Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Su Elo 18, 2019 8:41 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 8 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Esittele itsesi
ViestiLähetetty: Pe Marras 13, 2015 12:11 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

hei vaan hei!

en muista teinkö itsestäni vanhaan radolaan lainkaan esittelyä, joten ensimmäisen viestini täällä ajattelin iskeä tähän töpöön. vanhaan raatolaan rekisteröidyin 2007 elokuussa, ellen väärin muista. simsiä olen pelaillut kymmenisen vuotta ja satunnaisesti tulee pelailtua edelleenkin. pelailen niin kakkosta, kolmosta, kuin nelostakin, riippuen mille päälle sattuu. ts2 on kuitenkin ollut se ainainen lemppari.

olen tosiaan 21v nais(ihminen[?]) tampereen seudulta. melko varmasti kuulun siihen ryhmään, joka ei koe koskaan kasvavansa aikuiseksi. tykkään monista asioista, mutta vaadin aina loistokkaan inspiraation tehdäkseni jotain. piirtäminen, maalaaminen, kirjoittaminen, valokuvaus, leipominen, ylimaallinen musiikinkuuntelu, pelaaminen, leffojen ja sarjojen töllöttäminen, peikkometsissä haahuilu ja tietty oman koiran kanssa touhuaminen on mieluisia harrastuksia.

olen luonteeltani vähän vässykkä, kellekään en uskalla sanoa pahaa sanaa päin naamaa ja muutenkin, mietin aina muiden tunteita ennen omiani. yritän olla hurjan kova, mutta todellisuudessa olen pehmo ja itkupilli. elämä ei ole ollut mulle kauhean reilu, tuntuu että se on välillä täyttä tuskaa ja tästä syystä musiikkimakuni osuu siihen vihaiseen ja melankoliseen ääripäähän. syleilen musiikkimakuani niin suuresti, että se näkyy myös ulkonäössäni. vaatekaapissani on melko paljon mustaa ja vähän kyseenalaisia bändipaitoja. onneksi miehekkeeni pukeutuu yhtä paljon mustiin ja omistaa vielä kyseenalaisempia (ja hienompia) bändipaitoja kuin minä ja joskus salaa niihin pujahdankin. tottakai meikällä on myös metriletti, jota voi keikoilla hyvillä mielin piiskata vierustovereiden naamavärkkeihin.

oon tällanen perusköyhä sossupummi, sillä mieleni on järkkynyt vuosien varrella niin kovasti ettei mulla vieläkään ole ammattia, enkä kykene tällä hetkellä opiskelemaan. pitkäaikaisena haaveena on ollut kuitenkin tehdä vielä jotain taiteellista työkseen, viimeisimpänä ajatuksena koruseppä. tiedä sitten, tuleeko musta ikinä mitään.

nyt iski niin jäätävä lukko, etten tiedä enää mitä itsestäni kertoisin. tulen joskus laittamaan omakuvatöpöön kauniimman kuvan pärstästäni, mutta tää kuva kertoo musta ehkä enemmän kuin mitä tähän sain rustailtua.

älkää menettäkö yöunianne.

Viimeksi muokannut odium, Su Joulu 20, 2015 7:09 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Pe Marras 13, 2015 1:44 pm 
Poissa
Tuisku
Tuisku

Tervehdys!
Vanhaan Radolaan taisin esitellä itseni montakin kertaa. :D Jokatapauksessa, olen ollut vuosia, vuosia Radolan jäsen, enemmän tai vähemmän aktiivinen. Vuosia käytin nimeä Nyxia, mutta tällä nimellä olen ollut nyt vuoden pari.

Olen 30 vuotta nuori, naimisissa, yhden lapsen äiti ja ison koiran omistaja. Ronja Mielikki syntyi toukokuussa, jonka vuoksi aikani Simsin parissa on ollut olematon. Viime kuussa ostimme omakotitalon Valkeakoskelta ja nyt olemme päässeet asettumaan, joten on ollut aikaa pelailla hieman Simsiäkin - ja vierailla Radolassa. (Multa on tosiaan mennyt kokonaan ohi, että miksi on tullut "uusi" Radola...)

Simsin peluun aloitin Sims ykkösellä niihin aikoihin, kun se julkaistiin. Jatkoin kakkosen pelaamisella, sen jälkeen siirryin kolmoseen, jota pelaan edelleen. Minulla on myös Sims nelonen, mutta en tykkää siitä, en yhtään. Typerää, että kaikki se uusi ja hieno, mitä Simsiin tuli kolmosen myötä, leikattiin pois nelosessa.

Harrastan valokuvaamista ja haaveilenkin, että siitä saisi joskus itselleen ammatin, vaikka se on todella epätodennäköistä. Koska minulla on pääosin aikaa omille jutuille vain silloin, kun Ronja nukkuu, niin valokuvauskenkin hoidan öisin. Yökuvaus onkin uusi aluevaltaukseni, haluan saada täydellisiä kuvia yömaisemasta. Kirjoitan myös kahta blogia, toinen keskittyy lähinnä vauva-arkeen ja toinen on wicca-aiheinen. Kirjoitan myös Simsblogia enemmän tai vähemmän aktiivisesti.

En osaa enää lajitella musiikkimakuani yhteen lokeroon, sillä vuosien mittaa minusta on tullut kaikkiruokainen. Ennen olin truugootti, nykyään goottirokki on vain pikkuriikkinen osa musiikkimakuani.
Rakastan taiteita ja kauniita asioita. Retro, itämaiset jutut, boheemisuus, keskiaikaromantiikka, barokki, rokokoo... Ihailen kaikkia näitä tyylejä.

Valmistuin ennen Ronjan syntymää vaatetusartesaaniksi, ennen opiskeluja työskentelin Siwan kassana. Hieman kauhuissani odotan tulevaisuutta, sillä työllistymismahdollisuudet on kuitenkin melko heikot tähän maailmanaikaan... Noh, toivon, että jotain mullistavaa tapahtuu muutaman vuoden sisään ja töitä olisi enemmän tarjolla.

Siinäpä ne pääasiat meikäläisestä. Lisää voi toki kuikuilla blogistani.

ViestiLähetetty: La Marras 21, 2015 1:55 am 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Huomentapäevee.

17-vuotias lapsellinen ja äärimmäisen huonon huumorintajun omaava ihmisolento Pohjois-Suomen suunnalta, koskaan en saanut aikaiseksi tehdä ukkelia entiseen radolaan mutta myönnän olleeni aktiivinen stalkkaaja. Tällä hetkellä angstaan toista vuotta amiksessa ja sen jälkeen en tiedä mitä teen. Simssejä löytyy Sims 2 ft. kaikki lisäosat ja kamasetit (Ultimate Collection FTW!!) ja Sims 3 muutamalla lisäosalla ja sitäkin useammalla kamasetillä, valitettavasti omistan niin surkean koneen joka ei jaksa pyörittää sitä kunnolla joten tällä hetkellä tyydyn ainoastaan ensimmäiseen k̶u̶n̶n̶e̶s̶ ̶v̶o̶i̶t̶a̶n̶ ̶l̶o̶t̶o̶s̶s̶a̶ . Simsissä tykkäilen eniten tehdä omia naapurustoja, valmisnaapurustoissa pelaan tosi harvoin mutta niissä tykkään kehitellä ihmissuhdesotkuja. Talojen rakentelu on kivaa mutta en koskaan jaksa sisustaa niitä joten seurauksena on tyhjä naapurusto täynnä tyhjiä taloja.
Oon melkoisen ujo ja oon irlissä huono tutustumaan ihmisiin, minkä takia suurin osa mun kavereista on netistä. \o/ Vapaa-aikana leikin laiskiaista ja seikkailen tumblrissa. Töllöttimestä seuraan The Walking Deadia ja Shamelessia jonka nimeä en jaksanut kirjottaa suomeksi koska se kuulostaa tyhmältä. Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan italialaisista rakkauslauluista kirkonpolttoheviin.
Tykkään kans lukea yön pimeinä tunteina kaikkia pimeitä juttuja sarjamurhaajista ynnä muista sellaisista. Oon huono kirjottamaan ittestäni mitään ja tämä esittelyteksti on surkia.

jee.

ViestiLähetetty: La Marras 21, 2015 11:06 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Hurraa!

En muista esittelinkö itseäni vanhassa Radolassa kertaakaan, vaikka rekisteröidyin sinnekin vuosia sitten. En tosin koskaan ollut erityisen aktiivinen jäsen. Ehkä haluaisin keksiä jonkin uuden nimimerkin, tämä on ollut käytössä yli kymmenen vuotta, kun ensin rekisteröidyin joillekin koirafoorumeille joita en ainakaan tällä hetkellä enää muista.

Olen 26-vuotias pohjoiskarjalainen täti jolla kesti vuosia löytää oma ala lukion jälkeen. Valmistun keväällä ja jos ei ole pakko, en lähde enää opiskelemaan mitään.

Pidän hyvästä musiikista, hyvästä oluesta, hyvistä sarjoista, ja tietyllä tavalla erittäin huonoista sarjoista (paras esimerkki on Grimm) sekä hyvästä musiikista. Harrastuksenani kirjoitan pientä kynsiaiheista blogia. Viime aikoina olen alkanut taas lukea kirjoja, en tiedä miten siihenkin harrastukseen tuli parin vuoden tauko! Pidän myös vanhoista kartoista ja mekoista.

Nykyään en edes pelaa Simsiä, mutta Radolassa on silti käytävä. En pidä itseni esittelystä, mutta olen ylpeä siitä että sain tämän tekstin aikaan.

ViestiLähetetty: Su Marras 22, 2015 1:47 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Heissulivei!

Mut tunnettiin vanhassa radossa nimimerkillä iin-u, mutta nyt päätin, että nimimerkkini on lyhenne nimestäni. Meikäläistä kutsutaan Camillaksi, mutta nimestä saa vääntää rennosti omaan suuhunsa maistuvan lempinimen.

Tässä vielä 19-vuoden tienoilla ollaan ja synttäreitä vietän helmikuun tienoilla.

Mulla ei sen kummempia harrastuksia ole, mitä nyt tykkään kuluttaa aikaani tietokoneella pelaillen ja tumblria selaillen. Erilaisia kirjoja tuleekin luettua ja ilmottaudun täydeksi tolkien ja rowling hulluksi. Oikeaa rannetta koristaa musteen muodossa kuolemanvarjelukset.

Meikäläiseen voi törmätä päijät-hämeen kauniissa maastossa milloin missäkin. Suurimmaksi osaksi jäähallilta, jääkiekko on elämä ja sydämeni turkoosi.

ViestiLähetetty: Ti Marras 24, 2015 6:23 pm 
Poissa
Tuisku
Tuisku

Moikka!

Täällä kirjoittelee lasihiutale, voitte kutsua minua nimimerkilläni, Jenniksi tai keksiä mulle lempinimen, ihan miten vaan. Oon siis 20v naikkosen nuikale Etelä-Suomesta, syrjäisestä kylästä nimeltään Kellokoski. Kelliksestä voin kertoa sen verran, ettei tänne kannata tulla asumaan, syrjässä kaikesta. Suosittelen paikkaa korkeintaan ohikulkupaikaksi tai siihen, että jäät kaverille turvaan, koska yöllä ulkona odottaa lauma zombeja..........no ei. On Kellis ihan kiva paikka, jos tuota syrjäisyyttä ei ota lukuun. :D

Mä opiskelen media-assistentiksi Helsingissä ekaa vuotta. Tuosta saa varmaan käsityksen yhdestä rakkaasta harrastuksestani - valokuvaamisesta (ja videoiden teosta). Tarinoiden kirjoittaminen on myös mun lempipuuhaa, kirjoittelinkin ennen paljon simstarinoita. Simstarinat ovat nyt jääneet kuitenkin taakse, kirjoittelen paljon mieluummin siten, ettei siitä aiheudu jättimäistä stressiä ja omaa, sisäistä painiostusta saada uusi osa ulos. :D Mulla on tarinablogi kirjoittamista varten ja valokuvaus-lifestyleblogi, jossa kertoilen elämästäni ja esittelen tietenkin valokuviani.

Radolaan liityin ekan kerran vuonna 2010 heinäkuussa, eli onhan tässä tultu pyörittyä täällä viisi vuotta enemmän tai vähemmän. 15-vuotiaana mun viestit olivat... mielenkiintoisia... okei, suoraansanottuna häpesin niitä syvästi mutten jaksanut tyhjentää kaikkia, sillä siellä oli n. 300 noloa viestiä, joissa höpötin jotain ihan ihme juttuja. :D

Mä olin edellisessä Radolassa nimellä Tranon95 ja pääasiassa sen nimimerkin takia Radolan käyttöni vähentyi hiljalleen ja lopulta päätin olla käymättä täällä kokonaan, koska häpesin nimimerkkiäni niin paljon. Sain tietää, että on olemassa verenvuotolääke nimeltään Tranon ja mulle tuli joka kerta täällä pyöriessäni mieleen nimimerkkini tarkoittavan "Tranon-verenvuotolääkkeen käyttäjä vuodesta -95" :DD Joten nyt porskutan eteenpäin lasihiutaleella.

Simssiin tutustuin ekan kerran vuonna 2001 tai 2002, serkkuni pelatessa ykköstä. En itse saanut koskea peliin, ennen kuin sain yhdeksänvuotissynttäreilläni pomppulinnajuhlien jälkeen Sims 1 Double Editionin(?) vuoden 2003 loppukeväällä. Siltä simssiä pelaavalta serkultani en peliä saanut, sain häneltä niissä juhlissa kaksi Pokemón-peliä GameBoy Advancelle, joita pelasin vain serkun mieliksi, koska en niistä mitään ymmärtänyt (ja jotka ovat vieläkin jossain). :D

Nykyään mä pelaan TS3:sta, johon mulla on kaikki lisäosat ja kamasetit. Simshullu since 2003!

Tällä hetkellä mulla ei ole lemmikkiä, mutta vuoden tai kahden sisään olisi tavoitteena hankkia kaksi tai kolme marsua ja muuttaa kimppakämppään kahden kaverin kanssa :3

Eiköhän siinä ollut kaikki. Että hei vaan c:

ViestiLähetetty: Su Joulu 20, 2015 4:04 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

heimoi!

oon nyo, ja pyörin vanhassa radolassa vuodesta 2006. ensimmäinen nimimerkkini oli simsoap, ja mun radolahistoriaa on värittäneet monet tuplanimimerkit (sori rado!), bannit, viestienkeräilyt ja riidat poksilaisten kanssa mun ystävän rubiinin kanssa. nimimerkki vaihtui nyoksi muutaman vuoden radolahengailun jälkeen. vanhalla radolalla on mun sydämessä hyvin suuri paikka, oon nimittäin ala- ja yläasteella viettänyt erittäin paljon aikaa täällä. lähinnä rekisteröidyin uudelleen nostalgian vuoksi, nykyään tulee nimittäin pelattua simssiä suht harvoin.

rekisteröityessäni radolaan olin 12-vuotias, nykyään oon 21. opiskelen teologiaa helsingin yliopistossa, ens vuonna toivottavasti oon psykologian maisteriopiskelija. pelailtuu tulee aika paljon, suosikkipelejä simssin lisäks on skyrim ja world of warcraft sekä erilaiset ps2-pelit.

musiikkii tulee kuunneltuu paljon, eniten ehkä die antwoordii ja psytrancee.

Viimeksi muokannut nyo, Su Joulu 20, 2015 4:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Su Joulu 20, 2015 4:41 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Tervetuloa kaikki ihmisolennot:3 Persoonallisia esittelyjä!

GoSlytherin(tms:O)! Tässä vaiheessa täytyy torua totta kai! Tuhmasti tehty! Tsoh tsoh:(! Mutta joo, oliko vanhalla foorumilla nyokin sun nick:O (nyo-niminen varmasti hengaili siellä, ei kovin aktiivisena, mut kuitenkin). Hämmennyskämmennys! Mut niin ne pienet vanhenee ja toivottavasti viisastuvatkin samalla:'3

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Su Joulu 20, 2015 4:43 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

joo siis unohdinkin mainita et tosiaa nyoksi vaihtui nimimerkki siinä ööm 2009 paikkeilla. en tosiaan viime vuosina oo kovin aktiivisesti radolassa pyörinyt. mut hehe oon toki viisaampi nykyisin! huvittaa vaan ajatella millaista työtä sitä on tullutkaan aiheutettua modeille :D

ViestiLähetetty: Su Joulu 20, 2015 4:53 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
huvittaa vaan ajatella millaista työtä sitä on tullutkaan aiheutettua modeille :D
Huvittaa??????? Tosta hyvästä voisin antaa jo bannit! Okei, meidän aktiiviajat eivät osuneet kovin paljoa päällekäin, mut en oo silti unohtanut. (hämäräperäisenvalikoivamuisti, minäkin sinua<3) Ois kyllä jännää kuulla, mitä muillekin ton ajan hurjan aktiiveille kuuluu... Zipuli isonapa-avoineen ainakin katosi noihin aikoihin. Rupeen kyllä epäileen kaikkia suksi:P

Ja nyo ei ole vaihdettu nimimerkki vaan tuplanick!! Tuhmaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

ViestiLähetetty: Su Joulu 20, 2015 5:30 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:
Lainaa:
huvittaa vaan ajatella millaista työtä sitä on tullutkaan aiheutettua modeille :D
Huvittaa??????? Tosta hyvästä voisin antaa jo bannit! Okei, meidän aktiiviajat eivät osuneet kovin paljoa päällekäin, mut en oo silti unohtanut. (hämäräperäisenvalikoivamuisti, minäkin sinua<3) Ois kyllä jännää kuulla, mitä muillekin ton ajan hurjan aktiiveille kuuluu... Zipuli isonapa-avoineen ainakin katosi noihin aikoihin. Rupeen kyllä epäileen kaikkia suksi:P

Ja nyo ei ole vaihdettu nimimerkki vaan tuplanick!! Tuhmaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
no äläs nyt, yläasteikäiselle se oli suurta hupia ;D ei vaan, teette ja ootte aina tehny hyvää duunii ja sillai ja ois jees jos kaikki käyttäytyis aina hyvin ja kunnolla ja näin.

nyo ei ollu tuplanimimerkki vaa ihan luvalla vaihdettu, hyödynsin radolaan jonakin vuonna tulleen mahdollisuuden vaihtaa nimimerkkiään kerran :p

ViestiLähetetty: Su Joulu 20, 2015 5:32 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mikä se sit ennen oli? :D tuplanick kuitenkin simsoapille!!!

ViestiLähetetty: Su Joulu 20, 2015 5:38 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Lainaa:
Mikä se sit ennen oli? :D tuplanick kuitenkin simsoapille!!!
siis rekisteröidyin radolaan 2006 nikillä simsoap. vaihdoin simsoap-nikin nyoksi (tääl oli mahdollisuus vaihtaa nikkii kerran tyylii stronzost tuli jezebel ja theopolosta theo) siinä 2009 mut siis sama acco ja samat viestit jne

sit oli jotai tuplanimimerkkei jotka oli eri juttu.

ViestiLähetetty: Su Joulu 20, 2015 5:43 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Okei, nyt tajusin. Ja kyl mä ton nimenvaihtomahdollisuuden muistan, vaihdoin varmaan eniten nickejä koko vanhan Radolan historiassa:D

ViestiLähetetty: Ke Joulu 30, 2015 5:32 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Moi kaikki!

Olen Pepita ja olen 13 vuotta ja toivon että se ei ole liian alhainen ikä radolaan koska kun katsoin niin aika monet ovat ainakin 18 vuotta vanhoja. En määrittele itseäni ihmiseksi vaan olen ihmisen ja marsun sekoitus. Olen uusi radolassa tulin tänne pari päivää sitten ja minusta tämä vaikuttaa todella kivalta paikalta. Asun Tampereen lähellä ja olen pelannut simssiä eskarilaisesta asti. Silloin pelasin sims kolmosta mutta en pelannut paljon ja nykyään pelaan nelosta. Lempialueeni radolassa on sims 4 luomukset alue (jos muistin oikein)

Olen harrastanut tanssia, mutta nykyään käyn laulutunneilla. Muihin harrastuksiini kuuluu laiskottelu simssin pelaaminen ja sisällä nyhjääminen, sekä lemmikeille lepertely. Minulla on kolme lemmikkiä.
Yksi niistä on kani nimeltä Roosa. Roosa on on todella vanha kani joka mököttää usein. Poikkeuksena tilanne jossa se kerjää makupaloja. Sitten on kaksi marsua nimeltä Mimmi ja Blondi. Mimmi on säikky ja utelias. Blondi on järkevämpi ja isompi. Kummatkin kerjäävät kokoajan ruokaa ja ovat hieman lihavia.

Rakastan jyrsijöitä, etenkin marsuja. Kun marsut tulivat meille aloin pitää tomaatista paljon enemmän. (Marsujemme lempiruoka on tomaatti joten siksi pidän itseäni nykyään osittain marsuna) Huomaa myös ilmaisevani iloisuuttani kurnuttamalla joten olen kai muuttumassa marsuksi tai jotain. Pidän myös todella paljon tietokonepeleistä ja lukemisesta. Pidän myös musiikista ja muut eivät aina pidä siitä musiikista josta minä pidän.

Olen luonteeltani ujo uusien ihmisten/paikkojen/ruokien suhteen, mutta olen myös todella utelias. Omaan ystävieni mielestä surkean huumorintajun. Minä myös ajattelen joskus yllättävän syvällisiä asioita ja en saa aina unta, kun huolehdin muutamista asioista. Olen myös todella laiska.

Ottaisin mukaan autiolle saarelle ruokaa, juomaa, kännykän josta ei lopu akku ja koneen jossa on sims neljä

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 8 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00