Radola - Radosims.comin foorumi

Kaikkea simsistä, ja paljon muutakin!
Tänään on Ma Loka 14, 2019 6:54 pm

Kaikki ajat ovat UTC+03:00

Tervetuloa Radolaan!

Näin pääset alkuun: Muista lukea säännöt | Apua, tunnukseni ei toimi! | Ehdota uudistuksia | Löydät Radolan myös Facebookista | Mikä on Radola?

Mitä uutta?
∙ 24.2. Prosilver tyyli on jälleen käytössä. Muokkaamaton, mutta toimii mobiilina.
∙ 28.1. Radolan mobiiliversio käytettävissä Tapatalkilla (iOS/Android).
∙ 26.1. uudistuksia foorumin rakenteeseen.
∙ 23.1. uudet, talviset sesonkitittelit.

Kuva

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Elokuvat
ViestiLähetetty: La Syys 19, 2015 6:29 pm 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Yleistä höpinää elokuvista. Mielenkiintoisia tuotoksia tulossa ensi-iltaan, omat suosikit, mikä on hirveintä, mitä valkokankaalla on nähty?

Itse katson loppujen lopuksi vähän elokuvia, enemmän tulee tuijoteltua kaiken maailman sarjoja. Indiana Jonesit ja Disneyn klassikkopiirretyt ovat mulle ehkä niitä tärkeimpiä. Disneyt ehkä ensisijaisesti nostalgian vuoksi, mutta tykkään niiden taidokkaasta piirtojäljestä, ja onhan niissä hienoja tarinoitakin. Indiana Joneseihin liittyy mulla myös paljon muistoja, kun mulla on ollut tapana katsoa niitä aina joko isäni tai veljeni kanssa. Ne myös esittelee mielenkiintoisia paikkoja, juonet on hyviä, ja hei, onhan se Jones niin karismaattinen ja hot jätkä, ettei voi olla tykkäämättä :D (Harrison Ford <3) Indiana Joneseista lempparini ovat Tuomion temppeli sekä Kristallikallon valtakunta. Ja Short Round on lempihahmoni (Mutt on kans überihana).

Disneyn piirrettyjen lisäksi Joutsenprinsessa on mulle tärkeä, vaikken sitä ole vuosiin nähnytkään (YouTubessa olevia pätkiä lukuun ottamatta). Mulla olis se kyllä DVD:llä, mutta sen mukaan sitä ei ole siinä suomeksi. Ja juuri Suomeksi haluisin sen nähdä. No, ehkä joskus... Tai sitten vain annan olla ja katon enkuksi. En tiedä.

Jos mietin määrällisesti, mitä leffoja olen katsonut eniten, niin sanoisin, että ne ovat Harry Potterit. Tykkään kirjoista kyllä enemmän, mutta etenkin kaksi ekaa leffaa ovat ihania. Niissä on sitä Tylypahkan tunnelmaa ja taikaa~ Siitä eteenpäin mennään mun mielestä jo alamäkeen.

Nuorempana tykkäsin katsoa American Pie -elokuvia, mutta enää en ehkä niinkään. No joo, kyllähän se huumori jaksaa vielä naurattaa, mutta toisaalta ne leffat herättää myös suurta myötähäpeää.

Mites te muut?

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

Viestin otsikko: Re: Elokuvat
ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 9:30 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Elokuvahullana minun on pakko liittyä tähän keskusteluun mukaan :D

Ja elokuvahullulla tarkoitan sitä että teen lähäs joka kuukausi 50 euron laskun joko cdon.com tai discshopille. Lisäksi kun hyvä ystäväni muutti Kuopiosta Espooseen ostin häneltä ison kasan leffoja. Tulikohan peräti kolme muovipussillista. Siellä oli mm Skins 1&2 kausi, Heroes kaikki kaudet, Terminaattorit, Muumiot.

No mutta millaisia leffoja tykkään katsella. Itseasiassa olen kauhufani. Ja jos olen tehnyt ennakko oletuksen jostain leffasta minun on hirveän vaikea katsoa sitä. Tästä hyvänä esimerkkeinä mm juurikin Harry Potterit, joita pidin lässyn lässyn leffoina joita en suosunut katsomaan. Nyt tänä vuonna telkkarista ei tullut mitään ja siellä oli menossa Harry Potter ja Azkabanin vanki. No katsoin sen ja viikkoa myöhemmin mulla olikin niistä sitten jo joku limited edition boksi :D. Toinen samanlainen leffa sarja oli The expendables. Pidin sarjaa kauheana testosteroonin hajuisena macho leffa sarjana. Kunnes katsoin Desperadon leffan ja muistin kuinka hyvä näyttelijä Antonio Banderas on ja kuulin kaverilta, että sälli näyttelee tuossa uusimmassa expendablesissa. Joten pakkohan ne oli alusta katsoa ja pian kaikki kolme löytyikin hyllystä ja en ole katunut. Jos arvostaa vanhoja action tähtiä ja heidän vitsailuaan niin kannattaa katsastaa.

Disneyn leffat ovat minulle myös heikko kohta. Onneksi minulla on veljen lapsia kun omia ei ole voin "heidän verukkeellaan" ostella niitä paljon eikä kukaan ihmettele mitään. Viimeisimmät ostokset olivat Aristokatit, Robin Hood ja Kaksin karkuteillä.

No viimeisimmät leffat mitkä olen katsonut olivat Chappie. Joka oli aivan ihana leffa, en yleensä tykkäille yhtään scifi leffoja, mutta tähän rakastuin ja aioin jatkossa katsoa avoimin myös tuotakin leffa ryhmää. Ja eilen tuli katsottua Viaplaystä Prince of Persian, ihan vaan Jake Gyllenhaallin takia. Olen ihastunut näyttelijään Brokeback Mountain ja Southpaw:n jälkeen hirveän palljon.

Sarjoja tulee myös paljon katsottua. Tällä hetkellä ykkönen on tietenkin The Walking Dead. Mutta muita sarjoja mitä seuraan ja katson ovat Game of thrones, Fear the Walking dead, Viikingit, Sleepy Hollow, Hannibal, Sons of anarchy, Breaking bad ja American Horror Story. Useimpia katson siis bokseilta jota olen osatanut.

En uskalla tähän samaan listään nyt vetäistä sen suurempaa näyttelijä listausta koska tämä viesti venyisi muuten ihan kauheasti :D Mutta kuten tekstistä arvaa... Kyllä katson ja RAKASTAN elokuvia hyvinkin paljon.

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 9:35 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Täällä myös yksi Disneyn leffoihin hurahtanut ilmoittautuu! Aloitin tossa jokunen viikko taaksepäin keräilemään näitä disneyn klassikoita, vasta 3/54 löytynyt. Kirpparit on siis suuressa suosiossa tällä hetkellä. Myös tietysti ei-klassikoiksi lukeutuneita keräilen, Ötökän elämää viimeisin löytö, woohoo.

Muutoin omiin suosikkeihin lukeutuu suurestu The Lord of the Rings ja Hobitti. Niissä on sitä jotain!

ava by chihuli

ViestiLähetetty: Su Syys 20, 2015 10:06 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Kauhuelokuvista minäkin pidän, tosin herkän vatsani vuoksi en kestä niitä, joissa on hirveästi verta, suolenpätkiä ja väkivaltaa. Psykologinen ja yliluonnollinen kauhu iskee enemmän kuin väkivaltaan perustuva kauhu. Esimerkiksi sellainen elokuva on The Strangers on mun mielestä ehkä hirveintä ikinä, koska siinä ei tuntunut olevan mitään muuta kuin väkivaltaa (ja sen uhkaa, jotka aiheutti sitä kauhua).

Ton väkivalta/veri-inhoni vuoksi kauhein näkemäni elokuva varmaan onkin Kill Bill. En sitä kyllä ihan loppuun asti ole katsonut, en pysty. Tai oikeastaan puolessa välissä totesin, etten pysty näkemään saati kuulemaan yhtään enempää, joten laitoin iPodin soimaan ja taisin piirrellä loppuajan johonkin kouluvihkoon. Me nimittäin katsottiin Kill Bill koulussa yläasteella :'D Osa pojista huijasi meidän vähän höperöä enkunmaikkaa, että se on k-15, joten saatiin katsoa se. Hirvein idea ikinä.

IAE YEBAI BARBARETHY IEY APRON-GNYPH BRINTATENOPHRI
HEA GARHRE BALMENTHRE MENEBARIAKHEGH IA KHEKH
BRIN-SKALMA ARYNSARBA MESEGHRIPH NIPTYMIKH
MAORKHARAM. O, LAANKHEKH OMPH BRIMBAINYIOTH
SENGEBAI GHOYGHE LAIKHAM ARMIOYTH.

ViestiLähetetty: Ma Syys 21, 2015 7:22 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 2:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Ma Syys 21, 2015 7:59 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Oottaako muut täällä uutta Star Warsia? Mää käyn todella vähän ihan elokuvissa kattomassa mitään, koska a) se on niin kallista ja b) nykyään ei tule sellasia leffoja, mistä kiinnostuisin välittömästi. Ton SW:n kanssa on kuitenkin se, että vaikka tää koko Disney-touhu vähän ennakkoluuloja herättääkin, olis aivan mahtavaa päästä ees kerran kokemaan oikeissa elokuvissa se tunnusmusiikki. Edellisten "uusien" osien aikaan kun oon ollu niin kersa, ettei sillon oo käyty kattomassa ku jotain Karhuveljeni Kodaa...

Saa nähä, mitä niistä uusista SW:sta tulee. Yritän olla mahollisimman vähän skeptinen, koska elän kuitenkin sitä aikaa, kun kaikki kuus leffaa on niitä oikeita SW:ja. Vanhempien ihmisten mielestähän ainoostaan alkuperänen trilogia on sitä oikeeta. Eniten niissä tulevissa elokuvissa mietityttää se, millaset roolit Mark Hamillilla, Harrison Fordilla ja Carrie Fisherilla on, kun heidät on kuitenkin pitäny jostain syystä ottaa kuvauksiin mukaan. Katsotaan.

Muuten mää tykkään kattoo elokuvia, joissa on järkeä. Kauhu on genrenä mun juttu, mutta kauhuleffoista suurin osa on hirveää kuraa, niistä kun tekojen motiivi tuntuu joka kerta puuttuvan. Psykologiset trillerit on ehkä parhaita mitä on, samoin kuin laadukkaat draamaleffat, joissa on myös älyä mukana. Eikä Disney-leffoja voi unohtaa. Muutamat mun suosikkileffat vois olla jo aijemmin mainittu Karhuveljeni Koda, Orpokoti, Killer Klowns (tämä poikkeaa siitä älyllisyydestä täysin), Paholainen Pukeutuu Pradaan, Apocalypto, School of Rock ja Pet Sematary. Tykkään kovasti myös Stieg Larssonin kirjoihin perustuvasta Millenium-sarjasta ja niistä Star Warseista, ja Aladdin ja Poltergeist tulee aika usein katsottua. Ja Ice Aget!

ViestiLähetetty: Ti Syys 22, 2015 6:38 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

^Täällä Star Warsia odotellaan myös! Yritän olla kasaamatta liikaa odotuksia, mutta saa nähdä. Itse olen myös kasvanut ajatuksella, että kuusi niitä leffoja on, kuitenkin vasta joku ehkä seitsemän vuotta taaksepäin näin vasta ekat leffat.

Tulee leffassa käytyä ihmeen tiuhaan nykyään. Viimeviikolla juuri Inside Out, lokakuussa tulee Bond. Tuli töissä kerättyä niitä leffakorkkeja lippuihin, hyvä työsuhde-etu. Tuntuu että ne liput maksaa meinaan maltaita. Oi niitä kulta-aikoja kun tyyliin kuudella eurolla pääs leffaan.

ava by chihuli

ViestiLähetetty: Su Syys 27, 2015 1:34 pm 
Poissa
Iso Paha Admin
Iso Paha Admin

Kyllä, odotan Star Warsia. Vähän ristiriitaisin tuntein toki, en erikoisemmin innostunu edellisistä uusis leffoista. Katsoin nelivuotiaana ensimmäisen kerran Jedin paluun, ja sitä myötä koko alkuperäisen trilogian, ja se on minulle edelleen erittäin mieluisaa katsottavaa, johon tuppaan vertaamaan uudempia versioita (ja siinä vertailussa vanha voittaa aina).

ViestiLähetetty: Ma Syys 28, 2015 12:20 am 
Poissa
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi

Lainaa:
Kattooko kukaan Marvelin elokuvia? Itse keräilen niitä ja käyn elokuvissa aina katsomassa, kun niitä tulee. Myös DC:n elokuvista tykkään. Okei, miulla on hyvin laaja elokuvamaku, parhaita on ehkä sellaset mindfuck-elokuvat, Fight Club on edelleen paras elokuva, mitä olen nähnyt.
Oi kyllä, Marvelin leffat! Vaikka ne on aika turvallisella kaavalla tehtailtuja supersankarileffoja, tykkään niistä ihan kamalasti. Iron Manit on lemppareitani, Avengersista tykkään myös hirveästi. Thor on myös kiva. DC:nkin leffat on kyllä kivoja, ne ovat vaan tyypillisesti aika lailla tummia ja raskaita. Pitää olla tietynlainen mielentila, että niitä tekee mieli katsoa.

Inside Out oli muuten aivan ihana ♥ Siis harvoin itken leffateatterissa, mutta tuolla valui kyllä vesiputoukset silmistä. Piti yrittää vähän hillitä nyyhkimistä, ettei se ääni olisi kuullut ihan kamalan kauas :D Mutta se on kyllä pakko hankkia DVD:lle, kun se ilmestyy! Muutenkin tykkään animaatioista, etenkin Disneyn piirrosanimaatioista mutta Pixar-leffat ovat kyllä myös lähes poikkeuksetta hyviä.

Vaikea sanoa, millaisista leffoista tykkään, niitä on monenlaisia. Toimintaleffat on mahtavia, sen sijaan romanttiset komediat ei oikeen iske. Eikä typerät komediat muutenkaan. Komedialeffoja on hyviä ja on huonoja, ja aika suuri osa niistä on huonoja.
Kauhustakaan en tykkää, vihaan jumpscarea. Jotkut psykologiset trillerit on kyllä hyviä ja jänniä, kunhan ne ei säikyttele liikaa :D

LC Pohjasuo
BaCC Suvilaakso

ViestiLähetetty: Ke Syys 30, 2015 8:50 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Katselen aina toisinaan eri leffoja, lähinnä toimintaa, scifiä ja kauhua.

Yksi hyvä leffa, jonka olen nähnyt dvd:ltä kotosalla, oli Demolition Man. Pidin siitä leffasta tosi paljon ja siinä oli kohtiakin, jotka pistivät hymyilyttämään.

Esimerkiksi kohtaus, jossa Simon Phoenix kiroaa automaatille, sanoo automaatti: "Krediitti sakkoa sanallisesta rikkomuksesta." No sitten Simon P. kiroaa taas ja automaatti sanoo nyt: "Uusitte rikoksen, joten kutsuin poliisit, jääkää paikallenne odottamaan nuhteita." Tässä kohtaa nauroin niin, ettei loppua meinannut tulla naurulle ja sitten se tulevaisuuden poliisien toiminta hetkeä myöhemmin oli kanssa aika koomista siinä. :D

Muitakin elokuvia on tullut katseltua toki, osa on ollut hyviä ja osa huonompia mitä olen dvd:ltä katsellut niitä.

ViestiLähetetty: Ke Syys 30, 2015 10:47 pm 
Poissa
Lumihiutale
Lumihiutale

---

Viimeksi muokannut Grimirr, Su Maalis 04, 2018 3:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ViestiLähetetty: Pe Loka 02, 2015 9:28 am 
Poissa
Isompi aktiivi
Isompi aktiivi

Mullakin on nyt Pottereiden uudelleenkatselu menossa, just sain vasta Viisasten kiven äsken katsottua. Tosin tulee olemaan aika pitkä projekti, kirjojen uudelleenlukeminen myös käynnissä(ensimmäinen vasta luettu) ja haluan lukea aina kirjan ennen leffan kattomista niin pääsee sitten vertaileen.

Ja oi Marvelin leffat on rakkaus♥ Koko MCU pitäis kanssa katsoa alusta loppuun uudestaan, Ant-Mania en ole ehtinyt katsomaan vielä kertaakaan.

Mites onko muut täällä kattonu Jurassic Worldin(ja muita sarjan leffoja)? En odottanut siltä oikein mitään mutta oli varmaan suosikkileffa tältä vuodelta! Ja Chris Pratt on aina plussaa.

ViestiLähetetty: Pe Loka 02, 2015 11:34 am 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Lainaa:
Mites onko muut täällä kattonu Jurassic Worldin(ja muita sarjan leffoja)? En odottanut siltä oikein mitään mutta oli varmaan suosikkileffa tältä vuodelta! Ja Chris Pratt on aina plussaa.
Mä taas olin kys. leffaan ihan hurjan pettynyt. Ärsytti ihan suunnattomasti, kun tuntui, että jokainen katastrofi ja ikävä käänne johtui ihan vain ja ainoastaan ihmisten tyhmyydestä, vaikka oli millainen asiantuntija tai tiedemies kyseessä :D Ihmissuhdekoukerotkin oli jotenkin kovin teennäisiä ja päälleliimattuja. Plus että mua ei oo aikoihin häirinnyt naisten epäkäytännölliset kengät leffoissa yhtä paljon kun tässä... :D

Tänään olisi tarkoitus mennä katsomaan Inside out, odotukset on korkealla eikä Disney/Pixar ole kyllä pettänyt niitä oikeastaan ikinä :3

I think I'm fallin' asleep
But then all that it means is I'll always be dreaming of you

ViestiLähetetty: La Loka 03, 2015 1:15 pm 
Poissa
Superaktiivi
Superaktiivi

Spoilereita kaikkiin Tähtien sotiin 1-6 ja paljon Anakin/uusi trilogia-hatea:
Lainaa:
Kyllä, odotan Star Warsia. Vähän ristiriitaisin tuntein toki, en erikoisemmin innostunu edellisistä uusis leffoista. Katsoin nelivuotiaana ensimmäisen kerran Jedin paluun, ja sitä myötä koko alkuperäisen trilogian, ja se on minulle edelleen erittäin mieluisaa katsottavaa, johon tuppaan vertaamaan uudempia versioita (ja siinä vertailussa vanha voittaa aina).
Samiksii! Vaikka oma Tähtien sota-rakkaus syttyikin kunnolla vasta yläasteella. Joka tapauksessa alkuperäinen trilogia on biljoonamiljoonatsiljoona kertaa parempi kuin uusi. Anakin on niin ärsyttävä! Padme oli kovis ykkösessä, mutta kakkosessa siitä tuli kauheen tylsä kun se typistettiin vaan Anakinin love interestiksi! Muutenkin episodi kaksi on ihan uskomattoman puuduttava elokuva, kolmosessa on sentään jotain yritystä. Mutta siinäkin Anakin on niiin tyhmä että sattuu päähän. Joo on draamaa ja kaikkee, mutkun... ARGH. Oon ehkä kaikkein vihaisin siitä, että sen sijaan, että Padme olisi todennut, että okei ANAKIN MITÄ TTUA? ja lähtenyt pois jatkamaan elämäänsä muksujen kanssa, antaen ajan parantaa haavat, se LUOVUTTI JA KUOLI. Koska ~elämänrakkaus muuttui pahaksi~. Ykkösen, kakkosen alun Padme ei olisi todellakaan antanut miehen haitata elämäänsä niin merkitsevästi! Kamoon! Ei naiset ole noin heikkoja ;3; VARSINKAAN nainen, joka oli senaatin nuorin jäsen, teinikuningatar, joka ei ollut nukkehallitsija.

Kyllä olisi vanha trilogiakin ollut parempi, jos päähenkilö olisikin ollut Padme taistelemassa entistä miestään vastaan lastensa kanssa ^^ Mutta eihän silloin 70-luvulla ollut mitään ideaakaan pre-trilogiasta, että sinänsä turha moittia sitä, kun vika on uusissa elokuvissa.

Toki vanhassa trilogiassa on vain... kaksi naishahmoa (Leia ja Mon Mothma), mikä on aika sairasta, mutta Leia on sentään tosi moniulotteinen ja hieno hahmo. Ja alkuperäisissä on sitä paitsi Han Solo! Hetero- ja binaisten pikkupöksyt kosteina since 1977!

Rakastan alkuperäistä trilogiaa niin paljon. Leia on ikuisesti galaksin kuningatar, ja Han Solo on ihana herranterttu ja Luke on mussukka. <3 Niin kiva trio, että pystyn jopa antamaan anteeksi tuon naishahmojen puuttumisen. Se on aika paljon.

Voiskin katsoa taas pitkästä aikaa, alkaa olla vuosi edellisestä katsomiskerrasta <3 En ees tiiä kuinka monta kertaa oon kattonut alkuperäiset leffat. Siis, no DVD-julkasuna ja remasteroituna, on siis esim. se Anakinin kummitus korvattu Hayden Christensenillä. Mutta en oo niistä niin puristi. Sama leffa kuitenkin, mieluummin kattoo helpossa muodossa kuin lähtee metsästämään VHS-laitteita ja videoita. Niissä se videokin kuluu käytössä. (Kyllä se oli helpottavaa, kun alkoi saada DVD-leffoja halvalla kun olin ala-asteen lopulla eikä tarvinnut enää koko ajan olla kelailemassa :D Se tuska kun ei ollut kelannut edellisellä katsomiskerralla Leijonakuningasta takaisin alkuun ja joutui odottamaan niin kauan että pääsi katsomaan!)

Mutjoo muita leffoja, joista tykkään... onhan noita. Aika paljon. Vanha lista, mutta ainahan tuo pätee: Star Wars, Indiana Jones, Lord of the Rings, Gladiator, Forrest Gump, Dead Poets Society, Pitkä kuuma kesä..... Pocahontas/Lion King, uusina Tangled, Big Hero 6, WALL-E. Iron Man. emmää tiiä, laidasta laitaan.

ViestiLähetetty: Ti Loka 06, 2015 6:54 pm 
Poissa
Karvalakki
Karvalakki

Tämäkin teksti sisältää spoilereita Star Wars-elokuvista.

^ Me ollaan nyt vuoden sisään katottu kaks kertaa Star Warsit maratoonina ja noin neljätoista tuntia on uponnu molempiin kertoihin. Mutta kuten sanottua, kuulumme siihen sukupolveen, jolle Star Warseja on kuusi kappaletta kolmen sijaan - vaikka ero uusien ja vanhojen leffojen välillä on kyllä huomattava. Nyt kun sanoit tosta Anakinin tyhmyydestä, sen hahmon kehitys on kyllä vähän ihmeellinen. Se ennemmin uskoo sitä pahista ja että se muka pelastaa rakkaansa pimeän puolen voimalla, eikä osaa ajatella ite, että eihän se niin mee. Ja että se ei muka huomaa sitä kehitystä ittessään. Padmen ja Anakinin rakkaustarinasta mää kyllä tykkään, vaikka siitäkin on kovasti kiistelty. Sitäpaitsi, "Are you an angel?" Se pikku-Anakin on ihanin ikinä! Tykkään ihan hurjasti niistä rakettirekikisoista, ja se Shmin kohtalo on jotenki hienosti tehty, kun se anger alkaa siitä. Myös se, miksi Luke viedään juuri Tatooinella asuvien sukulaisten luokse, on hienosti linkitetty niihin vanhoihin leffoihin.

Tosi iso, taas tavallaan pohjan jatko-osilta vienyt, miinus on siinä kohtauksessa, kun Lukelle selviää, että vanha Ben Kenobi on tuntenu sen isän. Hänen isänsä kun muka jätti valomiekkansa, jotta poikansa saisi sen, sitten kun on sen aika. Naurettiin ihan tässä eilen tai toissapäivänä, että samalla, kun Anakin huutaa "I hate you" ja siltä puuttuu puolet jaloista ja käsistä ja loppuruumis palaa hitaasti hiilillä, hän on myös muistanut mainita, että valomiekkansa pitää periytyä hänen pojalleen. Ei ihan niin.

Nuo on hauskoja leffoja sen takia, että vaikka tästä ei oo kahtakaan kuukautta, kun me ne kaikki katottiin, on taas sellanen fiilis että vois kattoa Star Warsit. Siitä on tullu meille eräänlainen traditio, että katotaan ne kerralla, sohvalla peiton alla, ja vietetään ihanan laiska vapaapäivä tekemättä mitään muuta. Mun mieheni tässä on meistä se isompi Star Wars-fani, jos sen kanssa alottaa keskustelun aiheesta, niin loppua ei näy. Sen veljestä puhumattakaan...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+03:00