Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Loka 21, 2019 11:21 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Esittele itsesi
ViestiLähetetty: Pe Maalis 10, 2017 3:49 am 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Moi.

Elina, jämähtänyt sims2:seen vuosien hiatuksen jälkeen.

ViestiLähetetty: Ke Touko 24, 2017 9:45 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Ikäryhmä: vielä kolmisen viikkoa 21 :D
Asuinsuunta: Vantaa whoop whoop
Kauanko olen pelannut The Sims sarjan pelejä: hmmm.... vuodesta 2010 tai 2011, nyt ei vanha muista
Pelaanko vielä, ja jos, mitä versiota: jeps, 3 enimmäkseen. Tietokone ei suostu enää jostai kumman syystä pyörittämään 2 :(
Lempialuueni Radolassa: :D :D eiköhä se oo selvää
Radolahistoriani tai olenko uusi tulokas: uusi
Harrastukset: lenkkeily, lukeminen suomeksi ja englanniksi, soitan suutani aika mallikkaasti :D sarkasmi menee nii pitkälle, et toiset luulee et oon tosissani/pitää mua tyhmänä
Lemmikit: omaan kämppään hommaan Pertin, se on kuristajakäärme :D no eiiiii (vai oliko se vitsi...), koira tai kissa ois ihan kiva :D

Töissä olen hissialalla, palkanlaskija/laskuttaja. Suurin osa työkavereista on miehiä, ikäskaalalla 23-65 vuotiaita, joten myös mun kielenkäyttö on aika..... monipuolista, näi kiltisti sanottuna. Pyrin sensuroimaan suurimman osan, mutta joskus tulee sammakoita ja niitä pyytelenkin sitten kiltisti anteeksi.

Hmmm, kai tätä voi tulla muokkaamaan jos tulee lisää mieleen :D

someone get me young child, i have wisdom to pass on!

ViestiLähetetty: To Kesä 01, 2017 11:06 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Ikäryhmä: alle 25
Asuinsuunta: Päijät-häme
Kauanko olen pelannut The Sims sarjan pelejä: 12 vuotta, ON/OFF
Pelaanko vielä, ja jos, mitä versiota: Sims 4 pelaan, kaipaan kuitenkin 3
Lempialuueni Radolassa: En vielä osaa sanoa
Radolahistoriani tai olenko uusi tulokas: Uusi vanha
Harrastukset: Digital paiting, valokuvaus ja youtube https://www.youtube.com/channel/UCMMsJr ... MoefAnTB2w
Lemmikit: Saksanpaimenkoira
Kiinnostuksen kohteet: samoja kuin harrastukset :P Oon innostunu tällä hetkellä tekemään rakennusvideoita youtubee. Mutta pohdin että pitäisikö alottaa let's play sarja suomeksi jollain perheellä...

Tällä hetkellä olen kotona pienen poikani kanssa vanhempainvapaalla, mutta töihin paluu edessä, tosin todennäköisesti alanvaihto.

ViestiLähetetty: La Kesä 17, 2017 10:15 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Voisinhan sitä esittäytyä, vaikka olen täällä jonkin aikaa jo pyörinyt.

Ruudun takaa löytyy siis 20-vuotias neiti, (osuvammin aikuislapsi), joka asustelee suhteellisen lähellä Turkua. Simsin aloitin ala-asteen vitosluokan paikkeilla n. 2008. Ensimmäiset pelini olivat Sims 2 ja liuta lisäosia, kiitos luokkamme uuden tulokkaan, joka oli täysin hurahtanut tähän erinomaiseen PC-peliin. Ikävä kyllä simsin pelaamisesta muodostui luokassamme pilkan kohde, ja alitajuntaani iskostui tunne siitä, että sims on "nolo" juttu. Onneksi oli Radola ja Radosims, joista sitä mielellään opetteli ulkoa koodeja ja kakkosen nippelitietoa. Voi niitä aikoja!

Liittyessäni myöhemmin Radolaan seikkailin nimellä Dolly~, mutta kuten nykyäänkin, pyörin lähinnä juuri Sims-aiheisilla aihealueilla enkä juurikaan ole oppinut sen paremmin muita Radolaisia tuntemaan. En nyt niin pikkuruisena uskaltanut teille isoille ja pelottaville otuksille puhuakaan!

Nykyään pelaan kakkosta ja nelosta. Sarjan muitakin osia on tultu kokeiltua, kolmosta vähän enemmänkin.

Lemmikeitä ei ole, tällainen kaikelle allerginen luuseri kun olen. :D Tulevaisuuteni näkisin muutoin kissamummona.

Itseäni kuvailisin äitini sanoin: epäososiaalinen, vampyyri/kalkkilaivan kapteeni ja nörtti.
Näkisin itseni myös kuitenkin avuliaana ja toisiin samaistuvana, vaikka sosiaaliset taitoni toisinaan estävät piirteiden tuonnin esille.

Kiinnostuksen kohteistani mainittakoon sarjakuvasankarit (ja kaikki niihin liittyvä), Netflix, piirretyt ja piirtely.

//Hilbert, voi ei, jotenkin sitä toivoin ettei kukaan mua muistaisi, jotenkin tuntuu että pitäisi hävetä. :D
Ei sims tosiaan ole mikään erikoinen peli, muttei se myöskään ole ainoa mielenkiinnon kohteeni jota arvosteltiin. Tiesin kyllä että se oli vain pientä kiusaa, en kokenut oloani koulukiusatuksi. Sattuihan se arvostelu silti. Nyt on onneksi pieni mutta mahtava kaveriporukka, jonka kanssa kelpaa jutella ihan mistä vaan. :)

albiinoJannullekin tervetuloa Radolaan, jos jotain olen täällä pyöriessä huomannut niin se yksi yhteinen asia (sims) tuo yhteen paljon erilaisia persoonia, mikä on tietenkin mahtava asia :>

Viimeksi muokannut Arctos, Ti Kesä 20, 2017 11:46 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: La Kesä 17, 2017 10:19 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Miitteihin Arctos^^! Turussa järjestetään suhteellisen usein tämmösiä tapaamisia:D

En mäkään osaa pitää simsiä coolina pelinä, mut jotenkin se on koukuttava, samoin kuin sims-yhteisöt! Mä muuten jotenkin hämärästi muistan vielä Dolly~:nkin:D Olit pikkuinen silloin joskusssss!

Tai Simsistä kiinnostuneille: https://suoturve.net/korpi

ViestiLähetetty: Su Kesä 18, 2017 4:34 pm 
Poissa
Nuoska
Nuoska

Olen tämmöinen pieni 15 vuotias lapsukainen kaakkois-Suomesta. c:
En muista varmaa vuotta jolloin aloitin simssin pelaamisen mutta aikas pieni olin silloin. Aloitin ihan Mysimssillä ja sims 2 lemmikkielämällä, jota silloin vielä pelasin ps2:lla. Tästä lähtien kai olin aivan tärähtänyt näihin peleihin, ja oli aina pakko saaha sims peli jos vain kaupoissa tuli vastaan.^^
Nykyään pelaan vieläkin kaikkia eri sims pelejä, välillä vaan haluaa pelata sims 4 välillä sitten taas ihan ensimmäistä simssiä. :D
Olen Radolassa melko uusi, olen tietenkin ennen vain pyörähdellyt täällä lukemassa jotakin mutta nyt oli jo aika tehdä käyttis tänne! Lempialuetta radolassa ei sinänsä varsinaisesti ole.. xD
Harrastan paljon piirtelyä, valokuvausta, animointia (harvoin kyllä innostaa..) ja suurimman osan vapaa-ajastani käytän pelailuun. lempipeleihini lukeutuu ainakin sims, spyro, rayman ja sly cooper- pelisarja.
Lemmikkejä en omista ainakaan juuri nyt. hamsterin hankintaa olen harkinnut, sillä ei meidän kerrostalossa sallita isompia eläimiä.. :(Aiemmin olen omistanut kaksi talvikkoa ja akvaarion.
Olen aika paljon muista ihmisistä syrjäytyvä ja jollain tapaa hyvinkin erilainen ::D Uusiin ihmisiin tutustuminen olisi mukavaa ellen olisi irl tosi hiljainen ja ujo.Kyllä mie sinäänsä osaan olla aika villikin ja moottoriturpa mutta vain parhaimman ystäväni seurassa. ;; Olen omasta mielestäni aika reilu ja äitini aina jaksaa jankuttaa sitä kuinka mahtava persoona olen verrattuna joihinkin toisiin murrosikäisiin.
Uskon että tässä oli jo hieman asiaa itsestäni. :>

ViestiLähetetty: Ma Loka 16, 2017 12:37 am 
Poissa
Tuisku
Tuisku

Olen 19-vuotias tyttö Keski-Suomesta, pelannut Simsiä muistaakseni vuodesta 2004, ja tietysti ihan ykkösestä aloittanut. Muistan, kuinka näin serkkuni pelaavan kyseistä peliä tietokoneella ja halusin sitten kovasti itsekin pelata sitä.

Tällä hetkellä pelaan enimmäkseen kakkosta ja nelosta. Kolmonen on asennettuna mutta kaatuilee jostain syystä paljon. Ykkösenkin omistan mutta en ole pelannut vuosiin.

Ensimmäiset muistot Radosimsistä/Radolasta ovat ajalta, jolloin sivuilla oli vielä vieraskirja (muistan, kun se poistettiin). Ennen nykyistä käyttäjätiliäni minulla oli ainakin yksi toinenkin tili, mutta olen sen jossain vaiheessa poistanut.

Vietän aikaa lähinnä tietokoneella istuskellen ja musiikkia kuunnellen. En ole mikään maailman sosiaalisin ihminen, mutta tykkään kyllä jutella ihmisten kanssa kunhan aihe on kiinnostava.

Tykkään myös katsoa animea, mutta viime vuosina tahti on hidastunut. Mangaa sen sijaan tykkään lukea enemmän kuin ennen. Muutenkin Japanin kieli ja kulttuuri on ollut iso kiinnostuksen kohde jo pienestä asti.

ViestiLähetetty: La Huhti 21, 2018 8:19 pm 
Poissa
Miniaktiivi
Miniaktiivi

Ikäryhmä: ikuisesti 26 v. ;)
Asuinsuunta: Lappi
Kauanko olen pelannut The Sims sarjan pelejä: Vuodesta 2001...
Pelaanko vielä, ja jos, mitä versiota: Sims 4:n hankin ja asensin joskus viime syksynä hankittuani uuden läppärin. Aika harvoin tulee kylläkään pelattua, kun ei ehdi.
Lempialuueni Radolassa: The Sims 4-alue
Radolahistoriani tai olenko uusi tulokas: Olen Sims-skenessä vanha tuttu Penny, en kylläkään muista enää salasanaa tai käyttäjänimeä tänne, joten tein uuden tunnuksen. :D Vuodet ovat vierineet nopeasti. Joku saattaa muistaa minut Sipsisimsistä. :'DDD
Harrastukset: Maalaaminen ja piirtäminen, matkustelu, lukeminen, meikkaaminen, leipominen, leffojen katsominen, lasteni kanssa ulkoilu, kirjoittaminen, satunnainen Simsin pelaaminen
Lemmikit: Villakoiria ja kaksi villiapinaa, jotka tosin kuuluvat virallisesti ihmislajiin
Kiinnostuksen kohteet : Taide, estetiikka, politiikka, uskonto, maantiede

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 113 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 14 5 6 7 8

Kaikki ajat ovat UTC+03:00