Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ti Elo 20, 2019 10:09 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Elokuvat
ViestiLähetetty: La Touko 21, 2016 12:17 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Hmm... On mun suosikkinäyttelijäni syntymäpäivä. :) Tai no vastahan se on muutaman minsan yli puolenyön, mutta täytyyhän tuota vähän silti julistaa vaikka sitten tähän ketjuun hihkumalla. :D

Totuuden nimissä täytyy kyllä myöntää, ettei mulla oo kanttia pistää mitään onnitteluita tuonne IMDb:sen keskusteluun, saati facebookin sivuille, kun en häntä henkilökohtaisesti tunne ja olen muutenkin melkoinen pelkuri. :eh:

Ja joo, ymmärrän hyvin, jos pidätte mua sekopäänä. Kuva

ViestiLähetetty: Su Kesä 05, 2016 12:02 am 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Katsoin vihdoin Frozenin, kun se kerran tuli telkkarista. Yllätyksekseni pidin siitä, sillä en yleensä erityisemmin pidä piirretyistä. Se, että prinsessat pistivät turpiin, viskoivat hakkuja ja palavia juttuja muutenkin olivat varsin topakoita, oli ilo! Ja Olafin asenne, oijoi, mahtavaa! Millaisia kokemuksia muilla on Frozenista?

ViestiLähetetty: Su Kesä 05, 2016 12:43 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Hep, olen nähnyt Frozenin ja itse asiassa tuolla se nököttää hyllyllä. Itse tosin tykkään katsoa nykyisin piirretyt alkuperäiskielellä, kun jostain syystä toi suomi duppaus on alkanut pahasti särähtämään korvaan. Joitain helmiä tosin on, jotka on kiva katsoa ihan suomeksikin, mutta noin muuten enemmistö alkuperäiskielellä, joka useimmiten on enkku.

Mutta joo tykkäsin kovasti ja täytyy sanoa että hyvin on tehty. Tosi upeat maisemat ja se Elsan luoma jäälinna on aivan huikea. Ja joo tykkäsin kans kun Anna pisti sitä yhtä retkua kuonoon loppupuolella.
Musiikki ja laulut oli kans hienoja. Etenkin se alun Lumiukko tehtäisiinkö, sit se Elsan biisi ja sitten Olaf:in Summer oli kans hauska. Lumiukkoressu, kun ei tajunnut sulavansa liian lämpöisessä.
Ai muuten tuon lumiukon äänenä häärii herra, joka näytteli Pixelsissä Wonder kid nimistä hahmoa. En nyt sitä sen roolihahmon oikeeta nimee muista.

Frozenin lisäksi tykkään kovasti Kaksin karkuteillä(Tangled) ja Prinsessa ja Sammakko leffoista. Suosittelen lämpimästi. Molemmissa on hyvänlaantuinen kuva, hyvät musat ja hyvä stoori, sekä vahvoja prinsessoita, jotka ei yököttele joka haisukasasta, vaan pitävät yllättävän selkarangattomat miesotukset/prinssit kurissa. :D

Tangledissa se Mother Gothel on tosi hyvin tehty hahmo. Sellainen joka esittää milloin millaista, riippuen siitä mikä kulloinkin on tavoitteena. Lisäksi tykkäsin siitä miten ihanasti se auringon viimesäteestä kasvanut kukka oli tehty. Se oli todella kaunis.
Vähän jäi harmittamaan kun kunigattarella ja kuninkaalla ei ollut ainoatakaan vuorosanaa. Mutta kyllä tuo arvoisa pariskunta toimi silti ihan hyvin sanoittakin, sillä eleet ja kaikki oli tehty tosi huolella. Jopa niin hyvin että yhdessä kohdassa tulee melkein pakostakin tippa linssiin.

ViestiLähetetty: Su Kesä 05, 2016 12:16 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Eipä nuo Disneyn animaatiot ole mua vielä kertaakaan pettäneet, vaikka toisista pidänkin enemmän kuin toisista :D Frozen ei ollut poikkeus, vaikkei se mun mielestä ihan niin hyvä ollutkaan, kuin sen ympärille kehittynyt hysteerinen hype antaa ymmärtää. Tangled oli musta vähän parempi.

Pitää vielä tänä vuonna muutamaan kertaan kantaa roposiaan Finnkinolle animaatioiden perässä, ainakin Finding Dory, Secret life of pets ja Moana pitää käydä katsomassa isolta kankaalta :3

Mulla on noiden duppauksien kanssa aikalailla niin, että nykyään uudet leffat pitää katsoa alkuperäiskielellä, mutta ne muksuna katsotut pitäisi edelleen nähdä suomidupeilla :D

I think I'm fallin' asleep
But then all that it means is I'll always be dreaming of you

ViestiLähetetty: Su Kesä 05, 2016 8:13 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Vähän jäi harmittamaan kun kunigattarella ja kuninkaalla ei ollut ainoatakaan vuorosanaa. Mutta kyllä tuo arvoisa pariskunta toimi silti ihan hyvin sanoittakin, sillä eleet ja kaikki oli tehty tosi huolella. Jopa niin hyvin että yhdessä kohdassa tulee melkein pakostakin tippa linssiin.
Kuningaspari ei kyllä tarvinnut vuorosanoja, kun ilmeet ja eleet kertoivat kaiken. Erityisesti kuninkaan ilmeet. Ainakin mie meinaan herkistyä ihan vaan jo still-kuvistakin. Ei niinkään alussa, vaikka tuntuukin pahalta katsoa lapsensa menettäneitä vanhempia, mutta lopussa kun 18 vuoden jälkeen toivo syttyy uudestaan ja... ja siinä se sitten on. Oma pikkutyttö.

Tangled on muutenkin ihan huikea elokuva. En oikeastaan edes tiedä, miksi se on niin hyvä. Kai siinä vaan viehättää se, että nuori tyttö ottaa elämän haltuunsa huolimatta kasvattajan vahvasta kontrollista ja määräilystä. Ja onhan se nätti elokuva teräväpiirtona. Värikäs ja pirteä, ja lopussa tyylikästä tummaa. Vaikka noissa uusissa animaatioissa varsinkin on kaikki naiset samasta muotista, jättisilmät ja piirteet samat, ihon sävy ja hiusten & silmien väri vaan vaihtelee. (Kamala harmi siihen nähden, miten erilaisia mieshahmot ovat toisiinsa nähden, ja kuinka hienosti esimerkiksi toi kuningas on animoitu.)

Frozen oli suoraansanottuna aika tylsä. Ihan kiva tarina, mutta ylihypetetty. Sitä paitsi Pocahontaksen, Mulanin, Tianan, Rapunzelin ym. jälkeen Anna ja Elsa eivät tunnu edes mitenkään erityisen feministisiltä. Vaikka siskosten suhde olikin pääroolissa niin Annan miesjutut kyllä veti aika isoa roolia myös. Ja vaikka päähenkilönaisia olikin kaksi eikä vain yhtä, ne juttelivat keskenään yllättävän vähän.

Lainaa:
Mulla on noiden duppauksien kanssa aikalailla niin, että nykyään uudet leffat pitää katsoa alkuperäiskielellä, mutta ne muksuna katsotut pitäisi edelleen nähdä suomidupeilla :D
No joissain leffoissa suomidubit voittaa alkuperäiset! Esim. Arja Koriseva Pocahontaksena ja Vesku Henkenä. Vaikka Robin Williams oli huikea näyttelijä ja sillä on upeita roolisuorituksia, eikä sen Genie ollut yhtään huono, niin Vesku oli parempi. Itse asiassa eikös Disney palkinnut Aladdinin suomidubbauksen jotenkin? Tai piti sitä parhaana Aladdin-dubbina?

Mutta kyllä noita leffoja tulee enkkuäänillä katottua pääasiassa nykyään. Lähinnä silloin pistää suomidubit jos kattelee elokuvaa vanhempien kanssa, tai sitten ihan vaan nostalgiamielessä kun uudelleenkatsoo itsekseen niitä leffoja, joita on katellu muksuna. Tuntuu oudolta kuunnella enkku-Belleä ja Beastia kun on aina kattonut sen suomenkielisenä.

(Paitsi Mulanista tykkään enkuksi huomattavasti enemmän, vaikka senkin katsoin lapsena suomeksi aina. I'll Make a Man Out of You toimii vaan niin hyvin englanniksi!)

ViestiLähetetty: Ma Kesä 06, 2016 12:28 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Juu toi kuningas oli loistavasti animoitu ja juuri nuo kohtaukset osuu ja uppoaa täälläkin. On ne vaan niin tunteikkaita.

Mä taas tykkäsin Pienestä Merenneidosta, sekä Leijonakuninkaasta suomidupeilla. Tosin kun Pienen Merenneidon suomidupit laitettiin uusiksi, niin mun korvaan ne kuulostaa karsealta. Mulle oikea Lokki Joonatanin ääni on Mikko Kivinen ja se miten se kutsuu haarukkaa tingeliharavaksi se oikea tapa. Se uudempi oli mun mielestä ihan syvältä peestä. Okei kestää sen katsella, mutta se ei silti oo se sama kuin ekalla dubilla. Ei vaan oo.

Lisäksi mun korvaan uudemman suomidupin Ariel veti hippasen liian korkeelta ja kuulostaa hysteeriseltä pikkuoravalta, verrattuna siihen alkuperäiseen duppiin. Uusivat sen silloin joskus kuulemma siksi että se vanha ei enää syystä x toiminut tai jotain sinne päin.
Mä olin ihan innoissani ensin kun Pienestä Merenneidosta tuli uusittu versio, mutta pettymys oli suuri kun sen katsoin ja melkein kaikki oli pantu uusiksi.

Käsittääkseni Leijonakuninkaan duppauksiin (luojan kiitos) ei ole kajottu, vaan siinä on yhä alkuperäinen tiimi upeine äänineen.

Ai muuten Notre Damen kellon soittaja on erittäin hyvä niin alkuperäiskielellä, kuin suomidupeilla. Laulut ovat ihania. Tosin olis se ollu kiva jos ne olis saaneet Christopher Leen Frollon ääneksi, kun kyseinen hahmo nyt niin paljon häntä muistuttaa. Leellä olis ollut upea ääni siihen ja olis osannu laulaakin, niin ettei ois tarvinnu pyytää erikseen jotain muuta hoitamaan lauluosuuksia, kuten tuolla jenkkilässä tuntuu olevan tapa, kun taas suomessa (en sit tiedä et mites muualla maailmassa) valitaan casting niin, että osaavat myös laulaa.

Ossi Ahlapuro nimittäin veti Frollon roolin aivan upeasti ja täytyy sanoa, että hänellä on upea ääni, myös laulaessa. :)
Ei hitto, mikä fiksaatio mulla on syvään ja tummaan ääneen(okei ja tummatukkaisiin/silmäisiin miehiin). XD

Ai muuten, Eddie Murphy oli aivan loistava Mushuna, suomenkielisen veti käsittääkseni Tom Pöysti ja loistava sekin.
"Jos mä olisin oikea lohikäärme, ni toi sun lehmäs sais slaagin" en muista mitä se Mushu häsää, mutta hevonen yrittää puraista sitä jolloin Mushu komentaa hevosta, "Maahan Mansikki." XD

Khrm... pitäis kai sanoa, että osaan osan reploista ulkoa niin suomeksi kuin enkuksi. :eh:

ViestiLähetetty: Ma Kesä 06, 2016 10:56 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Tykkään Disneytä kattoa edelleen suomidubilla, vaikka Frozenin katsoinkin vaihtelun vuoksi enkuksi. Ja mäkin muistan suurin piirtein sanasta sanaan lempi-disneyt (leijonakunkku ja pocahontas mm. :"D) ja shaijiksen viestiin: mun mielestä se oli just Veskun duppi Aladdinissa joka palkittiin kait parhaana..? no kumminkin just Aladdinin suomiversio kun sai jonkun tunnustuksen parhaasta dubista.:)

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Ti Kesä 07, 2016 8:14 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Joo Alladin on hyvä suomeksi ja enkuksi puhuttuna ja Vesku tosiaan hyvä valinta hengeksi ja se sen Tyyne hihkaisu siellä yhdessä kohdassa, jos siis joku muistaa Veskun Tyyne hahmon Spede Showsta, jota ainakin itse tiirasin joskus muksuna. :D
Jotain Spede Show pätkiä löytyy varmasti youtubesta. Onhan aika jo toki tehnyt tehtävänsä ja osa jutuista on no ehkei ihan niin kivoja enää nykyään kuin silloin joskus 80- ja 90-luvulla.

Ja mitä leffoihin tulee, niin mä muistan myös muiden lemppari leffojeni replat (en nyt ihan sanasta sanaan ja alusta loppuun) aika hyvin ulkoa. Varsinkin sellaisista kohtauksista joista ne jää mieleen.
Mm Lord of The Ringsin ekasta osasta muistan melkein kaiken, tosin syy voi olla se että kävin katsomassa sen leffateatterissa noin kymmenen kertaa ja sen jälkeen oon kattonu sen dvd:llä ja blurayna ties kuinka monta kertaa.
Extended versiot pesee mennen tullen, ne lyhennetyt vuorka- ja perusversiot. Paljon sellaista mikä tekee tunnelmasta hyvän... siis jos ei nukahda kesken leffan. :eh: :D

Eli jos joku haluaa, niin olen aina valmis leffamaratoniin disneyn ja LOTR:in, PotC:nin, Pottereiden, Indiana Jonesien tai vaikka James Bondien jne osalta, kuin myös kauhuleffojen osalta(Löytyisi tuolta hyllystä Painajainen Elm Streetillä boksi jossa on kaikki(paitsi se typerä uusintaversio) leffat, sillä mulle ainoa oikea Freddy Krueger on Robert Englund eikä kukaan muu.
Ai muuten, kuis moni tiesi että Renny Harlin on ohjannut ainakin yhden Painajainen Elm Streetillä leffoista? Oli mullekin pikku ylläri. Kiva nähdä jotain sellaisia näyttelijöitä noissa mukana, jotka nykyisin onkin jo hyvin tunnettuja ja isoja staroja. :D

Ainoa mitä en kovin paljoa välitä katsoa on romantiikka leffat tai sitten romanttiset komediat. Se on oikeastaan tosi harva joita mä niistä katselen, muutoin jää helposti väliin. En vaan jotenkin tunne niitä omikseni. Mä taidan olla hivenen toiminnallisempi tapaus. Tosin en mäkään ihan mitä hyvänsä toiminta pätkää suostu katsomaan, enkä myöskään kauhun osalta tykkää ihan niin paljoa sillä verellä ja suolenpätkillä mässäilystä. Ei, täytyy niissäkin edes jotain muutakin olla kuin se veri, sisukset, kliseet ja se isoryntäinen blondi juoksemassa kirkuen väärään suuntaan pakoon. Yleensä yläkerta tms täysin väärä paikka. Miksi sen pitää aina olla näin? Ai niin, leffa loppuis lyhyeen jos hahmot olis fiksuja ja niittais psykopahiksen heti alussa.
Ai muuten Scream leffat on hauskoja, ne nimittäin just leikkii näillä kliseillä ja selvästi kettuilee kauhuleffojen ohjaajille juurikin näistä kliseistä. Siksi mä niistä tykkään, vaikka noin muuten onkin ihan sitä perus huttua juonen osalta.

Mut joo draaman ja romantiikan osalta melkeinpä ainoana suostun katsomaan Titanicin. Se vaan on niin ihana ja onnistunut. Siis wau... Okei ja siksi koska yksi mun suosikkinäyttelijöistä on mukana tässä leffassa.

Muuten ootteko huomanneet että tuolta Fox:ilta on alkanu tulla jotain ö-luokan kauhuleffoja ja katastrofileffoja, joissa on siis ihan käsittämättömän huono ja heppoinen juoni. Siis justiinsa tais tulla joku Riivattu lyseo. Mä en sitä kattonu, mut mies katto. Kai sen vois kattoa jossain välissä kun haluaa aivot totaalisesti narikkaan. Sillä noissa on aika kökkö juoni, paljon melua ja tökerö loppu.
Ennen tota Lyseohommaahan tuli joku kummitushai vai mikä se oli, no mutta juoni meni niin, että jotkut tyypit tappaa hain ja se palaa kummittelemaan ja pureksimaan viattomia kansalaisia. Sitten tietty the sankarit alkaa miettiä, että kuinka tästä kummituskammotustihulaisesta pääsee eroon.
En siis katsonut tätä, mutta tuolla se taitaa olla digiboksilla tallessa ja juoni oli tosiaan sen leffan selosteessa selitetty kutakuinkin noin.

Tuolla on tullut jotain vastaaviakin, kuten kaksipäinen hai, werewhale ja mustekalahai, haihurrikaani ja mitä noita on. Siis käsittämätöntä sitä itteensä. Okei joskus tuollaset menee ihan tosiaankin aivot narikkaan viihteenä.
Mut jos olis pakko valita noiden ja Painajainen Elm Streetillä väillä, niin valitsisin Painajaisen Elm Streetillä mieluummin.

Ja kuten näkyy, olen aina valmis hölisemään leffoista. En näköjään ikuna osaa vastata tähän aiheeseen lyhyesti. :eh:

Krhm... sori tässä tulee välillä pikku korjauksia, kun huomaan jälkikäteen kirjotushäröjä, jotka on tuonne lipsahtaneet ohi mun silmieni.

ViestiLähetetty: Pe Kesä 10, 2016 2:39 pm 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Älä dissaa Haihurrikaania, sarjan ensimmäinen oli ihan viihdyttävä. Mutta jatko-osat leffasarjaan oli sitten jo vanhan uudelleenkierrätystä.

Noista katastrofileffoista ehkä parhaimmat, mitä olen tähän mennessä nähnyt, oli Miamissa uinuvan jättikraaterin uudelleenaktivoituminen ja sit se, missä Persianlahdelle tuli pikainen jääkausi, jonka jaloista sankari perheineen yritti päästä pois.

ViestiLähetetty: Pe Kesä 10, 2016 6:48 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Tuon pikajääkausileffan suhteen olen vähän eri mieltä. Ei vaan oikein toiminut. Jos mä haluan vastaavaa katsoa niin mieluummin sitten Day After Tomorrow. Sen jaksaa katsoa ja siinä on jotain järkeäkin. Tuossa vaan haahuillaan pitkin poikin ennen kuin päästään jonnekin turvalliseen paikkaan.

ViestiLähetetty: Ma Heinä 04, 2016 3:55 pm 
Poissa
Pikkuaktiivi
Pikkuaktiivi

Disney-fani täälläkin! Hyllystäni löytyy jokainen klassikko (lukuunottamatta Zootropolista) ja muutamat jatko-osat. Jatko-osia en halua kaikkia keräillä, usein ovat sen verran huonompia ja pilaavat hyvät fiilikset (esim. Pocahontas 2 D:). Zootropoliksen aion myös hankkia kun se tulee, se oli ihana, en vaan pitänyt Iina Kuustosesta Judynä. Mun mielestä nimi Zootopia on myös parempi kuin Zootropolis. Mutta joo, Nick oli tosi ihana ja helposti samaistuttava <3

Frozen on mielestäni yliarvostettu, mutta hyvä se on silti. Suomenkieliset äänet eivät mua kauheasti miellyttäneet, Hansista tuli koko ajan mieleen Ken, Saara Aalto oli kyllä hyvä Annan roolissa! Leffan juoni vaan etenee kovin hitaasti. Frozeniin kuitenkin liittyy yksi lempiteoriani, joka on tämä Tarzan juttu :D

Kaksin Karkuteillä ja Prinsessa ja sammakko kuuluvat lempi Disney-elokuviin! Rakastan Tianan ja Tähkäpään luonteita ja asenteita. Myös pahikset olivat molemmissa erittäin hyvät :D Nää leffat on myös sellasia, jotka saavat mut joka kerta itkemään, koska Eugene ja Ray ;__; I see the light on yksi kauneimmista Disneyn kappaleista, ja koko kohtaus on mun mielestä jotenkin nätti ja ihana, sellanen herkkä ja kaunis.

Moana ja finding Dory on ehdottomasti pakko käydä katsomassa! Odotan tosi innolla finding Dorya, Dory on niin ihana ja rakastettava kala

Tykkään katsoa suomidubeilla, monet toimii tosi hyvin. Vesku on älyttömän hyvä henkenä! Muita lempi Disney-leffoja on ehdottomasti Leijonakuningas, Aladdin, Mulan & Herkules C: Kaikki ovat hyviä, ei niiden katsomiseen vaan voi kyllästyä :D
Meidänhän pitäs joskus pitää joku Disney-maratoni ;D

ViestiLähetetty: Ma Heinä 04, 2016 8:09 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Disneyt on kyllä semmosia,mitä kestää katsella aikusenakin, paljon löytää niistäkin semmosia merkityksiä yms. mitä sillon muksuna ei ymmärtänyt. Ja olin kyllä varmaan omituinen pentu(tai sitten en vaa lapsena osannu itkeä..) koska Mufasan kuolinkohtausta lapsena en itkeny ja nyt aikusena oon parkunu silmät ruvelle. Nyyf Disney kyl osaa koskettavat kohtaukset.. Ja painajaiset kanssa! nimimerkillä pelkään vieläkin kattoa Dumboa koska ne pinkit elefantit, hr. Ne tais olla listattunakin jossain youtubevideossa tyyliin traumatisoivimmat lastenohjelmat tjsp. Väy jos tässä jaksais katsella noi klassikot mitä multa löytyy hyllystä:p

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Pe Heinä 08, 2016 10:32 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Hep, heti valmis disney maratoniin ja voin tuoda oman kokoelmani mukana(joka muuten sisältää neljä PotC:n leffaa, ensimmäisen viimeisestä Star Wars Trilogian osan, Maleficentin ja Liisa Ihmemaassa leffat) :D.

Damn... Tällaseen miittiin tartteis varata useampi vuorokausi, sillä Disneyn tuotanto ei ole mitään pieni määrä. Itselläni ei tosin oo ihan kaikkia piirrettyjä, mutta aika paljon kuitenkin ja niistä osa on pixarin tuotantoa.
Ja mitä itkemiseen tulee, niin tuntuu että nykyään pillitä paljon herkemmin ja helpommin kuin joskus ennen. Sitä se vanhuus teettää ja kuukautiset, varsinkin kierron tietyssä vaiheessa ei tarvi juuri mitään, siihen että alkaa leikkiä suihkukaivoa. Että kiitos vaan ihanat hormoonit, siitäkin ilosta.

Tosin itse en nykyisin enää dubattuna katsele, koska mielestäni ainakin suomalaisten taso on vähän laskenut. Sori mutta hysteeriseltä pikkuoravalta kuulostava päähenkilö ei ihan toimi mun kohdalla jos kyse ei ole pikkuoravista. Alvin ja pikkuoravat onkin sitten oma lukunsa.
Me just hankittiin toi Zootropolis ja tykkäsin. Oli hyvä juoni ja muutenkin hyvä. Ai muuten tiesittekö, että sen pääosassa olevan jäniksen äänenä on sama nainen, joka näyttelee Olipa Kerran sarjassa Lumikkia. :)

Internet Movie Database on jees! :D

Tykkään myös osasta näytellyistä Disneyn leffoista. Nyt tässä ootan että milloinkohan Beauty and the Beast tulee leffateattereihin. Yhden trailerin jo näin ja tunnistin Bellen esittäjän jo ennen kuin katsoin sen IMDb:sta. Sama neitonen näytteli HP-leffoissa Hermione Grangeria. :D
Toki sitten piti vielä IMDb:stäkin varmistaa, että näin oikein. Muutamia muitakin tuttuja nimiä sitten bongasin olevan mukana, joten houkuttaa sekin osaltaan.

Käytiin miehen kanssa tuossa noin viikko pari sitten katsomassa se uusi Independence Day 2:nen ja tykkäsin. Tosin ihan rehellistä toimintaa oli ja hienosti kulki ensimmäisen leffan jalanjälkissä. Itse ainakin tykkäsin.

Ai joo ja samalla kun tuli hommattua tuo Zootropolis itselle, niin tuli hommattua myös Deadpool, joka tuli joitain kuukausia takaperin katsoattua ja tykkäsin siitäkin. Täytyy varoittaa että jos ette ole vielä katsoneet, niin se leffa sisältää melko härskiä ja hyvinkin mustaa huumoria. Ainakin varoitin.

ViestiLähetetty: Pe Heinä 15, 2016 4:25 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Tarzanin legendan ensi-iltaan tänään, hope it's good! Elokuussa sitten Suicide Squad - can't wait!

ViestiLähetetty: Ke Kesä 14, 2017 2:08 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Onko joku ehtinyt kastoa Wonderwomanin? Onko se hyvä? Kannattaako mennä katsomaan?

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00