Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 5:02 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 68 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Esittele itsesi
ViestiLähetetty: La Loka 03, 2015 5:38 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Huooom!
Profiili -näkymää on nyt petrattu, ja olisikin ylen ihkua jos myös sinne tulisi vaikkapa vain muutaman sanan kuvaus (ei sinne mitään huiman pitkää mahdukaan;D) kantajastaan. Rohviilia pääsee muokkaamaan klikkaamalla oikeasta ylänurkasta "Omat asetukset" ja sieltä vasemmasta reunasta "Profiili".

ViestiLähetetty: La Loka 03, 2015 6:30 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Olipas hauska lukea esittelyjä ihmisistä, joiden käyttäjänimet tunnistaa vuosien takaa! En ole muistaakseni koskaan käynyt alkuperäisen Radolan esittely-keskustelussa koskaan, joten tämä oli ihan uusi kokemus.

Minäkin olen tehnyt paluun Radolaan! Olen 25-vuotias paperitahra Espoosta ja opiskelija, ainakin siihen saakka, kunhan saan otettua itseäni niskasta kiinni ja tehtyä opinnäytetyön valmiiksi. Opiskelijatittelin lisäksi aikani saan kulumaan töissä täysipäiväisesti istuessa, ystävävien seurassa ja harrastusten parissa. Rakkaus-harrastuksiani on jumpat, tanssitunnit sekä pitkät kävelylenkit metsässä, meikkaus ja laittautuminen sekä sisustus... sekä tietenkin simsseily! Seuraan jonkinverran myös netissä olevia tarinoita, simblreitä ynnämuita, nykyään hieman entistä epäsäännöllisemmin. Olen pohtinut pienen yksihenkisen perheeni laajentamista pienellä koirapallerolla...! Mutta tämä suunnitelma on vasta unelmointiasteella.

Radolaan taisin virallisesti liittyä vuoden 2006 kesäkuussa, muutaman kuukauden lueskelun ja stalkkailun jälkeen. Stalkkerin ura taisi tosin jatkua myös rekisteröinnin jälkeen, sillä en ole koskaan ollut siitä aktiivisemmasta päästä, mitä tulee foorumilla kirjoitteluun. Lukenut olen tosin senkin edestä! ;)

Simsiä olen pelannut aivan ensimmäisestä pelistä lähtien. Ikuinen rakkauteni on ehdottomasti TS2, jota pelaan yhä vapaapäivinä. Nelosesta olen myös pitänyt, joten sitäkin tulee jonkin verran pelailtua, mutta TS3 on ikuisesti tuomittu pölyttymään kaappini pohjalle...

ViestiLähetetty: La Loka 03, 2015 7:36 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Ikäryhmä: 36 :roll:
Asuinsuunta: Helsinki
Kauanko olen pelannut The Sims sarjan pelejä: Ensimmäisestä pelistä kolmisen vuotta.
Pelaanko vielä, ja jos, mitä versiota: Satunnaisesti pelaan Sims3.
Lempialuueni Radolassa: En osaa vielä sanoa, paljon mielenkiintoisia ketjuja.
Radolahistoriani tai olenko uusi tulokas: Uusi :)
Harrastukset: Laskuvarjohyppääminen.
Lemmikit: Mäyräkoira 5v.
Kiinnostuksen kohteet: Ihmiset yleensä :D
Mitä ottaisin mukaan autiolle saarelle: Hyvän pelikoneen jossa olisi semmoinen erikoisominaisuus että siinä pyörii netti huikean hyvin vaikka autiolla saarella.
Mistä innostun: Kun aurinko paistaa ja taivaalla ei ole yhtään pilveä.
Luenteeltani olen: Puhelias ja sosiaalinen!

stella.harkonen@hel.fi

ViestiLähetetty: Su Loka 04, 2015 2:37 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Ikäryhmä: 21v
Asuinsuunta: Pohjanmaan pikkukylästä
Kauanko olen pelannut The Sims sarjan pelejä: Olen pelannut simssejä kakkosesta asti ja jostain ala-asteelta asti nykypäivään :D
Pelaanko vielä, ja jos, mitä versiota: Pelaan edelleen ja kakkosta ja kolmosta! Eniten kakkosta!
Lempialuueni Radolassa: muu kuin simssillinen keskustelu :P
Radolahistoriani tai olenko uusi tulokas: mäkin taidan olla ollut radolassa 2007 vuodesta asti entisellä nimellä Pyhäbirma. Tosin viime vuosina olen ollut monta vuotta epäaktiivisena.
Harrastukset: Pelailu ja kokkailu.
Lemmikit: Kissa
Kiinnostuksen/innostuksen kohteet: Pelit, eläimet, tv-sarjat, elokuvat, musiikki, muoti, kokkailu jne :)
Luenteeltani olen: Ulkoapäin vaikutan olevan vieraampien ihmisten seurassa tosi ujo, mutta kun mut oppii tunteen niin muutun tosi puheliaaksi. Oon myös huumorintajuinen ja suorapuheinen, sillä sanon mitä oikeasti ajattelen enkä rupea valehtelemaan. Olen myös aika laiska ja äkkipikainen ihminen välillä ja mulla on tapana jättää asioita viime tippaan :D En oo kovin kärsivällinen ihminen xD Mutta en osaa mököttää ja tyynnyn kohtuu nopeasti. Oon myös tosi huolehtivainen ihminen.

ViestiLähetetty: Ke Loka 07, 2015 1:45 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Heissan kaikki!

Minä olen niin sanotusti savolaistunut pohjalainen, pieni mutta pippurinen 1994-vuosimallia oleva pakkaus. Elämäni pyörii paljolti kissojeni (Napoleon ja Cleopatra) ja Simsin ympärillä, tosin kyllä minä oikeassa maailmassa opiskelen ja käyn töissäkin.

Simsin pelaamisen aloitin jo The Sims 1 aikaan, ensimmäisen oman The Sims-pelini sain kuitenkin vasta jokunen vuosi Sims 2:sen ilmestymisen jälkeen. Simsiä pelaan aktiivisesti vieläkin, vuorotellen Sims 2 ja 3. Nelosenkin omistan, mutta siihen en ole oikein vielä päässyt sisälle.
Radolaa olen jo vuosia seurannut (stalkannut), mutta vasta nyt uuden Radolan myötä sain tarpeeksi rohkeutta rekisteröityä.

Simsin lisäksi pelailen muitakin pelejä, lähinnä uskollisella läppärilläni (joka huutaa jo isoon ääneen eläkepäiviä..), mutta myös lautapelit ovat jees. Pidän myös lukemisesta (minuun uppoaa lähes kaikki Edgar Allan Poesta Muumeihin), sarjojen ja elokuvien katselusta.

Olen hyvin mukavuudenhaluinen ihminen ja aamut ovat minulle erityisen vaikeita. Tämän takia varmaan koen hyvin syvää sielujen sympatiaa kissojen (ja laiskiaisten) kanssa. Innostun herkästi erilaisista asioista ja saatan sanoa mielipiteeni kärkkäästi. En kuitenkaan pure, joten minulle uskaltaa kyllä jutellakkin. :) Mukava tutustua uusiin ihmisiin täällä!

-miumau

ViestiLähetetty: To Loka 08, 2015 3:30 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Iih, tervetuloa kaikille:3 Niin kiva nähdä teitä täällä! Muistakaa osallistua mukavasti myös muihin keskusteluketjuihin ja toki myös Poksin jutteluihin! (Poksi on siis radolan legendaarinen chat-laatikko etusivun alareunassa:P)

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Su Loka 11, 2015 6:01 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Täällä pk-seudulla asusteleva -94 mimmi. Keski-suomesta tänne mutkan kautta muuttanut. Avoliittoilen 10v vanhemman miehen kanssa. Mä teen hoitsun hommia muistisairaitten parissa. Vapaa-aikaa kuluttelen netissä tai sitten pelaillen esim simssiä tai mitä millonkin.
The Sims historia alkanu ihan ensimmäisestä simsistä sillon joskus ajat ajat sit. Sillon omistin kaikki ykkösen lisäosat paitsi taikaa. Kakkosenkin lisäosat oli melkein kaikki. Nyt pelailen kolmosta eikä siitäkään puutu kun muutama lisäri ja kamasetti. Nelosta oon kokeillut, mutta se ei oikein natsannu. Pitäis ehkä kokeilla uudelleen, jos tykkäisin enempi. Mä en osaa pelata simsiä sillain, ettei aikaa oo kun muutama tunti. Mulla käy aina niin, että aikaa hurahtaa se 5+ h :D
Vanhassa radolassa alotellu, en muista millon liityin, mutta melko kauan siellä kerkesin olla ja tänne tulin niin pian kun kerkesin ja muistin :D

ViestiLähetetty: Ke Loka 21, 2015 9:58 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Hei, olen Trukkentuk! Paremmin kenties Trukkiksena (Trukkis) tunnettu.

Minusta lyhyesti:
Trukkiksen elämä koostuu unelmista, unista, opiskelusta, kahvista, kissoista, kavereista, avaruuslennoista, tarinoiden keksimisestä, syksyn ja talven odottelusta, fyysisen ja psyykkisen minäni tutkimisesta, muiden olevien ja epäolevien otusten havainnoinnista, kissanhiekkalaatikon puhdistamisesta ja vaikka mistä!

Niin ja kirjoitan tietysti myös Sims 2 -aiheista sukupolvitarinaa, LC Nummiojia. Heidät löytää parhaiten klikkaamalla tekstivoittoista kuvaa tuossa alapuolella.

Kiitos ja kumarrus!

ViestiLähetetty: Ke Loka 21, 2015 10:00 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

....ja kukas luki mmoin viestin "94v mummi"...

ViestiLähetetty: To Loka 22, 2015 4:04 pm 
Poissa
Pulkka
Pulkka

Moi vaan kaikille, vanhan foorumin kautta minäkin tänne löysin, vaikka siitä onkin vuosia kun viimeksi siellä aktiivisesti pyörähtelin. Mutta siis, midori 23v, turkulaistunut englannin opiskelija, jonkin sortin feministi ja wnb-kielitieteilijä. Olen vähän turhan ujo ja hiljainen, joten elämä pyörii aika lailla tietokoneen ja kirjojen ympärillä :D Mun Simsin pelailut alkoi ykkösestä, otti huimasti vauhtia kakkosen aikaan, ja jämähti sitten kolmoseen. Nelosta en ole uskaltanut edes harkita, koska noin 99% varmuudella mun tietokone ei tulisi kestämään sitä.

Kiva huomata että täällä on näinkin monen vuoden jälkeen tuttuja naamoja jäljellä :)

ViestiLähetetty: To Loka 22, 2015 5:42 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Jeee, paluumuuttajia! Tervetuloa taas:3

(midori, lauantaina ois turku-miitti! Näyttäis olevan tulossa tosi mukavaa ja varsin rauhallista porukkaa, eli, jos ei oo sitoumuksia, ois tosi kiva nähdä sua miitissä!)

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Pe Loka 23, 2015 5:09 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Jostain syystä en ole esitellyt itseäni lainkaan täällä, vaikka viestitellyt olen ahkerasti :D No, korjataanpa tilanne.

Eli tervepä terve vaan kaikille, osa varmaan muistaakin minut vanhasta Radolasta, jossa pyörin samalla nimimerkillä. Olen siis Laura, netissä tuttavallisemmin Larjus (parissa paikassa olen eri nimimerkeillä). Oon parikymppinen stadilaisneiti, joka opiskelee tällä hetkellä sosionomiksi ammattikorkeakoulussa ja työskentelee siinä ohella osa-aikaisesti kassamyyjänä (teen myös postihommia). Isona halajan työskennellä lasten parissa, koska vaikka normaalisti viihdyn omissa oloissani ja välttelen fyysistä kontaktia muihin, lapset (etenkin sellaiset 3-10-vuotiaat) on ihania ja niiden kanssa on kivaa puuhailla kaikenlaista (ja mikäs sen ihanampaa kuin lapsi, joka haluaa istua sylissä/ottaa kädestä kiinni/tms. :3). Nuorisotyö kiinnostaa myös, mutta ei ihan niin paljon.
Pienten lasten lisäksi rakastan kaikenmoisia elukoita, vähintään pidän niitä mielenkiintoisina. Etenkin marsut ja kissat ovat lähellä sydäntäni <3

Olen pääosin datis sohvaperuna, mutta viihdyn myös ulkona, jos sää sen suo. Urheilusta en ole koskaan perustanut. Vapaa-aika kuluu tosi paljon koneella kaikkien mielenkiintoisten sarjojen ja fandomien parissa. Tykkään myös pelata videopelejä, etenkin The Elder Scrolls -sarjaa ja erilaisia roolipeli- ja tasoseikkailupelejä. Heppapelit on kans ihania <3
Simsiä olen pelannut vuodesta 2006 asti (aiemmin tuli vähän kokeiltua), ensin pari vuotta konsoliversioita, ja sitten 2008 siirryin myös tietokoneversioon, kun sain käyttööni koneen, joka jaksaa Simsiä pyörittää (ja jaksaa edelleen <3). Pelaan lähinnä kakkosta, en kolmosesta ole koskaan osannut kunnolla innostua, vaikka sitäkin tulee silloin tällöin pelattua. Nelosta en ole vielä kokeillutkaan, ja ykkösenkin testailusta on aikaa.

Oon aika lailla toivoton fanityttö. Fanitukseni kohdistuu tällä hetkellä etenkin muutamaan japanilaiseen bändiin (ja sen jäseniin), Amour Sucréhen, Hetaliaan ja jokuseen muuhun sarjaan. Katson paljon animea ja lueskelen mangaakin jonkin verran (ja doujinsheja!). Rakastan myös erilaisia komediasarjoja, South Parkia ja Kamen Rideria.
Kirjoitan fanfictionia ja piirtelen fanartia lempifandomeistani. Piirrän paljon myös muutenkin.
Fanitukseni ilmenee myös kaikenmoisen tilpehöörin hamstraamisella/keräilyllä. Keräilen My Little Ponyja ja Equestria Girls -nukkeja, mutta niiden lisäksi myös kaikenlaista muuta kivaa. Mikäs sen ihanampaa kuin saada krääsää lempifandomeistaan <3 Hyvä syy käydä töissä ainakin :D

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Ti Marras 03, 2015 12:32 am 
Poissa
Pulkka
Pulkka

Olen Illuusia, 20-vuotias turussa majaileva olento. Harrastan neulomista ja animen katsomista, ja opiskelen vaatetusompelijaksi. Minulla on lemmikkeinä kaksi kissaa, sekä poikaystävä. :3 Olen pelannut Simsiä noin kymmenvuotiaasta saakka, viime vuosina tosin hiipuvalla innostuksella. Pyörittelen myös blogia ja jumitan ihan liian paljon kotosalla. Olen pyörinyt täällä Radolassa aikaisemminkin, tosin eri nimimerkillä. Tietäjät tietää ja tuntijat tuntee ja silleen.

ViestiLähetetty: La Marras 07, 2015 6:26 am 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

19-vuotias viime keväänä ylioppilaaksi kirjoittanut tyttönen täällä. Asun jossain päin Pohjanmaata. :) Mulla on nyt välivuosi, olin töissä toukokuu-lokakuu ja nyt en tee oikein mitään. Tosin haen ens keväänä kauppakorkeeseen joten luen pääsykokeisiin jo vähän nyt, vuodenvaihteessa alotan kunnon lukemisen.

Oon pelannut Simssiä jostain 2003 tai 2004 vuodesta saakka. Aluksi ykköstä jonkun verran, mut kakkosen ilmestyessä koukutuin täysin. Omistin kaikki lisäosat siihen ja osan kamaseteistä, mulla oli useempikin LC tarina ym :-D Pelasin Simssiä oikeestaan koko ala-asteen, mut ala-asteen viimesillä luokilla eniten. Yläasteelle mennessä mun innostus lopahti, ja niihin aikoihin myös Sims 3 oli ilmestymässä mutta meillä oli vanha kakka kone jolla se ei ois toiminut, joten en edes harkinnut sen ostamista. Pian myös myin kaikki Sims 2-pelini ja unohdin radolan (mulla oli sit muuten toinen nimimerkki vanhassa radolassa, en vaan halua pitää sitä enää sillä se oli niin hirveä :D) ja melkeinpä kaiken Simsiin liittyvän. Toki joskus ois tehnyt mieli pelata taas mutta pelit oli jo myyty.

Nyt joskus parisen kuukautta sitten sain päähänpiston, että haluan kokeilla Sims 3:sta. Ostin sen Originista (ja pakko-ostin samalla myös jonku lisäosan & kamasetin joita en oo viel ladannut), aluksi tarkoituksenani vaan vähän pelailla, eikä ladata mitään tms. Rupes kuitenkin heti tympimään pelin valmisjutut joten nyt oon parin päivän aikana lataillut jo monta sataa ladattuja ja ihan koukussa taas. Aika vaan ei meinaisi riittää pelailuun! Alotin just myös vanhan kunnon LC:n, nyt ei tosin tarinoiden nettiin kirjottelu enää niin nappaa. Hyvä vaan, sillä ei mulla olisi aikaa :D. Ehkä joskus ostan myös Sims 4:sen, mutta nyt on vielä paljon tutkittavaa ja pelattavaa kolmosessa!

ViestiLähetetty: Ke Marras 11, 2015 6:29 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

*Hatunnosto*
Olen pyörinyt Radolassa enemmän ja vähemmän aktiivisesti muistaakseni vuodesta '08. Nimimerkki tosin muuttui nyt, vaan enpä usko kenenkään minua muistavan vaikka vanhan mainitsisinkin, sen verran harvoin kirjoittelin.

Ensikosketukseni Simsiin tapahtui aikalailla kahdeksan vuotta sitten, kakkoseen olen ollut eniten koukussa :D Tällä hetkellä tosin en ikävä kyllä pääse pelaamaan, sillä peliläppärini vetelee viimeisiään + tämän läppärin resurssit eivät riitä Simsiä pyörittämään + haluaisin muutenkin mieluusti kokeilla jo nelosta sen iänikuisen kakkosen sijaan, mutta rahaa on uponnut muutenkin viime aikoina mm. opiskeluun & tabletin hankintaan.

Itsestäni minulla ei ole sen mielenkiintoisempaa kerrottavaa - opiskelen pk-seudulla, olen lukutoukka, omistan koiran, valokuvailen ja taiteilen kaikennäköistä harrastuspohjalta, rakastan tietoa ja tutkimista.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 68 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00