nörtti ja meiltä löytyy aika monta pelikonsolia.

Tässä oli pikainen esittelyni.

ViestiLähetetty: Ke Tammi 25, 2017 4:41 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Vihdoin jaksoin tehdä tunnuksen tänne uuteen upeaan Radolaan, entisessä kuljin nimellä Chilla. Olin aktiivisimmillani kai joskus vuosina 2008-2009. Kauan on tätä polkua kuljettu, vaikka aktiivisuus nykyään onkin mitä on. Kai se on sitä aikuisuutta, vaikkei miusta ikinä aikuista tulekaan.

Olen 22-vuotias tytsy E-Karjalasta ja opiskelin itseni merkonomiksi, tosin niitä hommia en ole tehnyt sen jälkeen päivääkään. Menin valmistuttuani sairaalan siivoojan pestiin kahdeksi viikoksi kesätöihin ja tänä vuonna tulee neljä vuotta täyteen siinä jobissa. Pitkän kaavan kesätyö. En tiedä mitä haluaisin loppuelämälläni tehdä. Laskuvarjohyppy olisi muikea.

Simsiä olen pelannut ykkösestä saakka, vaikka sitä en itse koskaan omistanutkaan. Kakkoseen säästin helkutin kauan rahaa ja isin piti olla ostosreissulla mukana, yli 50€ korttiostoksia varten kun piti näyttää henkkari ja miulla ei sellaista ollut. Keräsin sitten aikanani kaikki kakkosen lisärit itse säästäen ja lahjoina saatuna. Kun kolmosen julkaisupäivä läheni, Radolassa järjestettiin luovuuskilpailu Simsiin liittyen ja voittajat pääsivät testaamaan kolmosta EA:n tiloihin. Kaverini voitti ja yllättäen testaamaan päässeille voittajille jaettiin myös omat kopionsa uuden uutukaisesta pelistä. Ystäväni oli kuitenkin vannoutunut kakkosfani ja luovutti näin oman kopionsa miulle. Kolmoseen hankin muutaman harkitun lisäosan. Nykyään pelailen lähinnä nelosta.

En harrasta juuri mitään, jossei nukkumista ja kännykän räpeltelyä lasketa. Lemmikkejä on yksi, pian 5-vuotias siperiankissani Seidi. Tai voisihan tuon miun nurkissa asustelevan orin laskea vaikka apinaksi. Miuta kiinnostaa miehet, painajaiset, kissat ja värit.

ViestiLähetetty: Ke Helmi 01, 2017 9:30 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Hei vaan kaikille! Tulipa lopultakin palattua tänne pitkän tauon jälkeen.
Olin siis käyttäjä jo vanhassa Radolassa, ja sielläkin aktiivisimmillani joskus 10 vuotta sitten, ja vielä melko nuorena.

Lyhyesti siis jos kertoisin itsestäni. Olen 22-vuotias itäsuomalainen nuori mies.
Harrastusten kohteina lähinnä leffat, sarjat ja videopelit ja muukin pop-kulttuuri.
Eli nörtteilyn kohteita riittää, vaikka toki elämään muutakin kuuluu, kuten pitääkin. :cool:

Vaikka en ole vuosikausiin kirjoitellut foorumeille, niin Simsin pelaamista en ole lopettanut.
Simssit olivat jo ensimmäisestä pelistä asti tuttuja. Kakkosta ainakin yritin pelata ilmestymisestä lähtien,
sitten tarvekoodien varassa, ja lopulta opin pelaamaan oikeasti ja siitä ajatus kunnolla lähtikin.

Kolmosta toisinaan olen pelaillut, mutta peli on yhä ollut minulle liian buginen ja koneelle raskas,
joten en ole niin tykästynyt siihen. Nelosta en vieläkään ole hankkinut, mutta ehkä jonain päivänä..

Muutenkaan en ole vuosikausiin osannut enää pelata "normaalilla" tyylillä, ja olen aloitellut valtavan määrän haasteita,
mutta päässyt vain yhden koskaan läpi. Haaveena olisi ehkä kirjoittaa vielä jokin haasteen pelailu nettiin alusta loppuun.

Eli tälläinen sepostus elämästä ja sims-harrastuksesta.
Toivottavasti jaksaisin oleilla tällä kertaa täällä useammin. XD

ViestiLähetetty: Su Helmi 05, 2017 2:58 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Heipskukkuu, parikymppinen turkulainen täällä moi! Oon pelannu alakoulusta asti Simsejä, alotellu ykkösestä. Kakkosta oon pelannu varmaa eniten. Olin kans aikasemmi tääl Radolassa joskus kymmenen vuotta sitte höpöttämäs joka suunnassa, tosin en muista mikä silloinen nikki ois mahtanu olla :D pelailin jossain vaiheessa paljon LC-juttuja ja asentelinki Originin alennuksissa uusimman Simsin ihan vaan nostalgian vuoksi. TS2 lienee kuitenkin se lemppari.

Tällä hetkellä opiskelen (ainakin vielä) pelinkehitystä. Harrastuksiini voidaan laskea pelistriimien katselu ja PC-pelien pelaaminen. Hamstraan myös konsolipelejä ja tökin välillä gerbiilejäni, joita omistan kaksi. Mitään en varsinaisesti harrasta, koska keskittymiskykyni on harvinaisen surkea.

Entie onko mitään muuta jännää kerrottavaa. Että moikkelis kaikille viel vaa!

ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2017 9:24 pm 
Poissa
Lumilyhty
Lumilyhty

Hola!

Ikäryhmä: 23
Asuinsuunta: Turku
Kauanko olen pelannut The Sims sarjan pelejä: TS1:n julkistuksesta asti
Pelaanko vielä, ja jos, mitä versiota: Pelaan, TS4
Lempialuueni Radolassa: TS4 liittyvä jutustelu sekä Keskustelua muista aiheista
Radolahistoriani tai olenko uusi tulokas: Vanhassa Radolassa olin muistaakseni aika alkuajoista, aktiivisimmillani v. 2007-2009? Tämän jälkeen ajoittaisia vierailuja aivan tähän päivään asti.
Harrastukset: Kirjoittaminen, terveellinen elämäntyyli, luovuuden harjoittaminen, lukeminen, elokuvat, etc.
Kiinnostuksen kohteet: Aivopähkinät, elokuvat, teknologia, videopelit, kasvatus, matematiikka, terveys, etc.

Pitkästä aikaa täällä vaikuttamassa! Olin vanhassa Radolassa amelié. Olisi kiinnostavaa tietää, muistaako kukaan minua takavuosilta.

Mutta ihanaa olla takaisin täällä, ja kysykää ihmeessä jos jätin jotain olennaista kertomatta tai tahdotte jotakin tietää :)

– A.R. Lucas

ViestiLähetetty: La Helmi 18, 2017 9:48 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Hilb-täti muistaa amelién (ja aikasta monta muutakin)! Psttt turkulaiset, maaliskuuksi oisi miittiä suunnitteilla^^ (se ei ehkä osu kaikista tarkiten terveelliseen elämäntyyliin, mut jooo:D)

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Ke Maalis 08, 2017 4:16 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Heissan!

Mä oon Pettymys, 96-vuosimallia oleva naisihminen Kuopiosta. Sims 2 on ollut "se juttu" jo ala-asteelta asti ja joskus ala-asteen loppupuolella aloin myös vääntämään erinäisiä legacy challengeja, jotka kaikki yhtä tai kahta lukuunottamatta jäivät syystä tai toisesta aina kesken :roll: Tälläkin hetkellä mulla on pitkästä aikaa legacy challenge tulilla, joka löytyy varmaan helpoiten tuolta allekirjoituksesta, jos joku haluaa tsekata.
Kolmostakin tulee aina silloin tällöin hakattua, mutta en oo siihen onnistunut rakentamaan samanlaista tunnesidettä kun kakkoseen (höhö).
Radolassa oon aiemminkin pyörinyt, mutta siitä on toooosi kauan ja tää on kerennyt muuttua kauheasti sitten viime näkemän :oho:

Tosielämässä mun elämään kuuluu oikeastaan opiskelu ammattikorkeakoulussa (eka vuos menossa, ayyy), keikoilla käyminen ja vaatekaapin jatkuva uusiminen. Kans sosiaalisessa mediassa oon vähän turhankin aktiivinen, mut löytää yleensä kaikkialta muutamaa paikkaa lukuunottamatta nimimerkillä jumalanpeili.
Mulla on kissa! Sen nimi on Manu. Se on paras kissa ikinä, semmonen laiska ja hellyydenkipee lössykkä, joka saa mut päivä päivältä ihmettelemään enemmän sitä, kun jotkut ihmiset puhuu miten "kissat on tosi itsenäisiä ja antisosiaalisia". Ehkä Manu on sittenkin koira ¯\_(ツ)_/¯
Koirista puheenollen, sellaistakin ollaan poikaystävän kanssa hankkimassa, kunhan saadaan massit kasaan sitä varten. Kelattiin ottaa ranskanbulldoggi.

Musiikki mulla on simsin lisäksi todella lähellä sydäntä, enimmäkseen tulee kuunneltua pop punkkia ja räppiä. Lempiartisteja- ja bändejä on mm. Disco Ensemble, Ruger Hauer, Blink-182, Paperi T, Pyhimys, Tuuttimörkö ja Pariisin Kevät. Noiden perässä tuleekin usein juostua festareilla, klubeilla ja areenoillakin :lol:

Luonteelta oon tämmönen kauhee nihilisti edgelord. On mulla tosin lapsellinenkin puoli, mikä yleensä onkin sit se asia mikä vetää mua aina uudestaan takasin simsin pariin. Sims kun oli yks isoimpia asioita mun lapsuudessa/nuoruudessa ja vaikka kuinka kauan olisin pelaamatta, niin silti ennen pitkää houkutus iskee taas :roll: Oon kans tosielämässä tosi introvertti tyyppi, niin elämää on mukavampi pelata simsin kautta, kuin oikeasti poistumalla itse kotoa :lol:

ViestiLähetetty: Ke Maalis 08, 2017 4:05 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Ikäryhmä: Yli 25..
Asuinsuunta: Pohjois-Suomi
Kauanko olen pelannut The Sims sarjan pelejä: Varmaan vuodesta 2008, jos oikein muistan.. Aloitin kakkosesta ja siirryin kolmoseen 2011.
Pelaanko vielä, ja jos, mitä versiota: Pelaan lähinnä kolmosta, vaikka välillä kokeilin kakkostakin taas.
Lempialuueni Radolassa: Tykkään kolmosen yleisestä pulinasta.
Radolahistoriani tai olenko uusi tulokas: Olen ollut aiemmin Radolassa, mutta en vähään aikaan.
Harrastukset: Maalaan ja piirrän mielelläni. Pelaan pelejä, eipä oikein muuta.
Lemmikit: 8-vuotias kissa
Kiinnostuksen kohteet : En oikein tiedä, tykkään kyllä historiasta ja käsitöistä jonkin verran. Tykkään suloisista brittiläisistä etsivätsarjoista(Poirot yms.) ja kissoihin liittyvät asiat kiinnostavat.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00