Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 5:14 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Esittele itsesi
ViestiLähetetty: Ke Joulu 30, 2015 5:38 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Tervetuloa, Pepita! Radolassa ei ole ikärajoja, tänne ovat tervetulleita kaikenikäiset fiksusti käyttäytyvät ihm... tai marsut:)

ViestiLähetetty: Ke Joulu 30, 2015 5:42 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Kiitos rado:) kurrrrrr....

ViestiLähetetty: Ke Joulu 30, 2015 6:47 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

No eihän se oo mikään ihme, että suurin osa on jo vanhoja - ku ollaan täällä vuosikausia hengattu :'''D (ja oltu nuorempia silloin ku ollaan ekan kerran Radolaan tultu.)
Tosin ei mun kai 21-vuotiaana pitäis itteeni vanhaks sanoo mut... Järkytyin ku tumblrissaki oli sellainen "rebloggaa tämä ja lisää tageihisi, kuinka paljon täytät vuonna 2016" ja sit sitä oli mun dashboardilla iät luokkaa 14-17 ja aaaa tunsin oloni mummoksi ku laitoin 22... :___D

Kauheeta offia, sori. Mut oli pakko.

(Ja ui jee, toinen marsuilija! :3)

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Ke Tammi 06, 2016 5:15 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Oon vähän reilu 20v, asustelen pk-seudulla. Käyn töissä, mut en harrasta oikein mitään. Yhessä vaiheessa kävin jumpissa, mut nykyään oon ihan liian laiska. Vapaa-ajalla tykkään jumitella netissä tai kattoo leffoja. Kissavideot on mun suosikkeja ja ne saa mut aina hyvälle tuulelle :D Mut on helppo saada nauramaan ja nauran muutenkin kuulemma paljon... Ja mun nauruääni on kuulemma melko kova..
Oon alottanu simsin pelaamisen ihan ykkösestä alkaen ja jääny koukkuun. Välillä ollu aikoja kun oon hakannu simssiä kaiket vapaa-ajat ja välillä aikoja, kun en oo avannu koko peliä. Mulla on ollu lähes kaikki 1, 2 ja 3 lisäosat ja kamasetit. Nelosta oon pelannu kerran vai kahdesti, mut en oikein tykänny siitä. Siitä mulla on vaan peruspeli. Nykyään pelaan kolmosta ja se onkin mun suosikki.
Mun radolassa pyöriminen alko jo vanhan radolan puolella, mut en muista yhtään et millon. Siellä lähinnä seurailin ja kommentoin, mutta yhtään alotusta en tainnut tehdä. Täällä oon jopa tehny muutaman alotuksen :D Suosikkialue on ollu ehkäpä hengentuotteet ja sit kolmosen löpinät. Tykkään kyl myös tosta alueesta, missä on muuta keskustelua kun simsillistä.

ViestiLähetetty: Ke Tammi 06, 2016 9:37 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Eli heissan vaan kaikille, oon 18-vuotias abiturientin renttu Joensuusta :D
Elämässä on tällä hetkellä aika paljon esillä päälle painavat viimeiset kirjoitukset, mutta aikaa menee silti enemmän kaikkeen ihan muuhun. Harrastan roller derbyä (taputtelin fresari- eli alkeiskurssin loppuun just viime sunnuntaina, jee mie) ja pelaan ihan liikaa videopelejä. Vuodelta 2016 ootan melko isohkoja muutoksia, oon hakemassa oikikseen ja muuttamassa lukion loputtua Turkuun.
Simsin tungin ekaa kertaa jumalattoman monine asennuslevyineen tietokoneeseen isosisarusten avustuksella ollessani seitsemänvuotias vuonna 2004 ja sille tielle sitä ollaankin jääty. Kakkosen tunnen kuin omat taskuni, kolmostakin on tullut melko paljon hakattua mutta en omista kaikkia lisäosia/kamapaketteja ja täyttä tietämystä sen kaikista toiminnoista muutenkaan ei ole. Nelonenkin löytyy Originin pelikirjastosta, mutta sen pelailu on oikeastaan jäänyt melko vähille enkä omista siihen mitään lisäosista.

ViestiLähetetty: Ke Tammi 13, 2016 11:26 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Hei vaan :)
Olen täysi-ikäisyyttä lähentelevä miehenalku Etelä-Suomesta ja simssin parissa olen aina esiintynyt nimimerkillä Xaldin, viimeksi tosin vanhalla foorumilla noin 12 vuoden ikäisenä (aika kuluu kauhistuttavan nopeasti). Nimimerkki ei tosiaan mielikuvituksellaan hohda, mutta koin sen kuitenkin jossain määrin tunnistettavaksi palatessani tänne näiden vuosien jälkeen. :D Kaikenlaista LC materiaalia hirvittävän kauhistuttavalla epäkypsyydellä toteutettuna löytyy varmaan vieläkin netistä minun jäljiltäni vuosien jälkeen, mutta ei siitä sen enempää.
Simssin parissa olen pyörinyt oikeastaan kahdeksanvuotiaasta lähtien (olen saattanut joissain viesteissäni mainita pelanneeni simssiä kahdeksan vuotta, mut nyt laskin niin se olikin melkein kymmenen) enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Kolmonen jäi minulta kokonaan kokematta ja kun kone sanoi itsensä lopulta irti päädyin viimein siirtymään elämässäni eteenpäin sims neloseen ja samalla löysin tieni takaisin radolaan. :D
Koen omaavani ihan kiitettävästi mielikuvitusta, mutta tälläiset esittelyt eivät koskaan ole tuoneet itseäni parhaiten esille. Rakkaimpiin harrastuksiini kuuluu simssin lisäksi lukeminen, teatteri ja muut erilaiset videopelit, kuten Kingdom Hearts ja Pokémon. Minut tunnistaa varmaan parhaiten (enemmän tai vähemmän oleellisista) sulkujen väleihin tungetuista huomautuksista.
Puhelimella tätä parhaillaan kirjoitan, joten jätän tämän vähän lyhyeksi. Tässä oli kuitenkin jotain mainittavaa itsestäni, jee.

ViestiLähetetty: Ke Tammi 13, 2016 11:31 pm 
Poissa
Tuisku
Tuisku

Ikäryhmä: Selvästikkin todellista ikää vanhempi
Asuinsuunta: Suomen sahara
Kauanko olen pelannut The Sims sarjan pelejä: Olisiko n. 10-vuotta? Ensimmäinen peli jonka ostin oli vuodenajat+peruspeli
Pelaanko vielä, ja jos, mitä versiota: Sims 2 (en koskaan luovu siitä) ja ps3 sims 3pets
Lempialuueni Radolassa: Sims 2 yleinen pulina, eittämättä
Radolahistoriani tai olenko uusi tulokas: En tietääkseni ole mikään uusi tulokas, hyvinkin vanha mutta kesti vuosia noinniinkun tulla kaapistaulos kirjottamaan yhtään mitään. Mutta parempi myöhään kun ei millonkaan
Harrastukset: Pelaaminen ja pelaaminen
Lemmikit: 6v tyttö ja hieman ylipuolivuotias poika kissat sekä koira
Kiinnostuksen kohteet: Pelaaminen ja niihin liittyvä netissä hengailu
Mitä ottaisin mukaan autiolle saarelle: Läppärini Jopen ja paljon ruokaa
Mistä innostun: Pelaaminen
Luenteeltani olen: Aivan liian puhelias, supersosiaalinen hörhö

ViestiLähetetty: Su Tammi 31, 2016 1:09 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Vanhempi esittelynikin löytyy tästä topasta, mutta ajattelin tehdä päivitetymmän version. :-)

Olen siis Saturnus eli Elina, 21-vuotias opiskelija PK-seudulta. Olen kotoisin Turusta ja muutin tänne nykyiseen kämppääni opintojen perässä tammikuussa. Opiskelen optometriaa (tuleva ammattinimike optometristi/optikko) ja alotin tosiaan opintoni nyt tammikuussa.

Radolassa oon ollut varmaan 13-vuotiaasta saakka ja oon vähän vaihtelevalla aktiivisuudella pyörinyt täällä. Samaten Simsin peluun kanssa. Kakkosesta se alkoi ja nyt ollaan siitä siirrytty neloseen, josta tykkään kovasti. Kolmosesta en koskaan niin paljoa innostunut, että olisin sen omakseni hankkinut.

Mulla on 8kk ikäinen tyttökissa Kida, jonka kanssa tykkään touhuta. Tykkään myös lukea kirjoja etenkin dekkareita! Urheilu on myös aina ollut tosi lähellä mun sydäntä ja tykkäänkin melkeen kaikesta aina uinnista pallopeleihin. Talvisin laskettelen ja kesäsin pyöräilen. Viihdyn festareilla ihmisten ympäröimänä parhaiden ystävien kanssa. Mut tekee onnelliseksi elämän pienet asiat.

Viimeksi muokannut Saturnus, Ti Maalis 15, 2016 8:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Ma Helmi 08, 2016 9:59 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Heipsansaa!
Ikäryhmältäni kuulun Melkein oikeisiin aikuisiin, mutta pidätän veto-oikeuteni siiheni, että olen usein henkisesti noin viisivuotias. Asuinsuuntani on se ainoa paikka, missä on olemassa julkinen liikenne, vaikka ratikoita välttelenkin ja posottelen tyytyväisenä metrolla menemään. Simsin pelaamisen aloitin vuonna... 2004 kaverin koneella, wiihii! Enpä silloin arvannut, että se olisi johtanut vieläpä foorumin perustamiseenkin ^^

Suoranaisia harrastuksia minulla ei ole, mutta jyvitän vapaa-aikani lukemisen, dyykkaamisen, kirppistelyn, värkkäämisen, vapaaehtoistyön ja hyvän seuran parissa. Meno on vähän muumitalomainen, kun luonani ramppaapi väkeä niin että eteisessä on usein tungosta. Olen ylen seurallinen, ammattikehtaaja, muumianarkisti ja ylettömän äänekäs. Minut on erittäin helppo bongata väkijoukosta, ja olen toistuvasti aiheuttanut hämmennystä sillä, etten olekaan ujo, arka ja hiljainen, kuten porukka luuli.

En myöskään ole ammatiltani sossumamma tai nuorisotyöntekijä, kuten moni toivoo, luulee tai pelkää, vaan tuottamisen asiantuntija ja satunnaisesti ammattispiikkaaja. Olen ylettömän kiinnostunut nippelitiedosta, ongelmanratkaisusta, historiasta, kulttuurista, viestinnästä, antropologiasta ja ihmisistä, ja saatan tarkkailla kiinnostaa yksilöä ylen haltioituneena pitkät pätkät.

Lapsia, lemmikkejä tai muita huollettavia minulla ei ole, olen ylettömän itsenäinen ja ylettömän positiivinen ylettömän ekstrovertti esteetikko, humpsuttaen ympäri vuoden mekoissa (jotka vielä yleensä on valkoista pitsiä), joka näkee ei vain hopeista, vaan myös kultaista reunusta (ja satunnaisesti vaaleanpunaista) asiassa kuin asiassa. Etenkin Poliisit -televisiosarjassa ja Mustassa Barbaarissa, mmm! En ole mikään kärsivällisyyden multihuipentuma, mutten toisaalta tehokkuudenkaan, mutta kaiken takana on aina selkeä visio ja tiukka aivotyö, paitsi jos lähistöllä on niitä ruudussa uniformuissa hyppiviä tyyppejä, silloin aivotoiminta sanoo aika loks...

On harvoja asioita, joista minulla ei ole mielipidettä, eikä koskaan kannata luottaa etten tietäisi jotakin, muistaisi jotakin tai tuntisi jotakuta, eikä siihen, etten kuulisi asiasta. Parhaita asioita maailmassa on auringon värit hangella, pulkkamäki, saippuakuplien puhaltelu milloin vain ja pitkät kesäillat hyvässä seurassa, ja onhan se toki ihan jees tajuta 18v jälkeen, ettei ilmakitara olekaan oikea soitin.

ViestiLähetetty: Ma Helmi 08, 2016 11:05 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Moikka! Mä olen 20-vuotias neiti etelä-suomesta. Työskentelen rakennusalalla ja töiden ohessa mun lempparipuuhaa on oikeastaan vaan hengailla täällä mun pikkuyksiössä, kahden 5v kissapojan kanssa. En voi väittää harrastavani mitään, edes sims ei kuulu enää valitettavasti elämääni vaikka aikanaan sitä tuli pelattua hyvinkin intohimoisesti. Kolmoseen ja neloseen en oo kyllä koskaan päässyt käsiksi, rehellisesti sanottuna en edes ollut kovin varma onko se nelonen ilmestynyt jo.. No onhan se näköjään jo aikaa sitten..

Nautin hirveesti musiikista, keikoista ja festareista. Nauran paljon ja jatkuvasti, jonka takia mua ei välttämättä oteta aina hirveen todesta. En nauti yhtään talvesta, ja nää pimeimmät kuukaudet onkin aina sellasta pientä selviytymistaistelua. Onneksi oon luonteelta positiivinen, niin ei ihan liian synkäksi mene.

Mun radolahistoria alkoi vuonna 2006, heinäkuun 21. eli päivää ennen kun täytin 11-vuotta. Ihan älytöntä miten siitä on niin kauan. Älyttömintä miten lapsi sitä oli sillon. :D Radolasta kuitenkin tuli moneksi, moneksi vuodeksi tosi iso osa mun elämää, ja vaikka joskus kadun (edelleen) jotain asioita mitä olen radolassa paljastanut, niin tästä foorumista on ollut oikeesti tosi suuri apu teini-iän tyrskyissä. Nyt en enää pariin vuoteen sitten olekkaan täällä käynyt, ja tänään kun radola pilkahti mieleeni niin täytyi tulla katsomaan mitä tänne kuuluu, ja pakko sanoa että sain pienoisen kohtauksen kun huomasin ettei mua ole enää olemassakaan täällä. :D Onneksi sillekkin löytyi käypä selitys.

No, toivottavasti joku kuitenkin muistaa! Mun lempparimuistot radolasta on ne, kun kesäisin lomilla istuin yöt läpeensä juttelemassa poksissa. Ihan mahtavien tyyppien kanssa. Ja huomasin heti että moni niistä täältä edelleen löytyy. :)

ViestiLähetetty: Ma Helmi 08, 2016 11:11 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

^Muistin, töllöttelin nimimerkkiäsi iät pitkät tuossa etusivulla silleen "Oiku kiva, Bub tuli takaisin!" ^^ Kiva nähdä sinut täällä taas, jee!

ViestiLähetetty: Ti Maalis 22, 2016 9:23 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Heippa!

Olen viimeistä vuotta 2:lla alkavan ikäinen rouvashenkilö! Hassua sanoa et oon rouva. Menin just tammikuussa nääs naimisiin, hihii! <3 Asustan miehen ja kissan kanssa vielä Vantaalla, mutta kovasti tässä haaveillaan muuttamista jonnekin toiselle paikkakunnalle omakotitalon perässä.
Simssiä olen pelannut muistaakseni vuodesta 1997, kun kaverilla oli Sims 1 :D Nykyään pelaan Sims 4 enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Radolaankaan liittymisvuotta en muista, kun ei täällä tullut niin aktiivisesti pörrättyä :/ Onneksi sentään oli vanha nick vielä vapaana :D
Tosiaan lemmikkinä meiltä löytyy kissaherra Poitsu, joka täyttää toukokuussa jo 16 vuotta :) Hän on mieheni kissa, tuli aikoinaan "paketin mukana" :D Vinketi vink Poitsua voi seurata instassa ;P Hänet löytää nickillä poitsuthecat :P
Mun harrastuksiini kuuluu kuntosali, jonka alotin vuonna 2013. Sielläkin tulee välillä kausia että jaksaa käydä sen 5 kertaa viikossa salilla, kun taas toisinaan se voi olla kerran (jos sitäkään) kuussa. Joskus myös piirsin, mutta se on lähes kokonaan jäänyt. Myh.
Luonteeltani olen ystävällinen ja hassutteleva :P En kovin usein jaksa ottaa asioita kovinkaan vakavasti, mutta tietysti tiedän milloin näin tulee käyttäytyä ;D Huumorintajuinen siis mielestäni olen :) Tietysti multa löytyy se oma hönö huumorinikin, jota kaikki ei välttämättä tajua :D Korvalääkärilläkin kun kävin tutkituttamassa kuuloni, huomasi lääkäri, että mulla on kierot korvakäytävät. Ilmankos kuulen kaiken niin kierosti, hekohee!
Tykkään kokiksesta hurrrrrjasti ja voisin sanoa fanittavani sosasolaa :P Ennen saattoi mennä se 1,5 l kokista päivässä, mutta nykyään se on vähentynyt jopa niin, etten välttämättä edes viikonloppuna juo sitä :o Fanitan myös pandanallukoita ja Subaru Impreza -merkkisiä autoja <3 Senmoisen varmasti hankin sitten joskus. 05 mallisen. Nih.

ViestiLähetetty: To Touko 12, 2016 9:50 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Iltoja, ihmiset!

Ai että siitä on kauan kun viimeksi radolassa kävin, on näköjään koko paikka ehtinyt räjähtääkin poissa ollessani! Ja Hilbertkin jo eläkkeellä, jestas sentään.

Olen parikymppinen hämäläis-neitonen, ja opiskelen tällä hetkellä nörttijuttuja eli tietojenkäsittelyä :D Tykkään piirtelystä, maalaamisesta ja kaikenlaista muusta kuvataiteisiin liittyvästä, nettisarjiksista sekä vanhanajan minttukarkeista. Sulkapallo on jotakuinkin ainoa urheilulaji, mistä pidän, mutta sitäkään ei tule hirveästi harrastettua. Olen niitä ihmisiä, joilla kestää tuntikausia keksiä sopiva nimimerkki. Inhoan kahvia sen kaikissa muodoissa. Haahuilen ympäriinsä lähes kokoaikaisessa unenpuutteessa, paitsi viikonloppuisin, kun ei tarvitse herätä kouluun.

Ensimmäisen kerran eksyin radolaan... olisikohan vuonna 2006 tai 2007...mutta muistaakseni taisin pysytellä pimennossa aikani ennen kuin uskalsin tehdä nikin. Noin 13-vuotias minä ei tosin ollut mikään parhain nimimerkkien keksijä, joten taisin muistaakseni kulkea nimellä "Koirafani" tai vastaavaa jonkin aikaa. Kun sitten jostain iski japani-fanius, olin vähän aikaa myös Setsuna-niminen hyypiö, kunnes jossain elämänvaiheessa harhailin radolasta muualle maailmaan.

Tänään päädyin harhailemaan tieni takaisin! En tiedä, muistaako minua monikaan, en nimittäin ollut mikään aktiivisin höpöttelijä(älkää peljätkö, en pistä pahakseni, vaikkeivät ihmiset minua muistaisikaan). Muistan joka tapauksessa itse täältä paljon väkeä, hih :D

Simssiä pelaan vielä, joskin aika satunnaisesti. Nelosen lisäksi asentelin läppärille kakkosen ja muutaman lisärin näin niinkuin nostalgisista syistä. Muutoin vietän päiväni pelaillen vanhoja disney-pelejä ja Ori and the Blind Forestia.

Minulle saa tulla juttelemaan tuiki tuntemattomatkin, jos jollain on tylsää tai kaipaa juttukaveria! Muualla päin nettiä minuun törmää usein nimellä Sumeri tai Sumeriance, tai jollakin noiden variaatioista.

ViestiLähetetty: Pe Touko 13, 2016 7:35 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Heipähei!

Olen 21-vuotias (vm. 1995) naisenalku Kanta-Hämeestä. Kaupunkilaistumassa, mutta olen ikuisesti sydämeltäni maalaistyttö. Pidän lukemisesta, piirtämisestä, musiikin kuuntelusta ja hevosista. Pikseliponit on tällä hetkellä varmaan mun ainoa oikeasti harrastukseksi luokiteltava vapaa-ajanviete, mutta tykkään tosiaan myös piirtää paljon ja käyn tallilla aina silloin tällöin, kun saan tuttavilta hepoisia lainata. :D Omaa lemmikkiä mulla ei ole, mutta vanhempieni luona meillä on oikein ihana mummelikoira. Luonteeltani olen vähän ujo ja hiljainen, mutta kun tutustun ihmisiin niin muutun kunnon räpätätiksi ja juttua kyllä riittää!

Sims-historiani ulottuu melko pitkälle - ykkösen peruspelin sain syntymäpäivälahjaksi alkuvuodesta 2003, mutta ensikosketuksen simssin ihmeelliseen maailmaan sain jo hieman aiemmin serkkuni ansiosta. Omista kokoelmistani löytyy TS1 parine lisäosineen, TS2 kaikkine lisäosineen ja kamasetteineen (- joulusetti, jonka myin pois), TS3 muutamine lisäosineen sekä Medieval. Myös nelosta olen päässyt pelaamaan, mutta pelikokemus ei ollut niin huikea että ko. peli olisi omaksi pitänyt saada. Mutta mistä sitä tietää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan! :) Tällä hetkellä pelailen vain TS3:sta ja Medievalia.

Radolassa olen joskus vuonna nakki ollut liittyneenä, tällä samaisella nimimerkillä, mutta en täällä paljoa pyörinyt. Mulla ei mitään lempialuetta täällä ole (ainakaan vielä), mutta TS2-alue tuo kovasti nostalgisia muistoja mieleen <3 Liikun tällä samalla nimimerkillä myös muutamalla muulla sivustolla.

Joo ei kai tässä sitten muuta XD

ViestiLähetetty: Pe Kesä 03, 2016 3:00 am 
Poissa
Pulkka
Pulkka

Tässähän tuntee ittensä 18-vuotiaana nuoreksi :D

Tosiaan, oon pinqhuska, tutummin Pinja, ja oon juuri ylioppilaaksi pääsevä - pian toivottavasti myös yliopistossa opiskeleva - tyttö Oulusta. Intohimoni on Simsin ja hevospelien (koska olen ikuisesti lapsi) lisäksi kielitieteet, esihistorialliset eläimet ja... Sipsit. Teen mitä vaan sipsien eteen. Kieliä, tarkemmin ottaen saksaa, ruotsia ja suomea toisena kielenä pitäis lähteä tutkimaan myös yliopistoon ja tarkotuksena valmistua opettajaksi. Asun vielä kotona, mut porukoiden lisäksi perheestä löytyy myös kissa, sekä Saksasta tyttöystävä. <3 Ja jos olisin sim, ois nämä mun luonteenpiirteet (hups en muista näitä suomeksi): Excitable, Perfectionist, Good sense of humor, Absent minded ja Equestrian.

Simsin peluun oon ihan ihan eka alottanu joskus 2000-luvun alussa piraattikopiolla Sims 1:stä, tosin en sillon siitä niin innostunu. Enemmän aloin pelata kun sain ihan ikioman Sims 2 -pelin aikoinaan 7-vuotiaana eli vuonna 2005. Nykyään pelailen kolmosta.

Radolassakin oon ollu useemman kerran ala-asteaikoina... Tosin en haluu niitä aikoja juuri muistella, häpeä itteäni kohtaan on liian suuri :--D Muistan ainakin saaneeni bannit ekan päivän sisällä kun tänne ekaa kertaa liityin, en kyllä muista mitä tein. Kirjottelin myös epämääräsiä tarinoita perheistäni, välillä hiiieman liian rajuja 10-vuotiaalle kehitettäväksi... :D Ja onnistuimpahan suututtamaan myös jonkun toisen Sims-sivuston ylläpitäjän koska en ollu poistanu tämän simin kuvaa mun sivujen kauneuskilpailusta kun tämä oli käskeny. Wow.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00