Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ke Loka 16, 2019 8:55 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Elokuvat
ViestiLähetetty: Ti Tammi 19, 2016 12:39 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Minä taas oon sen verran huono katsomaan Alien leffoja, että nukahdan kesken leffan. Kuva Tosin tämä voinee johtua siitä, että olen nähnyt ne niin monta kertaa. XD

Mutta voin sanoa, että Aliens-paluu ei ole niin pelottava kuin ensimmäinen, vaan enemmänkin kunnon toiminta rymistelyä ja vähän jopa suolenpätkiäkin. Tosin onhan siinä ne pakolliset säikyttely kohtaukset. Ja jos ei mitään muuta, niin ainakin voi ihailla H.R. Gigerin käden jälkeä, sillä hän on ollut antamassa noille limaisille alieneille (kieltämättä vähän härön) ulkonäön.

Niin ja voihan Aliensista yrittää bongailla pieniä mokia. Mm yhdessä kohtaa missä menee lauma örkkejä katossa, ni näkyy vaijeri millä alieneita esittävät näyttelijät siellä ylhäällä killuu ja lopussa kun Bishop kurottautuu nappaamaan sen pikkulikan turvaan, niin näkyy, se kuoppa/kolo, missä näyttelijä istuu. Mutta myös muuta pientä voi bongailla, jos on tarkkana.

ViestiLähetetty: Ti Tammi 19, 2016 7:19 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^Mokista puheenollen, kävikö kukaan täältä kattomassa tota uutta leffaa Yksin Marsissa (The Martian)? Siinä oli aika paha moka alussa :D Muistan ku tuli sellanen heeeetkinennnn-fiilis ku kuvattiin sitä äijää eestäpäin ja visiirissä heijastu ihminen. Huomasin sen alitajusesti ja sit se iski päin näköö et eikös sen kuulunu olla YKSIN siellä Marsissa??? Jälkeenpäin en tietenkään enää ollu varma, näinkö oikein vai en, mut netistä tsekkasin ja en ollu yksin näkyjeni kanssa eli kyllä siellä vaan joku kameramies vilahtaa!

Aiheesta toiseen, en ehkä malta oottaa Deadpool-elokuvaa. Deadpool on itelle melko uus tuttavuus mut mitä oon tässä about vuoden? Kahen? sisällä selaillu enemmän tai vähemmän, oon nyt tän leffan myötä fanityttöytyny ihan tosissani. En oo varmaan ikinä ollu näin kiintyny sukkiin - vaan koska ne on punamustaraidalliset ja muistuttaa Deadpoolia. Ostin ne ihan vasta ja heti niistä tuli lempparisukat ja voisin korvata kaikki sukkani samanlaisilla.

Sitten Deadpoolista jos koskaan pääsen yli (en), niin toukokuussa on X-Men: Apocalypsen vuoro ja ah, oon oottanu sitä siitä asti ku DOFP ilmesty. X-Men on ainut Marvel, mistä oon oikeesti tykänny. Okei, oli miulla lyhyt Loki-addiktio koska aivot; ja Iron Man on mainio koska Robert Downey Jr. Oon silti enemmän DC-lapsia ja Batman-fani jo vuodesta -98 ja vihaan Supermania. Mitään muuta en ookaan koskaan lukenu tai kattonu DC:ltä.

ViestiLähetetty: Ke Tammi 20, 2016 10:05 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Heh, sithän leffan nimi pitäs muuttaa, että Yksin Marsissa, kuvaajan kanssa. XD No mut sellasta sattuu, kun eihän ne leffojentekijätkään niin täydellisiä ole, kuin uskottelevat. Onneksi ihan pienet mokat ei kauheasti haittaa ja ö-luokan leffoissa ei lainkaan, koska ne nyt sit onkin ö-luokan leffoja.

Ai muuten mokista puheen ollen, Anaconda-leffassa on aika iso moka yhdessä kohdassa. Nimittäin vesiputous vastustaa tehokkaasti painovoimaa laskemalla ylöspäin. Lisäksi on yksi selvästi tosi huonosti saksittu kohtaus, missä toinen leffan pakollisista naiskaudeuden esittäjistä rähjää jotain the pahikselle ja alussa naisen kädet on vapaat. Sit naps ja äkkiä se the pahis piteleekin naista ranteista ja muutenkin tuntuu, että nyt jotain puuttui välistä.

Ja joo, Deadpoolia mäkin odotan. Mainoksen perusteella vaikutti hyvältä ja kieltämättä tosi häröltä. XD.
Ai että X-Menistä vielä uus leffa. Jei. Onkohan Wolverine mukana. Pliiiis, toivottavasti on mukana ja Hugh Jackmanin esittämänä, koska mulle se on the oikea Wolverine. Okei, bodausta se vois jo vähän hillitä, kun viimeisimmässä alkoi mun makuun pullistella pikkusen liikaa.
Thor, Iron Man, Batmanin, kaikki nähty ja tykkäsin kovasti. Osa tuolla jo koristaakin hyllyä. Okei Iron Man 3 tuntui mun makuun hiukka läsähtäneeltä, sen jälkeen kun oon nähny Avengerit, Captain America-leffat ja aiemmat Iron Manit.
Mut tosiaan Robert on kyllä paras valinta Iron Maniksi. Just sopivan narsistinen p*rseilijä, joka kuitenkin osaa nöyrtyä ja jolla on sydän paikallaan.

Ja vielä tuosta Deadpoolista, sitä esittää sama tyyppi, kuin X-Men Origin; Wolverine leffassa. Mistä (joo katson hyvin mielelläni elokuvien making offit, jos niitä on) Jackman totesi, että meinas mokata koko ajan sen hissikohtauksen, missä tulevat sinne toimistoon, kun Ryan Reynolds heitti sellasta läppää ja improvisoi replansa, niin että muilta meinas jatkuvasti pokka pettää. XD
Mutta pitääpä mennä kurkkimaan Internet Movie Databasesta, toi X-Men Apocalypce, ihan pelkästä uteliaisuudesta. Kiinnostaa näet tietää, että ketä kaikkia siellä on mukana ja ehkä nähdä muutaman trailerit. :)

Ja kuule, itse tykästyin Batmaniin jo Tim Burtonin versiot nähtyäni. Ne on mulle ne oikeat. Okei Batman Forever on kans helkkarin hyvä, mutta Batman&Robin oli jo mahalasku. Sitten Batman Begins ja sen parit jatko-osat on aivan mahtavia. Ehkä sen yhden jatko-osan hohtoa lisää Heat Ledgerin tragedia, joka tapahtui jokin aika leffan valmistumisen jälkeen tai kutakuinkin niillä main.

Itse tykästyin melkoisesti myös Spiderman leffoihin, vaikka ei nekään nyt kovin ihmeellisiä ole, mutta hyvinkin viihdyttäviä. Myös ne kaks uusintaversiota olen nähnyt ja toinen niistä nököttää hyllyssäni.

Ai joo ja tuli tosiaan eilen katsottua Terminator ja Terminator 2:nen. Oi sitä nostalgiaryöppyä, mitä se konemusa sai aikaan. Nyt kaipaa taas päästä ajassa taaksepäin, kun X-Fileskin oli vielä vasta tuloillaan ja the iso hitti.
Kyllä oli leffanteko erilaista ennen, kun nyt taidetaan aika paljon pelata digitaalisten efektien varaan.
Tosin toi T-1000 oli välillä varsin huvittava pinkoessaan naama peruslukemilla menemään. Mietitytti kovasti, että eikö sillä muka koskaan mennyt pokka.
Ai muuten, niin ekassa kuin tokassa Terminatorissa on mielenkiintoisia näkymiä, kun nää sankarit ja pahikset saapuvat tulevaisuudesta sen hetkiseen aikakauteen. XD

ViestiLähetetty: Ke Tammi 20, 2016 6:24 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

^Apua pyörin täällä pyrstölläni enkä tiiä miten päin olis ku iskee hirmunen fanityttöily ihan joka aiheesta enkä tiiä mihin keskittys ekana! :D Noh, koitetaan mennä järjestyksessä!

Pahottelen jo etukäteen jos kuulostan siltä et päden ihan liikaa, mut se johtuu vaan siitä et imen pään täyteen tietoo asioista mitkä kiinnostaa ja muistan (ja jaan 24/7) niistä faktoja ihmisille!
Ryan Reynolds on itelleni tuttu vaan tuosta ekasta Wolverine-leffasta ja vaikka olin leffan nähny useemman kerran, en silti tajunnu et se oli nimenomaan Wade Wilson/Deadpool. Tässä Deadpoolin omassa leffassa se on paljon sarjakuvalle uskollisempi, Wolverinessahan sillä ei käytännössä ollu ees suuta tai mitään. Mut niin, oon kyllä kuullu ite kans netistä et Reynolds on käytännössä sama asia ku Wade Wilson :D Meinaan, huumori menee niin yksiin et se on paras valinta Deadpoolin rooliin. Täytyykii kattoo noita making of'eja joskus, iteltä löytyy hyllystä kaikki X-Menit mut harvasta oon koskaan ajatuksella kattonu lisämateriaaleja. En jaksa keskittyy ihmisten kasvoihin.

Apocalypsessä on Wolverine mukana ja Hugh Jackman on ainut näyttelijä, joka sitä tulee koskaan näyttelemäänkään.
Apocalypse on jatkoa tälle X-Menien reboot-trilogialle, joka edellisessä eli Days Of Future Past'issa yhistettiin myös edeltävään trilogiaan sekä molempiin (tai ainakii ekaan) Wolverine-leffoihin. Deadpool kuuluu myös X-Meneihin ja vaikka Deadpool-elokuva onkii oma tapauksensa, se silti luetaan kuuluvaks X-Men leffoihin. Siitä en oo varma, tuleeko nää vanhat näyttelijät tähänkii leffaan niinku edellisessä, mut leffa keskittyy siis tapahtumiin ennen ensimmäistä trilogiaa eli on jatkoa X-Men: First Class'ille ja DOFP:lle. FC oli 60-luku (omalla tavallaan), DOFP sekä 70-luku että tulevaisuus ja nykyhetki; Apocalypse on sit ilmeisesti 80-luku. Näissähän Erikiä (Magneto) näyttelee Michael Fassbender ja Charlesia (Professor X) James McAvoy.

En osaa yhtään sanoa millon oon ekan kerran nähny noita Batman-leffoja (nekii löytyy kaikki hyllystä!), mut kunnollakunnolla meikäläisen into lähti just sillon 7-8-vuotiaana ku kesällä MTV3:lta tuli tätä 60-luvun Batman-sarjaa :D Nythän se tuli kesällä uusintana viimeinkii, mut jäi osa kattomatta ku en tienny et toi digiboksi poistaa ne 6kk jälkeen...
Mut voi kyllä, noita neljää ekaa 80- ja 90-lukujen Batmania on tullu tuijoteltua niin paljon et osaan ne varmaan ulkoo mut en osaa silti sanoa, millon oon ne nähny ekan kerran. Burtonin molemmat on jotain mahtavuutta, ne on niin uskollisia sarjakuville (joita en oo ihan hirveesti lukenu kylläkään, muutamia löytyy hyllystä) ja se Burtonin huumori on parasta. Niin, oon muuten myös Burton-fani :D Anyway, Paluu oli kyllä sellanen mitä en ollu nähny kai ennen ku ostin sen dvd:llä joskus (ja se onkii miun suosikki niistä), mut kaikki muut olin nähny ja monta kertaa. Batman Forever menettelee, Jim Carrey on sen leffan kohokohta enkä jaksas varmasti kattoo sitä ilman Carrey'ä, lempinäyttelijä nimittäin. Ollu jo ihan penskasta asti, Nuija ja tosinuija oli eka Carreyn elokuva mitä oon ikinä nähny :D Batman&Robin taas on ihan hirveetä huttua ja sitä ei kato ite pirukaan enkä suosittele sitä kenellekään ellet haluu kiduttaa ittees sen surkeudella. Ne alenti sen ikärajaa K12:teen ja sen takia se meni ihan pilalle. Burtonhan tuotti Foreverin, mut ei lähteny ohjaamaan koska ikärajan takia ei olis saanu tehä siitä omanlaistaan.

Nolanin trilogia taas... No, se on yks omia suosikkitrilogioita. En koskaan lähe sitä kuitenkaan vertaamaan Burtonin versioihin, koska tykkään molemmista ihan tajuttomasti ja molemmat sarjat on omalla tavallaan aivan mahtavia. Burton käytti paljon mustaa huumoria ja sarjakuvia inspiraationa, Nolan taas käytti omaa tuttua tyyliään ja improvisoi paljon enemmän. "Pahikset" poikkeaa välillä tosi radikaalistikin alkuperäsistä. En yleensä ite tykkää siitä yhtään, mut näissä leffoissa se toimii ja jostain syystä en koskaan häiriintyny siitä. Jokeri on meikäläisen suosikki kautta aikain ja kävin TDK:n kattomassa leffassa peräti kolme kertaa, koska en vaan päässy yli sen ja leffan mahtavuudesta. TDKR ei oikein ollu saman tasonen ku TDK, varmaan ku ei tullu sitä samaa hullaantumista ja ykskään hahmo ei ollu ihan niin samaistuttavissa, vaikka Kissanainen onkii myös yks meikäläisen suosikeista.
TDK:n kanssa oli se jännä juttu, et seurasin tosi tiiviisti tätä. Batman Beginsiä en aluks halunnu kattoa ollenkaan, mut näin sen mainoksen muutaman kerran ja sit yhtenä päivänä haksahin ja ostin sen kai dvd:llä ja tykkäsin. Loppukohtauksen jälkeen se olikii sitten menoa, tiesin heti, et siihen tulee jatkoa ja kuka pahis siinä todennäkösesti tulee olemaan. Ja sen takia sit seurasin juttuja tosi tiiviisti ja muistan sen päivän ku IMDb:ssä oli listaan ilmestyny Jokerin näyttelijäks itelle täysin tuntematon nimi, Heath Ledger. Tutkin sen sivua sillon ja lueskelin jotain, olin ehkä pari leffaa nähny joskus nuorempana mut ei ollu muutoin ollenkaan tuttu nimi eikä naama. Just kerkesin tottua ajatukseen et ahaa, tässä on siis uuden Jokerin kasvot. Ja sit se kuoli. Se oli hämmentävää aikaa se.

Spidermanin kohalla oon yks niitä harvoja ja itepäisiä, jotka ei pitäny kolmee ekaa leffaa ollenkaan naurettavana. Nykyäänhän ne on vitsi ja aiheuttaa meemejä siellä sun täällä. Minkä ihmeen takia? Kakkonen on vähän turha joo, mut ykkönen vetos meikäläiseen koska olin itekii koulukiusattu ja kolmonen taas oli hieno. Voin ylpeesti myöntää, et itkin (itken?) aina sille Hiekkamieskohtaukselle lopussa. Ja Venom on I-H-A-N-A, apua ne sen ihmishahmon hampaat, aaaaa ne on niin siistit!!!
Amazing Spiderman -leffoja en oo sit nähny yhtäkään, nehän on saanu ihmisiltä paljon enemmän arvostusta. Varsinkii näitten myötä ihmiset on alkanu dissaamaan tuota ekaa trilogiaa ihan olan takaa. Spiderman hahmona ei oo kylläkään lähellä sydäntä, mut sillon yläasteella oli jotenkii lohdullista kattoo tota ekaa leffaa ku koulukiusatusta tulikii... no, jotain muuta.

The X-Files (y) Mut ei siitä sen enempää, se menee jo sarjojen piikkiin. Eka leffakii on enemmän yks pitkä jakso ku varsinaisesti elokuva, toka leffa taas oli kanssa vähän ku oma jaksonsa ja melkein täysin irrallinen muusta sarjasta.

ViestiLähetetty: Ke Tammi 20, 2016 7:47 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^ hyi, Venom oli musta ihan hirvee( tosin oon herkkä noihin jump scareihin watevö muutenkin, tapahtuu nimittäin sellastenkin leffojen kohalla(esim potterit, potc) mitkä oon nähny noin tuhat kertaa ja tiiän _tarkalleen jo missä kohassa ne sätkyt tulee, mut vipuun meen silti_ D:

Minäkin liputan siis ton alkuperäsen Spidermanin puolesta, kyl se Maguire on se Spiderman mulle ;__; ja tulee aina olemaan. En ymmärrä tota dissausta..

ava c mortgraphics

ViestiLähetetty: Ke Tammi 20, 2016 8:40 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Mä oon samaa mieltä, alkuperänen Spiderman-trilogia kunniaan! Peterin kuuluu olla yhessä Mary janen kanssa eikä Gwenin. Mulla meni kyllä pasmat ihan sekasin ku Amazing Spider Maneissa Gwen oliki Peterin tyttöystävä eikä vaan joku tyttö jonka se pelasti pulasta. Ja ei, en oo lukenu sarjakuvia, joten en tiedä, miten se oikeasti menee.

Mäkin olen vasta hiljattain tutustunut Deadpooliin, mutta nyt kun tiedän hepun niin olen kyllä innoissani siitä leffasta :D

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

ViestiLähetetty: Pe Tammi 22, 2016 4:43 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Nyt rupean seuraamaan tätäkin topaa sitten taas, kun katsoin läpi Robocop-leffat. Jotenkin minusta se kakkonen oli tehty hieman turhan kliseiseksi tietyissä kohtaa. Kolmosen loppu taas oli minusta hyvin tehty tietyssä mielessä. Eipä mulla muuta.

ViestiLähetetty: Ma Tammi 25, 2016 5:38 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Huokaus. Tuli juuri katsottua The Crow ja nyt on aikas haikea olo. Ihana leffa, joskin tosiaan aikas synkkä. Tosin tuo synkkyys jotenkin sopii tähän leffaan, varsinkin kun se perustuu erittäinkin synkkään sarjikseen.

Mutta itse leffa on silti ihana ja se kestää useammakin katselun, vaikka ikää leffalla alkaa jo olla paljonkin.
Suurin syy sille, miksi kyseinen leffa saa mut haikeaksi on ehkä leffan kertomassa tarinassa, mutta myös siinä, mitä kuvausten aikana tapahtui.

ViestiLähetetty: To Maalis 17, 2016 3:38 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Indiana Jones -leffoja on sit näköjään tulossa vielä viides :o Ja Ford edelleen pääosassa. En tiedä mitä aatella. Jonesit on mun lempielokuvia, kaikki neljä (etenkin toka ja neljäs), mutta en aatellut, että niitä enää tulisi. Nelonen lopetti kaiken niin hyvin. Tai siis, se sen loppu oli jotenkin niin "sulkeva". Kuin piste pitkälle virkkeelle.

Sanomattakin selvää tosin, että mä katson sen leffan sit jos ja kun se ilmestyy.

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Pe Maalis 18, 2016 2:06 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Indiana Jones -leffoja on sit näköjään tulossa vielä viides :o Ja Ford edelleen pääosassa. En tiedä mitä aatella. Jonesit on mun lempielokuvia, kaikki neljä (etenkin toka ja neljäs), mutta en aatellut, että niitä enää tulisi. Nelonen lopetti kaiken niin hyvin. Tai siis, se sen loppu oli jotenkin niin "sulkeva". Kuin piste pitkälle virkkeelle.

Sanomattakin selvää tosin, että mä katson sen leffan sit jos ja kun se ilmestyy.
Itse olen myös nähnyt kaikki Indyleffat, paitsi nelosen vain kerran. Se taas oli minulle täysylläri, että ne väsäis siihen vitososaakin. Toivottavasti vitososakin on laadukas, siis ettei samaa juonta kierrätetä eri varianttina muunneltuna vain. :-)

ViestiLähetetty: Pe Maalis 18, 2016 3:16 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Siis joo, mäki olin tosi yllättynyt ku Hesarissa mainittiin tosta viidennestä leffasta! Olin niin varma nelosen ilmestyttyä, että se olis se ihan viimeinen. Koska se loppu, ja olihan Ford jo silloinkin iäkäs, ja muutenkin tuli sellainen käsitys ihan yleisesti (en muista, sanoiko peräti joku elokuvaväestä, että se olis vika). Oon kyllä iloinen, että Ford on edelleen Indiana Jones, koska muita en siihen rooliin kelpuuta (paitsi River Phoenixin nuorena Indynä, ja hänkin on jo kuollut...).

Toivon kans, että juoni olis jotain uutta eikä vanhan kierrätystä. Mutta perusasetelma saa puolestani olla sama (eli joku artefakti tms. jota metsästetään ympäri maailmaa), mutta uudet käänteet ja väänteet ehdottomasti pitää olla. (Toivoisin kans, että Mutt olis mukana siinä leffassa, ja tietenkin LaBeoufin esittämänä, mutta saa nähdä jääkö se vain haaveeksi.)

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: To Touko 05, 2016 7:47 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Saapa nähdä millaisella rollaattorilla Indy könkkää menemään viidennessä leffassa, kun alkaa päätähdellä olla ikää sen verran...

Tuomion temppeli ja Kristallikallon valtakunta olivat kyllä ylen kökköjä, joskin viimeksi mainitussa oli hetkensä. Sen sijaan alkuperäinen Indy ja Graalin malj(kosenytoli) ovat mielestäni edelleen oikein pähäköitä elokuvia, monella tapaa, ja niiden parissa kyllä viihtyy. Miulla on kunnon fiksaatio vanhempiin elokuviin, paitsi Indyihin, myös esimerkiksi vanhoihin Bondeihin, Tappaviin aseisiin, Terminaattoreihin... eh!

ViestiLähetetty: La Touko 14, 2016 6:21 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Pidetäänkö leffamiitti? :D
Multa löytyy pari ekaa terminatoria, kaikki neljä Indiana Jonesia, kaikki Star Warsit. Melkein kaikki Bondit. Kaikki neljä Tappavaa Asetta, melkein kaikki Die Hardit. Mitä muuta Rado sulla olis toivelistalla, meitsin dvd ja bluray kokoelma on aikas iso... varmaan jo kolmas satanen menossa. Siis dvd:n osalta. Bluray leffoja on vielä sellanen ehkä alle sata. Ne ei pääse kertymään samassa määrin kuin dvd:t jotka on halvempia, tosin en mä niistäkään mitä hyvänsä kökkö laatua osta, että ihan hyvälaatuisia ovat ja osassa todella paljon lisämatskua mukana.

Ai niin tykkäskö joku Tremorsista? Mulla löytys eka ja toka tän sarjan leffoja ja muuten löytys kaikki neljä tappaja hai leffaakin. :D

Ai mitenkä niin muka leffafriikki? :roll:

ViestiLähetetty: Su Touko 15, 2016 5:57 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Viimeinen ristiretki on oikeasti jotain seikkailuelokuvien kultaa <3 Kadonnen aarteen metsästäjä on kanssa huippu (en kelpuuta Indylle ketään muuta kuin Marionin!) mutta Viimeinen ristiretki on se upein ikinä. Kieltämättä ihan vain jo sen takia, että Harrison Ford on parhautta, Sean Connery on parhautta, ja ne yhdessä samassa elokuvassa isänä ja poikana on... noin niin kuin karisman ilotulitusta läpi elokuvan.

Indyt on muutenkin vähän kuin pornoa katsoisi. Mmm. Nuori Harrison Ford. Kuva

Han Solo on kanssa rakkaus mutta en halua puhuta Tähtien sodista kun alkaa vaan hajottaa kun se uusin oli niin totaalisen hirveä

Kristallikallon valtakunta oli jopa yllättävän ok, ja oli toisaalta kivaa nähdä Indyn vanheneminen. Siinä oli justiin sopivaa vanhojen ukkojen äreyttä ja tietynlaista "I'm too old for this shit"–kyllästymistä. Ja Marion!!! <3 Shia Labeuf oli vaan huono valinta omaan rooliinsa, minusta. Sillä ei vaan kerta kaikkiaan ole samanlaista valkokankaan läpäisevää karismaa kuin muilla päähenkilöillä.

Mitä loppuratkaisun "uskomattomuuteen" tulee, niin aika fantsua tavaraa Indyissä on ennenkin ollut. Ei se mitään hirveän siistiä ollut, enkä sano että leffa olisi ollut kovinkaan kummoinen, mutta jos pitäisi valita sen tai Tuomion temppelin katsomisen välillä.... no valkkaisin Tuomion temppelin ihan vain silmäkarkin takia, mutta. No. Ei ole kaukana.

ViestiLähetetty: To Touko 19, 2016 9:13 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Tähtiensotaaah<3

Käväisin katsomassa tulevan X-menin ennakossa. Olisin kovasti kaivannut tunnin välein olevaa viiden, kymmenen minuutin taukoa, koska a) paljon ilmaista limua = kova pissahätä! b) 3D ja täysillä huutavat äänet = kunnon aistien superkuormitus, olisin saanut enemmän irti leffasta, jos olisin voinut pitää pientä taukoa välissä c) tämän takia en yleensä käy leffateatterissa katsomassa leffoja:P
Tästä kaikesta kitinästä huolimatta, pidin leffasta ja myöskin leffassakäynnistä, se oli pitkästä aikaa kivaa. Miulla on tapana nauraa aivan eri kohdissa kuin muut, ja koska nauruääneni on luonnostaan koooova... noh, se ei minulle ole ongelma, mutta monelle muulle on, ja silloin siitä tulee minun ongelmani, kun en halua pilata leffakokemusta muilta - omani ei toki mene pilalle sen takia, että joku nauraa eri aikaan, mutta joillekkin se selvästi on iso juttu, ja sitte miun leffakokemus kärsiipi kun pitää pidätellä ihtiään. Kun katsoin kotona pääsiäisenä Pienen luutatytön huusin suoraa huutoa ja hakkasin käsillä sohvaa, että juu, minä tykkään eläytyä...

Lisäystä perjantailta. Kattelen telkkarista Nälkäpeliä ja holy crap tämä on sairas! Yäk hyi kamlaa yök hyi hirveää.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00